Het is inderdaad wonderbaarlijk soms.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef tho_Omas het volgende:
De meeste dictatorialen hebben veel vrouwen. Een radicale fantasie bevochtigt elke schede.
Misschien net zoiets als het verschil tussen opera en operette?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Wat is het verschil tussen een affaire en een affairette?
Een affairette is voor het zingen het theater uit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien net zoiets als het verschil tussen opera en operette?
Neuh, meer iets met blonde pruiken en minder serieus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Een affairette is voor het zingen het theater uit?
Sterk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, meer iets met blonde pruiken en minder serieus.
Theo van Gogh gebruikte het woord ook al:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien net zoiets als het verschil tussen opera en operette?
Ik denk dat het vooral om een kortstondig gebeuren gaat, niet zo'n buitenechtelijke relatie die maar voortsleept.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Theo van Gogh gebruikte het woord ook al:
http://www.theovangogh.nl/LOVE1.html
Het is dus gewoon een koosnaampje voor een affaire, om het niet negatief te laten klinken?
He gezellig, een affairette.
Ik heb gehoord dat ie een monstercock heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef kataton het volgende:
Hij heeft maar een klein Aziatisch piemeltje.
Meindert Fennema is geen onbekende nono. Ja, onder onbekende nono's is hij onbekend.quote:
Exact. Fennema is een uitmuntend wetenschapper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Meindert Fennema is geen onbekende nono. Ja, onder onbekende nono's is hij onbekend.
Ik heb gehoord dat hij het van zijn tong moet hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie een monstercock heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |