abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85887524

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.

XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.

De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?

Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer

Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
CasB
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Mirjam
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.

Deze OP is hier te vinden.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_85887539
Dat werd tijd. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85887589
:W
pi_85887628
pi_85887699
40 masteries. Yihaaw :D
pi_85887747
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Kimbell het volgende:
Vlinder
Post je ze ook op de feed? Want ze waren binnen 2 minuten op.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85887979
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Post je ze ook op de feed? Want ze waren binnen 2 minuten op.
JA, dat gaat dus sneller dan ik dacht. Hoe kan ik ze hier plaatsen en niet op de feed? Ik zet ze nu op de feed en dan doe ik 'snelkoppeling kopieëren'.
pi_85888023
Ik heb een paar Silver pony foals weg te geven :D

Who wants? :*
pi_85888062
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Kimbell het volgende:

[..]

JA, dat gaat dus sneller dan ik dacht. Hoe kan ik ze hier plaatsen en niet op de feed? Ik zet ze nu op de feed en dan doe ik 'snelkoppeling kopieëren'.
je kan de snelkoppeling kopieren voor je op publiceren drukt, en dan ipv publiceren op overslaan drukken. Staat ook uitgelegd in een van de linkjes in de OP :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85888066
quote:

[..]

Zie de OP die je net hebt neergezet. ;)
pi_85888074
quote:

[..]

Tijdens die publicatie pop-up rechtermuisknop op het plaatje en dan dus al snelkoppeling kopieren.
En dan die publicatie verder skippen :)
pi_85888096
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Peekies het volgende:

*wants*

Ik krijg nooit bijzondere beesten uit mijn stal. -O-
pi_85888231
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*wants*

Ik krijg nooit bijzondere beesten uit mijn stal. -O-
You got mail.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:54:23 #14
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85888724
:)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:54:59 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_85888759
Wat duurt het altijd toch lang om die gebouwen bij elkaar te sprokkelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:01:08 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85889093
Eigenlijk is het ook best wel vaag dat als je een level up gaat (of ribbon krijgt etc) dat je vrienden dan daar geld voor krijgen :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_85889873
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk is het ook best wel vaag dat als je een level up gaat (of ribbon krijgt etc) dat je vrienden dan daar geld voor krijgen :D
Jij krijgt toch ook geld? En XP.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:25:30 #18
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85890700
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij krijgt toch ook geld? En XP.
Ja maar alsnog jij hebt toch gewerkt :P
pi_85891372
De OP ziet er netjes uit!

Verkapte TVP dus ;)
pi_85891493
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Peekies het volgende:
40 masteries. Yihaaw :D
zit op 60 volgens mij :P
You dream it, I live it.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:41:05 #21
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85891655
Kimbell kan je mij ook ff in de OP zetten please :)

http://www.facebook.com/profile.php?id=1468616155
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 22:46:31 #22
163650 Greys
pi_85891945
Heeft iemand mijn veulentje al geadopteerd? O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 22:47:07 #23
163650 Greys
pi_85891988
Ik ga ook even leren hoe dat werkt om het niet daar te publiceren elke keer maar soms hier neer te zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:48:23 #24
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85892043
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand mijn veulentje al geadopteerd? O+
:s) kon ik niet, had geen veulenschuur oid :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 22:49:02 #25
163650 Greys
pi_85892071
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ah gelukkig! Anders lig ik daar weer wakker van vannacht :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:49:18 #26
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85892082
LOL dit klinkt ook wel apart :')

Sorry, Corine's eggs have already been claimed. Try again next time!
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:51:13 #27
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85892170
oow kut verkeerde copy past...
Doe net een facebook friendship verzoek aan Krioro
en ipv ik erin plak... mrspliffy van fok....
plak ik.... ja je raad t al

erin :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:52:35 #28
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85892242
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:

_O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:53:15 #29
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85892269
mrSPLIFFY's seeds have already been claimed _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 22:53:24 #30
163650 Greys
pi_85892281
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je die ook zo los kon neerzetten :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:54:11 #31
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85892316
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dan zal het wel weer zon fout zijn dat mn farm out of date is zegmaar, dat hij eigenlijk al verder is :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:54:41 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892337
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:

_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_85892339
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Hahaha _O-
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:56:04 #34
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85892392
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

SORRY SORRY, hij was nog niet in mijn giftbox geladen, thanx voor het veulentje :)
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 23:00:36 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85892610
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Ik heb 2 mooie kindjes uit mijn eieren gekregen :D

maar een beetje lachen om mijn eieren... ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen _O- _O-

en voor alle duidelijkheid... mijn eieren hoeven ook niet bevrucht te worden ):O
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:03:45 #36
163650 Greys
pi_85892737

Wie wil er een veertje?
(Werkt dit zo? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85892752
ik zie geen link :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:04:16 #38
163650 Greys
pi_85892758
Ah, nee dus :')
Effe kijken hoor... rechtermuisknop op het plaatje:

http://platform.ak.fbcdn.(...)b7d7d2b4f6313904.png
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 23:04:35 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85892768
mooi plaatsje Greys *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85892786
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Wie wil er een veertje?
(Werkt dit zo? :@ )
Nee helaas, je hebt de afbeelding gekopieerd en niet de link. ;)
In de OP staat per browser een how to beschreven. Zelfs ik snapte het dus dan MOET jij het ook kunnen. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:04:52 #41
163650 Greys
pi_85892787
OMG, wat ben ik een sukkel.
Je moest toch rechtermuisknop op het plaatje doen en dan de URL kopiëren? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85892800
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef Greys het volgende:

Weer een mooi plaatje. O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:05:16 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892801
quote:

snelkoppeling, jij kopieert het plaatje je wil de link
pi_85892805
Je moet de koppeling kopieren, niet de afbeeldinglocatie
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:05:37 #45
163650 Greys
pi_85892817
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef just me het volgende:
mooi plaatsje Greys *)
Poepig he? :+

(Zit me niet uit te lachen _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:05:39 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892819
In Chrome linkadres kopieren geloof ik.
pi_85892830
quote:
OMG, wat ben ik een sukkel.
Je moest toch rechtermuisknop op het plaatje doen en dan de URL kopiëren? :@
Chrome toch? Dan moet je de koppelingslocatie kopiëren.
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 23:06:40 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85892878
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Poepig he? :+

(Zit me niet uit te lachen _O- )
Ik mag dat, het heeft mij weken gekost voordat ik het doorhad :7
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85892892
JA EN NU KAN IK NIET NAAR BED TOT IK GREYS HAAR LINKJE HEB GEZIEN! :(
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:08 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892905
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Chrome toch? Dan moet je de koppelingslocatie kopiëren.
linkadres
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:11 #51
163650 Greys
pi_85892910
In blinde paniek ( _O- ) heb ik heel FV weggeklikt zie ik :')

Volgende keer beter :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:31 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892928
_O-
pi_85892932
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
JA EN NU KAN IK NIET NAAR BED TOT IK GREYS HAAR LINKJE HEB GEZIEN! :(
Ik ben nu ook wel heel benieuwd :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:08:03 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85892960
pi_85892987
nu ik dit plaatje zie snap ik wel de verwarring.. maar je moet dus rechtsklikken op 'Thomas has completed a collection in Farmville!" _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:10:00 #56
163650 Greys
pi_85893060
Ah, ik had al even snel in de OP gegluurd, maar er vast 6 keer overheen gelezen :')
Dank, ik ga het de volgende keer proberen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:11:00 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85893120
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef sbientje het volgende:
nu ik dit plaatje zie snap ik wel de verwarring.. maar je moet dus rechtsklikken op 'Thomas has completed a collection in Farmville!" _O-
? Je moet op het plaatje klikken
pi_85893122
:D ik snapte eerst ook niet helemaal hoe het werkte, zat ook steeds bij het plaatje en er omheen te klikken :') :@
pi_85893144
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

linkadres
Koppelingslocatie!

Als ik iets had om te oogsten ging ik het je bewijzen. :6

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
In blinde paniek ( _O- ) heb ik heel FV weggeklikt zie ik :')

Volgende keer beter :P
*blijft de hele nacht wakker* :O
pi_85893157
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

? Je moet op het plaatje klikken
huh? oh dat doe ik nooit ik klik altijd op die regel hahaha... maar mischien firefox < > chrome? :D
pi_85893189
Vrouwen en computers _O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:12:37 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85893199
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Peekies het volgende:
Vrouwen en computers :')
Hey hey hey :{w
pi_85893224
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hey hey hey :{w
pi_85893242
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Peekies het volgende:
Vrouwen en computers _O-
Yesch? :?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:13:36 #65
163650 Greys
pi_85893243
Oh ik ben wel enigszins gerustgesteld nu ik zie dat jullie het ook oneens zijn enzo :+

Cat, je kunt wel wakker blijven, maar er is iets mysterieus gebeurd waardoor ik ineens nog maar 4 veren heb in mijn collection ipv de hele collectie compleet :') Fuckerdiefuck.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85893265
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel enigszins gerustgesteld nu ik zie dat jullie het ook oneens zijn enzo :+

Cat, je kunt wel wakker blijven, maar er is iets mysterieus gebeurd waardoor ik ineens nog maar 4 veren heb in mijn collection ipv de hele collectie compleet :') Fuckerdiefuck.
ja die heb je net ingewisseld _O-
pi_85893268
Oke oke sorry! :*

Greys en koppelingslocaties _O-
pi_85893294
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:15:45 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85893329
quote:
B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
quote:

_O- _O- _O- _O-
pi_85893333
quote:

_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:16:05 #71
163650 Greys
pi_85893350
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja die heb je net ingewisseld _O-
Oh, en dan had ik die vier nog reserve ofzo? :D
En nu is het nergens gepubliceerd dus :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85893404
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Nope, maar check even of je 5 Fuel in je Giftbox hebt, dan heb je in iedergeval je beloning gekregen! :)
pi_85893451
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Peekies het volgende:

Ik! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_85893455
_O- :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:18:46 #75
163650 Greys
pi_85893475
Trouwens... het kan aan mij liggen hoor ( :') ) maar in de OP staat dat als je gifts wilt versturen die niet in je lijstje staan (en ik, vrouw, nieuwsgierig, wil dat weten) dan moet je deze handleiding gebruiken staat er. Werkelijk nog NOOIT zoiets onduidelijks gezien.

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:19:17 #76
163650 Greys
pi_85893495
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Peekies het volgende:

[..]

Nope, maar check even of je 5 Fuel in je Giftbox hebt, dan heb je in iedergeval je beloning gekregen! :)
Ja die heb ik!
Pfieuw! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85893542
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die heb ik!
Pfieuw! O+
En dan heb je ook XP en geld gekregen. ^O^
pi_85893570
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die heb ik!
Pfieuw! O+
:*
pi_85893622
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt van elke collectable (iedere soort veer dus) in totaal 10 verzamelen. Maar je moet telkens 6 verschillende hebben om in te kunnen wisselen. Kun je ook zien in je overzichtje van collecties.
pi_85893701
Ik ga de soap die Farmville heet verlaten voor mijn bed. Trust! :W
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:23:22 #81
163650 Greys
pi_85893703
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Trouwens... het kan aan mij liggen hoor ( :') ) maar in de OP staat dat als je gifts wilt versturen die niet in je lijstje staan (en ik, vrouw, nieuwsgierig, wil dat weten) dan moet je deze handleiding gebruiken staat er. Werkelijk nog NOOIT zoiets onduidelijks gezien.

_O- _O-
Maar effe... snappen jullie die handleiding werkelijk? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:25:42 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85893804
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat erom dat je in die link van brick woodenboard(of whatever) maakt
pi_85893837
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij is inderdaad onduidelijk ja...

De boodschap is iniedergeval: Je wilt een plank versturen maar je kunt alleen maar een steen versturen... wat nu? :o
Je doet alsof je een steen verstuurd. Dan zul je in de URL zoiets zien staan: www.facebook.com/blablabla/brick
Dan verander je 'brick' even handmatig in 'woodenboard' of 'nail' o.i.d.
En voila, je kunt een plank versturen :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 augustus 2010 @ 23:29:26 #84
163650 Greys
pi_85893972
Oh!
Da's eigenlijk vrij simpel :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85894024
Maar nu stuit ik zelf op een probleem. :')
Als ik namelijk vanuit al die gifts iets aanklik, veranderd er geen reet aan die url? :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:32:11 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85894101
Misschien hebben ze dat aangepast omdat jullie een stel cheaters zijn.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:34:24 #87
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85894211
niet naar bed voor ik Greys haar linkje heb gezien >:)

Ik dacht dat ik erg was met Corine der eieren :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:56:07 #88
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_85895194
Hoe kan 't in hemelsnaam dat ik geen bees kwijt ben? :')

Ik was op vakantie van vorige week zondag tot vanmorgen (en zo te lezen een perfecte week gekozen kijkend naar 't weer hier :7 ), heb hooguit 2 keer de honing d'r uitgehaald, maar d'r zitten nog altijd 200 in mijn beehive. Dat zouden d'r toch minder worden als je 't niet om de dag zou harvesten?

Helemaal voor niks 45 bees in mijn giftbox. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:00:23 #89
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85895358
TEST TEST

LINK

Voor wat onderdelen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:02:14 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85895439
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:02:56 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85895472
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TEST TEST

LINK

Voor wat onderdelen
Sorry, this event for {0}'s building has expired. Try again next time!

mislukt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:13:51 #95
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85895897
ik krijg bij al die linkies

Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!

:?
pi_85895920
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik krijg bij al die linkies

Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!

:?
Ja, wij zijn (en worden) geen buren :*
You dream it, I live it.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:17:31 #97
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85896032
eeh? wRom nie?

ik draai heus geen harde muziek?
pi_85896079
Ik ben juist aan het afbouwen met mijn buren aantal :P
You dream it, I live it.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:21:18 #99
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85896162
Ach bij nader inzien...

Ik heb t niet zo op Heukers ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:26:40 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85896333
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:22:54 #101
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85899725
Kan een van jullie mn jordbaren(aardbijen) ontwitheren :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:43:16 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85899807
Ik ben heel blij met nails en beesmokers :)
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:03:09 #103
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85899997
Ik moet nog 6 bottles en dan is mijn nursery barn klaar. Maar hoe kom ik daar aan? Ik kan er niet om vragen want dan staat hij er niet tussen en ik heb nog maar 3 FV. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_85900282
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet nog 6 bottles en dan is mijn nursery barn klaar. Maar hoe kom ik daar aan? Ik kan er niet om vragen want dan staat hij er niet tussen en ik heb nog maar 3 FV. :')
Je kan die links 'vervalsen'

Bijvoorbeeld:
http://apps.facebook.com/(...)4&giftId=woodenboard

Die nummertjes vervang je door je eigen ID, en woordenboard vervang je door wat je nodig hebt, in dit geval is dat bottle (dacht ik)

Je kan je ID zien door 2x op je eigen profielafbeelding te klikken (op Facebook natuurlijk)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:35:45 #105
163650 Greys
pi_85900331
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 07:22 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een van jullie mn jordbaren(aardbijen) ontwitheren :D
Ik zie geen verdorde aardbeien? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:40:58 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85900411
Oke,

help? O-) Ik hoef er nog maar 6.

http://apps.facebook.com/(...)692386&giftId=bottle

En bedankt trainfreak! :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:43:03 #107
163650 Greys
pi_85900441
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:40 schreef DeLuna het volgende:
Oke,

help? O-) Ik hoef er nog maar 6.

http://apps.facebook.com/(...)692386&giftId=bottle

En bedankt trainfreak! :D
Als het goed is heb je er eentje van mij :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:45:07 #108
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85900475
Laat maar, nu wel :D
pi_85900676
quote:
Gloves, thanks ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85901555
pi_85901593
thanks tombo :)
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:54:44 #112
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85901868
Ik heb alle bottles al bij elkaar! *O* Ik hoef ze dus niet meer. :P

Wel zijn er bijen welkom! :)

http://apps.facebook.com/(...)6&giftId=beehive_bee

[ Bericht 38% gewijzigd door DeLuna op 31-08-2010 11:15:21 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:03:30 #113
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85905694
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie geen verdorde aardbeien? :o
Ik heb ze maar weggesodeflikkerd :P Het waren er te weinig..
pi_85906006
is de feed bij jullie ook zo dood?
ik zie helemaal niks meer van farmville
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85906039
nee geen last van
pi_85906056
ik zie enkelt wat mensen zelf zeggen, níks van FV -O-
pi_85906067
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
is de feed bij jullie ook zo dood?
ik zie helemaal niks meer van farmville
Ik ook ;(
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:18:08 #118
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85906134
pi_85906155
quote:
yup
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:26:49 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85906393
Ik heb wel een feed :Y
pi_85906404
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:29:52 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85906479
Mensen die causes sturen :r
pi_85906490
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die causes sturen :r
of van die shit, free cash, unreleased ditendat
:')
pi_85906525
Ik heb nu al 38 collecties in te wisselen, en nog een hoop dubbele zooi in mijn giftbox :D
Cowbell en Shears zijn de enige waar ik er nog weinig van heb... de andere dingetjes staan allemaal op 10, 9 en 8 :P

Zal binnenkort eens wat gaan lozen voor jullie!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:37:31 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85906693
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:09:44 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85907725
quote:
1 dragon en 1 handschoen gestuurd.
pi_85908564
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Nizno het volgende:

[..]

1 dragon en 1 handschoen gestuurd.
Bedankt O+
Maar er is alleen maar één glove in m'n giftbox terecht gekomen. De dragon en andere 2 gloves zijn vergaan -O-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:34:50 #129
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85908660
Ik heb nu alle 4 de dingen van de lotto, maar nu heb ik weer wat gewonnen :P maar die andere spellen speel ik niet :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:37:57 #130
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85908772
Zo ik heb bij iedereen weer op zn veldje zitten poepen :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:38:46 #131
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85908796
pi_85909372
facebook lijkt down atm
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:58:30 #133
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85909484
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:55 schreef Lienzz het volgende:
facebook lijkt down atm
Iig heeeel traag, en hij laat maar de helft..

spijkers en bakstenen zijn welkom :P
pi_85909606
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:31 schreef Peekies het volgende:
Ik heb nu al 38 collecties in te wisselen, en nog een hoop dubbele zooi in mijn giftbox :D
Cowbell en Shears zijn de enige waar ik er nog weinig van heb... de andere dingetjes staan allemaal op 10, 9 en 8 :P

Zal binnenkort eens wat gaan lozen voor jullie!
*O* Als er hier wat geplaatst worden rolt het balletje altijd lekker door voor andere collecties ^O^
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:04:28 #135
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85909735
Ik ben iets over de helft met mn bijen ding :P
Kreeg net van allerlij ribbons nog 15000 coins.. :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:17:10 #136
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85910183
Hmmm Farmville lijkt dood hier...
pi_85910214
Facebook doet bij mij helemaal niets meer, als ik wat op mij wall wil posten zegt ie: De wachttijd voor de verbinding is verstreken, ben er al een foal aan kwijtgeraakt.

Edit: er is zelfs al een bericht over verschenen:
http://mashable.com/2010/08/31/facebook-down-for-many-users/
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:19:00 #138
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85910257
Hmmm en ik zat net halverwege mn Harvest :')

Zal zo wel opnieuw moeten....
pi_85910430
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hmmm en ik zat net halverwege mn Harvest :')

Zal zo wel opnieuw moeten....
Ik denk niet dat farmville over de servers van facebook draait, farmville maakt echter wel gebruik van facebook wall die dus nu totaal niet te bereiken valt. Dus harversting kan gewoon alleen kan je niets posten
pi_85910465
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Morrisz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat farmville over de servers van facebook draait, farmville maakt echter wel gebruik van facebook wall die dus nu totaal niet te bereiken valt. Dus harversting kan gewoon alleen kan je niets posten
Ja je kunt idd gewoon harvesten toch? :Y
pi_85911184
Ah, dus deze keer ligt het niet aan mijn laptop dat ik nergens op kan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:44:35 #142
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85911236
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dus deze keer ligt het niet aan mijn laptop dat ik nergens op kan.
voor de verandering eens niet ;)
pi_85911586
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

voor de verandering eens niet ;)
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_85911663
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja je kunt idd gewoon harvesten toch? :Y
Werkt prima maar probeer niets te sharen omdat FV vast kan lopen (had ik zojuist)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:49:21 #145
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_85913438
Ik kan d'r niet op via farmville.com omdat ik daar niet automatisch ingelogd ben, en fv.com fb.com nodig heeft daarvoor. :')

Mijn oogst, wat doe je!?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:51:39 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85913502
Ik kan gewoon op FB en FV? :?
pi_85913628
Ik kan op FB, FV en sharen *)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:58:36 #148
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85913742
hier is alles wéér dood...
pi_85914251
Alles werkt hier gewoon, hopelijk ook al bij de anderen :)

Groovy Calf:
http://apps.facebook.com/(...)0516def3fb83c&ref=nf
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:44:52 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85915657
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85915680
hebben jullie ook zo belachelijk veel goods te koop staan? ik heb alleen al 64 relaxation oil? :? en dan nog net zoveel andere dingen :D
pi_85915819
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook zo belachelijk veel goods te koop staan? ik heb alleen al 64 relaxation oil? :? en dan nog net zoveel andere dingen :D
744 totaal :{

Ik ga elke dag alle kraampjes langs, deden mijn buren dat ook maar :'(
You dream it, I live it.
pi_85915954
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef Meddo het volgende:

[..]

ik doe dat ook ja :D
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:53:36 #154
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85916066
quote:

[..]

Ik zag het nut er niet van in, maar ik ben er net achter gekomen dus ik ga nu even flink goods shoppen. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:54:07 #155
163650 Greys
pi_85916092
Huh, ik heb een puppy die ik 14 dagen lang elke dag moet voeren. Dus ik dacht dat ik dan 14 zakken puppy kibble moest hebben. Maar er staan 3 zakken in mijn giftbox, ik klikte gewoon op de pup en deed 'feed' en nu staan er gewoon nog steeds 3 zakken in de giftbox :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85916095
quote:

[..]

Het kost mij zoveel geld en ik moet nog sparen voor de 5-ster bakkerij. :%
En ik zie dat maar een paar mensen altijd spulletjes kopen, dus inmiddels ga ik niet iedereen meer langs :)
Valt me op dat mijn klanten merendeel man zijn die van shoppen houden :D
pi_85916145
quote:

[..]

744 buren, nee toch? :o
pi_85916167
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

744 buren, nee toch? :o
goods te koop :P wel opletten he
pi_85916241
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef sbientje het volgende:

[..]

goods te koop :P wel opletten he
Middagdipje :o ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:57:30 #160
163650 Greys
pi_85916248
Pisces, heb ik jou al als friend/buuf? :o
Ik weet niet zo goed wie wie is daar :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:58:11 #161
163650 Greys
pi_85916285
En die vijf Daily Goede Daden, helpt dat ook echt?
Krijgen die personen dan ook écht die items?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85916354
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
:Y
Maar je krijgt er zelf geen beloning voor ofzo.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:01:29 #164
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85916431
quote:

[..]

Moet dat dan? :O ga ik ook doen :P
pi_85916444
Nee Greys ik heb je nog niet :) Mijn profiel staat in de OP in het rijtje, als je me toe wilt voegen.

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Peekies het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik dat je na 100 of 1000 punten ineens een collector's item krijgt O+ Maar ik ben ook wat afgehaakt, nu ik las dat sommigen dan 20x die missende button kregen :') En ik heb nog niks gekregen daarmee, dus levert weinig op.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:01:47 #166
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85916447
[quote]Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[/quote]

Hoe doe je die dan?

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:03:52 #167
163650 Greys
pi_85916524
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Peekies het volgende:

[..]

Oh nee dat hoeft ook niet!
Als het maar niet weer zoiets is waar ik in trap enzo :')
Als die mensen het dan ook maar echt krijgen, dan blijf ik het gewoon braaf doen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:04:57 #168
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85916577
Dank jullie voor de beewax maar die heb ik nu niet meer nodig _O- Iemand die nog beewax nodig heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:05:22 #169
163650 Greys
pi_85916591
Kom je automatisch soms zelf ook in dat rijtje ofzo bij anderen?
Of moet je je daar weer ergens voor opgeven? :D

Ik hoef er niet in, maar vraag me af hoe het in elkaar zit.
Net als met die puppy kibble, dat snap ik dus ook niet :@ Want als ik de pup voer dan gaat dat dus niet van het aantal zakken af dat ik nog heb. Dat zou dus betekenen dat ik niet meer zakken voer hoef te verzamelen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:06:19 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85916631
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het kost mij zoveel geld en ik moet nog sparen voor de 5-ster bakkerij. :%
En ik zie dat maar een paar mensen altijd spulletjes kopen, dus inmiddels ga ik niet iedereen meer langs :)
Valt me op dat mijn klanten merendeel man zijn die van shoppen houden :D
Ik heb even wat van je gekocht. Nu kun je weer fijn verder sparen :D
pi_85916654
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef Greys het volgende:

Ik heb tot nu toe niks gehad en redelijk wat dagen geklikt, ik gok dat ik bij mensen in de rij sta die er niks mee doen ;)

En die puppy dinges, FV is de kluts een beetje kwijt denk ik :D
pi_85916673
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb even wat van je gekocht. Nu kun je weer fijn verder sparen :D
:D Thanks :*
Zodra ik de 5-sterren kan kopen koop ik weer bij alle buren goods :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:07:54 #173
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85916689
quote:

Net als met die puppy kibble, dat snap ik dus ook niet :@ Want als ik de pup voer dan gaat dat dus niet van het aantal zakken af dat ik nog heb. Dat zou dus betekenen dat ik niet meer zakken voer hoef te verzamelen?
Die puppy kibble is eigenlijk de free-gift.
pi_85916705
Maar wat leveren die puppies/honden nou eigenlijk op?

In de loop der tijd zijn er al 2 bij mij weggelopen en ik ben (nog) niet van plan ze terug te kopen met cash :')
pi_85916845
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Peekies het volgende:

In de loop der tijd zijn er al 2 bij mij weggelopen en ik ben (nog) niet van plan ze terug te kopen met cash :')
niks.. ze kunnen dieren harvesten, maar daar word je ook niet echt blij van. die ene kan 20 dieren tegelijk, en dan 1 keer per dag :') anders is ie moe :r lui beest is het...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:12:01 #176
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85916860
ZEGT UT VOORT! DAGODUCK VERKOOPT LILAC BUSHELS *O*
pi_85917019
Ik zal weer eens een rondje goods gaan shoppen. Eigk heb ik zat fuel en 87 buren afgaan is even werk (daarom doe ik het niet elke dag), maar het is leuk om met geld te smijten. :P

Ik heb trouwens iemand met goods op level 61! :o
Ik zit nog maar op 20 en 21 voor de meesten, waarschijnlijk heeft zij zich gespecialiseerd in één good.
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:16:41 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85917051
Ik heb hier iemand de smeekt om buren. :')

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001389876172&ref=ts

Ik mocht het van haar publiceren. :)
pi_85917140
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Peekies het volgende:

Staat leuk naast je poppetje ;)

En soms zie ik bij buren dat er 2 hondjes door het veld lopen, ook leuk O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:19:41 #180
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85917191
Wat kan je eigenlijk doen met die Bushels?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:20:48 #181
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85917245
Nog 9 stenen en 9 spijkers :)
pi_85917307
lekker boeiend spel zeg.. botje erop en je bent in een paar dagen max. lvl:')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:24:03 #183
163650 Greys
pi_85917365
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Oranos het volgende:
Ehm, dan is er toch geen reet meer aan?
Dan doe je gewoon niet mee. Simpel he? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85917369
quote:
Tuurlijk. 999 levels in een paar dagen :')
pi_85917408
Mijn hond is inmiddels volwassen. Ik dacht dat je hem dan niet meer hoeft te voeren, maar hij blijft honger krijgen. Hoe zit dat?
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:25:37 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85917427
quote:
Laat maar zien dan. Lijkt me leuk om een buurman te hebben die het maximale level heeft. :)
pi_85917452
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal weer eens een rondje goods gaan shoppen. Eigk heb ik zat fuel en 87 buren afgaan is even werk (daarom doe ik het niet elke dag), maar het is leuk om met geld te smijten. :P

Ik heb trouwens iemand met goods op level 61! :o
Ik zit nog maar op 20 en 21 voor de meesten, waarschijnlijk heeft zij zich gespecialiseerd in één good.
Ik wil ze ook allemaal langzaam omhoog doen. Ben er al wel achter dat je ook voor goods mastery bordjes krijgt :Y

De eerste bij level 25 :P
You dream it, I live it.
pi_85917563
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik wil ze ook allemaal langzaam omhoog doen. Ben er al wel achter dat je ook voor goods mastery bordjes krijgt :Y

De eerste bij level 25 :P
bij level 20 krijg je de eerste, en dan bij 30 krijg je 2 sterren..
pi_85917571
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Meddo het volgende:

Ben er al wel achter dat je ook voor goods mastery bordjes krijgt :Y

Ik had eergister m'n eerste, ik vind hem zo lelijk en vooral groot _O-
pi_85917585
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Kimbell het volgende:
Mijn hond is inmiddels volwassen. Ik dacht dat je hem dan niet meer hoeft te voeren, maar hij blijft honger krijgen. Hoe zit dat?
je kan m truucjes leren als ie groot is, en dan meot je m iedere dag een koekje geven
pi_85917622
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Wat kan je eigenlijk doen met die Bushels?
je kan je ook inlezen,d at weet je he? :P het is niet dat het niet duidelijk vermeld wordt
pi_85917629
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij level 20 krijg je de eerste, en dan bij 30 krijg je 2 sterren..
Bij mij niet :o Ik heb bij level 33 pas de voglende
You dream it, I live it.
pi_85917655
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Meddo het volgende:

[..]

Bij mij niet :o Ik heb bij level 33 pas de voglende
oh, bij mij level 20 en dan 25 ... wat raar?
pi_85917701
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

Misschien een verschil tussen een bakkerij en bv een spa, of hebben jullie hetzelfde?
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:32:31 #195
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85917708
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

Hangt het niet van het soort goods af?
pi_85917808
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien een verschil tussen een bakkerij en bv een spa, of hebben jullie hetzelfde?
ik ben bakker, geen idee hoe het bij anderen zit
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hangt het niet van het soort goods af?
heb er nog maar één zo hoog :P
You dream it, I live it.
pi_85917904

Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:50:13 #198
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_85918358
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Peekies het volgende:
[ afbeelding ]

dju had ik dus geen 5 sterren moeten kopen!! ;)
pi_85918435
waar komt dat farmville gifts requests nou weer vandaan? (let op de 's' )
da's heul geen farmville app, maar krijg ineens wel verzoekjes -O-
pi_85918523
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee... het gaat om 1-star recepten, 2-star recepten enz. ;)
Dus de eerste 3 master je al bij 20, terwijl je de laatste 3 recepten die je bij je 5-star unlockte pas na 32x gemasterd hebt :P
pi_85918590
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg :{
ik had vanmorgen mijn landje geoogst, en m'n hele land volgezet met allemaal nieuwe dingen (wel 5 verschillende crops)
staat m'n land er weer net zo bij als vanmorgen vroeg :(
pi_85918767
quote:

Heeft je puppy wel honger? Als je er met de muis opstaat, wat staat er dan?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:04:50 #203
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85918925
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
ik had vanmorgen mijn landje geoogst, en m'n hele land volgezet met allemaal nieuwe dingen (wel 5 verschillende crops)
:(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:06:00 #204
163650 Greys
pi_85918966
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef sbientje het volgende:

[..]

Heeft je puppy wel honger? Als je er met de muis opstaat, wat staat er dan?
Er stond 'Feed' bij, dus dat heb ik gedaan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85919262
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
Dat had ik dus toen ik mn beehive op 1 ding na af had _O-
Alles weg, alle gifts die ik gebruikt had van facebook ook weg, alle ingewisselde collecties weg :X
pi_85919319
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook toen ik erachter kwam. Net een halve dag nadat ik een miljoen aan die laatste upgrade uitgegeven had. :(
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:16:40 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85919346
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85919439
Wehehehe, rondje goods kopen gedaan, ik sta nu op 1100 fuel. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:24:28 #209
163650 Greys
pi_85919617
quote:
"You already gave these eggs away".

Op de een of andere manier krijg ik al dat soort meldingen bij jou, alsof jij mij bent? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:26:28 #210
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85919702
dan heeft iemand anders m'n ei al te pakken :)

we waren ook nog geen buren van elkaar en dan kun je ook niets krijgen ;)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85919837
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

"You already gave these eggs away".

Op de een of andere manier krijg ik al dat soort meldingen bij jou, alsof jij mij bent? :D
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef just me het volgende:
dan heeft iemand anders m'n ei al te pakken :)

we waren ook nog geen buren van elkaar en dan kun je ook niets krijgen ;)
Vooral dat laatste. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:33:30 #212
163650 Greys
pi_85919945
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Vooral dat laatste. ;)
Oh! Want bushels enzo kon ik wel van haar krijgen :)
Dus daar zit ook nog weer verschil in? Om het makkelijk te maken? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85920111
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! Want bushels enzo kon ik wel van haar krijgen :)
Dus daar zit ook nog weer verschil in? Om het makkelijk te maken? :+
Zie! Uitdaging! *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:40:40 #214
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85920249
Ik ben gelukkig maar 1 mysterie egg kwijt...

Maarre hele stomme vraag... Ik wil iedereen gewoon zon special gift box sturen voor vandaag..

Ik zie em nerens meer staan?? Waar staan die krengen ook al weer??
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:49:44 #215
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85920553
Die kregen staan in je farmville scherm :)

Bij mij zie ik een getal staan en dan een foto van een van mijn buren,dan klik je erop en dan kom je in het scherm waar ook de special gifts staan maar het is wel een beperkt aantal! 30 stuks
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85920591
Ik ga de loterij boom weer opstarten: http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31083264304&h=4a31

Enne... ik negeer de special deliveries. De bouwmaterialen komen me mijn neus zowat uit en met 1100 fuel word ik ook niet echt warm of koud van 1/5 fuel erbij. ;) Als er andere leuke dingen in zitten hoor ik het graag en ga ik ook weer uitdelen!
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:52:02 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85920650
Ik heb al mijn buren even een Special Delivery Box gestuurd. :D

Die zijn wel handig, er zit altijd wat in dat je nodig hebt. :P
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:53:06 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85920689
Ja ik krijg altijd bijen *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85920702
ik vind die special deliveries maar stom :@
pi_85920787
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef just me het volgende:
Ik heb nog geen bij gehad maja, heb er nog 20 in mijn giftbox. :')

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die special deliveries maar stom :@
+1, al is het wel fijn voor mensen die nog aan het bouwen zijn of weinig fuel hebben. :)
pi_85920801
En ik heb een rode loterij koe! *O*
Edit: en het paard! *O*

Set compleet! *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:55:53 #222
163650 Greys
pi_85920821
Wat willen jullie dan liever, Cat en Mirjam?
Want ik stuur jullie steeds die Special Deliveries, ik wist niet dat jullie er niet op zaten te wachten :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:56:50 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85920870
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Want ik stuur jullie steeds die Special Deliveries, ik wist niet dat jullie er niet op zaten te wachten :')
Ik hoef helemaal niets w/
pi_85920893
quote:
Doe maar een mystery box. Of iets wat je zelf nodig hebt. Want jou stuur ik wel terug, jij bent net weer begonnen en dan zijn alle gifts fijn. :*
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:57:48 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85920906
pi_85920916
quote:
och, dat geeft niet hoor scheet, ik accept ze wel, maar er zit altijd stomme zooi in :')
mystery gift is altijd wel ok :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:58:09 #227
163650 Greys
pi_85920919
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niets w/
Echt niet?
Ook geen mystery box dan, zoals Cat? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:58:49 #228
163650 Greys
pi_85920937
Okay Mirjam, doe ik jou voortaan ook een mb!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:59:09 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85920947
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt niet?
Ook geen mystery box dan, zoals Cat? :D
Nee, ik ben veel te lui om alles te accepteren :') Als ik weer eens wat nodig heb gil ik wel en ik blijf jou wel vragen wat je wil hebben
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:00:28 #230
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85920994
quote:
Lastig is dat, dan denk je aardig te zijn, en dan willen ze het niet. ;(
:D :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:00:46 #231
163650 Greys
pi_85921007
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik ben veel te lui om alles te accepteren :') Als ik weer eens wat nodig heb gil ik wel en ik blijf jou wel vragen wat je wil hebben
Okay, wel vragen dan he, als je echt iets nodig hebt! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:01:08 #232
163650 Greys
pi_85921019
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Lastig is dat, dan denk je aardig te zijn, en dan willen ze het niet. ;(
:D :D
Oh nee hoor, ze weten dat ik het goed bedoel :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:01:23 #233
163650 Greys
pi_85921030
Ondankbare nesten :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:02:29 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85921066
quote:
ik mag je vandaag niets meer geven :(
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:05:07 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85921176
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Zit je nota bene villa's weg te geven, en alleen maar ondankbaarheid!
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:05:35 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85921195
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:02 schreef just me het volgende:

[..]

ik mag je vandaag niets meer geven :(
:D
pi_85921244
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:53 schreef just me het volgende:
Ik ook, er komt nooit iets anders uit. Maar alle bijtjes zijn bij mij meer dan welkom O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:08:32 #238
163650 Greys
pi_85921309
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dabedoellik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:10:25 #239
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85921380
quote:

[..]

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_85921425
quote:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:11:48 #241
163650 Greys
pi_85921437
}:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85921504
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Okay Mirjam, doe ik jou voortaan ook een mb!
Ik zou voortaan ook wel mb's willen :@
Ik krijg namelijk alleen maar materials uit die deliveryboxes, terwijl ik daar overal al 10+ van heb :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:14:03 #243
163650 Greys
pi_85921532
Oh, nou... ik ben blij dat jullie het gewoon ff zeggen dan :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85921551
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
:'(

Ik kom er net trouwens achter dat je van alle loterij beesten maar eentje mag hebben. En omdat ik alleen FV speel hebben verdere lootjes weinig zin dus. :')
pi_85921597
Ei! http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:16:10 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85921610
Vanavond waarschijnlijk geen tijd om mijn buren te bevruchten dan wel te bemesten !

Ligt eraan hoe laat ik terug ben

:W
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:17:40 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85921664
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik zou voortaan ook wel mb's willen :@
Ik krijg namelijk alleen maar materials uit die deliveryboxes, terwijl ik daar overal al 10+ van heb :')
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:18:13 #248
163650 Greys
pi_85921685
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Ei! http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Wrom nie? Ik kreeg hem wel :@ Of kan ik er dan niets mee?
Of zit je me in de meeling te teeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85921701
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Geef maar een linkje dan stuur ik wel wat O+
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:23:45 #250
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85921891
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Peekies het volgende:

[..]

Geef maar een linkje dan stuur ik wel wat O+
http://apps.facebook.com/(...)8692386&giftId=brick

:D
pi_85921905
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

:o
Wrom nie? Ik kreeg hem wel :@ Of kan ik er dan niets mee?
Of zit je me in de meeling te teeken?
Jij bent ondankbaar. :{w
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:30:39 #252
163650 Greys
pi_85922196
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij bent ondankbaar. :{w
Nee, je draait de zaken om my dear.
JIJ was ondankbaar, ik wil alles :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85922457
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, je draait de zaken om my dear.
JIJ was ondankbaar, ik wil alles :7
Dat klinkt een stuk aardiger ja. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:52:46 #254
163650 Greys
pi_85923095
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat klinkt een stuk aardiger ja. _O-
Ik ben blij met alles dat jullie me sturen, draak.
Ik ga nog ff wat poep op je farm gooien. En misschien schiet ik wel uit :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:04:57 #255
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85923548
Kzie ze egg nie die Specioeal Delifferie bokses
pi_85923754
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kzie ze egg nie die Specioeal Delifferie bokses
Klik links op dat icoondingentje in farmville zelf waar je ziet wie er pas online zijn geweest, als je begrijpt wat ik bedoel :P
pi_85923824
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben blij met alles dat jullie me sturen, draak.
Ik ga nog ff wat poep op je farm gooien. En misschien schiet ik wel uit :6
*bibbert*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:20:15 #258
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85924128
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef ry4life het volgende:

[..]

Klik links op dat icoondingentje in farmville zelf waar je ziet wie er pas online zijn geweest, als je begrijpt wat ik bedoel :P
Zooo heee THANXXX ik heb er wel 200 keer langz gekeken!

Ik heb gelijk een berg SPecioel Delevveries gesjent ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:29:45 #259
163650 Greys
pi_85924466
Yeeeeeeey, Spliffy trapt ook in de villa's!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:16 #260
163650 Greys
pi_85925472
Ik heb nu zo'n gek ei met streepjes.
Zeg nu nog eens wat ik moet doen om die hier te krijgen? :@
Oh wacht, ik moet ff terugbladeren :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:57:36 #261
163650 Greys
pi_85925533
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:59:15 #262
163650 Greys
pi_85925620
... en klik ik daarna dan op 'Skip'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:59:32 #263
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85925630
Wanneer kan ik het best een uitbreiding van mn land kopen? en naar hoeveel vakjes?
pi_85925665
quote:
:Y :Y :Y

quote:
Mystery Cornish Egg
Hooray! Do you want to collect your Mystery Egg? If you collect it, it will be in your gift box.
*O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:00:44 #265
163650 Greys
pi_85925687
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer kan ik het best een uitbreiding van mn land kopen?
Wanneer je er geld genoeg voor hebt :+

quote:
en naar hoeveel vakjes?
Je kunt altijd maar één stap omhoog geloof ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85925695
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
... en klik ik daarna dan op 'Skip'?
Japs! Dan kan de rest van de feed niet mee delen. >:)
pi_85925709
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

pi_85925723
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
_O-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:01:37 #269
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_85925726
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik was hier gisteren al voor door t stof gegaan ;(
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:03:05 #270
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85925796
quote:

[..]

[..]

Tegelijk? :o dan is het makkelijk kiezen :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:11:05 #271
163650 Greys
pi_85926156
Whut, die aantallen :')

quote:
Greys just earned the 'High Roller' Red Ribbon in FarmVille!
Greys is a model of farming efficiency and earned 505014 coins and got a Red Ribbon and a big ol' reward! Greys will get the Blue Ribbon when they earn 494986 more coins.
Da's heul nie waar nie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85926386
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
Whut, die aantallen :')
[..]

Da's heul nie waar nie.
Wrom niet? Hij telt het totaal op wat je hebt verdiend en kijkt niet naar de uitgaven, dus niet letten op wat op je teller staat. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:19:33 #273
163650 Greys
pi_85926510
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wrom niet? Hij telt het totaal op wat je hebt verdiend en kijkt niet naar de uitgaven, dus niet letten op wat op je teller staat. :)
Oh, in het geheel in alle tijd dat ik FV doe?!
Dan zal het vast kloppen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85926548
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, in het geheel in alle tijd dat ik FV doe?!
Dan zal het vast kloppen :D
Zjuust. :)
SPOILER
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:21:41 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85926590
Bedankt voor alle special deliverys, weer 3 nails erbij :)
pi_85926617
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu zo'n gek ei met streepjes.
Zeg nu nog eens wat ik moet doen om die hier te krijgen? :@
Oh wacht, ik moet ff terugbladeren :D
_O- Dit is helemaal een SC-FV topic aan het worden :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:23:27 #277
163650 Greys
pi_85926668
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O- Dit is helemaal een SC-FV topic aan het worden :D
Da's ook de bedoeling toch? _O-
Ik heb ff met poep gegooid bij je!
En een aantal mystery gifts verzonden. Ik dacht dat ik niet meer mocht sturen, maar klaarblijkelijk mocht ik nog een rondje doen :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85926683
pi_85926713
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb ff met poep gegooid bij je!

:'( :D :'( _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:28:24 #280
163650 Greys
pi_85926875
Ik kreeg een Farmhands uit dat ei *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:28:41 #281
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85926891
Bij die upgrade farm he, kan ik dan ook meteen die upgrade van 50.000 kopen? of moet ik eerst die van 10 en dan die van 25 doen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:29:25 #282
163650 Greys
pi_85926925
quote:

:P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:30:47 #283
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85926982
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Greys het volgende:

[..]

quote:
[..]

pi_85927178
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Bij die upgrade farm he, kan ik dan ook meteen die upgrade van 50.000 kopen? of moet ik eerst die van 10 en dan die van 25 doen?
Oké, vanaf nu geef ik geen antwoord meer op je vragen, de rest moet dat uiteraard zelf weten. Jij leest écht niet wat er staat en blijft naar de bekende weg vragen. :{w
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:36:58 #285
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85927258
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oké, vanaf nu geef ik geen antwoord meer op je vragen, de rest moet dat uiteraard zelf weten. Jij leest écht niet wat er staat en blijft naar de bekende weg vragen. :{w
Dat is NIET waar, anders zou ik het niet vragen :6
pi_85927304
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Lees dan even terug, daar heb ik je vraag beantwoord.
pi_85927332
quote:

[..]

Het staat 1 pagina terug, flip.

En oja, ik wil GEEN frontierville spelen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:39:48 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85927371
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik was daar al mee bezig, hihi.
pi_85927425
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O-
pi_85927443
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij slimmerik jij. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:42:10 #291
163650 Greys
pi_85927474
quote:

[..]

Dat vroeg je echt een paar posts terug ook al :D
Per hoeveel vakjes je extra kon kopen en toen zeiden ik en Cat al dat het maar per 1 stap omhoog tegelijk kan. Dus dat je geen fases kunt overslaan :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:43:05 #292
163650 Greys
pi_85927519
Neem deze partyduck, hij kijkt héél zielig.
En daar kan ik niet tegen :')

http://apps.facebook.com/(...)432c3aea750a4&ref=nf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:43:15 #293
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85927524
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou sorry maar hij zit wel verkapt in een kwoot :P
pi_85927581
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Neem deze partyduck, hij kijkt héél zielig.
En daar kan ik niet tegen :')

http://apps.facebook.com/(...)432c3aea750a4&ref=nf
Greys, dat je het effe weet: ALLES op FV kijkt zielig.
Ik heb heel vaak moeten slikken toen ik mijn 10.000 kalfjes ging verkopen. ;(

Tegenwoordig roei ik ze zonder blikken of blozen met 1 muisklik uit. >:)
pi_85927609
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O-

En leuk he al die dieren op FV O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:46:26 #296
163650 Greys
pi_85927678
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

I knowww!
Maar deze keek EXTRA zielig, omdat hij zo sneu met dat toetertje in zijn snavel stond :'(

quote:
Ik heb heel vaak moeten slikken toen ik mijn 10.000 kalfjes ging verkopen. ;(

Tegenwoordig roei ik ze zonder blikken of blozen met 1 muisklik uit. >:)
Ik heb ook al eens een paar dieren verkocht als ik blut was.
Be proud! 8-)

In het begin aaide ik ze ook nog :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85927702
Greys heb je al een Binkie-hondje naast je huppelen? O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:47:59 #298
163650 Greys
pi_85927740
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb je al een Binkie-hondje naast je huppelen? O+
Ja, sinds gister!
En hij heet Bink :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85927826
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, sinds gister!
En hij heet Bink :P
Alsof jij nooit Binkie zegt :'(

En ik zie je nog niet als buur, FV is weer aan het nadenken :')
pi_85927861
Heb het een en ander op de feed gegooid. Was te lui om de urls hier te droppen :@

Veulentje, kalfje, bestuifde zaadjes enz :)
pi_85927967
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef Peekies het volgende:
Heb het een en ander op de feed gegooid. Was te lui om de urls hier te droppen :@

Veulentje, kalfje, bestuifde zaadjes enz :)
Heb je al collecties? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')