Deel 2028quote:
Juistquote:
Deel 2028quote:
Is wel gewoon goed.quote:
Vooruit dan maar.... Eigenlijk Beaufort natuurlijk.quote:
't klinkt hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.... Eigenlijk Beaufort natuurlijk.
Deel 2028
3 Yankee
1 Burnett
3 bierjoost
2 PhysicsRules
3 De_Hertog
1 Da_Sandman
2 Quyxz_
1 InTrePidIvity
1 lubje25
Deel 2028quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Queen - Another One Bites The Dust
lekker bezig InTrePidIvityquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
Schonbrunn in Wenen en inderdaad door Andre Rieu voor zijn optredens gebruikt.
3 Yankeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
Schonbrunn in Wenen en inderdaad door Andre Rieu voor zijn optredens gebruikt.
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
-edit-
Hij stond al klaar, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje tussendoor... Ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel spijt ik heb, dus ik doe het met een hamster met een bos bloemen.
[ afbeelding ]
Ik was inderdaad even koffie drinken, maar ben er weer. Vraag volgt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het zij je vergeven.
Misschien kan je het weer op gang trekken. Denk dat De_Hertog na een half uur tevergeefs wachten iets anders is gaan doen
Dat zou kunnen inderdaad!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het zij je vergeven.
Misschien kan je het weer op gang trekken. Denk dat De_Hertog na een half uur tevergeefs wachten iets anders is gaan doen
Die reken ik goed. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk of dit nu officieel de meestverkochte single is, vanwege een gebrek aan informatie van voor 1950.quote:
Candle In The Wind van Elton John (met 33 miljoen officieel getelde exemplaren) had ik ook goed gerekend.quote:The Guinness Book of Records 2009 states that "Candle in the Wind 1997" is "the biggest-selling single since UK and US singles charts began in the 1950s, having accumulated worldwide sales of 33 million copies," and is the second best-selling single worldwide of all time. However, in that same edition of the book, it also recognises that "the best-selling single of all time was released before the first pop charts," and that this distinction belongs to "White Christmas," which it says "was listed as the world's best-selling single in the first-ever Guinness Book of Records (published in 1955) and - remarkably - still retains the title more than 50 years later." According to Guinness World Records, Crosby's recording of "White Christmas" has in their official estimation sold more than 50 million copies to-date, and is thus considered the best-selling single worldwide of all time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |