Zo dan wijsneusquote:
Het was maar een compliment.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo dan wijsneus
Mijn fok is op mn werklaptop niet zo snel
ows. zo klonk het nietquote:
school = liever lui dan moequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Pff mijn school spoort af en toe echt niet. Ik volg een deeltijdopleiding naast mijn baan en heb mijn P gehaald maand of 2 geleden. Nu moet ik dus ZELF aangeven (op 2 september) dat ik mijn P heb gehaald zodat ik een certificaat krijg. Waarom moet ik dit zelf aangeven terwijl ik gewoon in hun systeem sta
Hadihooooquote:
oei klinkt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
Laterzzzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik knal even een cd'tje van Ilse de Lange in de stereo en ga even een uurtje huishoudelijk bezig hier![]()
Laters iedereen
werksequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
Laters iedereen
Goedemorgen Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Morgequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Even ontbijt maken en dan popstars maar eens terugkijken. En dit topic in het juist subforum zetten }:.
Erikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
sorry mijnheerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doenquote:
ooo dan is het goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik ook nog iets te doen. Hier gebeurt niet veel
, en als er iets gebeurt dan ben ik er niet, of is Benny al bezig of wat dan ook
.
pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |