ahha daar ben ik ook mee bezigquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Jorwol het volgende:
Speel met Aston Villa, probeer 100% Engels te gaan, alleen Gareth Bale is niet Engels, de rest wel
Ben nu ook Engelse bondscoach maar krijg meteen gezeik omdat ik mijn ploeg zou voortrekken
Kan er ook niets aan doen dat 10 van de 26 internationals bij mij spelen!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal zo even mijn afgelopen seizoen posten, getiteld 'Absolute Dominantie'.
Kom even niet op zijn naam en zit niet achter FM.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wie was nou trouwens die VC van 30 jaar die je gehaald had dan?
Martin Jiranek? Al is die Tsjechisch international. Zal zo anders niet weten wie je bedoeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom even niet op zijn naam en zit niet achter FM.
VC van 30 jaar in seizoen 2. Russisch international met 20 bij invloed
Hij was van CSKA zie ik netquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Martin Jiranek? Al is die Tsjechisch international. Zal zo anders niet weten wie je bedoeld.
Forum Managers United en dan Heins Doelpuntenkermisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na 4 seizoenen in FM2009 nog altijd niet naar de bundesliga gepromoveerd met Fortuna Dusseldorf. Na een promotie (2e) in het eerste seizoen, zit ik al drie seizoenen vast in de 2e Bundesliga... 11e, 12e en nu 7e... Tijd om de sleur eens te doorbreken!
Dat kan niet normaal gesproken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef Anarkhia het volgende:
Ik zit voor het eerst een beetje met de data editor the kloten. Nu had ik Ajax 2 in de jupiler league gezet en ze zijn daar eerste geworden ( ik had het seizoen door gesimuleerd) maar nu zijn ze niet gepromoveerd naar de eredivisie, kan dat niet of ben ik misschien iets vergeten te veranderen?
hmm. Bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan niet normaal gesproken.
In de 3. Bundesliga speelt ook bijvoorbeeld Bayern Munchen II. Wanneer hun kampioen zouden worden dan mogen ze ook niet promoveren.
Que?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Managers United en dan Heins Doelpuntenkermis
Wedden dat je promoveert
Zit er op dit moment ook aan te denken om mijn Ajax 2 in Jupiler League te gaan stoppen, wordt er beetje moe van om steeds al die talenten onder te brengen bij satellietclubs of ze te verhuren aan clubs die ze maar een paar wedstrijden in de basis zetten. Ajax 2 haalt bij mij elk jaar ook met gemak de kwartfinales van de beker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef Anarkhia het volgende:
Ik zit voor het eerst een beetje met de data editor the kloten. Nu had ik Ajax 2 in de jupiler league gezet en ze zijn daar eerste geworden ( ik had het seizoen door gesimuleerd) maar nu zijn ze niet gepromoveerd naar de eredivisie, kan dat niet of ben ik misschien iets vergeten te veranderen?
Ik woon in Amersfoort.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef enforcermoh het volgende:
Leuk dat je met Roda 46 speelt, ik woon in LeusdenEn je doet het ook nog aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |