Marketing..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Sonnen moet zijn muil eens gaan houden.. Brock maakt hem koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het voor de 5e keer laat afweten... Ik blijf het hem nog steeds gunnen... Desondanks een heel vet event!
laat dat maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Net de mainevent van UFN 22 gekeken (Marquardt vs Palhares). Interessante uitkomt.
Verder te weinig tijd om de rest van de card te bekijken, misschien van het weekend nog even als het een goed event is...
Dank u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Class act die gast. Zo kan het ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk eventje
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Over die 'opmerkelijke' fight:Ik moet hem niet.. cut hem gewoon.. domme miet die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Class act die gast. Zo kan het ook
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Mooi filmpje manquote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
The Reem Docu - Episode 6
Staat er al een dag op, maar mss dat jullie hem nog niet gezien hadden
Idd, mooi dat hij op deze manier verslagen werd. Hij had van mij nog wel een paar klappen extra mogen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik moet hem niet.. cut hem gewoon.. domme miet die gast
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Sonnen moet zijn muil eens gaan houden.. Brock maakt hem koud
Nog niet gezien, maar ben geen Koscheck fan... Zie er bijna tegenop om te gaan kijken...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit @ TUF man!!!
Dit gaat een geweldig seizoen worden.. I call it right here right now!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef Paxlie het volgende:
Feitjes galore
http://www.sherdog.net/fo(...)info-thread-1357315/
quote:-Most submission losses award goes to Tank Abbot, who has been tapped out 5 times. Honorable mention to Chael Sonnen who ALWAYS looses by submission. Side note: I've heard that on more than one occasion, Chael Sonnen tapped out while having trouble taking off a tight t-shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik skip al seizoenen lang naar de fights, rest kan me niet echt boeienquote:Op zondag 19 september 2010 01:44 schreef DanHardy het volgende:
Ik deel jullie enthousiasme niet over tuf. Ik ben een beetje klaar met die "the real world" nonsens. Fuck die shit
fixtquote:Op zondag 19 september 2010 03:50 schreef Unstoppable het volgende:
Great, veel wrestlers![]()
Kon ook weinig anders verwachten met deze coaches natuurlijkals ze een seizoen weer volstoppen met Amerikanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Fyodor het volgende:
KSW 14 Butterbean vs Pudzianowski
Damn, weer een paar grote fails. Eerst een gast die het Amerikaanse volkslied ging zingen, maar hopeloos faalde met de tekst.Hmm, kan die never nooit vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meld je eens aan bij een mma trackerquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmm, kan die never nooit vinden
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-aquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmm, kan die never nooit vinden
quote:According to California State Athletic Commission Executive Officer George Dodd, Chael Sonnen has been notified that he failed post-fight drug screening following his loss to Anderson Silva at UFC 117, which was held Aug. 7 at the Oracle Arena in Oakland, Calif.
... In a conversation the day before, Dodd declined to comment on the situation, other than answering that all fighters from UFC 117 had passed drugs-of-abuse scans, but that the commission was still waiting on performance-enhancing drug screens from the event.
Dodd did not state which banned substance was red-flagged, but with a clean drugs-of-abuse scan it is clear the positive test was for a performance-enhancing substance.
Ed Soares hits the nail on the head with his comment:
"If it’s true, I feel really bad for him," said Soares. "I know he did it to himself but it is really sad, he put on such a great performance that night. It is just a shame it will be tarnished."
Almost 24 minutes of dominating the champ coupled with his famous pre-fight trash talk brought him a ton of new fans and even netted him a high-profile rematch for early 2011. Even though Sonnen lost that bout, it was by far the best performance of his career, but that failed drug test tarnishes everything. He will likely get fined and suspended for this, making it likely that the fight gets postponed, or even canceled. Either way, even if the UFC decides to go on with the bout, the rematch certainly loses a lot of its luster.
Had het net op sherdog gelezen ja. Wel erg jammer, nu wordt die rematch voorlopig uitgesteld tussen Sonnen en Silva.quote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Chael Sonnen fails UFC 117 drug test
Werkt dat ook met nieuwsgroepen? Of zit ik nu heel raar te denken... Heb je anders een tip voor me?quote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Meld je eens aan bij een mma tracker
Ja, maar gewoon om lekker op de buis te kijken bedoel ikquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
http://www.mmatko.com/but(...)-fight-video-ksw-14/
Is de eerste hit man
Ik gebruik nooit nieuwsgroepen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Werkt dat ook met nieuwsgroepen? Of zit ik nu heel raar te denken... Heb je anders een tip voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |