Als je niet eens een rekenmachine hebt wens ik je veel succes met het voltooien van deze opleiding tsquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef rub3n het volgende:
Hmm rekenmachine, heb ik die:-o eens zoeken!
Met hoofdrekenen is niks mis hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als je niet eens een rekenmachine hebt wens ik je veel succes met het voltooien van deze opleiding ts
Daar heb je wel een punt maar dan zou ts vaardig erin moeten zijn. Op scholen wordt je niet beloond voor het proberen van een taak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met hoofdrekenen is niks mis hoor.
Dat werkt idd goed wanneer je een wiskundige formule moet uitreken. Tijd genoeg immersquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met hoofdrekenen is niks mis hoor.
Bij Commerciele Economie hoef je geen logaritmes, wortels, lastige delingen of andere lastige berekeningen te verwachten hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat werkt idd goed wanneer je een wiskundige formule moet uitreken. Tijd genoeg immers
Dat laatstequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef rub3n het volgende:
Nou ik zie hier toch wel een redelijke formule hoor.
[ afbeelding ]
Of ben ik niks gewend?
Kopen is ook een optie, bij de meeste drogisterijen en boekenwinkels kan hij na 9 uur ééntje aanschaffen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:26 schreef mafkees01 het volgende:
Je kan het toch ook even lenen ergens? Bij economie gaan zitten zonder rekenmachine is sowieso kansloos imo...
Ja, dat had je gisteren moeten zeggen.. nu had die arme jongen gisteren geen pen meegenomenquote:
Dat is altijd zo hoor, tenzij je overbrugging hebt kunnen aanvragen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef rub3n het volgende:
Ik heb die prut allemaal nog niet aangeschaft om een aantal redenen.
Dankzij een screw-up bij Windesheim ik niet mee "kon" doen aan de toelating op 8 juni. En ik nu dus op 31 augustus deze toelating moet doen.
Dan begin je dus 6 september aan een opleiding waar je nog niet voor toegelaten bent. Om dan een rekenmachine, boeken en dergelijke te gaan aanschaffen om misschien 2 weken later te moeten stoppen, kan en wil ik niet opbrengen.
Ook het feit dat je pas eind september je eerste studiefinanciering ontvangt terwijl je begin september al collegegeld (en dus eigenlijk boeken) zou moeten bestellen speelt ook mee.
Ik ben morgen ruim op tijd op school, als je een (grafische) rekenmachine nodig blijft te hebben dan regel ik er alsnog 1.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:48 schreef aaipod het volgende:
Laat je ons nog wel even weten hoe het ging TS?
Drie weken geleden dezelfde toets gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef rub3n het volgende:
Economie: twijfel
Statistiek: voldoende
Engels: voldoende
Heeft iemand hier wel eens een toets gemaakt? Wat was jouw uitslag?
Zijn de toetsen even zwaar als die van het echte examen , of zijn de opgaven wat minder pittig bij zon 21+ toets.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:28 schreef Inchigo het volgende:
[..]
Drie weken geleden dezelfde toets gedaan.
Economie: Niet voldoende gescoord
Statistiek: Goed
Engels: Goed
Op grond van Economie afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |