quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]Mee eens met alles wat je hierboven gepost hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vanwege tijdgebrek de uitslagen bekeken en daarna alleen dit gevecht bekeken.
Leuk om Bas weer eens te horen, Don Frye is niet echt een geboren commentator.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Interessant, zijn best leuke partijen te bedenken voor hem!quote:Op maandag 13 september 2010 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Josh Barnett signs multi fight deal with Strikeforce
SPOILER: Shark Fights 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DanHardy op 13-09-2010 19:46:34 ]![]()
wat een snooze fest op Alexander vs. Soukoudjo naAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
ik heb die van afgelopen weekend wel gewoon van usenet gehaald?
http://nzbindex.nl/?go=se(...)lts=25&sort=age_desctwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Thanks, dan grab ik 'm ook even mee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:36 schreef Unstoppable het volgende:
Zit typo in die posting, geen wonder dat je hem niet vind met bv binsearch(Inisde MMA)
Lijfstraf voor de uploader.![]()
komt idd door die typo, daarvoor gebruikte de poster wel de juiste naam.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef n00cL30n het volgende:
ik heb die van afgelopen weekend wel gewoon van usenet gehaald?
http://nzbindex.nl/?go=se(...)lts=25&sort=age_desc
![]()
Ook geen bj in duitsland god damnAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dan zou ik alleen voor Guida en Belfort naar duitsland gaan...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:38 schreef DanHardy het volgende:
Gomi vs Guida in de maak. Lijkt mij ook een mooie pot voor duitsland.
Still im not impressed...![]()
![]()
Hughes mag lekker zelf bepalen hoe lang hij blijft door kan vechten met zijn Hall of Fame status...
Ik dacht dat ie trouwens ging hunten oid?![]()
![]()
Money talksquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Hughes mag lekker zelf bepalen hoe lang hij blijft door kan vechten met zijn Hall of Fame status...
Ik dacht dat ie trouwens ging hunten oid?
Diaz vs Noons II
Thompson vs JZ
Kaufman vs Coenen
best een toffe card, jammer dat ik me nu al irriteer aan het commentaar
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Beter dan Don Frye... you know...quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Money talks
Diaz vs Noons II
Thompson vs JZ
Kaufman vs Coenen
best een toffe card, jammer dat ik me nu al irriteer aan het commentaar![]()
![]()
slecht commentaar:quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Beter dan Don Frye... you know...
Gus: "well you had some tough moments in the fight. I looked like you might get hit with a big overhand right in 42nd second of the second round. Were you hurt by that punch?"
Random fighter: "Nah men."
goed commentaar:
Joe Rogan: "In the end you let go of the submission even though it looked really tight, what happened?"
Random fighter: *lang interessant verhaal over moment in gevecht*
Dat is het grote verschil
Ow en Gus kijkt alsof hij al 3 dagen non-stop anti-depressiva eet.
Joe Rogan alsof hij al dagen op speed zit.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
So true... zelfs toen Mayhem ging rellen zag je geen emotie verschil op Gus zijn hoofd...quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Joe Rogan alsof hij al dagen op speed zit.![]()
Eigenlijk zou je Bas Rutten naast Gus moeten zetten. Betere balans![]()
![]()
Inderdaad. Om een beeld te krijgen van Gus hoef je alleen maar het gevecht Fedor vs Rogers te kijken. Begint meneer gelijk na het gevecht over een rematch tegen Rogersquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slecht commentaar:
Gus: "well you had some tough moments in the fight. I looked like you might get hit with a big overhand right in 42nd second of the second round. Were you hurt by that punch?"
Random fighter: "Nah men."
goed commentaar:
Joe Rogan: "In the end you let go of the submission even though it looked really tight, what happened?"
Random fighter: *lang interessant verhaal over moment in gevecht*
Dat is het grote verschil
Joe Rogan alsof hij al dagen op speed zit.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Gentlemen! Gentlemen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
So true... zelfs toen Mayhem ging rellen zag je geen emotie verschil op Gus zijn hoofd...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |