Omdat inbound is uitbesteed aan India. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
waarom doen callcenters alleen maar outboundbah!
Solliciteer bij Ikea. Mijn stiefvader zei dat er een paar jaar terug eens kerstbonussen werden gegeven van 5000 euro. Lijkt me sterk maar hij was er van overtuigdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kerstpakket van de IKEA is naar wat ik hoor erg riant (heb geen verhalen gehoord over 5000 euro though). En je krijgt korting. Dus voor iedereen die gaat verhuizen het advies: ga even bij IKEA werken en koop je inboedel goedkoop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Solliciteer bij Ikea. Mijn stiefvader zei dat er een paar jaar terug eens kerstbonussen werden gegeven van 5000 euro. Lijkt me sterk maar hij was er van overtuigd
Oeeeh...innerestingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Kerstpakket van de IKEA is naar wat ik hoor erg riant (heb geen verhalen gehoord over 5000 euro though). En je krijgt korting. Dus voor iedereen die gaat verhuizen het advies: ga even bij IKEA werken en koop je inboedel goedkoop.
Even voor de goede orde:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
hm, goeie Shiny! Ze zoeken er iemandin Duiven
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef loveli het volgende:
Is er geen Ikea in de buurt? Daar hebben ze ook veel ochtendwerk. Daarbij krijg je korting op alles en een heel fatsoenlijk kerstpakket.
UPC is inbound hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was altijd al bang om te vliegen, maar onder het mom van "stel je niet, er kan je niks gebeuren" dwong ik mezelf altijd wel.quote:
Begint bij 8.71.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb serieus gesolliciteerd bij IKEA vorig jaar. Ze wilden me ook graag hebben, maar ze hadden te weinig uur, dus dat is hem niet geworden.
Basisloon is overigens niet erg hoog, iets boven minimum (denk rond 8,50 p/u).
Nee maar alles is supergoed geregeld daar van wat ik hoor. Bovendien kun je in goeie tijden ook nog extra krijgen. Het is dat ik al een baantje heb maar soundsklinkt erg goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb serieus gesolliciteerd bij IKEA vorig jaar. Ze wilden me ook graag hebben, maar ze hadden te weinig uur, dus dat is hem niet geworden.
Basisloon is overigens niet erg hoog, iets boven minimum (denk rond 8,50 p/u).
upc al gekeken, hebben nu nietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
UPC is inbound hoor.![]()
En er is Nijmegen ook ergens een callcenter van het RDW, schijnt leuk te zijn.
[..]
nee hoor, ik had 'm ook al openquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef loveli het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom ik de CAO van de IKEA al voor m'n neus had?
Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, ik had 'm ook al open
Dat valt dan weer mee, maar het haalt het niet bij wat ik nu verdien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Begint bij 8.71.
Avonddienst 50% toeslag, zaterdagavond en zondag 100%.
he getsie. Oh bah, dat lijkt me echt naar om mee te maken...Ik kan het me voorstellen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
UPC is inbound hoor.![]()
En er is Nijmegen ook ergens een callcenter van het RDW, schijnt leuk te zijn.
[..]
Ik was altijd al bang om te vliegen, maar onder het mom van "stel je niet, er kan je niks gebeuren" dwong ik mezelf altijd wel.
Ook een keer in een kabelbaan, maar dat ging mis.
De twee karretjes voor ons botsten tegen elkaar en vielen naar beneden.
Sindsdien vind ik mijn angsten reëel en mag ik daar van mezelf aan toegeven.
Daarbij is de angst sindsdien nog veel erger geworden, ik heb regelmatig vliegnachtmerries.
Daarom is het des te belangrijker om nu goed te verdienen zodat ik mijn studie zsm kan afronden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, leuk werk is op de lange termijn veel beter dan werk dat goed betaalt.
Zeker, maar (althans voor mij) ook liever iets met een leuke werksfeer en wat minder werk. Dan het mooiste werk met een kutsfeer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, leuk werk is op de lange termijn veel beter dan werk dat goed betaalt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: 3 wasa crackers met filet A. en ui
L: bordje met: plak kaas, ardennerpaté in blokjes, stukje gerookte kip, stukje osseworst, cherrytomaatjes en komkommer.
T: bacon crackers met plakjes ei, komkommer en mayo
T: wodka
D: gevulde portobello, snijboontjes en stuk ribeye
T: blokje extra pure choco
Verder is Koekie ziekjes (pijn in zijn buikje) en ga ik ermee naar de dierenarts vanmiddag. Ik vind het echt heel naar als hij pijn heeft.Hoop maar dat het niets ernstigs is.
Ja, maar jij zal je hele leven blijven reizen, schat ik zo in, dus als het een mooie koffer is zou ik het gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef AKnynke het volgende:
mn koffer is te klein....En ik heb een hele mooie grotere op het oog, maar die is heeeel erg duur..
dat ja! Zieke dieren zijn zo sneu!quote:
Woah, briljant! Ideaal voor de zware studieboeken die ik mee wil nemen. Ik ga het meteen checkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat ja! Zieke dieren zijn zo sneu!
Over de koffer: Ja, absoluut. Maar, het is 160 euro, en ik heb precies deze maand helemaal geen inkomen en ben ook deze maand op vakantie geweest..Volgende maand heb ik een inkomen en belachelijk lage huur, dan kan het...Maar, volgende maand vlieg ik niet..hoop ik! Ik denk dat ik maar wat spullen met de post stuur, dan kan ik voor 30 euro 25 kilo sturen. Best okay!
Eerst eenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan zal ik het maar vragen, loveli, waarom heb je de CAO van IKEA voor je?
Misschien als manager of zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst eenvoor jou, want die heb je nodig.
Kreeg toevalig vanmorgen de bevlieging om te kijken of een dagje IKEA in de week iets was voor erbij. Als ik er met m'n volle verstand over nadenk is het niet echt een slim idee.
Blegh, zieke katten.. Hoe weet je dan dat hij pijn aan z'n buikje heeft? Is het opgezet of zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef conleche het volgende:
Verder is Koekie ziekjes (pijn in zijn buikje) en ga ik ermee naar de dierenarts vanmiddag. Ik vind het echt heel naar als hij pijn heeft.Hoop maar dat het niets ernstigs is.
Koekie is wel klein maar het is toch echt een hondjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Blegh, zieke katten.. Hoe weet je dan dat hij pijn aan z'n buikje heeft? Is het opgezet of zo?
Haha... oeps.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Koekie is wel klein maar het is toch echt een hondje!!!
ikke...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie heeft hier ook alweer een nuvaring gehad? Ik heb een vraag!
Koekie is een hondquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Blegh, zieke katten.. Hoe weet je dan dat hij pijn aan z'n buikje heeft? Is het opgezet of zo?
Ja, heel hard en opgezet ook een beetje en toen ik hem oppakte en hem daar vast hield, begon hij te piepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
YAY! Ik heb een voldoende op m'n scriptie! En ik mag 'm nog aanpassen voor een beter cijfer. Hoef me iig niet opnieuw in te schrijven!![]()
![]()
![]()
![]()
En de opmerkingen gaan eigenlijk alleen over de presentatie, inhoudelijk is het dus goed.
Alleen heb ik het nooit zo begrepen dat ik nu een conceptversie in zou leveren. Beetje raar, maar mij hoor je niet klagen.
En ik heb nu dus nog geen cijfer, weet alleen dat het voldoende is.
Heb ik gemist dat het uit is, dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, heel hard en opgezet ook een beetje en toen ik hem oppakte en hem daar vast hield, begon hij te piepen.
Oh Piefje toch: Facebook en Hyves, zijn ZO kut wat dat betreft. Ik zal je wat vertellen: het was vroeger toen er nog geen internet/gsm was volgens mij veel makkelijker om over iemand heen te komen. Het is zo menselijk om die dingen te checken, juist als je je rot voelt en natuurlijk voel je je daarna nog veel rotterder. Het hóeft natuurlijk helemaal niks te zeggen zo'n meisje, maar je wéét het niet en dan blijf je er maar mee in je hoofd zitten. Best kut en de obvious oplossing, om hem van je FB te gooien is ook niet afdoende, want hij is natuurlijk zo weer opgezocht als je in zo'n bui bent.
Als je op je Amerikaanse nummer wordt gebeld, gaan daar dan ook minuten van af? Wat een raar systeem!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ikke...
Oh, en het is heel logisch dat het voor achterblijvers moeilijker is, Piefje! Jouw leven is hetzelfde, het draait gewoon door met alle gewoontes die je hebt, terwijl zijn leven op de kop staat, van alles nieuws, nieuwe mensen, nieuw land nieuwe cultuur...
Het komt wel goed. Ook het missen wordt minder..Het schijnt zo te zijn dat vrouwen de eerste tijd hun partner erg missen, en dat dat daarna wegebt/went. Mannen daarentegen die hebben in het begin nergens last van, maar daar komt het na een tijdje. Zo werkt het bij ons ook. Ik vind de eerste dagen echt heel erg moeilijk, de eerste 2 weken moeilijk maar daarna wordt het een stuk makkelijker. Nu zal dat anders zijn, omdat we zo lang zo intensief samen zijn al..
waar...het hele mobiele gebeuren werkt heel anders in de states dan hier. Het hangt volgens mij daar van je contract af of dat zo is, maar meestal is het inderdaad zo dat gebeld worden jou ook geld kost...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[..]
Ja het fysieke mis ik niet meer.. En ik weet dat hij egoistisch en niet attent is, dat weeet ik. Zo was ie altijd al
O hij beweert dat als je op je Amerikaanse nummer wordt gebeld daar ook minuten van af gaan. Waar of niet? Als het niet waar is schat hij mij wel erg dom in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Oh ik moest namelijk meteen aan Taco denken met z'n opgezette blaas door blaasgruis. Maar ik heb geen flauw idee of dat een kwaal is die honden ook kunnen krijgen. Hij plast nog wel hoop ik? Nou ja, hopelijk is het niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, heel hard en opgezet ook een beetje en toen ik hem oppakte en hem daar vast hield, begon hij te piepen.
En dat wat Ewelina zegt. Koek is een hond! Een echte wolf!
Ikke. Sterker: ik heb hem nog. Alhoewel het me niet geheel duidelijk is waaromquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie heeft hier ook alweer een nuvaring gehad? Ik heb een vraag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd! Ik was trouwens helemaal niet blij toen m'n master klaar was. Ja, wel toen de scriptie afwas, maar voor de rest vond/vind ikh et maar eng.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
En bedankt voor de felicitaties! Ik ben nu voor het eerst echt blij. Bij m'n eerdere propedeuses en bachelors had ik zoiets van: ja maar ik wil eigenlijk nog verder/meer. En nu is het gewoon echt helemaal klaar. Een lekker gevoel wel.
Vanavond uit eten, dus ik zal maar geen lijstje posten.
zijn jullie nog bij elkaar dan, of niet? Dat zou wat mij betreft een heel groot verschil maken!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@Phaidra ik weet niet hoe ik het op moet vatten hoor.
[..]
Nee, niet op facebook, wat hebben jullie zelf afgesproken? Hebben jullie afgesproken trouw aan elkaar te blijven, vriend/vriendin te blijven terwijl hij daar is, of elkaar los te laten en maar weer zien hoe het gaat als hij terug is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het maakt toch niet uit of er op facebook staat of je relatie uit of aan is. Je bent toch gewoon twee mensen, met gevoelens en een verleden. En misschien geen toekomst samen
Weet niet hoor, dit maakt het ook gewoon lastig. Dat mensen het alleen kunnen begrijpen van O het is uit. O waarom heb je dan contact. O. Vreemd. O je vind hem nog aardig? O hij houdt nog van je? O, raar hoor.. O dus het is aan? O? O je vind hem geen eikel? Nee? Huh?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Speaking of facebook, ik kom er niet opkunnen jullie je facebook openen?
Ah, nu snap ik je verhaal ook veel beter. Ik hoop dat het beter wordt! Zullen we beloven het er hier alleen maar over te hebben als jij er over begint?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/EGO-POST]"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik hou niet eens meer van chocolade/snoep. Erg hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef neen het volgende:
Nice!
Orde van de dag is dat ik nu met een knorrende maag boodschappen ga doendan is het natuurlijk extra aanlokkelijk om iets lekkers mee te nemen
Dat is wel erg ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hou niet eens meer van chocolade/snoep. Erg he
dattumquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef sigme het volgende:
Ik, sigme, loop van hot naar her.
Geen t dus. Wel een extra komma.
Je bent moe, omdat je wakker wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het niet echt meegekregen allemaal, maar P.F kan wel een kusje gebruiken dacht ik!.
En nachtwacht, van harte gefeliciteerd! Een heugelijk moment..
Ik ben echt ontzettend moe.. Geen idee waar het aan ligt, maar ik word elke nacht rond een uur of 4 wakker en slaap dan vervolgens ook niet meer in. Ook vandaag geen eetlust, heb (vanaf 6 uur vanochtend) een half bakje Brinta, één boterham en een mueslireep op. M'n date gister was wel heel erg tof.
.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt ontzettend moe.. Geen idee waar het aan ligt
Ik denk dat het daar aan ligtquote:maar ik word elke nacht rond een uur of 4 wakker en slaap dan vervolgens ook niet meer in
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:51 schreef conleche het volgende:
Vertel eens wat meer over die date DaD?
Bedankt lieve mensenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:voor PF
voor Nachtwacht &
voor Swietje.
@ Swietje: wat moet je eigenlijk nog herkansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
oh wow, dat weet je nu al? Leuk zeg! En wat vervelend van die slaap. Lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot hè, Co. Ik ben al blij als ik de 4 uur haal..
Tsja, wat wil je weten over de date?. Hij heeft voor me gekookt (zeer Slankapproved! Verse pasta met zelfgemaakte saus en gegrilde zalm) en toen gingen we een film kijken (2 keer
). Zaterdag ben ik vrij, dus ik ga vrijdag na m'n werk naar hem toe en dan blijf ik slapen.
.
Die twee keer kijken intrigeert me. De eerste keer te veel zitten zoenen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot hè, Co. Ik ben al blij als ik de 4 uur haal..
Tsja, wat wil je weten over de date?. Hij heeft voor me gekookt (zeer Slankapproved! Verse pasta met zelfgemaakte saus en gegrilde zalm) en toen gingen we een film kijken (2 keer
). Zaterdag ben ik vrij, dus ik ga vrijdag na m'n werk naar hem toe en dan blijf ik slapen.
.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Swietje het volgende:
[..]
Bedankt lieve mensen
Geloof dat een vak als recht voor veel studenten hier ook een struikelblok is. In ieder geval veel succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekookt? Toe maar!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Of studeer je rechten? Want dan is dat erg kort door de bocht (wat ik net zei over "recht is een struikelblok"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat een vak als recht voor veel studenten hier ook een struikelblok is. In ieder geval veel succes alvast!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of studeer je rechten? Want dan is dat erg kort door de bocht (wat ik net zei over "recht is een struikelblok"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Niet slecht! Ik zou de boterhamworst nog vervangen voor kipfilet, ham, rookvlees, of filet Americain en een stuk fruit toe voegen ergens. En ben benieuwd naar je diner. Het is meestal wel handig om ook al wat groenten op je boterhammen te doen, dat doe ik in ieder geval wel vaak, want anders heb ik nogal moeite om de 200 gram groenten te halen 's avonds.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, ik ben dus aan het proberen om nu ECHT gezond te eten. Dit lijstje is tot nu toe toch prima, niet?
O: 2 sneetjes volkorenbrood met pindakaas, 250ml halfvolle melk
T: hardgekookt ei
L: 2 sneetjes volkorenbrood met ardennerboterhamworst, water
T: bouillon
D: weet ik nog niet.
Wat vinden jullie?
Zoiets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Die twee keer kijken intrigeert me. De eerste keer te veel zitten zoenen?
know what I mean? Nudge nudge, wink winkquote:
Dan wordt dat kipfilet of hamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet slecht! Ik zou de boterhamworst nog vervangen voor kipfilet, ham, rookvlees, of filet Americain en een stuk fruit toe voegen ergens. En ben benieuwd naar je diner. Het is meestal wel handig om ook al wat groenten op je boterhammen te doen, dat doe ik in ieder geval wel vaak, want anders heb ik nogal moeite om de 200 gram groenten te halen 's avonds.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef Swietje het volgende:
[..]Oh, haha. Dan is het niet heel vreemd dat je een vak als rechten krijgt, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afijn, ik ga nog even wat afmaken en dan naar huis.![]()
Ja hoor, tomaat geldt ook best. Hoewel een beetje variatie wel beter zou zijn. Wat bv best lekker is: een (geroosterde) boterham met mayo, sambal en dan wat rauwkost (uit zo'n zakje) erop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan wordt dat kipfilet of hamHeb gisteravond boodschappen gedaan, maar ben het vandaag vergeten mee te nemen (ben niet gewend om eten van thuis mee te nemen). Kipfilet ligt in ieder geval al thuis in de koelkast klaar
![]()
Fruit moet ik nog kopen (dat was ik vergeten te kopen, maar staat op mijn boodschappenlijstje).
Alleen die groenten op mijn boterham... Ik ben niet zo'n groente-fanTelt tomaat? Dat vind ik wel lekker, dan eet ik gewoon wat extra tomaten
![]()
Mijn D. weet ik nog niet. Ben een zeur wat eten betreft, lust veel nietDus ik vind het best lastig om gezond & gevarieerd te eten. Zal straks wel posten wat het is geworden
dinsdag...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef neen het volgende:
Weten jullie wel welke dag het vandaag is
Dat zei ik ook, maar het is dus frietdagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dinsdag...
Heeft iemand ideeen voor avondeten? Pannenkoeken lijkt me niet zo'n goed plan...
Ik vind sausjes viezigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoor, tomaat geldt ook best. Hoewel een beetje variatie wel beter zou zijn. Wat bv best lekker is: een (geroosterde) boterham met mayo, sambal en dan wat rauwkost (uit zo'n zakje) erop.
Maar als je alleen van tomaat houdt is dat al beter dan niks.
Ik hou er nooit van om etenswaren te 'mixen' (ik ben raarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef Swietje het volgende:
Coco, kipfilet met komkommer, vind je dat niet lekker?
ik zou 't niet doen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: hoe goed/slecht is gebakken verse vis? Schol of kabeljauw van de visboer.
Mijn man wil dat geloof ik gaan halen, maar ik weet niet of dat 'mag'. Iemand een idee?
Ik denk dat we wel vis gaan halen, en dan mag manlief gebakken vis vragen aan de vismeneer. Dan koop ik voor mezelf gewoon een stuk kabeljauw/school, en dan gooi ik dat thuis in de ovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou 't niet doen...
de paneerlaag zuigt zich vol met vet = veel kcal's.
En niet alleen met etenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:38 schreef Swietje het volgende:
En Coco, wat lastig dat je zo'n muts bent met eten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
Heb trouwens mijn nieuwe mountainbike terug naar de fietsenwinkel gebracht. Na nog geen 100 km beginnen de versnellingen al te knarsen en de ketting te roesten, terwijl ik maar een keer in de regen heb gereden (gisteravond) en de versnellingen al knarsten toen ik onderweg was. En daarnaast is er volgens mij iets mis met de remmen. Ik hoor een vreemd geluidje (niet luid, maar het klinkt een beetje alsof twee bekkens tegen elkaar aan slaan). Volgens de fietsenwinkel is dit heel normaal voor een fiets die pas een maand oud is, maar daar ben ik het toch niet mee eens.
Hoe denkt de fietsenmaker dit nu op te lossen? Wat een idioot, met z'n dat dat normaal is na een maand!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaEn ¤ 1000,-
![]()
En ik ben heel erg misselijk
In wat voor verf? Echtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef sigme het volgende:
PF, weet je dat in verf en lak enzo ook gemalen beest zit?
Kan je het niet voorschieten dan? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef Merel het volgende:
In álles zit beest tegenwoordig.
Ik baal echt van m'n fiets. Duurt vast eeuwen voordat de verzekeraar uitkeert en al die tijd kan ik niet naar werk fietsen. En ik vond het juist zo leuk!
Oh, met uitkeren bedoel ik gewoon een nieuwe fiets krijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef conleche het volgende:
Kan je het niet voorschieten dan? Of zeg ik nu iets geks?
Liever nietquote:
Lekkere training zeker, niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta met de slankie-spatel in een pan vol vette risotto te roeren..
mag wel, na een dag van 5 knackebrodjes en een stroopwafel en daarna afbeulen bij Boks-conditietraining... ..
het ging naar verhouding (eten) best erg lekker, en het was echt super tof!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lekkere training zeker, niet?
Vooral drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging naar verhouding (eten) best erg lekker, en het was echt super tof!volgende week weer
maar dan iets meer eten en drinken van te voren
Nouja, zo'n ziekenhuiskaart. Tegenwoordig met barcode iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
ponskaarten, hebben ze die nog?
Je moet dus morgen? Sterkte!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, zo'n ziekenhuiskaart. Tegenwoordig met barcode idd. Maar ja, ik ben oud he!
Thnx.. morgen scan van de hals en vrijdag MRI...quote:
ik had ook ooit een verzameling ponskaarten hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, zo'n ziekenhuiskaart. Tegenwoordig met barcode idd. Maar ja, ik ben oud he!
Ja, maar jij gaat ook al richting de 30quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had ook ooit een verzameling ponskaarten hoor!
Mooi zo!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en die stroopwafels.. omnomnom
Het is bijna slaaptijd dus dat is toch niet alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
sterkte XM!
ik heb de bovenbouwlessen voor morgen al voorbereid. nu nog de mavo 1 en mavo 2 lesjes.
Je D is niets...zeker als je sport zou ik nog wat meer eten, eigenlijk..Ik vind dit wel wat weinig..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Liever niet![]()
![]()
Definitief lijstje:
O: 2 sneetjes volkorenbrood met pindakaas, 250ml melk
T: hardgekookt ei
L: 2 sneetjes volkorenbrood met ardennerboterhamworst, water
T: bouillon
D: schol (zonder paneerlaag), tomaat, half glas Spa&Fruit
A: skaten (om 19.30u word ik opgehaald, ben alleen zoooo moe![]()
)
bij m'n ouders op het dorp absoluut!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
ponskaarten, hebben ze die nog?
Ehhh twee tegenwoordig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand die bekend is met Utrecht hoeveel haltes Janskerkhof van het cs is?
Oki, thanks! Wordt wel de tram of bus denkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh twee tegenwoordig!![]()
Utrecht CS --> Neude ---> Janskerkhof. Wordt ook omgeroepen! Lopen is ook maar 15 minuutjes ofzo
1. wel aangezien ik pas sinds vandaag weet wat ik morgen moet doen, en pas om half zes thuis was. en wel aangezien ik vorige keer 3 uur deed over een les van 50 minuten en nu maar 1 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is bijna slaaptijd dus dat is toch niet al!!
Nee ben een beetje gefrustreerd, wil ook voorbereiden, maar docenten zijn laks! En reageren niet op e-mail..
Is er een B&B in Utrecht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Spot ik daar een B&B middagje Maria?
Oh je bedoelde in mn lijstje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Spot ik daar een B&B middagje Maria?
Ik heb gister een hoorcollege gehad, normaal staan de powerpoints er van te voren al op, nu nog steeds niet. Morgen heb ik het werkcollege en heb ik nu al een achterstandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
1. wel aangezien ik pas sinds vandaag weet wat ik morgen moet doen, en pas om half zes thuis was. en wel aangezien ik vorige keer 3 uur deed over een les van 50 minuten en nu maar 1 uur.
2. leraren hebben wel meer te doen dan per ommegaande te reageren op email. mijn eigen reactietermijn is met deze drukte ook een dag of twee...
Tram gaat er niet heen! Bus 11 is lekker makkelijk, grote bus en gaat heel vaak. Bus 3 of 4 kan ook maar dan moet je wel die naar de goeie richting nemen. Bus 2 gaat ook naar JKH maar dan een andere JKH, wel er vrijwel naast maar zorgt toch voor veel verwarring bij nieuwbakken studentenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oki, thanks! Wordt wel de tram of bus denk
Bagels & Beans?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, nou wil ik het weten. Wat is B&B?
Bagels and Beansquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, nou wil ik het weten. Wat is B&B?
Ja, precies! Ik dus ook!quote:
Je weet het niet hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar was nog al onlogisch
Compenseert weer dat slechte eten wat je verder in de planning had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooooi!!!.
Ik zal zo eens teruglezen waar ik voor moet duimen.
Wat een dag weer zeg. Ben net in het hotel en ik wilde dus gaan intenetten: "low connectivity!"
. Ja dat kan niet hè
. Dus even naar de eigenaar geweest en die zei dat het in de eetzaal beter moest zijn, dus daar zit ik nu
. Iig internet, maar het is niet erg snel ofzo. Wellicht dat ik nog even doorzoek naar een ander hotel, want het is ook een tyyyyyyyyyyfusend van de bushalte.
Ik ken bus 11 nog wel ja als ik van de grote menigte wilde ontsnappen die naar de Uithof ging. Thanks!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tram gaat er niet heen! Bus 11 is lekker makkelijk, grote bus en gaat heel vaak. Bus 3 of 4 kan ook maar dan moet je wel die naar de goeie richting nemen. Bus 2 gaat ook naar JKH maar dan een andere JKH, wel er vrijwel naast maar zorgt toch voor veel verwarring bij nieuwbakken studentenStreekbussen konden ook geloof ik maar daarvan weet ik de nummers niet uit mn hoofd.
Shit zeg! Ik wou een vluggertje in mn 30-45 minuten durende pauzequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind Maria lief maar een middagje bed&breakfast euuh, gaat me iets te ver
Blind, doof, tomatoe, potatoe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
En nu zit ik hier in een troosteloze eetzaal met een blinde dame aan de andere kant. Dus.
Had je nou maar mijn visitekaartje meegenomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
En nu zit ik hier in een troosteloze eetzaal met een blinde dame aan de andere kant. Dus.
Date??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
Iemand een leuk idee voor uit eten in centrum Den Haag? Op een maandag?
Vast niet op een maandagquote:
Moest ik ook al aan denken iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had je nou maar mijn visitekaartje meegenomen!
Moet 't chic of eetcafé-idee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
Vriendinnetje uit het buitenland dat overkomtquote:
Op zich zou dat ook geen moer uit moeten maken, maar als er één dag is die ik niet zou uitkiezen om te daten, dan is dat wel de maandag, denk ik!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat zo? Als hij maar leuk genoeg is.
Een eetcafe (ik ben het streepje op m'n e kwijt!?!) waar je wel lekker kunt etenquote:
Naja, ben met Vik dus net bij Rootz geweest, tegenover de MediaMarkt. Op aanraden van Laureline. Ik vond het prima eten, lekker en niet al te gek duur!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Een eetcafe (ik ben het streepje op m'n e kwijt!?!) waar je wel lekker kunt etenWe gaan met een groep, en er zitten knierten 'en culisnobs bij. Is lastig!
Hoe lang geleden heb je die e-mail gestuurd dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is bijna slaaptijd dus dat is toch niet al!!
Nee ben een beetje gefrustreerd, wil ook voorbereiden, maar docenten zijn laks! En reageren niet op e-mail..
Succes meisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx.. morgen scan van de hals en vrijdag MRI...
Het was wel heel veel schol (stuk van 300gram), maakt het dat iets beter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je D is niets...zeker als je sport zou ik nog wat meer eten, eigenlijk..Ik vind dit wel wat weinig..
Wij gaan zo lekker samen in bad...wijntje erbij.
En voor onze laatste avond samen morgen gaan we uitgebreid koken.....En dan vlieg ik donderdagmorgen weer naar Zweden....
powerpoints online zijn een service. zodat je niet alle aantekeningen hoeft te maken. ik maak altijd wel aantekeningen want dan onthoud ik het beter. heb eerlijk gezegd mijn powerpoints bij de BA studenten nooit binnen een week online gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gister een hoorcollege gehad, normaal staan de powerpoints er van te voren al op, nu nog steeds niet. Morgen heb ik het werkcollege en heb ik nu al een achterstand
Dus als ik zo aardig ben om te melden dat hij het vergeten is, verwacht ik wel snel antwoord![]()
Héééél veel succes Kwak, komt vast goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
powerpoints online zijn een service. zodat je niet alle aantekeningen hoeft te maken. ik maak altijd wel aantekeningen want dan onthoud ik het beter. heb eerlijk gezegd mijn powerpoints bij de BA studenten nooit binnen een week online gehadze leren maar schrijven, dan kunnen ze ook beter de kern onthouden...
als je bij het college was heb je de powerpoint toch niet nodig voor t werkcollege?
wel vet goed dat je zo gemotiveerd bent!
ik heb alles voorbereid. ben benieuwd hoe t gaat morgen.heb er echt veel zin in!
Ik vond het anders duur zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ben met Vik dus net bij Rootz geweest, tegenover de MediaMarkt. Op aanraden van Laureline. Ik vond het prima eten, lekker en niet al te gek duur!
*komt even uit lurkstand*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
Wen maar aan de Randstedelijke prijzen Vikjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het anders duur zat
*krent is*.
Zit je nu niet @ msn trouwens? Ik heb net je msn-adres geronseld, maar je bent er niet
Nee! Goed dat je dat nog even toevoegt!quote:
Ja, bedankt hequote:
Was het te hard?quote:
Vik en MoBlo hebben mij zeer recentelijk gezien en kunnen bevestigen danwel ontkennen of ik dik en/of bejaard benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Was het te hard?
Als ze stom doen mag je ze bijten hoor!
Ja da wee'k nie hoor, ik vertrouw liever op jouw eigen woorden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vik en MoBlo hebben mij zeer recentelijk gezien en kunnen bevestigen danwel ontkennen of ik dik en/of bejaard ben.
En ze zitten aan mn hals te rommelen, dus bijten wordt lastig.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh en aan mijn lijstje kan een bord papardelle met courgette, artisjok en aubergine en een creme brulee van steranijs toegevoegd worden. Laatstgenoemde zit al op mn vette pens + dito heupen.
En als ze stom doen knijp je ze maar in hun neus, ok?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanochtend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je die e-mail gestuurd dan?
Edit: ik zie dat kwak ook al heeft gereageerd. Dus never mind.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het doen en zeggen dat het moest van jou.
Ze maken een powerpoint en daar lezen ze 20% van voor in een hoog tempo (dus 200 dia's per uur)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Powerpoint? In mijn tijd werkten ze nog met dia's
Chillquote:Beste P.F.,
Ik heb het geplaats. (Zie hier: .......)
Groeten,
Docent
I.p.v. dat vaas/hoofd-ding is deze veel leuker:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze maken een powerpoint en daar lezen ze 20% van voor in een hoog tempo (dus 200 dia's per uur)
best lastig aantekeningen te maken zo!
Ennnn ik vond hem niet zo.. consistent? Hoe zeg je dat?
En zo van hiiihiiii zie je dit plaatje? ihihhiii sommige mensen zien daar 2 hoofden in en andere een vaasEn dat zegt zeg maar dan is je linker hersenhelft zeg maar niet ontwikkelt als je het ene ziet of het ander. Of andersom
Nou ja dat is wetenschappelijk bewezen
Dat is echt zo
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht......oké. Het zal er vast wel iets mee te maken hebben, maar ik vond hem net zo een 'hoe slim ben jij reclame' aan de zijkant van fok..
Ja klopt! Voordat we jullie ophaalden ging XM voor het station liggen en heb ik een paar keer met de auto over haar heen gereden!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM had zichzelf voor de bruiloft denk ik plat gerold met een deegroller en daarna in die broek gewurmdEigenlijk is ze 1 meter 30 en tonnetje rond, dat begrijpen we he!
![]()
Tip voor irritante doktoren: mijn nogal overweight lerares Engels zei altijd tegen de klieren in de klas: "En nou hou je op, of ik ga op je zitten" Het werkte als een tierelier!
Al zal dat minder imposant zijn als je maar 1 meter 30 bent
IK WIST HET!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja klopt! Voordat we jullie ophaalden ging XM voor het station liggen en heb ik een paar keer met de auto over haar heen gereden!
Omg, "geplaats"? Wat een goede docentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ha, zeuren helptDe ervaring is dat docenten het pas doen als je zeurt
![]()
!
[..]
Chill!!! Snel huiswerk maken
Ik vind ze stom want hij gaat de kant op die je wil tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
I.p.v. dat vaas/hoofd-ding is deze veel leuker:
(die heb ik zelf een keer gebruikt)
Nee, zo was de email!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Omg, "geplaats"? Wat een goede docent![]()
(of heb jij per ongeluk de 't' niet getypt?)
Haperig ligt waarschijnlijk aan het filmpje/internetverbinding, niet zozeer aan je hersenenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind ze stom want hij gaat de kant op die je wil tochSoms links, soms rechts en als ik langer kijk om en om of haperig.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, zo was de email!
Nee, internet verbinding is goed, maar alsof mijn hoofd een conflict krijgt (zo halve rondjes haha)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haperig ligt waarschijnlijk aan het filmpje/internetverbinding, niet zozeer aan je hersenen![]()
En je kunt d'r idd laten draaienNet zoals je zowel vaas als hoofden kunt zien. Geloof dat het erom gaat welke kant ze in eerste instantie op draait (alhoewel ik meerdere mensen ken die haar ab-so-luut niet de andere kant op kunnen zien draaien, zo raar
)
Wij hadden ook een lerares Engels met dezelfde tekst. En die was van maar 1.30 (of in elk geval, ze leek klein). 1meter30 met 130 kilo -> de lastigste pubers durfden het risico niet te nemen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM had zichzelf voor de bruiloft denk ik plat gerold met een deegroller en daarna in die broek gewurmdEigenlijk is ze 1 meter 30 en tonnetje rond, dat begrijpen we he!
![]()
Tip voor irritante doktoren: mijn nogal overweight lerares Engels zei altijd tegen de klieren in de klas: "En nou hou je op, of ik ga op je zitten" Het werkte als een tierelier!
Al zal dat minder imposant zijn als je maar 1 meter 30 bent
Ssssst!! Dat zouden we niemand vertellen!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja klopt! Voordat we jullie ophaalden ging XM voor het station liggen en heb ik een paar keer met de auto over haar heen gereden!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, internet verbinding is goed, maar alsof mijn hoofd een conflict krijgt (zo halve rondjes haha)
Een universele strategie dus! Slim bedacht wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hadden ook een lerares Engels met dezelfde tekst. En die was van maar 1.30 (of in elk geval, ze leek klein). 1meter30 met 130 kilo -> de lastigste pubers durfden het risico niet te nemen!
Hahahaha!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef neen het volgende:
[..]
Sounds like: gaybi
En dan hetero zijn
O: melk met muesliquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vanavond uit eten, dus ik zal maar geen lijstje posten.
quote:
Hoei, wat leuk! En je hebt de third date-rule nageleefd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende: ik ga vrijdag na m'n werk naar hem toe en dan blijf ik slapen..
XM is nog steeds een lekker wijfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vik en MoBlo hebben mij zeer recentelijk gezien en kunnen bevestigen danwel ontkennen of ik dik en/of bejaard ben.
En ze zitten aan mn hals te rommelen, dus bijten wordt lastig.
In dat hotel waar je zit, zit tram 11 op nog geen 150 meter afstandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo, teruggelezen(vanaf pagina 4 vh vorige topic
)
Ik vind ook dat kwak wel erg in het diepe wordt gegooid! Ik moet ook lesplanningen maken, maar mijn collega zei: "gewoon de jaarplanner van het handboek kopieren en die inleveren en dan je eigen ding doen, doe ik ook". Het is wel leuk om globaal te weten wat je gaat doen, maar zodra er uitloop is (en daar moet je op zo'n school wel rekening mee houden), is je hele planning in de war.
En ik zei dus idd Gaby (met een a en een Engelse g)
[..]
Hahahaha!.
* Viking84 lacht hardop.
Kusje voor Nouk. Wanhoop niet, wanhoop nooit, straks is alles weer anders en misschien beter dan ooit, dus wanhoop niet, wanhoop nooit
.
Ik heb vanmiddag overleg gehad met een collega en nu weet ik dus hoe het allemaal werkt op school. Toch wel erg prettig, hoor! En ik kon ook gewoon haar jaarplanning voor Havo 4 en VWO 4 overnemen. Wat ik vooral erg fijn vind: boekjes lezen! En we gaan films kijken! En dan boek en film vergelijken.
Verzoek van de lln: Turks Fruit.
Meh, ik zit die vrouw zielig te vinden. Wil bijna een praatje met haar gaan makenMaar ja, waar moet ik het over hebben?
.
Ik zal Nachtwacht ook even laten solliciteren bij IKEA, want ik moet een nieuwe bank.
[..]
O: melk met muesli
L: twee tosties met kaas
D: spies Groningen en boerenjongensijs toe
T: M&M's in de bios
En wellicht nog een pakje ligakoekjes tussendoor..
[..]![]()
.
[..]
Hoei, wat leuk! En je hebt de third date-rule nageleefd!![]()
.
Ik zit echt vet ver van een bushalte af, zeg. Ik was zo blij dat ik eindelijk bij de straat was waar ik moest zijn... stond ik bij nr 329 en ik moest naar nr 27. Moet dodag en vrijdag echt vroeg weg. Dat pension van vannacht was zo mooi
. En de eigenaar hier tilde m'n koffer niet eens voor m'n trap op, moest meteen aan Wietse van Boer zoekt Vrouw denken die Neeltje d'r koffers zelf naar binnen liet zeulen
.
Nou, ik ben bijgelezen, maar ik weet nog steeds niet waarom ik moet duimen voor LB.
Oh echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In dat hotel waar je zit, zit tram 11 op nog geen 150 meter afstand
Dat lukt hier ook nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huiswerk maken benden bij mijn ouders terwijl in de woonkamer de tv aanstaat, lukte in de 3e niet... En 100 jaar later nog steeds niet!!!!!!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh echt?. Morgen es kijken dan. Ga morgenochtend eerst langs je mams om contract te tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |