quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:32 schreef _Bar_ het volgende:
hier gaateen speelgoedkist maken
maar ik wil wel eens kijken voor je mikoxx bij m'n broer op z'n kamer staat er volgens mij nog 1 is een erfstuk geweest en pa vroeg me afgelopen weekend nog of ik hem wilde komen helpen de kamer op te ruimen, en het één en ander weg te doen.
daar was ik voor afgewezen... en blijkbaar dus iedereen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef mikoxx het volgende:
Jeutje vicky, da's wel heel erg snel idd. Wanneer hoor je meer over de eerste functie die je noemt?
wat maf eigenlijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar was ik voor afgewezen... en blijkbaar dus iedereen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahahahahahahahaveeg me op *tranen uit ogen veegt*
ik krijg net de poster die vanaf 14 september in Rijswijk te bewonderen is. En wat staat daar in koeienletters boven??
Stort je hart uit bij de buurvrouw en ga voor advies naar....![]()
Oh echt, ik kom niet meer bij. Maar leg dat maar eens uit aan een willekeurige ander waarom dat zo grappig is.![]()
![]()
heel mafquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef moussy het volgende:
[..]
wat maf eigenlijk!
Ga je nog een keer reageren?
dat hadden ze tijdens de echo toen Saffier zwanger was al gezien. Toen was er al sprake van dat de eierstok als verloren beschouwd moest woden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Och jee het arme ding! Op haar eierstok
Hoop dat ze spoedig herstelt
DebuufGeweldig
nee, administratief..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:21 schreef chacama het volgende:
dat lijkt me een 'leuke' (nuttige) werkplek. Is jouw opleiding ook in de zorg?
oh wauw dat is echt supernieuws zeg! Geweldig als mensen je niet gelijk als een bedreiging zien als je zwanger bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:57 schreef Pvoesss het volgende:
Pfff het is wat he dat solliciteren.
Ik heb gelukkig beter werk nieuws.. Na mijn verlof mag ik terugkomen en blijven tot ik een andere baan heb.
Ik wil niet in een lunchroom werken tot mijn 65ste maar graag verder komen.
Maar ik heb nu iig financiele zekerheid en krijg alle mogelijkheid om vanuit mijn baan verder te zoeken![]()
De bazin zei dat ze me graag een vast contract gaf maar dat ze ook wil dat ik meer doe met mijn leven
paardrijden! En dan met zo'n strakke boek! Dapperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb net m'n dikke reet in m'n oude paardrijbroek gepropt omdat ik morgen ga rijden (voor 't eerst sinds lannggg).. Maat 176.. Leuk zo'n figuurcorrigerendbroekje paardrijbroek. Lief vind 't al lang mooi geloof ik, hahaha.
Ik heb normaal broekmaat 40/42,![]()
Vooruit nog eentje dan 8832.. gebruikt in combinatie met 1304.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
Gaan we nog door met de kortingscodes?.
Neem ik een knol, zet ik hem bij jou in de tuinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wilde vroeger altijd een eigen pony
En nu heb ik de ruimte en vind ik het wel prima. Het is wel heel veel werk hoor..een eigen knol!
Is goed. Als je mij netjes elke maand huur betaalt is er een hoop mogelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Neem ik een knol, zet ik hem bij jou in de tuinHehe.
Wat zit er in je gootsteen dan, dat er een boor aan te pas moet komen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
wie was hier nou nog meer een kat met de naam dirkje kwijt?
ik heb vanavond het kokertje en halsbandje teruggekregen van de onze
ze is dood, waarschijnlijk al heel snel nadat ze verdwenen is.
kinderen kwamen vanavond aan de deur vragen of wij een kat kwijt waren.
waarop ik natuurlijk nee zei. (dirkje was al bijna 2 jaar zoek) maar toen kwamen ze met dat kokertje.
een van de kinderen kwam later nog terug en bracht me het bandje.
hij heeft me toen naar de vindplaats gebracht.
ze was vlak bij huis al die tijd.
aan de ene kant ben ik zo blij dat ik nu eindelijk weet dat ze niet meer leeft, maar aan de andere kant zijn we altijd blijven hopen dat ze met dr nieuwsgierige harses in een auto gesprongen is en ergens ver weg een fijn huis gevonden had
ja maar we hebben de nieuwe bewoners wel ingelicht. En ze heeft een chipquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
o en jij bent natuurlijk nu ook nog verhuisd, toch?
Echt wel...quote:
Tja, lastig... ik zou het eigenlijk niet weten. Misschien toch maar gewoon uitleggen hoe het gegaan is?quote:bah, nou moet ik luca morgen vertellen dat dirkje gevonden is. hoe moet ik dat nou eens netjes brengen...
Oh, wat verdrietig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanavond het kokertje en halsbandje teruggekregen van de onze
ze is dood, waarschijnlijk al heel snel nadat ze verdwenen is.
H&M?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Even tussendoor een vraagje... ik heb een tijdje geleden shirts voor Twan gezien met een afbeelding van Michael Jackson... hij wil er heel graag eentje hebben, maar nu weet ik niet meer waar ik ze heb gezien. Iemand hier enig idee?
Ik kan het op de website niet vinden... vandeweek maar eens in de winkel kijken. Ik dacht ze eerst ook gezien te hebben in hun brochure.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
[..]
H&M?
Ik zou het Luca niet vertellen trouwens.. wel sneu bericht zo trouwens.
Ja, ik vier het nooit echt, ja gewoon met zn 4tjes, maar vandaag kwamen vrienden van ons ook eten en gezellig hangen, fijn een niks moet alles kan verjaardagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het op de website niet vinden... vandeweek maar eens in de winkel kijken. Ik dacht ze eerst ook gezien te hebben in hun brochure.
Foute spullies voor auto altijd goed.heb je een leuke verjaardag gehad?
Wat een schijtzooi voor jullie zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:51 schreef Incantrix het volgende:
Lief heeft daarstraks trouwens de schade opgenomen qua auto en ze hebben gewoon een campingbedje met een bijbehorend matrasje gejatWat een wazig iets om te jatten.. Ohja, en een mapje met (originele) cd's, maar gelukkig blijken ook de import-cd's nog te krijgen te zijn. Ik moest wel even slikken toen ik erachter kwam dat bepaalde cd's weg waren, maar ok..
Heerlijk... dat zijn de leukste verjaardagen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, ik vier het nooit echt, ja gewoon met zn 4tjes, maar vandaag kwamen vrienden van ons ook eten en gezellig hangen, fijn een niks moet alles kan verjaardag
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe Mous wat gaaf
Ik had vroeger bedacht om eens het dashboard met neonpluche te beplakken. Leek me ook bijzonder gaaf! En dan allemaal letterbakhertjes ertussen
Online bestellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef moussy het volgende:
[..]
voor dat pluche zijn ze op stap geweest, roze uiteraard, maar helaas onvindbaar hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |