Ja!! Mooi he??quote:
Barbie was 1 van dr nepnagels kwijtquote:Op woensdag 1 september 2010 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Net even een filmpje gezien met een kort interview met Jokertje en een zwaargeplamuurde blondine. Jokertje kwam erg sympathiek over en dat hij hier post is ook erg sportief vind ik
Barbiequote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie was 1 van dr nepnagels kwijt![]()
En van het interview kreeg ik het idee dat onze helden jokertje en barbie de saaiste van het stel zijn
Ze is heul geen slet, heeft niet eens geneukt daar in chersoquote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Barbie![]()
Als ze lacht, dan gaat het plamuur bladderen
vandaar het lijkt of Joker helemaal strak staat in die filmpjes, maar dat komt gewoon door die makeup dampen van barbiequote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Barbie![]()
Als ze lacht, dan gaat het plamuur bladderen
scheveningen coco ▲ ▼ 15 juli 2010 21:54quote:
waar te zien?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Net even een filmpje gezien met een kort interview met Jokertje en een zwaargeplamuurde blondine. Jokertje kwam erg sympathiek over en dat hij hier post is ook erg sportief vind ik
?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
FOK!kers die denken dat dit de joker is die daar op tv
epic fail.
?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
epic fail.
Ik moest lachen om deze post.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:23 schreef RickoKun het volgende:
epic fail.
Die "wenkbrauwen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |