zestienequote:
Combat 112 mattie. 99 firemaking, 97 woodcutting. Nee, niet den besten. Was ik maar den besten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:24 schreef Catkiller het volgende:
Oke, vergeef mij mijn onwetendheid. Ben jij daar de beste speler dan?
Ik speel runescape 24/7 in mijn wolvenshirt met sandalen aan. Maaaaaaar, terwijl ik dat doe heb ik ook mijn 30 cm lange lul in mijn handen met 30 chicks om me heen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:28 schreef Catkiller het volgende:
Ajoh je bent vast de goeiste Runescape-speler van FOK!
Als je daar de beste bent dan willen alle chickes je en dan zou je niet meer aan spelen toe komen dus.
Een bot doet het voor mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:28 schreef Catkiller het volgende:
Je gaat je lvl 98 woodcutting toch niet laten liggen vandaag voor iets onzinnigs als een verjaardag mag ik hopen?
Dankuwel mijn heer. Mijn moeder gaat blozen als ik haar vertel van uw groetjens. Mooi! Nou groetjens van porsh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:33 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het goed. Ik dacht al wel dat je niet zo stom zou zijn om een dag te vergallen met een stomme verjaardag! Nou welterusten en de groetjes aan je moeder en nog een fijne verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |