Verdacht is het.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe houden ze dit bij?
Ze houden ons in de gaten!!
Misschien zit er wel een teller in de kassa die bijhoudt hoeveel broodjes er zijn aangeslagen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe houden ze dit bij?
Via JustEat.nl.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe houden ze dit bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
maak dan een betere foto, er zijn allelen lelijke plaotjes van kapsalon op das internetzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat een vies onwaardig plaatje van kapsalon in de OP.
Gister trouwens nog een gegeten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maak dan een betere foto, er zijn allelen lelijke plaotjes van kapsalon op das internetz
nu heb ik hongerquote:
Ik ook en niet te zuinig, zo maar kapsalon halen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef Sinnie het volgende:
Ranzige bende, patat en vlees is 10.000 keer lekkerder dan die kleffe zooi
heet gewoon kapsalon hoor. niet patat kapsalon of friet kapsalonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:41 schreef honkeytonk het volgende:
Terechte felicitatie.
Patatje Kapsalon
Maar kapsalon bevat wel patat en geen friet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heet gewoon kapsalon hoor. niet patat kapsalon of friet kapsalon
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maar kapsalon bevat wel patat en geen friet.
Waarom heet een kapsalon een kapsalon?quote:
Patat en Friet zijn 2 verschillende dingen, friet is goudgele knapperige delicatesse en patat is in vet doordrenkte papperige zooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maar kapsalon bevat wel patat en geen friet.
Welke kapsalon bedoel je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heet een kapsalon een kapsalon?
Friet krijg je wanneer je een patat schilt en door een frietsnijder haalt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Patat en Friet zijn 2 verschillende dingen, friet is goudgele knapperige delicatesse en patat is in vet doordrenkte papperige zooi.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heet een kapsalon een kapsalon?
quote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van de Rotterdamse kapsalon Tati, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat beschouwd wordt als een caloriebom,[2] heeft zich verspreid over Nederland en is nu in cafetaria's en shoarmazaken in het gehele land te verkrijgen.
quote:
Triviaquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Salatrel het volgende:
bovendien erg gezond want er zit sla in
zie OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Olle. het volgende:
wat zijn de ingredienten? Waar bestaat een echte officiele kapsalon uit?
Misschien goed om in de OP te vermelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef TimKuik het volgende:
KapsalonJe liet me schrikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
geweldig!quote:
de telegraafquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat een ander verhaal
Er zijn er 100.000 via internet (alleen al) verkocht in Nederland, dus volgens mij weten ze dat alleen, maar hoe ze dat weten, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Wat een fuckiing onzin wie houdt dat bij?
er zit patent op net als op steppegras dus jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Er zijn er 100.000 via internet (alleen al) verkocht in Nederland, dus volgens mij weten ze dat alleen, maar hoe ze dat weten, geen flauw idee.
Het ging om de website van JustEat, via die website zijn er al 100.000 verkochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Er zijn er 100.000 via internet (alleen al) verkocht in Nederland, dus volgens mij weten ze dat alleen, maar hoe ze dat weten, geen flauw idee.
Ik woon in enschede, ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heet gewoon kapsalon hoor. niet patat kapsalon of friet kapsalon
Wou net zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om de website van JustEat, via die website zijn er al 100.000 verkocht
Ja, maar er zijn redelijk wat shoarmazaken die daar niet zijn aangesloten en verkopen er minstens zoveel (vooral omdat die het vooral ook moeten hebben van bezioekers, en als er een een kapsalon heeft en de andere zien dat, dan willen dei dat ook, dat heb je met internet niet)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om de website van JustEat, via die website zijn er al 100.000 verkocht
Nu krijg ik zin in bierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oké, na dit topic moest ik er wel 1 gaan halen:
[ afbeelding ]
En oh, wat smaakte ie weer lekker
Gebruik je je laptop als placemat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oké, na dit topic moest ik er wel 1 gaan halen:
[ afbeelding ]
En oh, wat smaakte ie weer lekker
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Salatrel het volgende:
bovendien erg gezond want er zit sla in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |