Ik had het hem één keer verteld, hoe zo'n ding heetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
Aaaaaaahw dan smelt je toch. Wat is Thijs toch een schatje![]()
Want je houd niet van een bal gehakt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Onverzadigbaar he, jij?
Ik moet echt de hele tijd mijn best doen de kotsneigingen te onderdrukken
Thijs is gewoon een slimme vent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het hem één keer verteld, hoe zo'n ding heet![]()
dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aaaaaaahw dan smelt je toch. Wat is Thijs toch een schatje![]()
Praten over stamppot andijvie met gehaktbal om half 10 's ochtends, dat is het probleem meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:29 schreef Panda72 het volgende:
Want je houd niet van een bal gehakt?
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakkerExcuses moppie
Oh zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Praten over stamppot andijvie met gehaktbal om half 10 's ochtends, dat is het probleem meer
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blokjes kaas erdoor en spekjes er over
![]()
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft ook een nieuw woordje erbij
En misschien is dat niet zo heel bijzonder maar voor mij wel
Wat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft ook een nieuw woordje erbij
En misschien is dat niet zo heel bijzonder maar voor mij wel
nou ja, die hoef ik dan echt niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)
veel te vroeg begonnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je nu al dat gevoel hebt gaat er iets niet goed
ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Onverzadigbaar he, jij?
Ik moet echt de hele tijd mijn best doen de kotsneigingen te onderdrukken
En dat is een heel bijzondere gehaktbal?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)
quote:
Maam = maan zo uit zichzelfquote:
met een bal gehakt erbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blokjes kaas erdoor en spekjes er over
![]()
Hoe vroeg is vroeg?quote:
Ik zei het toch, als hij eenmaal zijn mond opentrekt kent hij gewoon alle woorden alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Maam = maan zo uit zichzelfWe liepen naar school en toen zag hij de maan
Ik vroeg of hij wist wat dat was en toen zij hij maam
een erg lekkerequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat is een heel bijzondere gehaktbal?
wat een wansmaakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, die hoef ik dan echt niet hoor
Awwwwh wat liefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maam = maan zo uit zichzelfWe liepen naar school en toen zag hij de maan
Ik vroeg of hij wist wat dat was en toen zij hij maam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |