quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef ricost het volgende:
Kan je Jokertje hierover doen ?
[ afbeelding ]
thx
Mag ik die ook gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Graseter het volgende:
Oeps, hier een betere:
[ afbeelding ]
Waarom heb jij die van jou nog niet ingesteld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef MYV het volgende:
Die gozer beweegt met alles wat ie zegt zijn hoofd..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef tho_Omas het volgende:
Zouden jullie mijn UI ook even onder handen kunnen nemen? Ik ben onderhand kotsmisselijk van Wijbrands hoofd.
http://imgur.com/quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, die plaatjes zijn in 5 seconden gemaakt. Dat Tinypic doet er alleen zo lang over!
Als Patje druk is, wil jij dat doen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Graseter het volgende:
Ik ga even mijn endeldarm leeg persen, als ik terug kom maak ik meer.
HELDquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Graseter het volgende:
Oeps, hier een betere:
[ afbeelding ]
Ik doe die van jou niet want die is animatedquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Als Patje druk is, wil jij dat doen dan?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik doe die van jou niet want die is animated
Dankjewel!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik van de wc af ben zal ik het doen.
Ja dat is zo vervelend hequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Net mijn gespierde kringspier schoongeveegd komt er nog een laatkomertje doorheen floepen!
Van al dat geveeg krijg je zo'n schrale.. nouja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Net mijn gespierde kringspier schoongeveegd komt er nog een laatkomertje doorheen floepen!
Komt eraan jij bent de volgendequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Beach het volgende:
Ik heb het al gevraagd in het programma topic; moet het nu ook hier?
Dankjedankjedankjequote:
Komt eraan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Lexis het volgende:
Hey hebben jullie niet eentje van t jokertje die gewoon doorloopt (dus naar links en naar rechts en naar links en naar rechts, in 1 vloeiende beweging...?)
Mocht je 2 minuten niks te doen hebben, dan zou ik die versie erg tof vinden!
Greatly appreciated!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Beach het volgende:
Ik heb het al gevraagd in het programma topic; moet het nu ook hier?
Dat doet Patje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef -Datdus- het volgende:
Graseter mag ik er een die na het ontploffen verschijnt het liefst die lachende chick.
Ik zat er serieus aan te denkenquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Hallon Graseter,
Zou je er een voor de Monopoly baas kunnen maken ? Zoneene waar die hoofd van deze joker baas het hoofdje van de monopoly man vervangt? Dan hebben we een joker-monopoly-leakspin !
Bonus: Het leakspin nummer
Ook bij mij kwam die gedachten even voorbij drijven. En toen luisterde ik nog eens goed naar beiden, en toen wist ik zeker dat ze niet eendezelfde waren.quote:
Ja in die bewegende zit nogal een beetje werkquote:
Wat is welke?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef Graseter het volgende:
Alleen nog maar niet animated UI's.
Je kan kiezen uit:
- Gladde haartjes
- Jokertje.
HELDquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja in die bewegende zit nogal een beetje werk, ik ga niet te laat slapen vandaag en heb deze avond nog vrij weinig andere dingen gedaan dan deze UI's maken
Wel beloof ik voor iedereen die wil een UI te maken dus komt ie niet vandaag, dan morgen.
Pic van je UI die stilstaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef -Datdus- het volgende:
Gras kan je niet mijn ui stilstaand maken met die barbie is dat makkelijker?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef MYV het volgende:
Bij nader inzien wil ik toch liever die barbie als het mag.
Bennyquote:
En nog was ik sneller toenstraksquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sommige zeggen dat licht langzaam is vergeleken met mij.
Ja maar toen was ik niet bezig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En nog was ik sneller toenstraks
waarom heb je hem binnen 1 min en mij nog steeds niet?quote:
Die van jou is animated.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:41 schreef Orangeee het volgende:
[..]
waarom heb je hem binnen 1 min en mij nog steeds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |