Het contact is al niet meer hetzelfde als vroeger, aangezien hij haar leuk is gaan vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef nattermann het volgende:
Realiseer je, dat als het fout gaat, je een hele goede vriendin kwijt bent en het contact nooit meer hetzelfde zal zijn.
Ja, een ervaringsdeskundige
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
Je zit in de ´friendszone´. Subtiel aanpakken zal sowieso niet werken. Je komt niet uit die zone door ´die lieve jongen´ uit te hangen.
Wat bij mij een keer gewerkt heeft is je een tikje arrogant en nonchelant gedragen. Eerst werkte dat afstotend, maar vervolgens viel zij als een blok voor mij.
Dit dus! En je moet je afvragen of dat het dus wel waard is!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef nattermann het volgende:
Realiseer je, dat als het fout gaat, je een hele goede vriendin kwijt bent en het contact nooit meer hetzelfde zal zijn.
Ja, een ervaringsdeskundige
Heeeeeel herkenbaar...quote:Probleem is dat als ik een andere leuke meid zie dat ik die automatisch vergelijk met haar en de leuke meid het toch niet haalt ten opzicht van haar.
Ja hequote:
Ze viel voor je mini-treinquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
Je zit in de ´friendszone´. Subtiel aanpakken zal sowieso niet werken. Je komt niet uit die zone door ´die lieve jongen´ uit te hangen.
Wat bij mij een keer gewerkt heeft is je een tikje arrogant en nonchelant gedragen. Eerst werkte dat afstotend, maar vervolgens viel zij als een blok voor mij.
Jij gaat wel heel gemakkelijk om met "vriendschap"quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef Boudibou het volgende:
Gewoon doen. Vrienden heb je genoeg neem ik aan?
Ligt er net aan. Hij kent haar inmiddels goed en er is een bepaalde vonk tussen beiden. Dan zou ik ervoor gaan, want stel ze verdwijnt uit zijn leven door bv. studie of werk of ze krijgt een vriendje, nog erger dus, dan slaat ie zich voor zijn kop dat hij het niet geprobeerd heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef stardust het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel gemakkelijk om met "vriendschap"
Echter zegt hij in zijn OP dat hij nooit echt de vonk heeft gezien. Als je echt een goede vriendschap hebt dan ben je maatjes door dik en dun en sta je altijd voor elkaar klaar. Het verschil tussen goede vriendschap en een relatie is naar mijn inzien het stukje intimiteit die je in een relatie wel hebt en bij goede vriendschap niet. Dat maakt het verwarrend en is ook niet iets dat ik dan zomaar op het spel zou zetten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ligt er net aan. Hij kent haar inmiddels goed en er is een bepaalde vonk tussen beiden. Dan zou ik ervoor gaan, want stel ze verdwijnt uit zijn leven door bv. studie of werk of ze krijgt een vriendje, nog erger dus, dan slaat ie zich voor zijn kop dat hij het niet geprobeerd heeft.
Het was anders geweest als alleen hij wat "voelde" en dan wat wilde ondernemen.
Begrijp ik, maar het hoeft niet per se fout te lopen he. Eerst vrienden zijn kan ook een voordeel zijn. Misschien kan TS gewoon even heel sneaky wat proberen ofzo? Dat je tijdens het uitgaan ofzo met elkaar danst, maar dan net iets lager bv met je handen gaat zitten, elkaar in de ogen kijken of hij wat kan opmerken, dus of ze het leuk vindt ofniet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:41 schreef stardust het volgende:
[..]
Echter zegt hij in zijn OP dat hij nooit echt de vonk heeft gezien. Als je echt een goede vriendschap hebt dan ben je maatjes door dik en dun en sta je altijd voor elkaar klaar. Het verschil tussen goede vriendschap en een relatie is naar mijn inzien het stukje intimiteit die je in een relatie wel hebt en bij goede vriendschap niet. Dat maakt het verwarrend en is ook niet iets dat ik dan zomaar op het spel zou zetten.
Het is wat anders als het een vriendschap is waar je eens in de zoveel tijd elkaar ziet en leuk mee op stap kan gaan maar dat je elkaar ook een maand of 2 niet ziet.
Hier heb je een punt! Hij kan inderdaad wel iets proberen en haar reactie afwachten maar dat is alleen iets dat hij zelf kan bepalen. Wij kennen die vriendin van hem niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar het hoeft niet per se fout te lopen he. Eerst vrienden zijn kan ook een voordeel zijn. Misschien kan TS gewoon even heel sneaky wat proberen ofzo? Dat je tijdens het uitgaan ofzo met elkaar danst, maar dan net iets lager bv met je handen gaat zitten, elkaar in de ogen kijken of hij wat kan opmerken, dus of ze het leuk vindt ofniet.
Anders moet hij het onderwerp gewoon aansnijden. Ja, het is moeilijk. Ja,het kan de vriendschap verpesten. Maar ik denk dat hij nu ook niet 'tevreden' is, aangezien hij meer wilt.
Of ik loop slap uit mijn nek te lullen en heb makkelijk praten aangezien ik niet echt beste vrouwelijke vrienden heb. Dus wel vriendinnen met wie het leuk is wat te doen, maar niet als beste maatje/een van mn beste maatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |