Nee, hij wilde resterende helft van dit jaar op K-1 focussen, zodat hij volgend jaar weerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef 2dope het volgende:
Hmm, ik meende ergens gelezen te hebben dat Alistair juist op z'n K1 'carriere' wilde focusen (i.t.t. MMA, ze zijn uiteraard niet mutually exclusive).
Maar liggen SF en UFC niet zo dicht bij elkaar dat ze die contracten wel los laten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, hij wilde resterende helft van dit jaar op K-1 focussen, zodat hij volgend jaar weer
gas kon gaan geven in Strikeforce (hij heeft nog 2 fights te gaan i.v.m. zijn contract).
Voor zover ik weet tekent Dana alleen vrij vechters, anders had hij shields ook al eerder kunnen hebben, verder staat UFC erom bekent dat als je voor hun vecht dat het alleen voor hun mag zijn, niet voor andere organisaties, tenzij je uitdrukkelijk toestemming vraagt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:55 schreef Unstoppable het volgende:
Lijkt me echt wel bullshit, alleen al omdat met nog 2 fights te gaan die zijn marktwaarde enorm kunnen beïnvloeden.
http://www.egydown.com/37(...)-bdrip-xvid-bov.htmlquote:Fighting Politics 2009 BDRip XviD-BOV
Filmmaker David Vahey chronicles the controversy surrounding mixed martial artist Matt Linland whos promising career in the UFC was cut short when he was dismissed for wearing the wrong clothing at a pre-match event. Did the UFC have a legitimate beef or was UFC cheif Dana White protecting the UFC golden-boys by railroading the up and coming Linland.
Genre: Documentary
IMDB rating: 8.3/10 (9 votes)
Directed by: Emily Vahey
Release Name: Fighting.Politics.2009.BDRip.XviD-BOV
Size: 700MB
Deze neem ik meequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ook wel intressant om te zien
[..]
http://www.egydown.com/37(...)-bdrip-xvid-bov.html
Jij bent ook bokskampioen op wereldniveau geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney een half miljoen dollar gekregen om zich 2minuten door Randy te laten slaan.
DANA, I WANT THAT JOB!!!!!
You missing the pointquote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jij bent ook bokskampioen op wereldniveau geweest
Daarna gewoon nog een triangle proberen met dat flabberende beenquote:
nope, vast ook wel een gifje te vinden ergens, ik ga eens zoeken.quote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Is dat serieus geen fotoshop dat flabberende been....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |