Het was een rooie, en dat is ook al mijn favo kleurquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Hmm, kut voor je man. Gele voorwerpen zijn zo lelijk.
Wat een wijvenopmerking is dit zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Hmm, kut voor je man. Gele voorwerpen zijn zo lelijk.
Dan verf je hem tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Het was een rooie, en dat is ook al mijn favo kleur
Kun je wel voor elkaar krijgen dat het wel mag volgens mij..quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef Evertjan het volgende:
wees blij dat je een deur hebt in Pakistan hebben de mensen alleen onderwaterdeuren
Mijn huis staat te koop. Ik heb een rode deur. Of een witte. Of iets anders. Als je maar over de brug komt.quote:
Raar zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een wijvenopmerking is dit zeg
ach, val je iig niet uit de toonquote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Albert86 het volgende:
Alle woningen krijgen een gele deur ja. En hij was hiervoor rood. Ook al zo'n kutkleur
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef internal het volgende:
Ach, jullie hebben binnenkort geen last meer van wespen of bijen die door de voordeur naar binnen willen.
Of juist niet, want daar valt toch niks te halenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hehehe juist omdat alle huurwoningen dezelfde deur hebben weten de colporteurs precies waar ze moeten lopen![]()
ik werkte eerst voor stroom en gas maatschappijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:06 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Of juist niet, want daar valt toch niks te halen
Dat klopt sowieso. De nieuwe deur heeft geen brievenbusquote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef internal het volgende:
Ach, jullie hebben binnenkort geen last meer van wespen of bijen die door de voordeur naar binnen willen.
Zal eens een foto maken zodra ik weer thuis ben. Zal pas tegen 18.15 zijn ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:55 schreef Yoewie het volgende:
[..]
ach, val je iig niet uit de toon
foto van resultaat?
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:07 schreef Albert86 het volgende:
De deur(Brakke tel pic)
En let op de slechte afwerking bij het kozijn...
[ afbeelding ]
Doe je rooie deurfolie over de rest, klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:22 schreef Albert86 het volgende:
Dat er een raam in zit boeit me weinig. Had de vorige deur ook. Gaat gewoon weer van dat raamfolie overheen.
Flatjequote:Op donderdag 2 september 2010 08:07 schreef Albert86 het volgende:
De deur(Brakke tel pic)
En let op de slechte afwerking bij het kozijn...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |