Jack in the box, terugnemen op de 4, STIFT!quote:
Het is echtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
Wie is dit?
http://forum.fok.nl/user/profile/joker1989
Geverifieerd en het klopt, JOKÂH!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Lexis het volgende:
[..]
Het is echt
Ik heb een Hyves berichtensessie als bewijs.
De Joker is lid op Fok!!!!; Username: Joker1989
Wat een held!
(ivm privacy ga ik de berichtensessie hier niet plaatsen, pb me maar voor bewijs)
Ahhhh Die film komt ook al bijna uit jongehquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Beach het volgende:
Als het maar niet wordt zoals bij de New Kids; dat mensen een jaar later nog alles letterlijk na gaan zeggen en denken dat het stoer is.
net als het werken in de ijssaloon bij jersey shore. origineel weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze moeten trouwens op een gegeven moment naar een friettent en daar friet enzulks maken. Maar die Barbie krijgt dan de kutklusjes enzo
Als je haar in der fissi djoekt, blijft de plamuur aan je kniffie hangenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef DroogDok het volgende:
Kan niet wachten!!![]()
Die wenkbrauwen ook van Barbie
Nu je het zegt ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
net als het werken in de ijssaloon bij jersey shore. origineel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |