Wij hebben er inmiddels al een paar weten te bemachtigen bij de Kik en Ernstings...quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wie er laatst naar vroeg maar Lidl heeft vanaf 16 september een matsch- und buddelhose en bijpassend jack in de aanbieding (een must voor Kindergartenkindjes). Een tip: sta om 8 uur voor de deur
ik zag ze vorige week bij de kik dus meteen de volgende maat voor mn zoontje vast meegenomen. Was vanmorgen nog een keer bij de kik....geen buddelhose meer te bekennen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wie er laatst naar vroeg maar Lidl heeft vanaf 16 september een matsch- und buddelhose en bijpassend jack in de aanbieding (een must voor Kindergartenkindjes). Een tip: sta om 8 uur voor de deur
Petra had echt precies datzelfde!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef annie.m het volgende:
[..]
ik zag ze vorige week bij de kik dus meteen de volgende maat voor mn zoontje vast meegenomen. Was vanmorgen nog een keer bij de kik....geen buddelhose meer te bekennen.
dit was de eerste.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Heb je meerdere offertes opgevraagd?
Hier in NRW was het ook stralend weer! de regen kwam met stralen naar benedenquote:Op zondag 12 september 2010 19:19 schreef Gala6183 het volgende:
Wat is het toch heerlijk in Bayern! Vandaag stralend weer gehad en heerlijk langs de Isar gefietst met mijn lief op mijn mooie Duitse (!!!!) mountainbike. Even gestopt bij een Biergarten, Weissbier aus München gedronken en lekker in de zon gezeten. Na die flutzomer van dit jaar hoop ik op nog veel van dit soort nazomerweekendjes.
das grillen, van t vorige deutschland topic.... dat gaat m niet meer worden, vrees ik?quote:Op zondag 12 september 2010 19:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Hier in NRW was het ook stralend weer! de regen kwam met stralen naar beneden
Gisteren was het wel mooi, trouwens.
Mooi toch..quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Anne het volgende:
En de rente is nog steeds dalende..
[ afbeelding ]
Mooi kut ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |