Dat is eigenlijk wel een beetje sneu, man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je bent het me verschuldigd.
Dankzij jou gebruik ik irl de termen als hallon en WAT IS DE AFSRPAAK MET *insert iets*.
Ik zeg het enkel tegen een andere FOKer die ik ken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een beetje sneu, man.
Maar inderdaad, dus kom maar op met die pm'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:05 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zeg het enkel tegen een andere FOKer die ik ken.
Ja, ik moet eerst allerhande PM-logs hebben en die zijn in het bezit van iemand anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:06 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar inderdaad, dus kom maar op met die pm's
Krijgt Henkie ze nou wel of niet? D:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst allerhande PM-logs hebben en die zijn in het bezit van iemand anders.
Ligt er een beetje aan of jij ze is zekker ge pimpt hoorde ze had iets met loverboys te maken, mischin is ze door verkocht naar het buiteland zou me niks verbaasen of ze staat ergens achter het raampje voor iemand te husselen zou me ook niks verbaasen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Krijgt Henkie ze nou wel of niet? D:
Hossel mij die pm's, pl0x? :<quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of jij ze is zekker ge pimpt hoorde ze had iets met loverboys te maken, mischin is ze door verkocht naar het buiteland zou me niks verbaasen of ze staat ergens achter het raampje voor iemand te husselen zou me ook niks verbaasen.
I was kidding. Ik hap geen soosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kk vies [ afbeelding ]
Post toch maar pics.
Wat voor zusje wil je :3quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ook geen PM dan.
Verzin dan gewoon een zusje.
Trustequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:38 schreef Gezicht het volgende:
Nog een enorme nederlaag te hebben geleden in Age of Empires 3 ga ik maar eens pitten.
O.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:19 schreef aight1 het volgende:
Porsche, er is hier niemand meer hoor.
RUNESCAPE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:21 schreef Catkiller het volgende:
Respect, nu kan ik opscheppen tegen andere personen die ik soms durf aan te spreken op het internet dat ik iemand ken met een 97 iets onzinnigs op een of ander spel.
zestienequote:
Combat 112 mattie. 99 firemaking, 97 woodcutting. Nee, niet den besten. Was ik maar den besten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:24 schreef Catkiller het volgende:
Oke, vergeef mij mijn onwetendheid. Ben jij daar de beste speler dan?
Ik speel runescape 24/7 in mijn wolvenshirt met sandalen aan. Maaaaaaar, terwijl ik dat doe heb ik ook mijn 30 cm lange lul in mijn handen met 30 chicks om me heen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:28 schreef Catkiller het volgende:
Ajoh je bent vast de goeiste Runescape-speler van FOK!
Als je daar de beste bent dan willen alle chickes je en dan zou je niet meer aan spelen toe komen dus.
Een bot doet het voor mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:28 schreef Catkiller het volgende:
Je gaat je lvl 98 woodcutting toch niet laten liggen vandaag voor iets onzinnigs als een verjaardag mag ik hopen?
Dankuwel mijn heer. Mijn moeder gaat blozen als ik haar vertel van uw groetjens. Mooi! Nou groetjens van porsh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:33 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het goed. Ik dacht al wel dat je niet zo stom zou zijn om een dag te vergallen met een stomme verjaardag! Nou welterusten en de groetjes aan je moeder en nog een fijne verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |