Jaaaquote:Op woensdag 1 september 2010 18:39 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie al de nieuwste marketingtruc van Zoya gezien? 'Spooning'. Briljant.
Check hun website.quote:
Leuk, maar die piercing kan echt niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef buzzwheedle het volgende:
Hello, kom ook weer es kijken, kindertjes weer naar school dus heb weer eens een beetje tijd voor de computer.
Heb ondertussen wel gelakt maar dat was het dan ook wel
Dus heb in ieder geval wat te lezen. (in ieder geval effe langs de foto's scrollen
Hier wat van mijn laatste creaties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh, ben een beetje klaar met taupes geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
WIC By Herome Johannesburg
Ski teal we drop is geweldig!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Herome WIC bogota
[ afbeelding ]
OPI Ski teal we drop
[ afbeelding ]
quote:
Die onderstequote:Op woensdag 1 september 2010 17:55 schreef Holyme het volgende:
Zo dan, ook weer bijgelezen.
Stormqueen, doe 'm 'ns op en showen![]()
Joell, welkom!![]()
Ainnir, welkom terugGaaf kleurtje!
RenRen-, mooiTis ook lekker weer voor zo'n herfstige kleurtjes.
buzzwheedle, crea als altijd, erg tof gedaan weer![]()
Daph_, zelfde als Ren, lekker herfstig kleurtje!
SpaceInvaders, ik vind het mooier zo met je eigen nagels, en leuke lakjes
Mss, mooi SQ kleurtjeEn die 2e is lekker fel!
Even wat recente mani spam!
[ afbeelding ]
Nubar Moon shadow
[ afbeelding ]
Oude Catrice, Mystic red
[ afbeelding ]
NOTD Catrice Spiced bronze met m57
OMG shawnquote:Op woensdag 1 september 2010 18:19 schreef Juud- het volgende:
Eers even foto plaatsen, daarna bijlezen. Snelle swatch:
[ afbeelding ]
Pink = Zoya Shawn
Ringvinger = CG Grapepop
Middelvinger = CG Agent Lavender
Wijsvinger = CC Pucclicious
Me likes
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI My Private Jet
Klopt!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:26 schreef E.T. het volgende:
Die is mooi![]()
Ik ben erg slecht met namen (ja, ook de namen van lakjes) maar is dat nou die ene die in een latere release ineens anders was?
Very nice! Die heb ik nog ongeprobeerd op de plank liggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI My Private Jet
Je stempelt echt heel mooi. Persoonlijk vind ik het nog steeds erg lastigquote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Revvvolution was gister al vrij snel beschadigd, dus maar snel overheen gestempeld.
Nu lijkt het dus gewoon zwart-wit, irl iets genuanceerderHet stempelen is wel goed gelukt vind ik zelf
[ afbeelding ]
Dus de originele versie moet ik nu op m'n wishlist zetten?quote:
Tof!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
Revvvolution was gister al vrij snel beschadigd, dus maar snel overheen gestempeld.
Nu lijkt het dus gewoon zwart-wit, irl iets genuanceerderHet stempelen is wel goed gelukt vind ik zelf
[ afbeelding ]
Deze versie ja?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Very nice! Die heb ik nog ongeprobeerd op de plank liggen.
Naja, ik heb 'm besteld bij een webshop waarvan ik eerst dacht dat ze me gescamd hadden maar dat later niet zo was enzo. Maar 20 euro ben je wel kwijt jaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dus de originele versie moet ik nu op m'n wishlist zetten?
Never nooit nergens te vinden natuurlijk
Ik heb gelijk even gecheckt enquote:
Best een goed kleurtje!!quote:
Leuke creaties Buzzquote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef buzzwheedle het volgende:
Hello, kom ook weer es kijken, kindertjes weer naar school dus heb weer eens een beetje tijd voor de computer.
Heb ondertussen wel gelakt maar dat was het dan ook wel
Dus heb in ieder geval wat te lezen. (in ieder geval effe langs de foto's scrollen
Hier wat van mijn laatste creaties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die tweede is eigenlijk best heel mooi!!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Herome WIC bogota
[ afbeelding ]
OPI Ski teal we drop
[ afbeelding ]
Wauw!! Deze vind ik steeds mooier worden!quote:
De bovenste en onderste zijn echtquote:Op woensdag 1 september 2010 17:55 schreef Holyme het volgende:
Zo dan, ook weer bijgelezen.
Stormqueen, doe 'm 'ns op en showen![]()
Joell, welkom!![]()
Ainnir, welkom terugGaaf kleurtje!
RenRen-, mooiTis ook lekker weer voor zo'n herfstige kleurtjes.
buzzwheedle, crea als altijd, erg tof gedaan weer![]()
Daph_, zelfde als Ren, lekker herfstig kleurtje!
SpaceInvaders, ik vind het mooier zo met je eigen nagels, en leuke lakjes
Mss, mooi SQ kleurtjeEn die 2e is lekker fel!
Even wat recente mani spam!
[ afbeelding ]
Nubar Moon shadow
[ afbeelding ]
Oude Catrice, Mystic red
[ afbeelding ]
NOTD Catrice Spiced bronze met m57
Oeh, puccilicious!! Is naar mij ook onderwegquote:Op woensdag 1 september 2010 18:19 schreef Juud- het volgende:
Eers even foto plaatsen, daarna bijlezen. Snelle swatch:
[ afbeelding ]
Pink = Zoya Shawn
Ringvinger = CG Grapepop
Middelvinger = CG Agent Lavender
Wijsvinger = CC Pucclicious
Me likes
Heel erg mooi!!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI My Private Jet
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Oef. Royal Navy gelakt en ik ben in dubio. het is best een toffe kleur en ik denk dat hij in goed daglicht ook erg mooi is, maar wat een kutlak qua structuur!!! Je moet echt de tijd hebben om netjes te lakken, want je maakt er heel snel heel lelijke missers mee. en echt alles wat niet mooi is aan je nagels komt tevoorschijn, een niet recht gevijld randje enzo.... brrr.
Leuk gewordenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
zomgquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk even gecheckt en![]()
Ik vind 'm alleen veel te donker voor mezelf, vandaar dat ik er nog nooit mee heb gelakt...
Als je 'm kwijt wil, weet ik nog wel een adresje er voorquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind 'm alleen veel te donker voor mezelf, vandaar dat ik er nog nooit mee heb gelakt...
Volgens mij heb ik iets heel geks gezegdquote:
Nah, hij is behoorlijk HTF, dus dat verklaart wel de reactiesquote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets heel geks gezegd
(ik hou meer van nudes, paars, roze, enzo... Dit was meer zo'n impulsaankoop waarvan ik achteraf mezelf een beetje afvroeg wat ik er mee moest... (Dit maakt het zeker niet veel beter...)![]()
quote:
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
Echt? Ik vond het juist heel lekker lakken. Structuur en alles juist super! Heb jij niet toevallig een mislukt potje gekregen?
Nou ja, smaken verschillen natuurlijk. De 1 vindt iets anders prettig lakken dan de ander.
En als je er nou een blauw lakje onder doet? En je bibberrandje daarna wegwerkt met een kwastje/wattenstokje met remover?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.
Heb jij een andere lak ofzo? De mijne is echt 10 keer zo donker? En jelly is hij echt niet, OPI Dating a Royal is jelly, dit is gewoon dun.... Heeft Orly ook al fakerds?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Linnie20v het volgende:
Royal Navy is juist awesome vanwege de jellyness!!
Heb ook geen probs met lakken gehad, met weinig ORLY's trouwens...
Omdat deze lak zo te gek is , even op herhalingsorry
Twee laagjes en Diamont topcoat
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nu niet van houden??? *zwijmel
Nou ja, ik had daar geen last van eigenlijk, zelfs maar 2 laagjes gebruikt geloof ik. Maar ik had wel net ervoor gebuft enzo, denk dat dat ook al scheelt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, hij smeert wel heel goed, maar wat ik bedoel te zeggen... het is een kéíharde kleur en ieder bibberlijntje zie je. Hij droogt ook zo dun en mat, dat hij ook nog eens 3-4 laagjes nodig heeft waardoor het bibber-effect al snel groot wordt omdat je nooit ieder laagje exact hetzelfde lakt (tenzij je scrangie of snkr-xx heet). Dat maakt het voor mij wel tot een verschrikkelijk moeilijke lak, ook al smeert hij nog zo soepel.
quote:Op donderdag 2 september 2010 06:23 schreef Ainnir het volgende:
Even snel stashfoto's gemaakt met de iphone:
-knip, want heeeeel veeeel foto's-
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 2 september 2010 07:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Even snel nagelfotootjes gemaakt dan. Moet zeggen dat hij door de juiste lichtval ook een stuk lichter kan tonen
En ja, ik smeer mn nagelriemen dagelijks in, maar het verbetert niet echtZodra lemonny flutter weer te bestellen is koop ik een potje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, op deze foto vind ik 'm echt vet!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
Blauw blijft mooi![]()
Heb al een paar dagen China Glaze Blue Sparrow op de tenen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
@ Zoeper, jouw foto's vallen toch net zo uitquote:Op donderdag 2 september 2010 07:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb jij een andere lak ofzo? De mijne is echt 10 keer zo donker? En jelly is hij echt niet, OPI Dating a Royal is jelly, dit is gewoon dun.... Heeft Orly ook al fakerds?
leukquote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Daph_ het volgende:
@ AinnirWat een prachtige stash! En wat gaaf om een keer een stash te zien die op finish is gesorteerd ipv op kleur, merk of op de vorm van het potje
![]()
En van mijn kant ook een fotootje:
[ afbeelding ]
Orly Lollipop, gestempeld met ChG Harmony en M60
Preppy, maar leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Daph_ het volgende:
@ AinnirWat een prachtige stash! En wat gaaf om een keer een stash te zien die op finish is gesorteerd ipv op kleur, merk of op de vorm van het potje
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind 'm leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Jitterbug met Metallic Muse
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
OPI DS Magic is best heul tof:
[ afbeelding ]
Foto doet 'm geen recht, helaasch.
geef mij de DS magic maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mysterieuze lakje van gister blijkt best ok te wezen, qua holo lijkt 'ie inderdaad op die H&M holo's zoals Sinful Señorita. Lakt ook best fijn, had aan twee laagjes genoeg.
Piczzz:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me evident. Maar nu eerst Zombie Zest.quote:
taalpuristenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Maar nu eerst Zombie Zest.
Die heb ik ook! En ook in roze en paarsquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mysterieuze lakje van gister blijkt best ok te wezen, qua holo lijkt 'ie inderdaad op die H&M holo's zoals Sinful Señorita. Lakt ook best fijn, had aan twee laagjes genoeg.
Piczzz:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kwam 'm gister tegen toen ik ging troostshoppen op Schiphol, verder ken ik het merk totaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik ook! En ook in roze en paars
Ick-a-bod-y?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zombie Zest is hip:
[ afbeelding ]
En nu bedenken wat m'n definitieve mani gaat worden.
[..]
Ik kwam 'm gister tegen toen ik ging troostshoppen op Schiphol, verder ken ik het merk totaal niet.De paarse en de roze heb ik laten staan, ik heb al zoveel paars en roze.
(Al ben ik nu benieuwd of de roze een dupe van die roze van H&M is.)
quote:
Nah, dat vind ik rot werken. En och, mocht het doorgaan heb ik weer wat te doen vanavond.quote:
Nice!!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Piczzz:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit of ik een kleur als deze zal dragen. Maar vind het wel mooi!!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zombie Zest is hip:
[ afbeelding ]
En nu bedenken wat m'n definitieve mani gaat worden.
[..]
Ik kwam 'm gister tegen toen ik ging troostshoppen op Schiphol, verder ken ik het merk totaal niet.De paarse en de roze heb ik laten staan, ik heb al zoveel paars en roze.
(Al ben ik nu benieuwd of de roze een dupe van die roze van H&M is.)
En dit is nou precies zoals ik gehoopt had dat die paarse halloween Milani eruit zou zienquote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Linnie20v het volgende:
Om het groepie compleet te maken:
[ afbeelding ]
Mummy May I?
Meuj!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mummy May I?
must have this onequote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mummy May I?
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mummy May I?
Wow!! zo veel!quote:Op donderdag 2 september 2010 06:23 schreef Ainnir het volgende:
Even snel stashfoto's gemaakt met de iphone:
[ afbeelding ]
De Helmers, met voorlopige labels
[ afbeelding ]
Shimmer 1
[ afbeelding ]
Shimmer 2
[ afbeelding ]
Sheer
[ afbeelding ]
Creme / Jelly
[ afbeelding ]
Wielen
[ afbeelding ]
Backups / Voorraad
[ afbeelding ]
Microglitter
[ afbeelding ]
Glitter / Fun
[ afbeelding ]
Holo
[ afbeelding ]
Duochrome
[ afbeelding ]
Frost / Metallic
[ afbeelding ]
Suede / Matte
Het lijkt zo weinig nu het weggestopt zit![]()
Bonuspic:
[ afbeelding ]
Thor & Freyja
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Daph_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Yes!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ RenRen: nieuwe aanwinsten?
wow, die is tof zeg!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Mummy May I?
Ik vind hem heel mooi! Maar ik kan het zelf ook nietquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Lips het volgende:
Ik heb gisteren weer zitten marbelen... ging me deze keer minder goed af dan de vorige keer en heeft nogal wat uren, watjes, sateprikkers, wattenstaafjes, nagellak, nagellakremover en vaseline gekost
Ben niet zo tevreden over deze als vorige keer, denk door de kleuren dat het niet zo goed ging. Wil volgende keer iets proberen met wit en zilver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow, die is tof zeg!
Is het een oudje of van een nieuwere collectie?
ooow ja, ik zie hem nu op TD staanquote:
Ik moet aan gal denken bij het zien van deze kleur.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zombie Zest is hip:
[ afbeelding ]
Wat heb je voor sierraad om je vingers/hand?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Lips het volgende:
Ik heb gisteren weer zitten marbelen... ging me deze keer minder goed af dan de vorige keer en heeft nogal wat uren, watjes, sateprikkers, wattenstaafjes, nagellak, nagellakremover en vaseline gekost
Ben niet zo tevreden over deze als vorige keer, denk door de kleuren dat het niet zo goed ging. Wil volgende keer iets proberen met wit en zilver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silver braces, om gewrichten in je hand te ontlasten, als je daar last van hebt. Mijn moeder heeft artrose in haar duim en heeft ook zoiets, alleen die is veel kleiner. MiMu ook. Zo'n brace, artrose geloof ik nietquote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je voor sierraad om je vingers/hand?
Ik vind m wel tof zo met die kleurtjes!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Lips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |