Nee dat is donderdag pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
En die Cherso-boy is wel een instant hit he? Is de eerste aflevering al geweest?
I know. Ik ben er duizelig van. Maar dat kan ook door de goedkope zoete witte wijn komen (welke ik liever niet drink, maar ach, na ruim een liter maakt het allemaal niet zo uit).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
Erik doe eens niet zo eng met een leven hebben enzo.
Dan heb ik al iets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef Steve het volgende:
Zullen we over een halfjaar ofzo maar een date plannen Erik?
Mja. Creepy.quote:
Hai Erikquote:
Gewoon een trekkend spiertje, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik zie gewoon echt m'n huid wiebelen.
Ik moet gelijk aan zo'n X-files aflevering denken,.
Ow ew, don;t think about that!!!
Denk 't. Maar het ziet er vies uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een trekkend spiertje, toch?
Ja, spieren zitten onder je huid!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hai Erik
Alles kids achter de rits?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.
Ja of Fringe...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
It's the decay setting in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Nou tis eerder iets te veel levenquote:
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegendquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, spieren zitten onder je huid!
Maar heb je dat niet zo vaak dan?
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.quote:
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegend
Ja hai!quote:
Ja dat is ;t ook!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijk
Ander zakje.quote:
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik ben niet van hout.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.
En echt niet eentje hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb dat jokertje-filmpje nog eens bekeken. Ik kan nog steeds niet geloven dat zo iemand ECHT bestaat...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?
Wie denk je dat ik ben dan?quote:
Ben je een anorexia-nicht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik ben dan?
Dat weet ik gewoon.quote:
Neen..quote:
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel tochquote:
Was er nog een zakje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |