Het origineel ís van Dylan, smartass.quote:
Ja, andersom, het is al laat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het origineel ís van Dylan, smartass.
kom je wel laat meequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Maanvis het volgende:
gaarne het orgineel ook plaatsen of vermelden
Hier staan er wel een paar:quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Nog meer covers waarvan je niet wist dat het covers waren?
Jezus wat een ongeïnspireerde cover...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef antidood1 het volgende:
de Pantera-cover van Paranoid (origineel van Black Sabbath) (kan um niet vinden op Youtube)
en Shout van Disturbed (origineel van Tears for Fears ()
Shout van disturbed ongeïnspireerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jezus wat een ongeïnspireerde cover...
Net zo ongeïnspireerd als die 'Land of Confusion' cover van ze, ik vind Disturbed niet slecht maar qua covers doen ze niks leuks met het bronmateriaal evenals 'Tainted Love' door Marilyn Manson, 'Blue Monday' door Orgy om er nog maar 2 te noemen. Synthpartij vervangen door een metal-riff en wat schreeuwen en je bent klaar...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:52 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Shout van disturbed ongeïnspireerd?![]()
tja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen...
Ik wist altijd wel dat het van NiN wasquote:Op woensdag 1 september 2010 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hurt van Johnny Cash.
Origineel is mooi, cover is mooier.
paranoid van type o negative??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net zo ongeïnspireerd als die 'Land of Confusion' cover van ze, ik vind Disturbed niet slecht maar qua covers doen ze niks leuks met het bronmateriaal evenals 'Tainted Love' door Marilyn Manson, 'Blue Monday' door Orgy om er nog maar 2 te noemen. Synthpartij vervangen door een metal-riff en wat schreeuwen en je bent klaar...
Paranoid door Type O Negative vind ik dan wel weer wat toevoegen en een van de weinige cover die ik persoonlijk zelfs beter vindt dan het origineel.
het is precies omgekeerd, het orgineel is eerst door rihanna gezongen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is precies omgekeerd, het orgineel is eerst door rihanna gezongen.
...en ik maar denken dat de Baseballs 'm al in 1959 hadden opgenomenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Maanvis het volgende:
het is precies omgekeerd, het orgineel is eerst door rihanna gezongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |