Die van mij ook, prachtigquote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Toen ik die move zag, viel mijn mond open
De enige man op aarde die Tito Ortiz ooit KnockOut geslagen zou hebben (self acclaimed), nu zit hij dus in de bak voor bovenstaande shizzle. Ortiz ontkent dat Lee hem in een street fight knock out geslagen heeft en maakte er nog een grap over tijdens zijn one-on-one met Michael Schiavello.quote:Director Darren Aronofsky helms this take on the true life $85 million heist in 2006 that landed UFC fighter "Lightning" Lee Murray in a Moroccan jail. Kerry Williamson pens the script based on a SPORTS ILLUSTRATED article by Jon Wertheim along with Howard Sounes' book, HEIST: THE INSTORY STORY OF THE WORLD'S BIGGEST ROBBERY
Vet! Die film zal ik zeker gaan kijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik was net wat films voor 2011 aan het browsen en toen kom ik opeens dit tegen
Breaking the Bank
[..]
De enige man op aarde die Tito Ortiz ooit KnockOut geslagen zou hebben (self acclaimed), nu zit hij dus in de bak voor bovenstaande shizzle. Ortiz ontkent dat Lee hem in een street fight knock out geslagen heeft en maakte er nog een grap over tijdens zijn one-on-one met Michael Schiavello.
(zoek op: "The Voice vs. Tito Ortiz" mocht je interesse hebben).
Maar heavy shit dat DARREN ARONOFSKY of all people er een film van gaat maken
Beide heren hebben het inderdaad over een échte knock out.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Vet! Die film zal ik zeker gaan kijken.
Maareh... Chuck Liddell heeft die lelijke Ortiz tot twee keer toe TKO geslagen toch? Als ik het me goed herinner was het niet helemaal KO, die van Lee Murray dan wel?
die chick is leukquote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef DanHardy het volgende:
[..]
BJ is done. Als hij zich al niet kan motiveren voor een titel fight is er iets goed mis.
[ afbeelding ]
Hehehe, zit je TUF te kijken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 03:50 schreef 2xuq773pps het volgende:
rashad evans & rampage jackson rocken!
Hehe, was de herhaling. Afgelopen voorjaar was de uitzending al een keer te zien, maar inderdaad wel leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef 2dope het volgende:
Bas Rutten net op Nederland 1 bij de reünie
Vermakelijk.
2 leuke fighters waarvoor ik absoluut naar de prelims zou komen maar het wordt nu toch wel verdommequote:Ultimate Fighter (TUF) 11 contestant Kyle Noke (17-4-1) will return to the Spike TV airwaves when he travels abroad to face Rob Kimmons(23-5) at UFC 122 on Nov. 13 from the Konig Pilsener Arena in Oberhausen, Germany, according to MMAWeekly.
Kut he, het is nog erger dan UFC 120 terwijl die card al veel kritiek heeft gekregen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Beter laat dan nooit: Joe Warren vs. Joe Soto @ Bellator 27 is een must see fight!!
Daarnaast wederom nieuws over de UFC 122 card.
[..]
2 leuke fighters waarvoor ik absoluut naar de prelims zou komen maar het wordt nu toch wel verdomme
tijd dat er zeker twee top level fights bijkomen want dit begint de shits te worden![]()
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21543quote:Burgemeester Van der Laan van Amsterdam wil dat er een einde komt aan de vechtsportgala's in zijn stad.
Van der Laan omschrijft de gala's als "netwerkbijeenkomsten van de georganiseerde misdaad". Bij de freefight- en kickboksgala's , waar duizenden bezoekers naar toe komen, zouden bekende criminelen betrokken zijn. Dat blijkt uit een bestuurlijke rapportage van de politie.
Van der Laan wil drie maatregelen nemen om de gala's te weren. Hij wil de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) zo wijzigen dat ook deze evenementen een vergunning moeten hebben. Hij vraagt verder aan de ArenA, de Sporthallen Zuid en de Passengers Terminal om zulke vechtgala's niet meer toe te laten. Ook zal de gemeente het kabinet en de Tweede Kamer opnieuw vragen de gala's onder de wet Bibob te brengen. De gemeente zou dan de criminele organisatoren vergunningen kunnen weigeren.
Triest en totaal onnodig!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:16 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21543
When does the hurting stop!!!!!!quote:MMAjunkie.com today learned from multiple sources close to the event that Karlos "The Terminator" Vemola is moving from heavyweight to light heavyweight and is expected to meet Seth Petruzelli.
UFC 122 takes place Nov. 13 in Oberhausen's Konig Pilsener Arena and airs stateside on Spike TV via same-day delay.
Ik ben er nooit geweest dus ik kan geen objectief oordeel vellen maar ik hebquote:
Wel vreemd dat een MOD die bijna 4k posts heeft dit naar buiten brengt, lijkt me geen typical troll ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef THEFXR het volgende:
Ik mis hier het ultieme nieuws!!
Ali gaat naar de UFC
http://forum.dutchbodybui(...)-tekenen-ufc-254024/
niet dat ik het geloof, want Dana tekent geen vechters, die elder nog een contract hebben,maar ik vind het wel een goeie,lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |