Ik probeer 'm hier langs te laten komen. Daarna is natuurlijk alles mogelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef Penisbaard het volgende:
Een topic waar je vragen kan stellen aan Jokertje zou goud zijn.
Baas.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ik probeer 'm hier langs te laten komen. Daarna is natuurlijk alles mogelijk
Voor mij hetzelfde, maar dan met het smileyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik haat deze programma's maar dit moet ik zien
Die is vandaag geregistreerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef Lexis het volgende:
Hij is al een fokker, hij heeft alleen nog nooit gepost.
Z'n username is: Joker1989.
Als je me niet gelooft, PM me dan even, dan stuur ik je het bewijsmateriaal (een hyves berichtensessie)
check je PMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef Lexis het volgende:
Hij is al een fokker, hij heeft alleen nog nooit gepost.
Z'n username is: Joker1989.
Als je me niet gelooft, PM me dan even, dan stuur ik je het bewijsmateriaal (een hyves berichtensessie)
Klopt. Omdat ik t vandaag aan t jokertje gevraagd had, omdat Patatje dat een goed idee vond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die is vandaag geregistreerd.![]()
Heeft Patje al gepost.
Ik had geen zin om langer te painten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
En toch moet bijna iedereen hier er om lachen.
School.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef -Datdus- het volgende:
vandaag op school sprak ik een guido die ze allemaal kenden.![]()
Die met die natte tieten was een bitch volgens hem.
Wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Lexis het volgende:
Ik ga sowieso een keer met de Joker de Danzig of t Paard
Als die show neergaat wordt t alleen maar epischer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Saphia het volgende:
Als de show straks tegenvalt ,gaan we keihard op onze digitale smoel[ afbeelding ] maar dat zie ik niet gebeuren,Oh Oh Cherso gaat nog 4 vervolgdelen krijgen en Jokertje krijgt zelfs een eigen reallife progamma soap
juist !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Saphia het volgende:
Als de show straks tegenvalt ,gaan we keihard op onze digitale smoel[ afbeelding ] maar dat zie ik niet gebeuren,Oh Oh Cherso gaat nog 4 vervolgdelen krijgen en Jokertje krijgt zelfs een eigen reallife progamma soap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |