Dus hierbij maakt de school duidelijk dat we geen kauwgom of chips meer mogen hebben??quote:Regel 6. Op school nuttigen wij geen chips, popcorn, patat, pepernoten, ijs of kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Het is omdat het zo'n troep geeftquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
En terecht dikke kinderen staan niet in de jaarboeken van de school.
Een goed begin is het halve werk. Tijd om te stoppen met die rotzooi te eten. Chips en popcorn eet je toch ook thuis?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst dit schooljaar weer op school. Van mijn mentor kreeg ik een papier toegereikt met daarin de schoolregels; niks bijzonders; tenminste dat dacht ik. Tot mijn oog viel op:
[..]
Dus hierbij maakt de school duidelijk dat we geen kauwgom of chips meer mogen hebben??![]()
Wat een onzinregels zeg.
Velen doen dat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef ach het volgende:
Dat komt omdat jullie een teringzooi maken met dat spul. Chips op de grond laten vallen en kapot trappen, pepernoten gooien, kauwgom onder de tafeltjes plakken en ijs op de stoelen smerenVuilakken.
Chocoladekruidnotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef ach het volgende:
Dat komt omdat jullie een teringzooi maken met dat spul. Chips op de grond laten vallen en kapot trappen, pepernoten gooien, kauwgom onder de tafeltjes plakken en ijs op de stoelen smerenVuilakken.
Kruidnoten mogen nog wel zo te zienDie zijn toch het lekkerst.
Onze conciërgesquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:51 schreef noksala het volgende:
Zo moeilijk is het niet chips stiekem te eten. Je stopt het zakje chips in je zak, en af en toe stop je snel een chip in je mond. Regels zijn er om overtreed te worden, anders zouden er heel wat mensen werkloos worden.
enquote:Wij zijn op tijd in de les
quote:Wij gaan respectvol met elkaar en met elkaars spullen en het gebouw om
Wat je het beste kunt doen is na invoering van de regel, even langs de lokale supermarkt, vijf zakken goedkope chips halen en, als de concierges je even uit het oog verliezen (of op een onopvallende plek) gooi je over een wijd oppervlakte alle zakken leeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Onze conciërges
En chips ruik je goed; als iemand in de les chips eet dan ruik je dat overal in het lokaal.
Het gaat erom dat je zulke debiele regels opstelt die toch nooit goed zullen werken.
Al die regels zijn allemaal in 10-geboden-stijl opgeschreven:
[..]
en
[..]
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Wat je het beste kunt doen is na invoering van de regel, even langs de lokale supermarkt, vijf zakken goedkope chips halen en, als de concierges je even uit het oog verliezen (of op een onopvallende plek) gooi je over een wijd oppervlakte alle zakken leeg.
Niet vergeten te stampen.
We zitten er al over te denken om al onze kauwgom aan de ramen van de loge/receptie te plakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Wat je het beste kunt doen is na invoering van de regel, even langs de lokale supermarkt, vijf zakken goedkope chips halen en, als de concierges je even uit het oog verliezen (of op een onopvallende plek) gooi je over een wijd oppervlakte alle zakken leeg.
Niet vergeten te stampen.
Zo fucking hatelijk dat "Wij doen dit niet, wij doen dat wel".quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Onze conciërges
En chips ruik je goed; als iemand in de les chips eet dan ruik je dat overal in het lokaal.
Het gaat erom dat je zulke debiele regels opstelt die toch nooit goed zullen werken.
Al die regels zijn allemaal in 10-geboden-stijl opgeschreven:
[..]
en
[..]
![]()
![]()
![]()
Wij maken geen beeld- of geluidsopnamen van elkaar tenzij daar uitdrukkelijk toestemming voor is gegevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zo fucking hatelijk dat "Wij doen dit niet, wij doen dat wel".
Spreek voor jezelf
"JO HEU JE MAG ME NU WEL FILMEN HOOR!"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wij maken geen beeld- of geluidsopnamen van elkaar tenzij daar uitdrukkelijk toestemming voor is gegeven![]()
![]()
VWOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:26 schreef mafkees01 het volgende:
Alsof je a) die regels leest en b) daar überhaupt al gehoor aan geeft... MBO zeker TS?
Om te zorgen dat ze leuk je rooster mogen husselen zonder dat je gaat zeuren over sport en baantjes enzoquote:Wij zijn beschikbaar voor school van 07:45 tot 17:00 uur
Nee maar er zit vast iets bij de voorwaarden van de inschrijving met dat je je altijd aan de schoolregels houdt ofzo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef Sok. het volgende:
Maar moet je die regels ook ondertekenen?
Waarschijnlijk hebben je ouders daar inderdaad voor getekend. Wat is er mis met anarchie man? Waar is je krijgersmentaliteit? Denk je nou echt dat we ooit uit de grotten waren gekomen als we ons aan alle regels hielden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee maar er zit vast iets bij de voorwaarden van de inschrijving met dat je je altijd aan de schoolregels houdt ofzo?
Je laten afzuigen in het toilet door een 14-jarig BreezerSletje in ruil voor wat beltegoed en dat middels je Iphone op beeld zetten met haar toestemming is dus geenzins strijdig met de schoolregels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wij maken geen beeld- of geluidsopnamen van elkaar tenzij daar uitdrukkelijk toestemming voor is gegeven![]()
![]()
Wat deze man zegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben je ouders daar inderdaad voor getekend. Wat is er mis met anarchie man? Waar is je krijgersmentaliteit? Denk je nou echt dat we ooit uit de grotten waren gekomen als we ons aan alle regels hielden?
Dat is hier altijd al zo geweest. Niet dat iemand zich er wat van aantrekt ofzo...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst dit schooljaar weer op school. Van mijn mentor kreeg ik een papier toegereikt met daarin de schoolregels; niks bijzonders; tenminste dat dacht ik. Tot mijn oog viel op:
[..]
Dus hierbij maakt de school duidelijk dat we geen kauwgom of chips meer mogen hebben??![]()
Wat een onzinregels zeg.
Laat me raden, jouw school verkoopt tegenwoordig alleen maar fruit, gezonde broodjes en sapjes?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat een onzinregels zeg.
Die laatste zin loopt niet echt vloeiend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
VWO![]()
En de ergste regel:
[..]
Om te zorgen dat ze leuk je rooster mogen husselen zonder dat je gaat zeuren over sport en baantjes enzo
RickL zit niet meer op school maar zit wel om 2 uur 's nachts op FOKquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:45 schreef RickL het volgende:
TS zit nog op school en heeft nog een mentor
Jaloers?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
RickL zit niet meer op school maar zit wel om 2 uur 's nachts op FOK
quote:
Ze zeggen dat ze in kader van 'De gezonde school' nu ook stukjes appel enzo verkopen; broodjes gezond hadden ze al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw school verkoopt tegenwoordig alleen maar fruit, gezonde broodjes en sapjes?
Wat overigens een zeer goed plan is...
Als je wilt stuur ik je zo een kopie van alle regelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die laatste zin loopt niet echt vloeiend.
Mag ik raden wie de schoolregels heeft opgeschreven en wie deze niet heeft gecontroleerd op eventuele grammaticale fouten?
Het is zeker weten een nieuwe regel want vorig jaar verboden ze opeens rond Sinterklaas pepernoten en in de zomer ijs; en er was al sprake dat ze chips misschien wilden verbieden maar nu is het definitiefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:39 schreef ViaRegnum het volgende:
Die schoolregels hoor je ieder jaar te krijgen. Ik heb zo het vermoeden dat deze regel allang bestond en dat TS de regels nu gewoon voor het eerst heeft gelezen. En dat je dus best door kunt gaan met kauwgom kauwen.
Leuke ondertitel heb jequote:
Pannekoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Staat niks over hamburgers, donuts en anders zeg je toch dat het friet is ... kun je een leuke discussie voeren
haha xDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef RomeoDelta het volgende:
Welke school zit TS? klinkt me nogal bekend in de oren dit:')
En onder jouw toezicht zouden die figuren een compliment krijgen ofzo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Velen doen dat.
Anderen niet en hebben er last van![]()
Ik zit op een school waar mensen geschorst worden als ze een pak optimel door de aula gooien
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
Zeg tegen je school dat het friet is
Het begint met een J en het bevindt zich in Noord-hollandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef RomeoDelta het volgende:
Welke school zit TS? klinkt me nogal bekend in de oren dit
Nee ik zou ze het persoonlijk laten oplikkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En onder jouw toezicht zouden die figuren een compliment krijgen ofzo?
jacq p thijssequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het begint met een J en het bevindt zich in Noord-holland![]()
[..]
Nee ik zou ze het persoonlijk laten oplikken![]()
Corvee ok; maar een 3 daagse schorsing gaat me toch te ver
Leer lezen.quote:
Yep,quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef ach het volgende:
Kruidnoten mogen nog wel zo te zienDie zijn toch het lekkerst.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef trolololo het volgende:
Regel 6. Op school nuttigen wij geen chips, popcorn, patat, pepernoten, ijs of kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |