abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87413661
Even snel wat sfeerbeelden *O* van een mooi avondje voetbal

Het meervoud van lef is leven
pi_87425474
Mooie sfeer man! Wat gaan ze met dat stadion doen? Ja dichtbouwen dat zie ik! Maar met welk doel? EK 2012?
Zonder wrijving geen glans
pi_87426328
staat een prachtig stuk over de wedstrijd in de AD van vandaag......mooi hoor, geel/groene sjaaltjes in de fanshop van Legia en 500 Hagenezen op de tribune ^O^
pi_87434832
Zo, net terug uit Warschau. Ja, het was een mooi feestje! Eigenlijk niet te geloven, ik begrijp nog steeds niet helemaal wat ik mee heb gemaakt. Ik zat tussen de ultra's schuin achter het doel, daar was het echt 1 groot feest. Ik denk dat we in Nederland een beetje te nuchter zijn voor dit soort taferelen, maar het is echt indrukwekkend. Er is een dirigent, een aanjager die met de microfoon alle nummers inzet, onder hem staan 2 gasten op trommels voor het ritme, en het publiek staat als 1 man erachter. Veel mooie liedjes, bekende melodie maar geen idee wat ze nu precies zingen. Mijn poolse collega vertaalde af en toe wat, keek trouwens ook de ogen uit!

En dan die haagse liedjes, de eerste keer denk ik, hee, toevalig dat ze bij Legia hetzelfde riedeltje hebben. Totdat je door hebt dat ze gewoon onze nummers meeschreeuwen! :P Er waren een paar honderd FC Den Haag fans, maar iedereen zat verspreid dus we konden niet echt meedoen. Maakte ook niet uit want de sfeer was fantastisch! Overal ADO vlaggen, sjaaltjes!

Ik had eigenlijk het idee dat ze bij Legia betere supporters voor ADO zijn dan wijzelf :P

De wedstrijd zelf deed er niet echt toe, ik probeerde hem nog wel te volgen en een deel van de eerste helft speelde ADO er goed, maar erna was het mooie ervan af met al die wissels.

Al met al, waanzinnig! Ik ben alleen bang dat we dit nooit kunnen evenaren in het Forepark...
pi_87449774
mooi verslag, troje!

best wel uniek dat een club/clubs zo hun medewerking verlenen aan een benefiet voor een supporter......den haag heeft een cheque van 5000 overhandigd aan die gast! nog nooit gehoord dat een nederlandse club zo'n wedstrijd speelt, geheel geregeld en verzorgd door de eigen supporterskernen.....prachtig toch! ^O^
pi_87451257
Mooi stuk ook, van de officiele site:

Legia Warschau - ADO DH 1-0
Na afloop van de benefietwedstrijd tussen Legia en ADO Den Haag kreeg John van den Brom de vraag van een Poolse journalist wat hij van de wedstrijd vond. Zijn antwoord was tekenend voor de hele avond: “Ik ga geen analyse geven van de wedstrijd zelf, want die was vanavond eigenlijk het minst belangrijk. Alles stond in het teken van de onderlinge vriendschapsband en de hoop om supporter Wojtek te helpen in de strijd tegen zijn ziekte. We hebben intens genoten vanavond, het was ‘extraordinary’, wat de tolk keurig naar het Pools vertaalde.

Indrukwekkend was het woord van de avond. Indrukwekkend stadion en ontvangst, indrukwekkende sfeer, indrukwekkende supporters en hartelijkheid, en aansluitend daarop eigenlijk ook een indrukwekkende eerste helft van ADO Den Haag. Het kostte de ploeg van John van den Brom even tien minuten om de schroom van zich af te spelen die de immense kakofonie van gezang veroorzaakte, daarna ging de ploeg echt goed voetballen. Met name Wesley Verhoek was aan de rechterkant weer op dreef wat resulteerde in drie doelpuntrijke kansen. Bulykin en Immers waren dichtbij de openingstreffer.

Geheel tegen de verhouding in kwam Legia op een 1-0 voorsprong. Vanuit een corner van Bonfim Emanuel kopte Marcin Kamorowski bij de eerste paal binnen.

In de tweede helft kwamen voor ADO Den Haag Leeuwin, Pellatz, Piqué en Gielisse erin, voor Piqué was dit zijn terugkeer op het hoogste niveau na lang blessureleed. In de slotfase kwam er nog een heel bijzondere wissel, rond de 82e minuut kwam Adam Walenda erin voor Lex Immers. Deze jongen had in een veiling het meest geld geboden voor een aantal speelminuten in dit duel, bij Legia kwam ook een supporter in de ploeg, deze had gekozen in het doel te staan. De bedragen die zij betaalden, gingen naar Wojtek, de man om wie alles draaide. Adam deed de gehele wedstrijdvoorbereiding mee met de Haagse selectie, vanaf de sportmaaltijd tot aan het eerbetoon voor het vak Ultras na afloop van de wedstrijd.

Wie met regelmaat in voetbalstadions komt, kent het gezang van supporters. Maar wat de Legia-aanhang liet zien en horen ging alles ooit gezien te boven. Achter de goal veranderde de tribune voor aanvang massaal in de kleuren van de club door papieren die omhoog werden gehouden, in het midden ontrolde zich een immens spandoek van de clubheld. Constant werd er gezongen, steeds ingezet door een soort dirigent die met een megafoon de liederen voorzong.

De kracht waarmee gezongen werd was ongelooflijk en het mooiste was dat er vanaf dezelfde tribune voor beide teams werd geschreeuwd. Zowel ADO Den Haag als Legia Warschau werd bejubeld. Een hoogtepunt was het zwarte spandoek in de tweede helft dat de gehele tribune in beslag nam met daarop de Haagse ooievaar en het teken van Legia.

De groep achter de goal, duizenden supporters verdeeld over twee ringen, hosten op en neer, klapten op precies het goede moment, het leek soms een ingestudeerd repertoire wat vol ongeloof bekeken werd door vele Nederlandse aanwezigen en met regelmaat ook door de spelers. Ook de rest van het stadion liet zich niet onbetuigd, ruim 20.000 leefden volop mee in de wedstrijd van hun beide favoriete ploegen. Wojtek zelf zat in zijn rolstoel op het veld. Vooraf ging hij al samen met de spelers het veld op, na afloop gaf hij ze allemaal een medaille als dank. Zijn grote favoriet Dmitry Bulykin gaf hem zijn wedstrijdshirt. Lex Immers werd gekozen tot man van de wedstrijd. De spelers gingen naar het publiek en lieten zich nogmaals toezingen.

Henk Jagersma kwam namens ADO Den Haag op het veld, samen met de voorzitter van Legia. Supporterscoördinator Koos Roeg had de eer namens ADO Den Haag, de supporters en de spelersgroep een cheque van 5000 euro te overhandigen aan Wojtek. Dit bedrag kwam voort uit de opbrengsten van de kaartjes, de collectie, de gezamenlijke shawl en een donatie van de spelersgroep. Ondanks de nederlaag verliet ADO Den Haag voldaan het stadion. Een bijzondere avond, voor alles wat ADO Den Haag en Legia Warschau is.
pi_87452441
toch indrukwekkend, de Haagse ooievaar gedragen door zo'n 5000 Poolse handen _O_
geel/groene fakkels erbij.....kippevel.......

[ Bericht 3% gewijzigd door HaagsPietje op 12-10-2010 12:19:13 ]
pi_87457676
Gisteren Jong ADO-Jong PSV gekeken. De tribune zat goed vol. leuk dat er zoveel aandacht is voor Jong ADO. Jammer dat ze het weer in de blessuretijd weggeven. Ze hadden een puntje verdiend voor de strijdlust. De laatste 10 minuten kónden de spelers van Jong ADO niet meer. Totaal moegestreden.
wie zaait zal oogsten.....
pi_87458259
Het weggeven in blessuretijd zit er dus al vanaf de jonge selecties in hehe }) ;(
pi_87460636
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie sfeer man! Wat gaan ze met dat stadion doen? Ja dichtbouwen dat zie ik! Maar met welk doel? EK 2012?
volgens mij wordt er in Warschau een ander stadion gebruikt voor het EK, het nationale station. Het stadion van Legia is nu eindelijk bijna af, er is jaren over gesproken om het oude te vervangen. Maar het ligt mooi, niet ver van het centrum, van buiten ziet het er ook prima uit, denk een capaciteit van 30.000 man. Alles is heel ruim en open opgezet, niet dat benauwde dat je in het Forepark hebt.
pi_87460695
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef HaagsPietje het volgende:
mooi verslag, troje!

best wel uniek dat een club/clubs zo hun medewerking verlenen aan een benefiet voor een supporter......den haag heeft een cheque van 5000 overhandigd aan die gast! nog nooit gehoord dat een nederlandse club zo'n wedstrijd speelt, geheel geregeld en verzorgd door de eigen supporterskernen.....prachtig toch! ^O^
Uniek is het zeker! Wat mij betreft mag dit vaker gebeuren, dit is voetbal zoals het hoort, geen gedoe met rivaliserende supportersgroepen dat ontaardt in geweld, gewoon lekker sfeertje met zijn allen. Misschien leuk om dit als toernooi te organiseren, met ADO, Club Brugge, Swansea, Juve en Legia? Zou ultiem zijn!
pi_87492234
Zaterdag komt Excelsior op bezoek. Met Fernandez. Ik ben van mening dat het gewoon ondanks de goede start het een matig elftal blijft. Ze hebben 9 van hun 10 punten thuis gehaald op dat veld was ZO klein is (was er een keer geweest, had het idee dat het bijna een zaalvoetbalveld was). Als je uit het strafschopgebied loopt ben je binnen drie stappen bij de zijlijn echt belachelijk dat dit zomaar mag. Ploegen die meer kwaliteit hebben en daar op bezoek komen (bijna elke dus) die krijgen te maken met een verdedigend Excelsior, want ja ruimtes zijn er niet door dat kleine veld. Vervolgens als Excelsior de bal een keer onderschept de bal naar voren trappen en door het veel te veel aan zwarte korrels wat daar ligt stuitert die bal nog raarder dan bij een 'normaal' kunstgrasveld waardoor Excelsior op die manier kansen krijgt. De kunstgrasvelden van FC Volendam en Heracles zijn wat dat betreft nog wereldvelden als je het moet vergelijken met Excelsior.

Enfin gewoon ons ding doen zaterdag en het komt wel goed, denk ik.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:55:49 #163
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87494352
Het zal toch niet zo zijn dat dat veld van Excelsior daadwerkelijk andere afmetingen heeft?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:24:37 #164
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87495367
er kunnen wat verschillen inzitten, een veld moet een bepaalde lengte en breedte hebben - maar dit kán wat variëren. Overigens weet ik niet helemaal zeker of er in Nederland echte verschillen mogen zijn.... maar volgens de FIFA regels mag er een paar meter verschil in zitten.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87497336
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef JAM het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat dat veld van Excelsior daadwerkelijk andere afmetingen heeft?
Jawel, het is echt meters (ja echt meerdere) kleiner. Ik geloofde me ogen niet toen ik bij Excelsior-NEC was (door iemand uitgenodigd).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:31:20 #166
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87497812
Veld is inderdaad veel kleiner:

quote:
Excelsior kort lengte en breedte kunstgrasmat noodgedwongen in
Donderdag, 15 juli 2010 om 15:21
Excelsior gaat het nieuwe seizoen in met een kleinere grasmat dan het gewend was. De Rotterdamse formatie, die promoveerde naar de Eredivisie, besloot onlangs om over te stappen van echt gras naar kunstgras. Dat heeft echter wel tot gevolg dat de breedte met vijf meter is ingekort en de lengte met twee meter.

Volgens Excelsior-directeur Simon Kelder keurt wereldvoetbalbond FIFA een kunstgrasveld alleen goed als het aan de minimale óf maximale afmetingseisen voldoet. “Als we voor de maximale afmetingen hadden gekozen zou de zijlijn ongeveer op de parkeerplaats van het stadion hebben gelegen. Vandaar dat het de minimale afmeting is geworden”, legt Kelder donderdag uit aan RTV Rijnmond.

“De verkleining van het veld komt op het juiste moment, want nu we weer in de eredivisie spelen worden er tijdens iedere thuiswedstrijd LED-reclameborden geplaatst. Die borden nemen veel ruimte in, ruimte die er in het verleden niet was”, aldus de directeur van de Kralingse club. De promovendus heeft voor kunstgras gekozen, omdat het de vereiste veldverwarming niet wilde aanleggen.
pi_87505107
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef JortK het volgende:
Veld is inderdaad veel kleiner:
[..]

5 meter :o
Dat is echt not dun!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:48:52 #168
37950 JAM
pi_87578850
Ik was daarnet even bij het stadion om kaartjes halen voor morgen. Wordt een drukke bedoening. Lange zijde hadden ze alleen nog vak S beschikbaar, achter de goal F en J.

Toch maar voor J gegaan. Vak F ligt een beetje gevoelig bij mij.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_87579105
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:48 schreef JAM het volgende:
Ik was daarnet even bij het stadion om kaartjes halen voor morgen. Wordt een drukke bedoening. Lange zijde hadden ze alleen nog vak S beschikbaar, achter de goal F en J.

Toch maar voor J gegaan. Vak F ligt een beetje gevoelig bij mij.
lekker knus, als het dit weer blijft....
pi_87581972
Het is uitverkocht. *O*
pi_87599580
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef Chatman. het volgende:
Het is uitverkocht. *O*
Wat on-ADO's haha. Het lijkt alleen altijd nog leger dan het is. Veel mensen kopen kaarten voor de hoekvakken altijd (goedkoper) en schuiven dan gewoon door naar het midden op de trappen etc. Waardoor het leeg lijkt, vooral met regen dan zit iedereen op elkaar gepropt boven.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:37:15 #172
25957 Reddiablo
pi_87600193
boeeeee, ik wilde nog gaan en kaartjes halen aan de deur!
www.3voor12denhaag.nl
pi_87603184
hoorde vandaag dat dh vanaf december wellicht geen salarissen meer kan uitbetalen omdat ook bij vdkallen het geld op zou zijn.
leuk voor de mensen die zojuist nog een seizoenskaart aangeschaft hebben....
pi_87619674
Maakt die spits van jullie geen dikke hands met z'n bovenarm in die laatste frommelgoal?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:09:37 #175
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_87619704
Uiteindelijk gelukkig toch gewonnen, dan nu twee wedstrijden ver weg van huis, volgende week twente uit en daarna groningen uit voor de beker...
pi_87620081
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
Maakt die spits van jullie geen dikke hands met z'n bovenarm in die laatste frommelgoal?
beetje triest was dat he :{
pi_87620728
Oke we hadden de scheids wel mee dit keer, Kubik deed een halve wurgpoging en Rado een elleboog haha. Nou ja we hebben het zovaak tegen nu een keer mee.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:32:01 #178
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87623992
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:53 schreef Charie het volgende:
Oke we hadden de scheids wel mee dit keer, Kubik deed een halve wurgpoging en Rado een elleboog haha. Nou ja we hebben het zovaak tegen nu een keer mee.
haha ja , dat was een aardige rear naked choke :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:25:08 #179
25957 Reddiablo
pi_87624269
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:53 schreef Charie het volgende:
Mwoah, was geen rood van Rado... hij raakte hem met z'n hand (=geel) en daarna belandt het hoofd van Clasie tegen zijn elleboog... dat klinkt raar, maar daar kon Rado ook niet echt iets aan doen verder. Was wel een rare actie en raar inkomen, maar geen rode kaart waard.

Kubik maakt een overtreding, maar daar ging obstructie aan vooraf = 1e overtreding telt. Wat er daarna gebeurt, geen idee... dat heb ik niet terug kunnen zien. Vd Brom zegt een slaande beweging van Nelom.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:25:42 #180
25957 Reddiablo
pi_87624272
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
Niet toch? Iemand een replay?
www.3voor12denhaag.nl
pi_87624868
Ja was hands. Maar die bal belandt daar per ongeluk. Geen overtreding. Maar als ik Excelsior supporter zou zijn, was het absoluut hands
wie zaait zal oogsten.....
pi_87626136
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 08:56 schreef cohen het volgende:
Ja was hands. Maar die bal belandt daar per ongeluk. Geen overtreding. Maar als ik Excelsior supporter zou zijn, was het absoluut hands
Ja heel leuk natuurlijk; maar hands is dan toch niet ongeldig, zeker als daar dan een goal uit voortkomt? :D

Het was gewoon minstens een vrije trap en zeker geen goal.

Maar goed, ik gun het ADO wel hoor :7. Het viel me overigens op dat helemaal niemand het daar over had bij Studio Sport bij de samenvatting. We zullen het wel zien in Voetbal International neem ik aan.
pi_87626474
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja heel leuk natuurlijk; maar hands is dan toch niet ongeldig, zeker als daar dan een goal uit voortkomt? :D

Het was gewoon minstens een vrije trap en zeker geen goal.

Maar goed, ik gun het ADO wel hoor :7. Het viel me overigens op dat helemaal niemand het daar over had bij Studio Sport bij de samenvatting. We zullen het wel zien in Voetbal International neem ik aan.
De hand moet naar de bal gaan, ik vond het de bal naar de hand gaan, dus geen overtreding. Maar een beetje discutabel was het wel
pi_87626625
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:06 schreef zlakto het volgende:

[..]

De hand moet naar de bal gaan, ik vond het de bal naar de hand gaan, dus geen overtreding. Maar een beetje discutabel was het wel
Hij hoeft van mij ook geen kaart te krijgen. Maar een goal uit een hands lijkt me niet echt voetbal, of het nu expres hands is of niet.
pi_87628107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:25 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Mwoah, was geen rood van Rado... hij raakte hem met z'n hand (=geel) en daarna belandt het hoofd van Clasie tegen zijn elleboog... dat klinkt raar, maar daar kon Rado ook niet echt iets aan doen verder. Was wel een rare actie en raar inkomen, maar geen rode kaart waard.

Kubik maakt een overtreding, maar daar ging obstructie aan vooraf = 1e overtreding telt. Wat er daarna gebeurt, geen idee... dat heb ik niet terug kunnen zien. Vd Brom zegt een slaande beweging van Nelom.
Ik zat er vlak voor. Nelom gaf Kubik gewoon een punch met zn vuist in het gezicht. Hij heeft geluk dat het (nog) niet op camera te zien is. Dan krijgt hij echt minimaal 5 wedstrijden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:42:49 #186
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87630648
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:18 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik zat er vlak voor. Nelom gaf Kubik gewoon een punch met zn vuist in het gezicht. Hij heeft geluk dat het (nog) niet op camera te zien is. Dan krijgt hij echt minimaal 5 wedstrijden.
Kubik 10 wedstrijden omdat hij een wurgpoging deed bij Nelom
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:41:35 #188
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87630819
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Cudles het volgende:

[..]

idem voor die excelsior speler voor die Trap na de wedstrijd
maar dat komt nog wel want het staat gewoon op beeld en de scheids zag het niet.
Openbare aanklager zal het wel overnemen :') !!!
pi_87630970
quote:

[..]

was gewoon apie vlooien....niks aan t handje
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:59:17 #190
25957 Reddiablo
pi_87631339
quote:

[..]

Nelom schijnt Kubik geslagen te hebben. Voor 't seizoen schorsen dan maar?
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:13:01 #191
37950 JAM
pi_87631803
Ach, geouwhoer achteraf allemaal. Die jongens waren gewoon even aan het stoeien; deed ik ook toen ik nog bij de F'jes zat. Moet kunnen. 2-1 en de zesde plek. De rest telt niet.
pi_87631808
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:18 schreef Charie het volgende:

[..]

dat dus.
pi_87632027
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Nelom schijnt Kubik geslagen te hebben. Voor 't seizoen schorsen dan maar?
Ik vind een wurgpoging wat erger dan een klap geven nadat je die wurgpoging ondergaan hebt.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:23:45 #194
37950 JAM
pi_87632118
Wat een geoudehoer allemaal van die wurgpoging. Is er iemand die hier serieus wil geloven dat mijnheer Kubik, mijn grote vriend Kubik, van plan was die vent te wurgen tot'ie bewusteloos op het veld had gelegen? Dát is namelijk wurgen. Hij ging even met 'm worstelen. Of dat netjes is is een ander verhaal, maar al dat geprakkiseer over 'een wurgpoging', schei toch uit mensen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:11 #195
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87635528
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ik vind een wurgpoging wat erger dan een klap geven nadat je die wurgpoging ondergaan hebt.
:')
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:24:18 #196
25957 Reddiablo
pi_87636175
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Cudles het volgende:

[..]

Het was wat duw en trekwerk en beethouden van beide kanten... een wurgpoging, schei toch uit man! :D
www.3voor12denhaag.nl
pi_87765270
ADO vindt nieuwe shirtsponsor
Bron: Club Achter de Duinen
20 oktober 2010
ADO Den Haag speelt vanaf volgend seizoen in de shirts van het Italiaanse sportmerk Errea. Vorige week was de directie van dit bedrijf in Den Haag om deze driejarige deal te beklinken.

Errea bestaat sinds 1988 en sponsort ook de Britse eerstedivisionist Burnley FC. Momenteel speelt de residentieclub in de tricots van Hummel, dit contract loopt komende zomer af
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:49:04 #198
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87765736
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Chatman. het volgende:
ADO vindt nieuwe shirtsponsor
Bron: Club Achter de Duinen
20 oktober 2010
ADO Den Haag speelt vanaf volgend seizoen in de shirts van het Italiaanse sportmerk Errea. Vorige week was de directie van dit bedrijf in Den Haag om deze driejarige deal te beklinken.

Errea bestaat sinds 1988 en sponsort ook de Britse eerstedivisionist Burnley FC. Momenteel speelt de residentieclub in de tricots van Hummel, dit contract loopt komende zomer af
als ik eerlijk moet zijn, Ik had gehoopt op Kappa ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:02:07 #199
25957 Reddiablo
pi_87766472
als zij er maar voor zorgen dat het lelijke rode vlak ervanaf gaat ;)
www.3voor12denhaag.nl
pi_87901117
Wat een blinde zeg die Van Boekel volgens mij was het ook niet eens hands van Bosschaart. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')