Nee dat is donderdag pasquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
En die Cherso-boy is wel een instant hit he? Is de eerste aflevering al geweest?
I know. Ik ben er duizelig van. Maar dat kan ook door de goedkope zoete witte wijn komen (welke ik liever niet drink, maar ach, na ruim een liter maakt het allemaal niet zo uit).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
Erik doe eens niet zo eng met een leven hebben enzo.
Dan heb ik al iets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef Steve het volgende:
Zullen we over een halfjaar ofzo maar een date plannen Erik?
Mja. Creepy.quote:
Hai Erikquote:
Gewoon een trekkend spiertje, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik zie gewoon echt m'n huid wiebelen.
Ik moet gelijk aan zo'n X-files aflevering denken,.
Ow ew, don;t think about that!!!
Denk 't. Maar het ziet er vies uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een trekkend spiertje, toch?
Ja, spieren zitten onder je huid!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hai Erik
Alles kids achter de rits?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal zo iets kijken maar als ik op gevoel af moet gaan zit het wel snor.
Ja of Fringe...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
It's the decay setting in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk 't. Maar het ziet er vies uit
Alsof er iets onder je huid zit!
Nou tis eerder iets te veel levenquote:
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegendquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, spieren zitten onder je huid!
Maar heb je dat niet zo vaak dan?
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.quote:
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit. Tenminste, niet zo bubbelend, wiebelend, borrelend bewegend
Ja hai!quote:
Ja dat is ;t ook!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje smerig, eigenlijk
Ander zakje.quote:
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Creepy.
Ik ben niet van hout.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, termieten eten ook dood hout enzo he.
En echt niet eentje hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb dat jokertje-filmpje nog eens bekeken. Ik kan nog steeds niet geloven dat zo iemand ECHT bestaat...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er ook een reptiel onder zitten zoals in V ?
Wie denk je dat ik ben dan?quote:
Ben je een anorexia-nicht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik ben dan?
Dat weet ik gewoon.quote:
Neen..quote:
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel tochquote:
Was er nog een zakje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een ander zakje. Simpel toch.
Jeuj dan ben ik weer de enigequote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja hai!
Ik mag wel meekletsen met jullie toch?
Ge wit oit noit niequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jeuj dan ben ik weer de enige
Hoi Mirnequote:
De wattes?quote:
Dat wil ik wel eens zien danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Deze mannen zijn van mij hoor. Ze hebben namelijk goede smaak voor mannen.
Dizerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk gewoon dat de baby van Dizer schopt.
Die heb ik er nog steeds niet uitgepoept.
Wat alle vrouwen in homobars/-topics doen?quote:
Samen delen?quote:
Ik kom daar doorgaans niet, wat doen we daar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen in homobars/-topics doen?
Gay men... the only way for a fat chick to find some friends.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat homo's over het algemeen gelijkwaardige gespreksonderwerpen hebben als ons?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom daar doorgaans niet, wat doen we daar?
Zich vervelen omdat ze stiekem niet zonder de opdringerige heteromannen kunnen en ze in een gaybar dus aandachtstekort krijgen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anale spoelingen enzo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omdat homo's over het algemeen gelijkwaardige gespreksonderwerpen hebben als ons?
Ik ken een pot die in homobars altijd door hetero's wordt lastiggevallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zich vervelen omdat ze stiekem niet zonder de opdringerige heteromannen kunnen en ze in een gaybar dus aandachtstekort krijgen?
Onderanderequote:
Wat doen hetero's daar dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken een pot die in homobars altijd door hetero's wordt lastiggevallen
Heteromannen dus.
Dat weet k niet, ik kom er ook nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doen hetero's daar dan?
Behalve weddenschappen bier drinken afsluiten
Same..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet k niet, ik kom er ook nooit
Who died and made you my queen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Deze mannen zijn van mij hoor. Ze hebben namelijk goede smaak voor mannen.
die willen some girl-on-girl actionquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doen hetero's daar dan?
Behalve weddenschappen bier drinken afsluiten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Doodgaan is ook wel passend bij een schrijverimago. Maar dan wel pas nadat ik successen gekend heb en nog een manuscript klaar wat dan post mortum uitgegeven kan worden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet origineel genoeg bent om schrijver te worden![]()
!
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet tegen Myraela bitchen. Ze is tof. Goedgekeurd door mij, en dus waardig.
Dacht ik dat ik wel origineel genoeg was en ga ik 'm uitlachen wanneer mijn boek geschreven is, uitkomt en een succes wordt. Which will happen, het is alleen een kwestie van tijd.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet mij berschermen. Lievvvvv he.
Nou onwijs...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet mij berschermen. Lievvvvv he.
Ik vond het niet zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
Zo, eindelijk die singalong maar eens kijken.
Hela, ik heb jou ook vaak zat beschermd!quote:
Ow?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ik heb jou ook vaak zat beschermd!
Ik vond het ook maar vrij matig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het niet zo. Sowieso een soort herhaling van de musicalawards
.
Ik heb Myr nog nooit gezien. En ik ga in een kroeg geen rosé drinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:54 schreef Peter het volgende:
Ik zie een giechelende Erik met Myraela in een kroeg aan de rosé zitten. Fag + Faghag
't Is altijd leuk om bekenden te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo. Sowieso een soort herhaling van de musicalawards
.
Ik verdwijn wel weer hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow?
Maar das ook wel lievvvvvvv hoor... Maar zij hoort hier gewoon niet
quote:
Volgens mij was er ook iets mis met de monitoren, het gaat geregeld behoorlijk valsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is altijd leuk om bekenden te zien
Ja, Chantal, ouch. En in het begin, dat blonde mokkel in Volendam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook iets mis met de monitoren, het gaat geregeld behoorlijk vals
Ja daar schrok ik ook van, misschien is ze op zoek naar een stoerder stem geluid, wat voor die rol echt niet nodig is, ik vond het ook afschuwelijk, buiten het feit dat ze zo haar stem om zeep helpt. Als er iemand is die dat hoort te weten. Hopelijk was dit alleen voor de gelegenheid.quote:
Ik vrees het ergste. Godallemachtig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja daar schrok ik ook van, misschien is ze op zoek naar een stoerder stem geluid, wat voor die rol echt niet nodig is, ik vond het ook afschuwelijk, buiten het feit dat ze zo haar stem om zeep helpt. Als er iemand is die dat hoort te weten. Hopelijk was dit alleen voor de gelegenheid.
Ik krijg nu al zin om te gaan kijkenquote:
Dàt wil ik ook wel eens weten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Who died and made you my queen?
Ja. Dit Den Haag volk lijkt natuurlijk bes wel op Rotterdam volkquote:
Gaan we zo beginnen, dat iemand hier niet hóórt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow?
Maar das ook wel lievvvvvvv hoor... Maar zij hoort hier gewoon niet
Ik heb in het jaar kruik ooit eens met een Hagenaar gedate. Ik werd bloednerveus van dat accent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dit Den Haag volk lijkt natuurlijk bes wel op Rotterdam volk
Eigen homo's eerst!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen, dat iemand hier niet hóórt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb rechtsonder al geclaimd.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gelukkig is mijn zachte g kalmerendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb in het jaar kruik ooit eens met een Hagenaar gedate. Ik werd bloednerveus van dat accent.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega heeft een poster opgehangen op 't kantoorHet is vast geen poster van het Rode Kruis of wel? Dat krijg ik namelijk te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb rechtsonder al geclaimd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja volgens mij wilde tinypic hem nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vast geen poster van het Rode Kruis of wel? Dat krijg ik namelijk te zien
Die links lijkt op onze nieuwe postjongen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, linksonder vind ik niet verkeerd. Beetje eng geolied lichaam enzo, maar dat wassen we er wel af.
Ja hoor.. jij hebt weer zo'n heerlijk lichaam als postjongen rondlopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die links lijkt op onze nieuwe postjongen.
Zal heem dadelijk wel eens vragen of ie ook zo geolied is
Nadat de reguliere postmeneer terug is bied je de invaller een invalbeurt aan bij je thuis?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is omdat de reguliere postmeneer op vakantie is!
Dit is de invaller!
Ik denk dat ie bij Ang3l gelijk in de basis mag beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Nadat de reguliere postmeneer terug is bied je de invaller een invalbeurt aan bij je thuis?
Hij mag wel wat in me brievebussie stoppequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij Ang3l gelijk in de basis mag beginnen
een brief of een pakketje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij mag wel wat in me brievebussie stoppe
quote:
Hoi!quote:
Oh, geen zorgen, er is genoeg waar ik me aan kan ergerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
We moeten toch af en toe platvloers doen nu Pieter & Dirk niet meer hier komen?
Anders kun jij je nergens aan ergeren!
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...quote:
Poets mijn schoenen eens. Ik ben de Queen. Dit is mijn topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen, er is genoeg waar ik me aan kan ergeren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...
Of een zwijmeldoktersroman van 150 pagina'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een kleine notitie is? Voor hetzelfde geld komt ie een thriller van 300 pagina's afleveren...
Ik hoop voor jou dat hij niet zo van de spijkerschriften isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slik*
Ik ben denk ik meer van de haiku's!
Queenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
CAAAAAAAAAN ANYBODYYYYYYYYY FIND MEEEEEEEEEE SOMEBODY TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE.
Beter dan een 8-delig fantasy epos van 1500 pagina;s per deelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Of een zwijmeldoktersroman van 150 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |