Zo dan wijsneusquote:
Het was maar een compliment.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo dan wijsneus
Mijn fok is op mn werklaptop niet zo snel
ows. zo klonk het nietquote:
school = liever lui dan moequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Pff mijn school spoort af en toe echt niet. Ik volg een deeltijdopleiding naast mijn baan en heb mijn P gehaald maand of 2 geleden. Nu moet ik dus ZELF aangeven (op 2 september) dat ik mijn P heb gehaald zodat ik een certificaat krijg. Waarom moet ik dit zelf aangeven terwijl ik gewoon in hun systeem sta
Hadihooooquote:
oei klinkt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
Laterzzzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
werksequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Laters iedereen
Goedemorgen Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Morgequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
sorry mijnheerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doenquote:
ooo dan is het goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doen. Hier gebeurt niet veel
, en als er iets gebeurt dan ben ik er niet, of is Benny al bezig of wat dan ook
.
pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
Belachelijk vooroordeelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, je lijkt wel een vrouw
eerst wil je dit, en dan weer dat
Misschien moet je corrigerend ondergoed aanquote:
Heb je al een tas gevonden?quote:
Grrr nee...de tas leeft voorlopig alleen nog maar in mijn hoofdquote:
Jahquote:
jij niet hoor, jij bent andersquote:
Mja dieet is ook niet gezond. Die ene is er aan dood gegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moet je corrigerend ondergoed aan
Michelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
Mja dieet is ook niet gezond. Die ene is er aan dood gegaan
huppelepup montiac. (weet zn voornaam niet meer)
Heb ik alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moet je corrigerend ondergoed aan
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Michel
Maar ja, van ademen ga je ook dood
Mag ik lenen?quote:
Jij hebt dat niet nodig, toch?quote:
Nee, ik ben afgevallen sinds de ESF-meetquote:
* -Miauw-heeft MI van Tombo in vleeskleurige strakke boxer van Erikquote:
Stuur dan maar deze kant opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben afgevallen sinds de ESF-meet
nieuwe broek kopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stuur dan maar deze kant opmoest vanochtend op bed gaan liggen om mijn broek aan te krijgen
Serieus? Mafkees, straks val je flauw enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haha ja mijn collega noemt dat een groeibroek. Voro je het weet zit die ook weer volquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwe broek kopen
Problem solved
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee moet je anders zien, een krimpbroek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja mijn collega noemt dat een groeibroek. Voro je het weet zit die ook weer vol
Ik wil ook een ESF-meetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij moet niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook een ESF-meetVal ik daarna af
Ik moet ook aan de slag... maar er komt niet veel van
ik lig op bedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij moet niks.
Jij moet ziek op bed liggen
ESF ?
zat ik toch in de goede richting te denkenquote:
Ze lijkt ook helemaal geen 32.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallen
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus? Mafkees, straks val je flauw enzo.
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben zo vrij geweest om te lurken in je fobo, maar als ik zo zie hoef je toch niet af te vallen
quote:
Ik ben ook heul geen 32!quote:
ze is maar 3 jaar ouder dan mij hoor, en ik ben echt nog geen 29quote:
Ok, maar dan moet er echt niet meer af hoor (vind ik)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Maar die foto's zijn al van na het afvallen hoor
o met huilende BZN fans ?quote:
probeer maar goed te praten jahquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel het verkeerd.
Ik dacht dat ze C_A bedoelde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze is maar 3 jaar ouder dan mij hoor, en ik ben echt nog geen 29
[..]
Ok, maar dan moet er echt niet meer af hoor (vind ik)
[..]
o met huilende BZN fans ?
sorry, ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan ook niks goed zeggen vandaag.
Goedemiddagquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje vroeg gister voor de grap aan me, na het zien van de reclame, met wat voor wens ik bij die zaterdagavondshow van MM en Beau zou kunnen zitten.
Ik antwoorde hier voor de grap op: 'als Buzz Lightyear in een Toy story setting lopen spelen'
Nou heeftie me opgegeven![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje vroeg gister voor de grap aan me, na het zien van de reclame, met wat voor wens ik bij die zaterdagavondshow van MM en Beau zou kunnen zitten.
Ik antwoorde hier voor de grap op: 'als Buzz Lightyear in een Toy story setting lopen spelen'
Wehehehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
maar dan wel in een apenpakkie ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Hij zei dat hij wel graag in een golfkarretje zou willen scheuren door de stad... zal ik hem ook opgeven?
Ja doen! In een golfkarretje met achterop Dony die minsten 10 rookworsten verkopen in een kwartierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Hij zei dat hij wel graag in een golfkarretje zou willen scheuren door de stad... zal ik hem ook opgeven?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja doen! In een golfkarretje met achterop Dony die minsten 10 rookworsten verkopen in een kwartier
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Gaat 't al wat beter met je oor?
Goedemorgenquote:
Vertel even als je er heen gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
zonde, heb je het mooie weer gemistquote:
Het is nog steeds heul mooi weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zonde, heb je het mooie weer gemist
o jah kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is nog steeds heul mooi weer
Ik zou het denk ik niet erg vinden, neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach Benny, dat zou je best wel willen.
Nee maar ik moet er morgen vroeg uit dus had vandaag m'n wekker vroeg gezet, zodat ik vanavond beter zou kunnen slapen, maar helaasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
lekker toch?
Of moest je ergens heen?
Morge Barbiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dan hebben we hetzelfde geprobeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar ik moet er morgen vroeg uit dus had vandaag m'n wekker vroeg gezet, zodat ik vanavond beter zou kunnen slapen, maar helaas
Morge Jokertjequote:
zal best grappig zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik niet erg vinden, nee
pssst,quote:
Maar bij jou ook niet gelukt dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan hebben we hetzelfde geprobeerd
Oh? Heb ik nog nooit gehad andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
fuckbij uitzendig gemist krijg je gewoon reclame tussendoor
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar bij jou ook niet gelukt dus?
ben fans aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh? Heb ik nog nooit gehad anders!
Nou goed, morgen moet ik er wel uit, anders mis ik m'n vluchtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik vrees ook het ergste voor morgen.
Waar ga je naartoe vluchten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou goed, morgen moet ik er wel uit, anders mis ik m'n vlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |