Zo dan wijsneusquote:
Het was maar een compliment.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo dan wijsneus
Mijn fok is op mn werklaptop niet zo snel
ows. zo klonk het nietquote:
school = liever lui dan moequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Pff mijn school spoort af en toe echt niet. Ik volg een deeltijdopleiding naast mijn baan en heb mijn P gehaald maand of 2 geleden. Nu moet ik dus ZELF aangeven (op 2 september) dat ik mijn P heb gehaald zodat ik een certificaat krijg. Waarom moet ik dit zelf aangeven terwijl ik gewoon in hun systeem sta
Hadihooooquote:
oei klinkt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
Laterzzzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
werksequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Laters iedereen
Goedemorgen Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Morgequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
sorry mijnheerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doenquote:
ooo dan is het goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doen. Hier gebeurt niet veel
, en als er iets gebeurt dan ben ik er niet, of is Benny al bezig of wat dan ook
.
pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
Belachelijk vooroordeelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, je lijkt wel een vrouw
eerst wil je dit, en dan weer dat
Misschien moet je corrigerend ondergoed aanquote:
Heb je al een tas gevonden?quote:
Grrr nee...de tas leeft voorlopig alleen nog maar in mijn hoofdquote:
Jahquote:
jij niet hoor, jij bent andersquote:
Mja dieet is ook niet gezond. Die ene is er aan dood gegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moet je corrigerend ondergoed aan
Michelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
Mja dieet is ook niet gezond. Die ene is er aan dood gegaan
huppelepup montiac. (weet zn voornaam niet meer)
Heb ik alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moet je corrigerend ondergoed aan
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Michel
Maar ja, van ademen ga je ook dood
Mag ik lenen?quote:
Jij hebt dat niet nodig, toch?quote:
Nee, ik ben afgevallen sinds de ESF-meetquote:
* -Miauw-heeft MI van Tombo in vleeskleurige strakke boxer van Erikquote:
Stuur dan maar deze kant opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben afgevallen sinds de ESF-meet
nieuwe broek kopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stuur dan maar deze kant opmoest vanochtend op bed gaan liggen om mijn broek aan te krijgen
Serieus? Mafkees, straks val je flauw enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haha ja mijn collega noemt dat een groeibroek. Voro je het weet zit die ook weer volquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwe broek kopen
Problem solved
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee moet je anders zien, een krimpbroek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja mijn collega noemt dat een groeibroek. Voro je het weet zit die ook weer vol
Ik wil ook een ESF-meetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij moet niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook een ESF-meetVal ik daarna af
Ik moet ook aan de slag... maar er komt niet veel van
ik lig op bedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij moet niks.
Jij moet ziek op bed liggen
ESF ?
zat ik toch in de goede richting te denkenquote:
Ze lijkt ook helemaal geen 32.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallen
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus? Mafkees, straks val je flauw enzo.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallen
quote:
Ik ben ook heul geen 32!quote:
ze is maar 3 jaar ouder dan mij hoor, en ik ben echt nog geen 29quote:
Ok, maar dan moet er echt niet meer af hoor (vind ik)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Maar die foto's zijn al van na het afvallen hoor
o met huilende BZN fans ?quote:
probeer maar goed te praten jahquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel het verkeerd.
Ik dacht dat ze C_A bedoelde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze is maar 3 jaar ouder dan mij hoor, en ik ben echt nog geen 29
[..]
Ok, maar dan moet er echt niet meer af hoor (vind ik)
[..]
o met huilende BZN fans ?
sorry, ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan ook niks goed zeggen vandaag.
Goedemiddagquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje vroeg gister voor de grap aan me, na het zien van de reclame, met wat voor wens ik bij die zaterdagavondshow van MM en Beau zou kunnen zitten.
Ik antwoorde hier voor de grap op: 'als Buzz Lightyear in een Toy story setting lopen spelen'
Nou heeftie me opgegeven![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje vroeg gister voor de grap aan me, na het zien van de reclame, met wat voor wens ik bij die zaterdagavondshow van MM en Beau zou kunnen zitten.
Ik antwoorde hier voor de grap op: 'als Buzz Lightyear in een Toy story setting lopen spelen'
Wehehehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
maar dan wel in een apenpakkie ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Hij zei dat hij wel graag in een golfkarretje zou willen scheuren door de stad... zal ik hem ook opgeven?
Ja doen! In een golfkarretje met achterop Dony die minsten 10 rookworsten verkopen in een kwartierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Hij zei dat hij wel graag in een golfkarretje zou willen scheuren door de stad... zal ik hem ook opgeven?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja doen! In een golfkarretje met achterop Dony die minsten 10 rookworsten verkopen in een kwartier
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Gaat 't al wat beter met je oor?
Goedemorgenquote:
Vertel even als je er heen gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
zonde, heb je het mooie weer gemistquote:
Het is nog steeds heul mooi weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zonde, heb je het mooie weer gemist
o jah kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is nog steeds heul mooi weer
Ik zou het denk ik niet erg vinden, neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach Benny, dat zou je best wel willen.
Nee maar ik moet er morgen vroeg uit dus had vandaag m'n wekker vroeg gezet, zodat ik vanavond beter zou kunnen slapen, maar helaasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
lekker toch?
Of moest je ergens heen?
Morge Barbiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dan hebben we hetzelfde geprobeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar ik moet er morgen vroeg uit dus had vandaag m'n wekker vroeg gezet, zodat ik vanavond beter zou kunnen slapen, maar helaas
Morge Jokertjequote:
zal best grappig zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik niet erg vinden, nee
pssst,quote:
Maar bij jou ook niet gelukt dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan hebben we hetzelfde geprobeerd
Oh? Heb ik nog nooit gehad andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
fuckbij uitzendig gemist krijg je gewoon reclame tussendoor
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar bij jou ook niet gelukt dus?
ben fans aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh? Heb ik nog nooit gehad anders!
Nou goed, morgen moet ik er wel uit, anders mis ik m'n vluchtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik vrees ook het ergste voor morgen.
Waar ga je naartoe vluchten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou goed, morgen moet ik er wel uit, anders mis ik m'n vlucht
naar die berg ?quote:
Geen idee nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Portugal... tof
Heel veel plezier... hoe lang ga je?
Lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geen idee nog. Kan twee weken zijn, kan ook drie weken
.
Vond die reclame wel leuk van die vrouwkesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff wat een simpele mensen bij fans
Geweldig programma maar het duurt zo kort
Heb je dan alleen een heenvlucht geboekt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geen idee nog. Kan twee weken zijn, kan ook drie weken
.
Jepquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je dan alleen een heenvlucht geboekt?
Wat een hork zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Mooi meisje
Doet mee met X Factor Australia
[ afbeelding ]
wel. vind haar ook niet echt hoor.quote:
Die lippenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel. vind haar ook niet echt hoor.
nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die lippenDie ogen
Ja mooie meid... met een geweldige stem
Ik vind die moedervlek irritant. Leuk meisje maar ik vind haar niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die lippenDie ogen
Ja mooie meid... met een geweldige stem
Nah, ziet eruit alsof ze chocolademelk heeft gedronken uit een hoge beker en er is iets blijven zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar wel mooi. Prachtige plek voor een moedervlek.
Daar zit ie net te goed voor, geometrisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nah, ziet eruit alsof ze chocolademelk heeft gedronken uit een hoge beker en er is iets blijven zitten
Spreek je trouwens uit ervaring?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nah, ziet eruit alsof ze chocolademelk heeft gedronken uit een hoge beker en er is iets blijven zitten
Vraag hier je Patje1987 UI aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind die moedervlek irritant. Leuk meisje maar ik vind haar niet heel bijzonder.
Wat heb jij voor UI trouwens?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:44 schreef Graseter het volgende:
Ik moet wel de LaPo krijgen want ik gok dat er niemand anders is die de OP bij elke UI gaat aanpassen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vraag hier je Patje1987 UI aan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jamaar ik heb er wel slagroom op
warme choco met Slagroom dan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jamaar ik heb er wel slagroom op
Jij McDOSt die er anders nog wel van af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer,
was ff rondje lopen
En mee eens wat er over dat vrouwke wordt gezegd.
Irritante plek op haar neus. Dacht serieus vlekje op mn laptop
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij McDOSt die er anders nog wel van af.
je vind haar niks maar je zou haar wel doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, vind haar niks
Liever wat donkerder haar
Jummiequote:
weet niet. kop is wel een afknapperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
je vind haar niks maar je zou haar wel doen
Die foto hier eerder op de paginaquote:
Middagquote:
Is belangrijkstequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt haarkleur jou altijd wat uit?
Zak er overheen trekkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jummie
[..]
weet niet. kop is wel een afknapper
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zak er overheen trekken
Of het licht uit doen.
Nou hier is het nog niet veel beter hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:37 schreef Graseter het volgende:
Ik mis Frankrijk, hier is het kut weer.
Beter dan hier. Daar kon je tenminste bijna elke dag zwemmen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
Nou hier is het nog niet veel beter hoor
Gister 12 Gradenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Beter dan hier. Daar kon je tenminste bijna elke dag zwemmen.
Ik schrok flikkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Is hier het nieuws over thomas berge ook al binnengekomen?
Hout je muil, idiot! thomas is men besten vriend, jeweettquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik schrok flikker! Thomas Berge hadden we namelijk gister niet genoemd
gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Is hier het nieuws over thomas berge ook al binnengekomen?
gezeten ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, nouja,m hij heeft dus in een afkickcentrum gezeten
who caresquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, nouja,m hij heeft dus in een afkickcentrum gezeten
4 punten in mindering voor jouwquote:
bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
albert verlinde...
vanavond exclusiefv interview in RTL Boulevard
En na deze schokkende onthulling brengt hij een nieuw album uit...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
albert verlinde...
vanavond exclusiefv interview in RTL Boulevard
je gaat bij Jumbo werken, of heb je je contract op A1 formaat laten drukken ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Whoee, mijn Jumbo contract is binnen, even doorlezen!
M&m's? En daar ga jij de mist in!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem al teveel schranzen in de M&Ms toen ik in dezelfde bioscoopzaal zat.
hopen dat ze succes heeftquote:
Nee, in het donker zie je niet of het wel echt M&M's zijn!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
M&m's? En daar ga jij de mist in!
Succes aan je moederquote:
Het eerste wat ik dacht was 'wens dr maar succes', maar dat is een beetje nutteloos als ze er al isquote:
wat een titel wequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
Commercieel medisch vertegenwoordiger iets.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat bij Jumbo werken, of heb je je contract op A1 formaat laten drukken ?
Nou, bij de JUmbo werken he... zoals ik zeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat bij Jumbo werken, of heb je je contract op A1 formaat laten drukken ?
Dat is wat ik er van onthouden heb he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef crv het volgende:
[..]
wat een titel we![]()
Vertegenwoordiger is toch altijd commercieel
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:56 schreef crv het volgende:
[..]
wat een titel we![]()
Vertegenwoordiger is toch altijd commercieel
HALLON PATJEN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Succes aan je moederen hoi btw.
OOK HALLON AAN PATJEN GEWENST
Als je mams het maar weet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
Dat is wat ik er van onthouden heb he.Zo heet het niet echt.
quote:
Maken jullie dan wel die 'tussenstop' in Rotterdam of slaan jullie die over?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Als ze die baan krijgt gaan we naar Amersfoort verhuizen.
Oh, das wel een eindje weg ban waar je nu woont. Dichter bij de Amsterdamse/utrechtse Swirl. Daten dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Mja, die maken we sowieso, want zolang we ook nog het huis met de hufter hebben kunnen we geen huis zelf betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maken jullie dan wel die 'tussenstop' in Rotterdam of slaan jullie die over?
Amersfoort is best tof
Oh dat is heel fijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, al 1 vooruitgang.. Overuren worden uitbetaald
Swirl dates.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, das wel een eindje weg ban waar je nu woont. Dichter bij de Amsterdamse/utrechtse Swirl. Daten dan?
Dichter bij sociosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop deze week ook een contract te krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, al 1 vooruitgang.. Overuren worden uitbetaald
Maar verhuisd de vriend van je moeder dan ook mee naar Amersfoort ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, die maken we sowieso, want zolang we ook nog het huis met de hufter hebben kunnen we geen huis zelf betalen.
quote:
quote:
leg uitquote:
Ohw, gelukkigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, die maken we sowieso, want zolang we ook nog het huis met de hufter hebben kunnen we geen huis zelf betalen.
het is bij SDB zo, dat als je boven je contracturen komt, ze die uren registreren als compensatie.. dus dat je ze later kan opnemen en doorbetaald etc. Jumbo neemt dat niet over, dus er zijn wat mensen die uren kwijtraken( ik niet gelukkig!) maar.. je moet inklokken bij de jumbo... dus je krijgt zoveel betaald als dat je werktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is heel fijn![]()
Ik mag overuren alleen compenseren, tijd voor tijd. Maar dat vergeet ik altijd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2-voudig Tour de France winnaar Laurent Fignon overleden. (50, kanker) Dat was iets buiten ons blikveld.
Als die mogelijkheid er is natuurlijk wel, als ik dan overnieuw moet beginnen met de opleiding niet. Ik wilde me daar sowieso inschrijven, maar dat kon niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, maar Myr, ga je dan naar de GLU of is het niet zo makkelijk overstappen?
Je kunt ook iets of iemand vertegenwoordigen zonder dat het commercieel is.quote:
Hmmm...die zou ik nooit genoemd hebben neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2-voudig Tour de France winnaar Laurent Fignon overleden. (50, kanker) Dat was iets buiten ons blikveld.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, over 3 weken hebben we nogsteeds het huis met de hufter, alleen wonen we der zelf niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig
Daar gebeurt over een week of 3 toch?
Dus mocht ze die baan krijgen dan wordt het langzaamaan wel steeds beter
Oh das balenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er is natuurlijk wel, als ik dan overnieuw moet beginnen met de opleiding niet. Ik wilde me daar sowieso inschrijven, maar dat kon niet meer.
Anders reis ik wel of neem ik een kamer in Rotterdam.
een vertegenwoordiger moet iets of iemand promoten anders heeft ie geen taak. dus commercieel, ook als er geen geld mee gemoeid is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt ook iets of iemand vertegenwoordigen zonder dat het commercieel is.
Dus... je woont daar eigenlijk nog wel, maar leeft dan in Rotterdam? Of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, over 3 weken hebben we nogsteeds het huis met de hufter, alleen wonen we der zelf niet meer.
Die is vergelijkbaar met de studie die ik vorig jaar deed. Misschien als ik in een andere situatie zit dat ik een HBO wel weer aankan. Dat is even afwachten, ik heb nu " veilig" voor een MBO gekozen omdat een HBO vorig jaar teveel was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh das balen![]()
En ehmm de opleiding 'digitale communicatie' aan de HU?Ik zie ze daar wel altijd knutselen met computers, mooie, nieuwe.
Wat heb je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Over een half uurtje richting het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze me snel verder helpen.
En duidelijk Crazy, mij maakt het niet uit.
Komt erop neer dat we weg verhuizen, maar dit huis nogsteeds van ons is. We gaan natuurlijk proberen om niet meer mee te betalen en aangezien de hufter 30k schuld heeft bij mijn moeder is de kans er dat dat eventjes lukt. Maar uiteindelijk is ze toch verplicht haar deel van de hypotheek te betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus... je woont daar eigenlijk nog wel, maar leeft dan in Rotterdam? Of begrijp ik het nou verkeerd?
haha zag het ook niet als een probleem hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Over een half uurtje richting het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze me snel verder helpen.
En duidelijk Crazy, mij maakt het niet uit.
wat jij wiltquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef crv het volgende:
[..]
een vertegenwoordiger moet iets of iemand promoten anders heeft ie geen taak. dus commercieel, ook als er geen geld mee gemoeid is.
Superquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het is bij SDB zo, dat als je boven je contracturen komt, ze die uren registreren als compensatie.. dus dat je ze later kan opnemen en doorbetaald etc. Jumbo neemt dat niet over, dus er zijn wat mensen die uren kwijtraken( ik niet gelukkig!) maar.. je moet inklokken bij de jumbo... dus je krijgt zoveel betaald als dat je werkt
pas maar opquote:
Ohw, op die manier.. Het blijft een kutsituatie dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt erop neer dat we weg verhuizen, maar dit huis nogsteeds van ons is. We gaan natuurlijk proberen om niet meer mee te betalen en aangezien de hufter 30k schuld heeft bij mijn moeder is de kans er dat dat eventjes lukt. Maar uiteindelijk is ze toch verplicht haar deel van de hypotheek te betalen.
Qua geld ja. Voor de rest is het een stuk beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, op die manier.. Het blijft een kutsituatie dus
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is vergelijkbaar met de studie die ik vorig jaar deed. Misschien als ik in een andere situatie zit dat ik een HBO wel weer aankan. Dat is even afwachten, ik heb nu " veilig" voor een MBO gekozen omdat een HBO vorig jaar teveel was.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
@Vaduz, Haarkleur is niet echt een pre, maar vind donkerder haar mooier
En spreekt me meer aan dan blond
Als er een blondje en 1 met donker haar rijden, kijk ik altijd naar het donker haar type
Vind gezicht dan meestal iets mooier
Lastigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua geld ja. Voor de rest is het een stuk beter.
je zegt tegen crev: Wat jij wil.quote:
lolquote:
Ik ben niet zo veeleisendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zegt tegen crev: Wat jij wil.
Dadelijk komt hij met een hele waslijst
goeie hequote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zegt tegen crev: Wat jij wil.
Dadelijk komt hij met een hele waslijst
Zeg je nuquote:
ze worden al beterquote:
internetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
Waar haalt CRV ze toch altijd vandaan?
Als je tegen een stinkend oor kenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef crv het volgende:
ik heb trek in wat lekkers, wie is er beschikbaar ?
Klinkt kannibalistisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef crv het volgende:
ik heb trek in wat lekkers, wie is er beschikbaar ?
Kun je je haren laten knippen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O jeej, nu weet ik niet meer wat het ook alweer was.
Gefeliciteerd Kapsalon!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O jeej, nu weet ik niet meer wat het ook alweer was.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb serieus de neiging om in de bus te stappen. Kapsalon te halen en weer terug naar huis te gaan.
Mag ik ook meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb serieus de neiging om in de bus te stappen. Kapsalon te halen en weer terug naar huis te gaan.
Zeg het maar, ik wil gewoon ontzettend graag een kapsalon nuquote:
Spijkernisse is het mist ver hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik wil gewoon ontzettend graag een kapsalon nu
Buh is toch nog een eindje voor alleen een kapsalonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spijkernisse is het mist ver hier.De turken in Hellevoet hebben geen kapsalon.
Grote afnemer?quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh is toch nog een eindje voor alleen een kapsalon
Eensch!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst een pallet opsturen, vind ik.
Kom dan kleinequote:
Je moet verder kijken dan alleen de kapsalonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh is toch nog een eindje voor alleen een kapsalon
PIquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan alleen de kapsalon
dan maar niet aan je lelletje knabbelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je tegen een stinkend oor ken
Dat mogen ze mij in ijs uit betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben & Jerry verstuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben & Jerry verstuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch
Hebt u nog ongewenst ijs?quote:
te laat hij zit er al inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet doen, is een onnodige snack tussendoor.
waar nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben daar in dat Franse land ook al Kapsalon?
Van het lachen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
goffer...
Als ik wat in mijn mond had, zat het nu op mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |