Hmm ik van jou genoemde merken allemaal M! Ben behoorlijk smal! Weet niet of ze dan willen fitten, qua lengte mogen ze wel wat langer maar qua chest wat strakker. Beetje een tommy hilfiger fit zeg maarquote:Op woensdag 21 december 2011 18:25 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Geeeeen idee, ik draag van RL polo alleen shirts en truien, en daar draag ik een L van.
H&M ook allemaal L.
Supreme ook L.
En deze past precies goed/.
hmm oke ik zoek even de afmetingen ervan op, mooie handschoenen trouwens, zijn van het normale label van ralph lauren?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Qua lengte is 't bij gewoon goed, ben niet de smalste en bij mij zitten ze nog vrij strak rond de chest.
OT:
aankopen van een tijd geleden maar zijn nu eindelijk bijna binnen heuyyy
cashmere fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lui van Threadless.com hebben echt zulke leuke tshirtjes joh, ik zit nu vol met plezier al een half uur te 'shoppen'quote:
http://thrdl.es/p/3254quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die lui van Threadless.com hebben echt zulke leuke tshirtjes joh, ik zit nu vol met plezier al een half uur te 'shoppen'Kan alleen die spaghetti ding van jouw eerste foto niet vinden >.>
Dank je wel, 1x in de 6 maanden koop ik een paar shirts bij Threadless. Ze hebben zoveel toffe shirts dat het moeilijk kiezen is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Cool, middelste heb ik ook (zie UI):) Je andere vind ik ook erg vet
Recent aangekauft:
[ afbeelding ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P06%2006637%20D0018%2033%200624%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Af en toe hebben ze zo'n actie waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalen of waarbij alle shirts 9,95 zijn, dan ga ik ook altijd losquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dank je wel, 1x in de 6 maanden koop ik een paar shirts bij Threadless. Ze hebben zoveel toffe shirts dat het moeilijk kiezen is.
vettt....waar?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:39 schreef brainbird het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik zondag in Rotterdam gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |