Leuke ondertitel heb jequote:
Pannekoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Staat niks over hamburgers, donuts en anders zeg je toch dat het friet is ... kun je een leuke discussie voeren
haha xDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef RomeoDelta het volgende:
Welke school zit TS? klinkt me nogal bekend in de oren dit:')
En onder jouw toezicht zouden die figuren een compliment krijgen ofzo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Velen doen dat.
Anderen niet en hebben er last van![]()
Ik zit op een school waar mensen geschorst worden als ze een pak optimel door de aula gooien
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Elmostyle het volgende:
Zeg tegen je school dat het friet is
Het begint met een J en het bevindt zich in Noord-hollandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef RomeoDelta het volgende:
Welke school zit TS? klinkt me nogal bekend in de oren dit
Nee ik zou ze het persoonlijk laten oplikkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En onder jouw toezicht zouden die figuren een compliment krijgen ofzo?
jacq p thijssequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het begint met een J en het bevindt zich in Noord-holland![]()
[..]
Nee ik zou ze het persoonlijk laten oplikken![]()
Corvee ok; maar een 3 daagse schorsing gaat me toch te ver
Leer lezen.quote:
Yep,quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:45 schreef ach het volgende:
Dat komt omdat jullie een teringzooi maken met dat spul. Chips op de grond laten vallen en kapot trappen, pepernoten gooien, kauwgom onder de tafeltjes plakken en ijs op de stoelen smerenVuilakken.
Kruidnoten mogen nog wel zo te zienDie zijn toch het lekkerst.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef trolololo het volgende:
Regel 6. Op school nuttigen wij geen chips, popcorn, patat, pepernoten, ijs of kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |