niets vreemds aan, wordt al eeuwen gebruikt. de inca's en azteken gebruikten het al!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, omdat het blijkbaar hip is om geen chemische kleurstoffen te gebruiken, moet alles uit vreemde bron komen.
Jamaar, van chemische kleurstoffen worden al die kindjes hyperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, omdat het blijkbaar hip is om geen chemische kleurstoffen te gebruiken, moet alles uit vreemde bron komen.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan eet je ook geen roze koeken of M&M's?
Dat dus! Alsof natuurlijk per definitie beter is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef RemcoDelft het volgende:
En van de suiker in vruchtenhagel gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jamaar, van chemische kleurstoffen worden al die kindjes hyper
je hebt iets teveel de botte bijl gehanteerd, dat over die joden was weldegelijk relevant. zie wiki over karmijnzuur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even wat luizen uit de pels gehaald in dit topic.
oke, maar plaats die info er dan ook even bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt iets teveel de botte bijl gehanteerd, dat over die joden was weldegelijk relevant. zie wiki over karmijnzuur.
Ultieme circle of life.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Kridje het volgende:
Eten van tegenwoordig zit bijna alleen maar shit in. Deal with it.
je mag toch wel uitgaan van een beetje algemene ontwikkeling bij mensen die op dit forum postenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, maar plaats die info er dan ook even bij
Bah! Maar dat doen ze er dan weer niet opzettelijk in, hoop ik maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
Je moet een keer naar pindakaas kijken.. daar mogen max zoveel rattenharen/insectendeeltjes per gram in zitten om toegelaten te worden.. T zit er dus wel in
nee...het is meer dat het godsonmogelijk is om ratten en muizen uit pinda's te houden tussen oogst en pot pindakaas. Dus is er een hoeveelheid afgesproken waarbij mensen over het algemeen niet ziek worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Bah! Maar dat doen ze er dan weer niet opzettelijk in, hoop ik maar.
precies, ik ben nooit ziek maar rob geus die zou niet vrolijk worden van mijn koelkastrubbers!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef Catbert het volgende:
De reden dat mensen zo veel allergieen hebben is juist omdat ze zo panisch doen over hygiene. Zo d'r zitten wat muizenkeutels in je pindakaas. Big deal
Ja idd. ik had een keer een halve duim in mijn Chili Concarne. Daar ga je toch niet dood aan, of wel dan?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
precies, ik ben nooit ziek maar rob geus die zou niet vrolijk worden van mijn koelkastrubbers!
Godverdomme .. ik vond pindakaas wel zo lekker en ik was net over de grappen van een collega (honden en pindakaas ) heen . Nu eet ik het voorlopig weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
Je moet een keer naar pindakaas kijken.. daar mogen max zoveel rattenharen/insectendeeltjes per gram in zitten om toegelaten te worden.. T zit er dus wel in
Oh ik vergeet het heus wel weer hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je zo panisch bent over ratten en muizen zou ik ook alle graanproducten maar laten liggen...brood bevat altijd rattenharen/uitwerpselen/muizepis/torrenpootjes etc etc. Je dacht toch niet dat een silo of vrachtschip vol graan geen dieren aantrekt? De enige manier om die weg te houden zou een heleboel gif zijn...helaas zou dan het graan ook gelijk dodelijk zijn voor ons...
Joh, als ik pindakaas op m'n brood smeer ga ik ook niet aan muizekeutels e.d. denken, maar als ik een biefstuk eet zit ik ook niet aan het hele slachtproces te denken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef tuintegel het volgende:
Oh ik vergeet het heus wel weer hoor, maar het is meer het moment zeg maar , dat je de pot pindakaas pakt en de gedachte van viezigheid door je hoofd gaat...
Ik eet geen biefstukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, als ik pindakaas op m'n brood smeer ga ik ook niet aan muizekeutels e.d. denken, maar als ik een biefstuk eet zit ik ook niet aan het hele slachtproces te denken.
Dat geeft toch niets? Je gaat er niet dood aan, sterker nog, als mens kan je prima insecten eten. Dus zo lang het goed smaakt, who cares?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef devl1nsect het volgende:
In 100 gram chocola zit 60 of meer insectendelen.
die kun je prima etenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets? Je gaat er niet dood aan, sterker nog, als mens kan je prima insecten eten. Dus zo lang het goed smaakt, who cares?
broodje aapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef devl1nsect het volgende:
In 100 gram chocola zit 60 of meer insectendelen.
Hier nog meer voorbeelden:
Ik vraag het me af. het zou eigenlijk pas ongezond zijn als zelfs de ratten en insecten van ons eten af willen blijven.quote:
dat er weinig fruitigs aan is . Het is vruchtenhagel, geen Gestampte Luisjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met bladluizen als kleurstof?
Smetvrees en shit eten? Dat is een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:48 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ga huilen. Ik heb smetvrees en zelfs ik eet met genot al die shit op.
Volgens mij was het juist hip om alles juist wel met chemische kleurstoffen te maken, maar komen ze daar nu op terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijna een echte Fok reactie, niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Smetvrees en shit eten? Dat is een beetje tegenstrijdig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |