Nee dat is donderdag pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
En die Cherso-boy is wel een instant hit he? Is de eerste aflevering al geweest?
I know. Ik ben er duizelig van. Maar dat kan ook door de goedkope zoete witte wijn komen (welke ik liever niet drink, maar ach, na ruim een liter maakt het allemaal niet zo uit).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
Erik doe eens niet zo eng met een leven hebben enzo.
Dan heb ik al iets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef Steve het volgende:
Zullen we over een halfjaar ofzo maar een date plannen Erik?
Mja. Creepy.quote:
Hai Erikquote:
Gewoon een trekkend spiertje, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik zie gewoon echt m'n huid wiebelen.
Ik moet gelijk aan zo'n X-files aflevering denken,.
Ow ew, don;t think about that!!!
Denk 't. Maar het ziet er vies uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een trekkend spiertje, toch?
Ja, spieren zitten onder je huid!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hai Erik
Alles kids achter de rits?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.
Ja of Fringe...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
It's the decay setting in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Nou tis eerder iets te veel levenquote:
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegendquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, spieren zitten onder je huid!
Maar heb je dat niet zo vaak dan?
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.quote:
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegend
Ja hai!quote:
Ja dat is ;t ook!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijk
Ander zakje.quote:
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik ben niet van hout.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.
En echt niet eentje hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb dat jokertje-filmpje nog eens bekeken. Ik kan nog steeds niet geloven dat zo iemand ECHT bestaat...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?
Wie denk je dat ik ben dan?quote:
Ben je een anorexia-nicht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik ben dan?
Dat weet ik gewoon.quote:
Neen..quote:
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel tochquote:
Was er nog een zakje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel toch.
Jeuj dan ben ik weer de enigequote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja hai!
Ik mag wel meekletsen met jullie toch?
Ge wit oit noit niequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jeuj dan ben ik weer de enige
Hoi Mirnequote:
De wattes?quote:
Dat wil ik wel eens zien danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Deze mannen zijn van mij hoor. Ze hebben namelijk goede smaak voor mannen.
Dizerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk gewoon dat de baby van Dizer schopt.
Die heb ik er nog steeds niet uitgepoept.
Wat alle vrouwen in homobars/-topics doen?quote:
Samen delen?quote:
Ik kom daar doorgaans niet, wat doen we daar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen in homobars/-topics doen?
Gay men... the only way for a fat chick to find some friends.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat homo's over het algemeen gelijkwaardige gespreksonderwerpen hebben als ons?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom daar doorgaans niet, wat doen we daar?
Zich vervelen omdat ze stiekem niet zonder de opdringerige heteromannen kunnen en ze in een gaybar dus aandachtstekort krijgen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anale spoelingen enzo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omdat homo's over het algemeen gelijkwaardige gespreksonderwerpen hebben als ons?
Ik ken een pot die in homobars altijd door hetero's wordt lastiggevallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zich vervelen omdat ze stiekem niet zonder de opdringerige heteromannen kunnen en ze in een gaybar dus aandachtstekort krijgen?
Onderanderequote:
Wat doen hetero's daar dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken een pot die in homobars altijd door hetero's wordt lastiggevallen
Heteromannen dus.
Dat weet k niet, ik kom er ook nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doen hetero's daar dan?
Behalve weddenschappen bier drinken afsluiten
Same..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet k niet, ik kom er ook nooit
Who died and made you my queen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Deze mannen zijn van mij hoor. Ze hebben namelijk goede smaak voor mannen.
die willen some girl-on-girl actionquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doen hetero's daar dan?
Behalve weddenschappen bier drinken afsluiten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Doodgaan is ook wel passend bij een schrijverimago. Maar dan wel pas nadat ik successen gekend heb en nog een manuscript klaar wat dan post mortum uitgegeven kan worden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet origineel genoeg bent om schrijver te worden![]()
!
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet tegen Myraela bitchen. Ze is tof. Goedgekeurd door mij, en dus waardig.
Dacht ik dat ik wel origineel genoeg was en ga ik 'm uitlachen wanneer mijn boek geschreven is, uitkomt en een succes wordt. Which will happen, het is alleen een kwestie van tijd.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet mij berschermen. Lievvvvv he.
Nou onwijs...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet mij berschermen. Lievvvvv he.
Ik vond het niet zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
Zo, eindelijk die singalong maar eens kijken.
Hela, ik heb jou ook vaak zat beschermd!quote:
Ow?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ik heb jou ook vaak zat beschermd!
Ik vond het ook maar vrij matig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het niet zo. Sowieso een soort herhaling van de musicalawards
.
Ik heb Myr nog nooit gezien. En ik ga in een kroeg geen rosé drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:54 schreef Peter het volgende:
Ik zie een giechelende Erik met Myraela in een kroeg aan de rosé zitten. Fag + Faghag
't Is altijd leuk om bekenden te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo. Sowieso een soort herhaling van de musicalawards
.
Ik verdwijn wel weer hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow?
Maar das ook wel lievvvvvvv hoor... Maar zij hoort hier gewoon niet
quote:
Volgens mij was er ook iets mis met de monitoren, het gaat geregeld behoorlijk valsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is altijd leuk om bekenden te zien
Ja, Chantal, ouch. En in het begin, dat blonde mokkel in Volendam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook iets mis met de monitoren, het gaat geregeld behoorlijk vals
Ja daar schrok ik ook van, misschien is ze op zoek naar een stoerder stem geluid, wat voor die rol echt niet nodig is, ik vond het ook afschuwelijk, buiten het feit dat ze zo haar stem om zeep helpt. Als er iemand is die dat hoort te weten. Hopelijk was dit alleen voor de gelegenheid.quote:
Ik vrees het ergste. Godallemachtig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja daar schrok ik ook van, misschien is ze op zoek naar een stoerder stem geluid, wat voor die rol echt niet nodig is, ik vond het ook afschuwelijk, buiten het feit dat ze zo haar stem om zeep helpt. Als er iemand is die dat hoort te weten. Hopelijk was dit alleen voor de gelegenheid.
Ik krijg nu al zin om te gaan kijkenquote:
Dàt wil ik ook wel eens weten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Who died and made you my queen?
Ja. Dit Den Haag volk lijkt natuurlijk bes wel op Rotterdam volkquote:
Gaan we zo beginnen, dat iemand hier niet hóórt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow?
Maar das ook wel lievvvvvvv hoor... Maar zij hoort hier gewoon niet
Ik heb in het jaar kruik ooit eens met een Hagenaar gedate. Ik werd bloednerveus van dat accent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dit Den Haag volk lijkt natuurlijk bes wel op Rotterdam volk
Eigen homo's eerst!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen, dat iemand hier niet hóórt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb rechtsonder al geclaimd.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gelukkig is mijn zachte g kalmerendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb in het jaar kruik ooit eens met een Hagenaar gedate. Ik werd bloednerveus van dat accent.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega heeft een poster opgehangen op 't kantoorHet is vast geen poster van het Rode Kruis of wel? Dat krijg ik namelijk te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb rechtsonder al geclaimd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja volgens mij wilde tinypic hem nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vast geen poster van het Rode Kruis of wel? Dat krijg ik namelijk te zien
Die links lijkt op onze nieuwe postjongen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, linksonder vind ik niet verkeerd. Beetje eng geolied lichaam enzo, maar dat wassen we er wel af.
Ja hoor.. jij hebt weer zo'n heerlijk lichaam als postjongen rondlopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die links lijkt op onze nieuwe postjongen.
Zal heem dadelijk wel eens vragen of ie ook zo geolied is
Nadat de reguliere postmeneer terug is bied je de invaller een invalbeurt aan bij je thuis?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is omdat de reguliere postmeneer op vakantie is!
Dit is de invaller!
Ik denk dat ie bij Ang3l gelijk in de basis mag beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Nadat de reguliere postmeneer terug is bied je de invaller een invalbeurt aan bij je thuis?
Hij mag wel wat in me brievebussie stoppequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij Ang3l gelijk in de basis mag beginnen
een brief of een pakketje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij mag wel wat in me brievebussie stoppe
quote:
Hoi!quote:
Oh, geen zorgen, er is genoeg waar ik me aan kan ergerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
We moeten toch af en toe platvloers doen nu Pieter & Dirk niet meer hier komen?
Anders kun jij je nergens aan ergeren!
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...quote:
Poets mijn schoenen eens. Ik ben de Queen. Dit is mijn topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen, er is genoeg waar ik me aan kan ergeren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...
Of een zwijmeldoktersroman van 150 pagina'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...
Ik hoop voor jou dat hij niet zo van de spijkerschriften isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slik*
Ik ben denk ik meer van de haiku's!
Queenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
CAAAAAAAAAN ANYBODYYYYYYYYY FIND MEEEEEEEEEE SOMEBODY TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE.
Beter dan een 8-delig fantasy epos van 1500 pagina;s per deelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Of een zwijmeldoktersroman van 150 pagina's
Nee ik neem mijn vriend gewoon mee... hij is bijna overstagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ow, TV... TMM wil naar We will rock you.
En omdat ik echt niet meewil moet ie alleen.
TMM & TV?
Je vriend moedwillig blootstellen ana de drama en theatraliteit van Queenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik neem mijn vriend gewoon mee... hij is bijna overstag
Hermanquote:
Hij heeft een eigen mening hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vriend moedwillig blootstellen ana de drama en theatraliteit van Queen
Wat een onhandige vriend is dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen mening hoor
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een onhandige vriend is dat.
Ja, maar jij hebt dan ook geen vriend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou zeggen "Je hebt vast wel vrienden die het leuk vinden, je hoeft niet alles met mij te doen. Fijne avond!"
Oh ik heb ook al mensen achter de hand die met me mee willen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou zeggen "Je hebt vast wel vrienden die het leuk vinden, je hoeft niet alles met mij te doen. Fijne avond!"
Toen ik er eentje had zei ik dat ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen vriend..
Het probleem is een beetje dat ik die mensen wel heb maar hij niet zoveel... ik ben het met je eens om niet alles samen te doen... dat doen we dan ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik er eentje had zei ik dat ook
We hoeven niet ALLES samen te doen. Laten we dan de dingen samen doen die we ALLEBEI leuk vinden. De rest doe je maar gewoon met mensen die het wel kunnen verteren
We doen ook vaak zat dingen die hij leuk vindt hoor... en die hij zelf kiest om te doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Maar als hij niet zoveel heeft .... is het dan niet iets liever om de dingen die je samendoet door HEM te laten kiezen en niet samen dingen doeen die jij wil en hij er met de haren bijgesleept moet worden?Jij hebt toch je dingeen meet je vrienden wel.
Just my 2 cents
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
De koningin lijkt me inderdaad passender.
Misschien heeft Bea nog een kamer voor je vrijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat iedereen zich helemaal aan mij moet aanpassen en anders kan je lekker weggaan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Bea verhuist maar. Die bitch heeft het te hoog in haar bol.
Klopt, maar als je een argument aandraagt alsd "Ja maar hij heeft weinig vrienden om dingen apart mee te doen" dan denk ik "dan doe je zelf water bij de wijn en ga je met hem mee naar de dingen die hij leuk vindt... en niet andersom hem meeslepen naar dingen die jij leuk vinddt, want jij hebt toch wel mensen om mee te gaan".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je iets voor elkaar over moet hebben in een relatie... en dat werkt twee kanten op... dat staat los van het feit of iemand veel of weinig vrienden heeft.
Je begrijpt me niet helemaal volgens mij... ik dwing hem niet met een pistool op zijn kop om naar We Will Rock You te gaan... ik heb het gevraagd... hij twijfelde... en nu begint het wel leuk te vinden... hij is alleen nog niet helemaal overtuigd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar als je een argument aandraagt alsd "Ja maar hij heeft weinig vrienden om dingen apart mee te doen" dan denk ik "dan doe je zelf water bij de wijn en ga je met hem mee naar de dingen die hij leuk vindt... en niet andersom hem meeslepen naar dingen die jij leuk vinddt, want jij hebt toch wel mensen om mee te gaan".
Ik vind dat je dingeen over moet hebben voor elkaar ja... maar geen onnodige dingen
Damnquote:
Maar je harde l zeker niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zachte g kalmerend
Dat zou ik sowieso doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaal volgens mij... ik dwing hem niet met een pistool op zijn kop om naar We Will Rock You te gaan... ik heb het gevraagd... hij twijfelde... en nu begint het wel leuk te vinden... hij is alleen nog niet helemaal overtuigd!
En ik ga dan niet 15 keer per dag vragen of ie al overstag is... als ie geen zin heeft prima.. moet ie dat gewoon zeggen en dan ga ik met iemand die het net zo leuk vindt als ik
Dat weet ik niet of je die meteen mee gata makenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar je harde l zeker niet?
Nou ja, mensen kunnen van mening veranderen, of als een idee even in hun hoofd genesteld is dat ze er dan toch zin in kunnen krijgen. Niet altijd, en soms is een nee ook gewoon een nee en al het nooit een ja worden, maar soms heeft een mens wat overtuiging nodig en wie weet is het dan na afloop juist wel een goede keuze geweest om toch mee te gaan. Als je nooit iets doet waar je in het begin niet zo'n zin in hebt, dan kom je nooit bij iets nieuws.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso doen
Mensen overtuigen... je vindt het leuk of je vindt het niet leuk. Make up your gay mind
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, mensen kunnen van mening veranderen, of als een idee even in hun hoofd genesteld is dat ze er dan toch zin in kunnen krijgen. Niet altijd, en soms is een nee ook gewoon een nee en al het nooit een ja worden, maar soms heeft een mens wat overtuiging nodig en wie weet is het dan na afloop juist wel een goede keuze geweest om toch mee te gaan. Als je nooit iets doet waar je in het begin niet zo'n zin in hebt, dan kom je nooit bij iets nieuws.
Hélemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je nooit iets doet waar je in het begin niet zo'n zin in hebt, dan kom je nooit bij iets nieuws.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Juist dingen doen die je normaal niet vanuit jezelf zou doen verruimt je wereld juist. Uiteraard binnen je eigen gestelde grenzen, maar meestal als je meegetrokken wordt door mensen valt het allemaal reuze mee en ben je blij dat je het gedaan hebt.
geil/geel zorgde voor teleurstellingen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb in het jaar kruik ooit eens met een Hagenaar gedate. Ik werd bloednerveus van dat accent.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen, dat iemand hier niet hóórt?
Ervaringen opdoen, daar is nog nooit iemand slechter van geworden....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Steve het volgende:
Ook als ik het achteraf niet zo leuk vond ben ik vaak wel blij het een keer geprobeerd te hebben, juist omdat ik het dan geprobeerd heb en weet hoe het is.
Ik heb dat vaak ook wel nodig, omdat ik zelf ook niet altijd het nut zie in bepaalde dingen. En soms wil ik iemand verrassen omdat alleen iets doen niet zo leuk is en dat je aan ander wil laten meegenieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt mensen die alleen maar in hetzelfde cirkeltje blijven draaien... dat is hun goed recht maar ik zou er gek van worden!
Het is Queen. Dat ken je. En dat vind je leuk of dat vind je niet leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, mensen kunnen van mening veranderen, of als een idee even in hun hoofd genesteld is dat ze er dan toch zin in kunnen krijgen. Niet altijd, en soms is een nee ook gewoon een nee en al het nooit een ja worden, maar soms heeft een mens wat overtuiging nodig en wie weet is het dan na afloop juist wel een goede keuze geweest om toch mee te gaan.
Da's natuurlijk niet waar he. Je kan ook aan nieuwe dingen beginnen wara je WEL zin in hebtquote:Als je nooit iets doet waar je in het begin niet zo'n zin in hebt, dan kom je nooit bij iets nieuws.
Het gata hier toch ook niet om iets totaal nieuwsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Steve het volgende:
Ook als ik het achteraf niet zo leuk vond ben ik vaak wel blij het een keer geprobeerd te hebben, juist omdat ik het dan geprobeerd heb en weet hoe het is.
Ga je dan wel mee met mij naar Crazy Shopping ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata hier toch ook niet om iets totaal nieuwsHet gaat om een friggin' musical. Je kunt je voorstellen wat een musical is. Het gata niet om een totaal nieuwe ervaring, het gaat hier om wel of niet je smaak binnen een genre. Da's toch iets heel anders?
Ik bedoel... bungejumpen kan ik niet over oordelen. Ik kan zeggen dat ik het eng vind, maar that's it. Ikw eet 't niet. Maar musicals heb ik gezien, en Queen weet ikw at het is... dus daar kun je je van voorstellen hoe dat zal zijn, en daar zou ik dus geen overtuiging voor nodig hebben om wel of niet mee te gaan.Als je nou nog nooit van je leven een musical ehbt gezien zou ik zeggen "Ga het eens meemaken" ja.
Maar goed, zal mij verder wordt wezen of ie meegata of niet. Ik weet alleen dat Tim me echt niet had proberen over te halen. Als ie het me had gevraagd en ik zeg nee, dan is het gewoon nee. Op me inpraten (of me proberen te overtuigen) heeft dan geen ENKELE zin. Zo koppig ben ik wel"Doe je ding, ik zie je na afloop wel! Have fun! Niet te zat he
"
Uh. Nee. Dat leek me al niks, en als ik zo de reacties overal hoor IS dat ook niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je dan wel mee met mij naar Crazy Shopping ?
Ik had het ook niet over mij, ik had het over het voorbeeld waar het mee begon: We will rock you.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef Steve het volgende:
Oh ik was meer in het algemeen aan het lullen, niet over jou.
crazy shopping doet het blijkbaar goed bij de incrowdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee. Dat leek me al niks, en als ik zo de reacties overal hoor IS dat ook niksAlleen Rein vond 'm leuk. Snap ik ook meeteen waarom het niks werd tussen ons
Dus je kan nu stoppen met vragen, wat ik kan niet overtuigd worden
Tuurlijk vindt Tony N het te gek... die speelt er toch in mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
crazy shopping doet het blijkbaar goed bij de incrowd
tony N en Richard S vonden het ook te gek
en nee nu jij niet gaat blijf ik wel thuis
ach toe nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou nog liever naar We will rock you gaaan dan naar Crazy Shopping
O kut, ben ik toch bijna overtuigd
Wat spuug jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Belt tantjes spugend de tandarts
nu al?? Ik ben pas vrijdag jarig. Taart met 20 kaarsjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je al drank en taart in huis gehaald ?
ik was nu al gestopt met eten hoor zodat ik je dan een poot kan uitdraaienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al?? Ik ben pas vrijdag jarig. Taart met 20 kaarsjes.![]()
op die jast op die ava? Volgens mijn rating-systeem van 0 t/m 5 flessn. Kan ik er best wel op met een halve fles. Die gast heeft volgens mij iets teveel aan de speed gezeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou wel een deceit actie zijn als jij verliefd op dat jong zou worden
huh? die hetero waar jij op geilt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Heulmacho is uit de kast gekomen in het singles-topic
Maar anders dan jullie denken
hoe kan ik je ooit nog vertrouwen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Nou hij is met 2 benen gay hoor
Maar dat was ie al 31 jaar, bijna 32
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe kan ik je ooit nog vertrouwen?
31 jaar gay, terwlij hij nog een student van vooraan in de twintig is ?????quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
HAHAHAHAH OMGquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Dat wel, zoveel moeite zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Steve het volgende:
Ik heb me prima vermaakt om alle reacties rond HM. Goed uitgewerkt Ang3l..
Zeker wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef Steve het volgende:
Ik heb me prima vermaakt om alle reacties rond HM. Goed uitgewerkt Ang3l..
Nope. Die trapte er zelf ook inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l
Heeft u hierbij nog hulp of adviezen uit Tilburg ontvangen vanuit de kloontjeswinkel ?
Nou het leek een beetje op een role playing game en verhalen schrijven, en daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, zoveel moeite zou ik nooit doen
Ik zou in de war rakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het leek een beetje op een role playing game en verhalen schrijven, en daar hou ik wel van
zet dan nog even door en dan hebben we in seizoen 2011/2012 HeulMacho de musicalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het leek een beetje op een role playing game en verhalen schrijven, en daar hou ik wel van
Ik heb wel eens fouten gemaakt.. en dan heel snel ninja-ediitenquote:
dan moet je geen boulevard kijken want daar is hij vanavond samen met barbiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrik elke keer als Jokertje in beeld komt
Ik moet vanavond iemand tennisles geven dus dat komt mooi uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je geen boulevard kijken want daar is hij vanavond samen met barbie
Echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet de hele cast?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze spreekt zich wel een beetje tegenquote:
of kleineballetjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet dan niet acnebolletjes zijn ?
Ze snapt de uitdrukking gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ze spreekt zich wel een beetje tegen
"Ja om mij te versieren moet je van goede huize komen
Ik ben eigenlijk gewoon een sletje
Ja ik ben eigenlijk heel makkelijk"
ben jij al zou oud dat je Jaab Stobbe nog kent uit de poppenkraam ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
Al die reacties op die Barbie. Domme hoer, Slet, xou me hond ervan aftrappen.![]()
Tuurlijk, dat kind is te stom om te poepen, maar ze is aandoenlijk en het zal leuke tv opleveren.![]()
Beter dan Jaap Stobbe in een catsuit singing "Consider yourself one of us" of had ik dat gedroomd?
Aandoenlijk noem ik iets liefs en schattigs aandoenlijk... niet aandoenlijk vanuit het medelijden gevoel eigenlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
Al die reacties op die Barbie. Domme hoer, Slet, xou me hond ervan aftrappen.![]()
Tuurlijk, dat kind is te stom om te poepen, maar ze is aandoenlijk en het zal leuke tv opleveren.![]()
Beter dan Jaap Stobbe in een catsuit singing "Consider yourself one of us" of had ik dat gedroomd?
Sniper is een dom arrogant stuk vreten volgens mij.quote:
waarom kom je nu uit de kast dan?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij al zou oud dat je Jaab Stobbe nog kent uit de poppenkraam ?
Hij moet gewoon iets in zn mond hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sniper is een dom arrogant stuk vreten volgens mij.
"een trio met een vent zal ik nooit doen, kan ik nie make, wordt ie onzeker" 9of zoiets)
En dan als enige shirtloos daar gaan staan
Maar weet jij ook nog wie Pommetje Horlepiep was, en met wie de nichtige Baron een relatie had ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, heb de herhalingen gezien.
gewoon bek houden en zuigen kreng ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij moet gewoon iets in zn mond hebben
zoeistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bek houden en zuigen kreng ?
Ken de eerste alleen van naam, maar wie dat is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar weet jij ook nog wie Pommetje Horlepiep was, en met wie de nichtige Baron een relatie had ?
of een pissing gag. Je moet natuurlijk wel je territorium afbakenen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bek houden en zuigen kreng ?
Welkom in Chersonisos *gloek gloek gloek*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of een pissing gag. Je moet natuurlijk wel je territorium afbakenen.![]()
dan denk ie dat je er bier door gaat gieten en dan komt er iets anders goudgeel inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of een pissing gag. Je moet natuurlijk wel je territorium afbakenen.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Heulmacho is uit de kast gekomen in het singles-topic
Maar anders dan jullie denken
en als je het al een tijdje ophoudt dan is je pis donkergeel (zoals 's ochtends) dan ruik je de 'amoniak',quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Schuimt ook hoor, als je hard genoeg pist
in Den Haag ergens denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens wel erg plassen. Al een half uur.
Waar is die Sniper?
ruikt ook hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Schuimt ook hoor, als je hard genoeg pist
die staat met z'n bek vol tandenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens wel erg plassen. Al een half uur.
Waar is die Sniper?
wat??! Wij zijn geen Hagenezen en trailerparkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef creno het volgende:
Deed jouw broer daaraan mee mike (oh oh cherso) ? en wie is dat dan ?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??! Wij zijn geen Hagenezen en trailerparkNee, hij werkte aan dat programma mee.
dus jij gaat vrijdag op je verjaardag gewoon al alle alfleveringen aan ons laten zien ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??! Wij zijn geen Hagenezen en trailerparkNee, hij werkte aan dat programma mee.
heb je gekleurde tape in huis gehaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Alle kabels van de tv, ps2, ps3 e, dvd en digitenne labellen bij de voor en achterkant scheelt hopelijk dadelijk een hoop frustratie met pap bij het in elkaar zetten van de tv kast en het inruimen ervan
Want?quote:
Oh oh Cherso Jokertje en Barbie bij boulevardquote:
Ahhh. straks even uitzending gemistquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Jokertje en Barbie bij boulevard
Geloof het of niet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je gekleurde tape in huis gehaald?
als ik jou was zou ik straks BartjeBart in elkaar meppen als hij hier weer komtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof het of niet...
Heb je alle planken klaargelegd, alle schroefjes gesorteerd, alles netjes op orde gelegd.... gaat kast 1 helemaal goed. En dan kast 2, indentieke kast... zitten in 1 plank de gaten gewoon scheef erin!SERIEUS!
Er zitten ronde gaten in, en als je de pennen er doorheen steek (door de plank, de onderkant) moeten die pennen zichtbaar zijn in de gaten en dan kun je er zo;n soort draaiding opzetten en aandraaien zodat ie aan alle kanten klemt. Maar... de gaten zitten zowel boven als onder bij 1 plank verkeerd... dus de pennen komen niet door de gaten maar langs de gaten door het hout heen
Kast 1 had dat niet. Kast 2 wel. Kan ik morgen gvd terug naar de IKEA
Huh?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof het of niet...
Heb je alle planken klaargelegd, alle schroefjes gesorteerd, alles netjes op orde gelegd.... gaat kast 1 helemaal goed. En dan kast 2, indentieke kast... zitten in 1 plank de gaten gewoon scheef erin!SERIEUS!
Er zitten ronde gaten in, en als je de pennen er doorheen steek (door de plank, de onderkant) moeten die pennen zichtbaar zijn in de gaten en dan kun je er zo;n soort draaiding opzetten en aandraaien zodat ie aan alle kanten klemt. Maar... de gaten zitten zowel boven als onder bij 1 plank verkeerd... dus de pennen komen niet door de gaten maar langs de gaten door het hout heen
Kast 1 had dat niet. Kast 2 wel. Kan ik morgen gvd terug naar de IKEA
Inmiddels snap je 'mquote:
Ja.... ik heb sinds vandaag mezelf aan de muur hangenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?
Jip en Janneke champagnequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb spotjes in de drankenkast laten zetten. Nu nog een keer fatsoenlijke spullen erin. maar dat komt wel.
(En de oplettende kijker zal zien dat zelfs de dranken in de flessen paars groen en wit zijn........ erg heTot zover voer ik de kleuren door!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |