abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2014 @ 17:57:00 #151
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_147575115
Kick!

FOkkers al bij een afscheidsconcert geweest?
Ik bij 1 in Almere
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_147666203
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Paul het volgende:
Kick!

FOkkers al bij een afscheidsconcert geweest?
Ik bij 1 in Almere
Was niks zeker?
pi_147666244
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Paul het volgende:
Kick!

FOkkers al bij een afscheidsconcert geweest?
Ik bij 1 in Almere
Ja afgelopen week in Apeldoorn.
Was mooi. O+
  donderdag 18 december 2014 @ 12:50:08 #154
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_147702994
Was zaterdag in alkmaar. Leuk concert. Eerste uur leuke albumtracks. Daarna de hits.
Zonde dat ze stoppen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:55:04 #155
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148746774
Vanavond naar het Luxor, naar de helden. Nog 1 avond "even nog doen alsof dit niet voorbij gaat" ;(
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148747967
Ik ga morgen naar 't Luxor :D Zou eerst vanavond gaan maar kwam niet uit dus heb kaartjes weten te ruilen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 08:52:39 #157
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148769606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga morgen naar 't Luxor :D Zou eerst vanavond gaan maar kwam niet uit dus heb kaartjes weten te ruilen.
Veel plezier, was een toffe avond! Heel jammer dat ze er mee stoppen :(
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148836470
Was zeker tof. Had eigenlijk wel, gezien de locatie, Kop Van Zuid verwacht. Maar die deden ze niet eens.
Eigenlijk blijft het doodzonde dat ze stoppen. Ze speelden 3 nieuwe nummers en ook die klonken gewoon weer goed.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:56:47 #159
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148952204
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef kalinhos het volgende:
Was zeker tof. Had eigenlijk wel, gezien de locatie, Kop Van Zuid verwacht. Maar die deden ze niet eens.
Eigenlijk blijft het doodzonde dat ze stoppen. Ze speelden 3 nieuwe nummers en ook die klonken gewoon weer goed.
Ik heb nog een kaartje voor Carré weten te bemachtigen. Niet het laatste concert :@

Weet niet of de programma's veel op elkaar lijken, dus een spoilertje voor het geval ik iets verraad:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148962414
Alleen die laatste speelden ze bij mij, in hun greatest hits zeg maar. Die andere 2 heb ik niet gehoord.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 maart 2015 @ 20:07:57 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151201517
Vanavond is het allerlaatste concert in Carre
http://frontpage.fok.nl/w(...)laatste-concert.html
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_151203817
:'(
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 maart 2015 @ 21:52:19 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151206257
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_151206836
Herman :'(
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:50:23 #166
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151215563
Ik ben het voorlaatste concert op 29 maart nog geweest. Blij als een kind met mijn kaartje dat ik via marktplaats bemachtigd had. De beste muzikanten van Nederland in het mooiste theater van Nederland _O_

De monoloog van Paul de Munnik was erg mooi. "Als je een boek dat je vreugde en liefde heeft gebracht mag sluiten, wees dan niet verdrietig. Niemand pakt je dat boek af, het is voor jou, voor altijd. Herinneringen blijven altijd van jou. Wat je kwijt bent maakt je rijk"

Afijn, iets wat daar op lijkt. Dat soort teksten, en uiteraard vooral de teksten in de nummers, hebben me vaak houvast gegeven in de afgelopen (op persoonlijk vlak) turbulente jaren.

Doodzonde dat ze uit elkaar gaan, maar ze laten een prachtige erfenis achter. Verbluffend hoe die 2 gasten moeiteloos switchen van piano, naar gitaar, naar mondharmonica, naar drums, en ook nog zingen tussendoor. Topmuzikanten, voor mijn gevoel toch door het grote publiek een beetje onderschat.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151216176
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik ben het voorlaatste concert op 29 maart nog geweest. Blij als een kind met mijn kaartje dat ik via marktplaats bemachtigd had. De beste muzikanten van Nederland in het mooiste theater van Nederland _O_

De monoloog van Paul de Munnik was erg mooi. "Als je een boek dat je vreugde en liefde heeft gebracht mag sluiten, wees dan niet verdrietig. Niemand pakt je dat boek af, het is voor jou, voor altijd. Herinneringen blijven altijd van jou. Wat je kwijt bent maakt je rijk"

Afijn, iets wat daar op lijkt. Dat soort teksten, en uiteraard vooral de teksten in de nummers, hebben me vaak houvast gegeven in de afgelopen (op persoonlijk vlak) turbulente jaren.

Doodzonde dat ze uit elkaar gaan, maar ze laten een prachtige erfenis achter. Verbluffend hoe die 2 gasten moeiteloos switchen van piano, naar gitaar, naar mondharmonica, naar drums, en ook nog zingen tussendoor. Topmuzikanten, voor mijn gevoel toch door het grote publiek een beetje onderschat.
Absoluut, ben erg blij dat ik naar hun afscheidsconcert in Apeldoorn ben geweest.
Bijzonder veel mooie liedjes gemaakt.
pi_151216196
Wat was het gisteravond een fantastische avond _O_ En het mooie is, op het podium leek helemaal niet de sfeer te hangen dat dit het afscheid was, erg mooi gedaan ^O^

Oh, en om Het woord is aan nog eens live te horen was echt het tofste wat ik heb meegemaakt. Toen kon mijn avond echt niet meer stuk :D _O_

EDIT: En nog mooier: Thomas, Paul en David die met zijn drieën nog een keer Vondelpark Vannacht ten gehore brachten O+ Kippenvelmomentje.

[ Bericht 14% gewijzigd door PeterKelder op 31-03-2015 10:25:13 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151216364
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik ben het voorlaatste concert op 29 maart nog geweest. Blij als een kind met mijn kaartje dat ik via marktplaats bemachtigd had. De beste muzikanten van Nederland in het mooiste theater van Nederland _O_

De monoloog van Paul de Munnik was erg mooi. "Als je een boek dat je vreugde en liefde heeft gebracht mag sluiten, wees dan niet verdrietig. Niemand pakt je dat boek af, het is voor jou, voor altijd. Herinneringen blijven altijd van jou. Wat je kwijt bent maakt je rijk"

Afijn, iets wat daar op lijkt.
Paul's monoloog hebben ze nu ook op de Facebook-pagina gezet. Had zo een liedje kunnen zijn:

quote:
Afscheid komt in schokkerige beelden
We zien
de plekken waar wij als jongens speelden
Waar wij als mannen
onze plannen de ruimte gaven
Waar we zagen dat het kon
Waar dat
wat jij wat ik verzon
Als vanzelf gestalte kreeg,
Het licht zocht
Opsteeg
om de hemel te verkennen
Hoe snel
kun je wennen aan geluk.
Afscheid komt in de meest vrolijke kleuren
Als het boek waar je zo van hield
gesloten wordt
Hoef je niet te treuren
Want het is van jou
En het blijft bij jou
Geen mens
neemt je je herinneringen af
Afscheid
is dan ook geen straf
Maar een kans misschien nog wel het meest
te zien
Hoe mooi het is geweest
Wat je kwijt bent
maakt je rijk
Omdat je dan pas ziet
Hoe groot het was
Hoe mooi
Ontsproot het gras
Waar nu de vrachtwagens parkeren
En fabrieken fabriceren
Waar ooit het graan te wuiven stond
We kijken toe met open mond
Hoe mooi het was
Dat zie je pas aan het eind
Of net daarna
Pak mijn hand
Ik ga

Tekst : Paul de Munnik
quote:
Dat soort teksten, en uiteraard vooral de teksten in de nummers, hebben me vaak houvast gegeven in de afgelopen (op persoonlijk vlak) turbulente jaren.

Doodzonde dat ze uit elkaar gaan, maar ze laten een prachtige erfenis achter. Verbluffend hoe die 2 gasten moeiteloos switchen van piano, naar gitaar, naar mondharmonica, naar drums, en ook nog zingen tussendoor. Topmuzikanten, voor mijn gevoel toch door het grote publiek een beetje onderschat.
Ging Thomas bij jou ook zo lekker tekeer op de mondharmonica? Godsamme, het maakte Geef me al je armen (wat ik persoonlijk het enige slechte nummer vind) al echt prachtig, bij Ik hou van bijna maakte hij het liedje echt veel swingender en bij Hoogmoed en de val ging hij echt minutenlang compleet los. Al zou hij een cd opnemen met alleen mondharmonicamuziek, dan nog komt die er bij mij absoluut in!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:04:41 #170
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151217377
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Paul's monoloog hebben ze nu ook op de Facebook-pagina gezet. Had zo een liedje kunnen zijn:

[..]

[..]

Ging Thomas bij jou ook zo lekker tekeer op de mondharmonica? Godsamme, het maakte Geef me al je armen (wat ik persoonlijk het enige slechte nummer vind) al echt prachtig, bij Ik hou van bijna maakte hij het liedje echt veel swingender en bij Hoogmoed en de val ging hij echt minutenlang compleet los. Al zou hij een cd opnemen met alleen mondharmonicamuziek, dan nog komt die er bij mij absoluut in!
Die monoloog :D Jij bent vanaf nu mijn Fok! Held _O_ In Luxor (begin dit jaar deze show daar al bezocht) vond ik het indrukwekkend, dus nu in Carré probeerde ik zoveel mogelijk te onthouden van die prachtige tekst. Ik sla deze gelijk op ^O^

En inderdaad, met name bij hoogmoed en de val knalde heel Carré uit elkaar door een mondharmonicasolo :D Nooit gedacht als kind zijnde dat ik op mondharmonicamuziek uit mijn dak kon gaan, haha

Ik deel ook je mening over "het woord is aan". Heerlijk moment dat je die eerste noten hoort, en beseft dat je het nog 1 keer live mag horen. Helaas is er zoveel in de kelder blijven hangen. Lena, Eerste Helmersstraat, geluk heb je te leen, zo is het goed, jaren ver van hier (zomaar een persoonlijke greep). Zelfs voor hits als verkeerd verbonden en de Kapitein deel II was er geen ruimte meer. Dat zegt wel wat.

Lag het trouwens aan mij, of had Thomas Acda bij "Als je bij me weggaat" nou moeite om de uithalen op het eind er uit te krijgen? Misschien toch de jaren..

Maar wel jaloers dat je er de laatste avond bij was. Toch een herinnering die je niet snel meer gaat vergeten _O_
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151217477
Overigens komt het afscheidsconcert zoals opgenomen afgelopen zondag in Carré eind mei uit op dvd en blu-ray _O_

Tracklist is hetzelfde als het gisteravond was. Mét Het woord is aan _O_

1. Groeten uit Maaiveld
2. Tijd (zonder titel)
3. Laat me slapen
4. Geef me al je armen
5. Foto's van vandaag
6. Ik hou van bijna
7. Het woord is aan
8. Zo'n lief als ik had
9. Ik hou van jou
10. Lopen tot de zon komt
11. Beatles en de buren
12. Voetstuk staan
13. Hoogmoed en de val
14. Ik kom eraan
15. De Hoed
16. Ik ben benieuwd
17. Als het vuur gedoofd is
18. Als je bij me weggaat
19. Ren Lenny ren
20. Niet of nooit geweest
21. Het regent zonnestralen
22. Out on the weekend
23. De stad Amsterdam
24. Vondelpark Vannacht
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151217568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens komt het afscheidsconcert zoals opgenomen afgelopen zondag in Carré eind mei uit op dvd en blu-ray _O_

Tracklist is hetzelfde als het gisteravond was. Mét Het woord is aan _O_

1. Groeten uit Maaiveld
2. Tijd (zonder titel)
3. Laat me slapen
4. Geef me al je armen
5. Foto's van vandaag
6. Ik hou van bijna
7. Het woord is aan
8. Zo'n lief als ik had
9. Ik hou van jou
10. Lopen tot de zon komt
11. Beatles en de buren
12. Voetstuk staan
13. Hoogmoed en de val
14. Ik kom eraan
15. De Hoed
16. Ik ben benieuwd
17. Als het vuur gedoofd is
18. Als je bij me weggaat
19. Ren Lenny ren
20. Niet of nooit geweest
21. Het regent zonnestralen
22. Out on the weekend
23. De stad Amsterdam
24. Vondelpark Vannacht
Mooi. _O_
pi_151217634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens komt het afscheidsconcert zoals opgenomen afgelopen zondag in Carré eind mei uit op dvd en blu-ray _O_

Tracklist is hetzelfde als het gisteravond was. Mét Het woord is aan _O_

1. Groeten uit Maaiveld
2. Tijd (zonder titel)
3. Laat me slapen
4. Geef me al je armen
5. Foto's van vandaag
6. Ik hou van bijna
7. Het woord is aan
8. Zo'n lief als ik had
9. Ik hou van jou
10. Lopen tot de zon komt
11. Beatles en de buren
12. Voetstuk staan
13. Hoogmoed en de val
14. Ik kom eraan
15. De Hoed
16. Ik ben benieuwd
17. Als het vuur gedoofd is
18. Als je bij me weggaat
19. Ren Lenny ren
20. Niet of nooit geweest
21. Het regent zonnestralen
22. Out on the weekend
23. De stad Amsterdam
24. Vondelpark Vannacht
Volgens mij (maar tis al 3 maandjes geleden) is dit bijna exact dezelfde speellijst als in Rotterdam. Koop niet vaak DVD's meer maar dit zal er zeker eentje worden :)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151217988
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Die monoloog :D Jij bent vanaf nu mijn Fok! Held _O_ In Luxor (begin dit jaar deze show daar al bezocht) vond ik het indrukwekkend, dus nu in Carré probeerde ik zoveel mogelijk te onthouden van die prachtige tekst. Ik sla deze gelijk op ^O^
Haha, graag gedaan :)
Eigenlijk zouden ze ook de metafoor van Thomas mogen plaatsen over het museum _O-

quote:
En inderdaad, met name bij hoogmoed en de val knalde heel Carré uit elkaar door een mondharmonicasolo :D Nooit gedacht als kind zijnde dat ik op mondharmonicamuziek uit mijn dak kon gaan, haha
En het bleef doorgaan, echt fantastisch _O_

quote:
Ik deel ook je mening over "het woord is aan". Heerlijk moment dat je die eerste noten hoort, en beseft dat je het nog 1 keer live mag horen. Helaas is er zoveel in de kelder blijven hangen. Lena, Eerste Helmersstraat, geluk heb je te leen, zo is het goed, jaren ver van hier (zomaar een persoonlijke greep). Zelfs voor hits als verkeerd verbonden en de Kapitein deel II was er geen ruimte meer. Dat zegt wel wat.
Ik had nooit verwacht om Het woord is aan nog eens te horen, was echt blij verrast toen Angelo de eerste akkoorden inzette. Eerste Helmersstraat staat volgens mij wel op de app bij de backstage-passes, Geluk heb je te leen ook. Lena zou ook op de app komen, tenminste, Paul was enthousiast toen die suggestie op Twitter werd gedaan. De rest van het rijtje had ook echt voorbij mogen komen ja. En Verkeerd verbonden was echt een gemis. Hoe dat gespeeld werd op het Mijlpaal-concert in 2013... Dat was gewoon pure rock :D

quote:
Lag het trouwens aan mij, of had Thomas Acda bij "Als je bij me weggaat" nou moeite om de uithalen op het eind er uit te krijgen? Misschien toch de jaren..
Ja, gisteren was het ook moeilijk bij hem. Misschien dat hij dacht aan de alimentatie die hij dan aan zijn ex-vrouw moet betalen _O-

Geen idee of hij dat op zondag ook in geuren en kleuren heeft staan uitleggen in de intro van Foto's van vandaag (was ook een verrassing trouwens!), maar veel nummers op de eerste 4 cd's gingen eigenlijk over zijn toenmalige vrouw. Die is nu een stuk vrolijker en lacht veel vaker, maar wel meer aan het begin dan aan het einde van de maand. Dat om de alimentatie. "En mocht u verzoeknummers hebben, dan niet van de eerste vier cd's, want dan heeft zij een reden extra geld bij mij te halen." _O-

quote:
Maar wel jaloers dat je er de laatste avond bij was. Toch een herinnering die je niet snel meer gaat vergeten _O_
Zeker! Hoewel het absoluut niet voelde als een allerlaatste concert gek genoeg. Het was alsof ze nog midden in de tour zaten eigenlijk. Misschien maar beter ook, anders was het een zeer beladen avond geworden.

Thomas: "Hou toch eens op met die valse bescheidenheid! Ik durf hier midden in Carré - waar is het midden, oh hier - te beweren dat wij één van de beste Nederlandse bands van de afgelopen 20 jaar zijn geweest!" _O_ _O-

En het applaus dat wij als publiek aan David hebben gegeven na zijn afscheidswoorden ("Ik ben David Middelhoff en was de basgitarist van Acda en de Munnik")... Kippenvel.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151218055
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Volgens mij (maar tis al 3 maandjes geleden) is dit bijna exact dezelfde speellijst als in Rotterdam. Koop niet vaak DVD's meer maar dit zal er zeker eentje worden :)
Ah! Ik las wel van de week dat bij één van de Carré-concerten Kees nog eens ten gehore werd gebracht. Er zat dus wel wat speling in qua setlijst, maar het was grotendeels hetzelfde overal.

Ik hoop overigens wel dat de cabaret-stukjes tussendoor gewoon op de dvd komen te staan. Als ik alleen al denk aan het verhaal over het Van Gogh Museum moet ik weer lachen :D

[ Bericht 13% gewijzigd door PeterKelder op 31-03-2015 11:31:30 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:41:58 #176
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151218633
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Volgens mij (maar tis al 3 maandjes geleden) is dit bijna exact dezelfde speellijst als in Rotterdam. Koop niet vaak DVD's meer maar dit zal er zeker eentje worden :)
Ik heb ze allebei bezocht, en het was een kopie van de avond in Rotterdam. Ergens jammer, maar heb nu wel meer intens kunnen genieten. In Rotterdam werd ik toch een paar keer een beetje overvallen door sommige nummers, want 20 jaar Acda en de Munnik luisteren, en liedjes krijgen associaties met persoonlijke zaken. Nu dus geen verrassingen, wat dus best prettig was :)

Ook wel chique naar de fans toe, dat iedereen hetzelfde afscheid heeft gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, graag gedaan :)
Eigenlijk zouden ze ook de metafoor van Thomas mogen plaatsen over het museum _O-

[..]

En het bleef doorgaan, echt fantastisch _O_

[..]

Ik had nooit verwacht om Het woord is aan nog eens te horen, was echt blij verrast toen Angelo de eerste akkoorden inzette. Eerste Helmersstraat staat volgens mij wel op de app bij de backstage-passes, Geluk heb je te leen ook. Lena zou ook op de app komen, tenminste, Paul was enthousiast toen die suggestie op Twitter werd gedaan. De rest van het rijtje had ook echt voorbij mogen komen ja. En Verkeerd verbonden was echt een gemis. Hoe dat gespeeld werd op het Mijlpaal-concert in 2013... Dat was gewoon pure rock :D

[..]

Ja, gisteren was het ook moeilijk bij hem. Misschien dat hij dacht aan de alimentatie die hij dan aan zijn ex-vrouw moet betalen _O-

Geen idee of hij dat op zondag ook in geuren en kleuren heeft staan uitleggen in de intro van Foto's van vandaag (was ook een verrassing trouwens!), maar veel nummers op de eerste 4 cd's gingen eigenlijk over zijn toenmalige vrouw. Die is nu een stuk vrolijker en lacht veel vaker, maar wel meer aan het begin dan aan het einde van de maand. Dat om de alimentatie. "En mocht u verzoeknummers hebben, dan niet van de eerste vier cd's, want dan heeft zij een reden extra geld bij mij te halen." _O-

[..]

Zeker! Hoewel het absoluut niet voelde als een allerlaatste concert gek genoeg. Het was alsof ze nog midden in de tour zaten eigenlijk. Misschien maar beter ook, anders was het een zeer beladen avond geworden.

Thomas: "Hou toch eens op met die valse bescheidenheid! Ik durf hier midden in Carré - waar is het midden, oh hier - te beweren dat wij één van de beste Nederlandse bands van de afgelopen 20 jaar zijn geweest!" _O_ _O-

En het applaus dat wij als publiek aan David hebben gegeven na zijn afscheidswoorden ("Ik ben David Middelhoff en was de basgitarist van Acda en de Munnik")... Kippenvel.
Het einde was wel eventjes een momentje van brok in de keel inderdaad. David Middelhoff heeft ook wel een heldenstatus bereikt eigenlijk.

Dat stukje dat ze elkaar complimenten gaven, om te laten zien dat ze niet met ruzie uit elkaar gingen vond ik ook zo geniaal :D Paul de Munnik over mondharmonica spelen en zingen tegelijkertijd. En dat dat niet gaat, want dan gaat het zo van: mwurmumum _O-

Ja, die valse bescheidenheid, dat stukje dat hij alleen maar een potlood en papier nodig had om kunst te maken, letters die van kleur veranderden op het papier, letters die goud werden _O-
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151218950
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik heb ze allebei bezocht, en het was een kopie van de avond in Rotterdam. Ergens jammer, maar heb nu wel meer intens kunnen genieten. In Rotterdam werd ik toch een paar keer een beetje overvallen door sommige nummers, want 20 jaar Acda en de Munnik luisteren, en liedjes krijgen associaties met persoonlijke zaken. Nu dus geen verrassingen, wat dus best prettig was :)

Ook wel chique naar de fans toe, dat iedereen hetzelfde afscheid heeft gehad.
Zeker!

quote:
[..]

Het einde was wel eventjes een momentje van brok in de keel inderdaad. David Middelhoff heeft ook wel een heldenstatus bereikt eigenlijk.
En wat krijgt hij ervoor? Drie tientjes :') _O-

quote:
Dat stukje dat ze elkaar complimenten gaven, om te laten zien dat ze niet met ruzie uit elkaar gingen vond ik ook zo geniaal :D Paul de Munnik over mondharmonica spelen en zingen tegelijkertijd. En dat dat niet gaat, want dan gaat het zo van: mwurmumum _O-
Dat was wel echt geniaal ja _O-

Geen idee of het echt of gespeeld was gisteren, maar na Voetstuk staan werd het drumstel van Dave wel meegenomen door de toneelmeester terwijl die de spullen van Thomas (inclusief afgebroken stokjes - "Zit er hier ook een klein Chineesje in de zaal? Zo ja, dan heb ik je bestek gevonden.") gewoon liet staan. Gevolg: Thomas die gespeeld boos deed en na enkele keren die gast terugroepen zei:

"Hallo, het is toch niet Dave en de Munnik?"
Paul: "Nog niet nee."

_O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_ _O- _O_

quote:
Ja, die valse bescheidenheid, dat stukje dat hij alleen maar een potlood en papier nodig had om kunst te maken, letters die van kleur veranderden op het papier, letters die goud werden _O-
En dat ze dan drie minuten echt blij waren met het resultaat en het vervolgens moesten herschrijven :D _O-
En Paul die al 20 jaar geen vaseline nodig heeft _O- _O- _O-

Oh: Thomas is trouwens de uitvinder van bol.com :7

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 31-03-2015 11:58:20 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151219930


:'( _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 12:47:52 #179
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151220982
Toen ik Acda en de Munnik voor het eerst live bezocht: allemaal leuke meiden in het publiek :9~

De eindafrekening; Met drie man op Fok! _O-
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151220998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
Geen idee of het echt of gespeeld was gisteren, maar na Voetstuk staan werd het drumstel van Dave wel meegenomen door de toneelmeester terwijl die de spullen van Thomas (inclusief afgebroken stokjes - "Zit er hier ook een klein Chineesje in de zaal? Zo ja, dan heb ik je bestek gevonden.") gewoon liet staan. Gevolg: Thomas die gespeeld boos deed en na enkele keren die gast terugroepen zei:

"Hallo, het is toch niet Dave en de Munnik?"
Paul: "Nog niet nee."
Dit zat ook in de voorstelling van zaterdag.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_151221486
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Toen ik Acda en de Munnik voor het eerst live bezocht: allemaal leuke meiden in het publiek :9~

De eindafrekening; Met drie man op Fok! _O-
_O- _O- _O-

Maar nu is de vraag: wanneer was dat dan? Vraag me af of die leuke meiden a) Nu nog zo leuk zijn, en b) Of die leuke meiden nu nog Acda en de Munnik luisteren :P

Kunnen we daar niet een museum-metafoor van maken? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151221517
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:48 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dit zat ook in de voorstelling van zaterdag.
Ah, gespeeld dus. Toch knap hoe ze het zo weten te brengen alsof het een spontane gebeurtenis is.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:03:35 #183
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151226150
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Maar nu is de vraag: wanneer was dat dan? Vraag me af of die leuke meiden a) Nu nog zo leuk zijn, en b) Of die leuke meiden nu nog Acda en de Munnik luisteren :P

Kunnen we daar niet een museum-metafoor van maken? _O-
Tja, logisch beredeneerd zijn die vrouwen al lang en breed moeder. Was in de zomer van 1997 dat ik ze leerde kennen. Single-cd van niet of nooit geweest gekocht en meegenomen op vakantie naar Kreta. Uiteraard het CD-tje meegenomen naar de lokale Hollandse kroeg, elke avond wel een paar keer gedraaid daar, haha

Maar eigenlijk was ik het nummer zelf best wel snel zat, de : "B-kant" Henk, stond eigenlijk in de repeat als ik aan het strand lag. Dat nummer zorgde dat ik erg nieuwsgierig werd naar meer nummers, bij thuiskomst dus de CD gekocht, en grijs geraaid _O_ 1998 Schrijven we. Denk dat ik een jaartje later wel het eerste optreden bijwoonde.

Museum-metafoor... Wel moeilijk hoor! Kunst wordt waardevoller naarmate de tijd verstrijkt. Vrouwen echter ... :P
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151226350
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Tja, logisch beredeneerd zijn die vrouwen al lang en breed moeder. Was in de zomer van 1997 dat ik ze leerde kennen. Single-cd van niet of nooit geweest gekocht en meegenomen op vakantie naar Kreta. Uiteraard het CD-tje meegenomen naar de lokale Hollandse kroeg, elke avond wel een paar keer gedraaid daar, haha

Maar eigenlijk was ik het nummer zelf best wel snel zat, de : "B-kant" Henk, stond eigenlijk in de repeat als ik aan het strand lag. Dat nummer zorgde dat ik erg nieuwsgierig werd naar meer nummers, bij thuiskomst dus de CD gekocht, en grijs geraaid _O_ 1998 Schrijven we. Denk dat ik een jaartje later wel het eerste optreden bijwoonde.
Ah, mooi verhaal! En Henk is ook zo'n pareltje _O_

Overigens zijn sommige B-kantjes ook vaak toffer dan de singles: Een lief die niet zo huilt of Vandaag gedaan (zonde dat ze die gisteren niet gespeeld hebben, was wel zo toepasselijk geweest) zijn echt geweldige liedjes :)

quote:
Museum-metafoor... Wel moeilijk hoor! Kunst wordt waardevoller naarmate de tijd verstrijkt. Vrouwen echter ... :P
Die kan Thomas gebruiken voor de reünie-tour over 10 jaar :D ^O^ _O_ _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:22:42 #185
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151227053
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah, mooi verhaal! En Henk is ook zo'n pareltje _O_

Overigens zijn sommige B-kantjes ook vaak toffer dan de singles: Een lief die niet zo huilt of Vandaag gedaan (zonde dat ze die gisteren niet gespeeld hebben, was wel zo toepasselijk geweest) zijn echt geweldige liedjes :)

[..]

Die kan Thomas gebruiken voor de reünie-tour over 10 jaar :D ^O^ _O_ _O-
Is vaak dat de beste nummers voor het grote publiek verborgen blijven. Zo vind ik Niets kan mij nog stoppen ook geniaal. Helaas niet op Spotify te vinden, en een goede youtube versie is ook niet makkelijk te vinden. Toch maar dat CD'tje zien te scoren van de Poema's.

Hoe lang volg jij ze al dan?
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151227781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Is vaak dat de beste nummers voor het grote publiek verborgen blijven. Zo vind ik Niets kan mij nog stoppen ook geniaal. Helaas niet op Spotify te vinden, en een goede youtube versie is ook niet makkelijk te vinden. Toch maar dat CD'tje zien te scoren van de Poema's.
Dat lied stond ooit op YouTube, maar is verwijderd :( Ik mis niets is ook echt prachtig, weer dankzij die mondharmonica op het einde _O_

quote:
Hoe lang volg jij ze al dan?
Als ik Mis ik mij op de Kameleonfilm-cd buiten beschouwing laat, bijna 3 jaar. Ik zocht op een dinsdagmiddag op school naar muziek en dacht 'Laat ik eens iets van Acda en de Munnik opzoeken'. Maar omdat ik echt geen zin had in de bekende hits, besloot ik de tracklist van de eerste cd eens te bekijken. En het eerste liedje daarvan, Als het vuur gedoofd is, raakte mij meteen vanaf de eerste akkoorden.

Toen ik vervolgens Drie keer vallen en Lopen tot de zon komt had gehoord was ik wel overtuigd dat ik het vaker wilde gaan luisteren. Dus kocht ik de verzamel-cd Adem uit 2005, en langzaamaan begon ik steeds meer nummers leuk te vinden en zocht ik algauw echt alle liedjes die er maar te vinden waren op om te luisteren, en kreeg ik ook interesse in de theaterprogramma's die ze gemaakt hadden. Sindsdien ben ik wel echt fan van ze geweest.

En toch, gek genoeg, was het gisteren de eerste keer dat ik ze live zag spelen :') De voorstelling van 't Heerst kwam hier niet meer in de buurt, het Vondelpark-concert leek mij iets te link (hou niet van enorme drukte) en ik was net te laat voor kaartjes in Rotterdam. Ergens vind ik het wel geinig: ik ben voor het eerst bij een concert van ze geweest, wat meteen hun laatste concert was. Maar zo heb ik gisteren wel echt flink kunnen genieten :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:41:33 #187
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151229988
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat lied stond ooit op YouTube, maar is verwijderd :( Ik mis niets is ook echt prachtig, weer dankzij die mondharmonica op het einde _O_

[..]

Als ik Mis ik mij op de Kameleonfilm-cd buiten beschouwing laat, bijna 3 jaar. Ik zocht op een dinsdagmiddag op school naar muziek en dacht 'Laat ik eens iets van Acda en de Munnik opzoeken'. Maar omdat ik echt geen zin had in de bekende hits, besloot ik de tracklist van de eerste cd eens te bekijken. En het eerste liedje daarvan, Als het vuur gedoofd is, raakte mij meteen vanaf de eerste akkoorden.

Toen ik vervolgens Drie keer vallen en Lopen tot de zon komt had gehoord was ik wel overtuigd dat ik het vaker wilde gaan luisteren. Dus kocht ik de verzamel-cd Adem uit 2005, en langzaamaan begon ik steeds meer nummers leuk te vinden en zocht ik algauw echt alle liedjes die er maar te vinden waren op om te luisteren, en kreeg ik ook interesse in de theaterprogramma's die ze gemaakt hadden. Sindsdien ben ik wel echt fan van ze geweest.

En toch, gek genoeg, was het gisteren de eerste keer dat ik ze live zag spelen :') De voorstelling van 't Heerst kwam hier niet meer in de buurt, het Vondelpark-concert leek mij iets te link (hou niet van enorme drukte) en ik was net te laat voor kaartjes in Rotterdam. Ergens vind ik het wel geinig: ik ben voor het eerst bij een concert van ze geweest, wat meteen hun laatste concert was. Maar zo heb ik gisteren wel echt flink kunnen genieten :)
Echte fokkers houden niet van drukte _O_ Wel bijzonder dat het ook gelijk de laatste keer was, kaarten gekocht via Carré gewoon? Of via de zwarte markt?

Op ad.nl een artikel over Acda en de Munnik trouwens

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-tweede-leven.dhtml

Deze passage is wel tenenkrommend:



46, twee echtscheidingen, en met haar man (nummer 3 dus :') ) naar Acda en de Munnik via Carré, want via een internet site was ze opgelicht _O- Dan ben je toch gewoon een dom wijf? :D

En CD van jou, CD van mij zingen, weken lang om over een echtscheiding heen te komen :') Wat een beeld wordt hier weer geschetst. Alsof we van het niveau Jan Smit / Frans Bauer zijn :N
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151230888
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Echte fokkers houden niet van drukte _O_ Wel bijzonder dat het ook gelijk de laatste keer was, kaarten gekocht via Carré gewoon? Of via de zwarte markt?
Ja, via Carré. Was nog een gedonder ook toen: via internet lukte het niet, vervolgens een uur bellen om te horen dat er geen kaarten meer zijn, nog een keer bellen en er niet meer doorheen komen... Ik was het toen echt zat, maar dacht 'Drie keer is scheepsrecht'. En ja hoor, ik wist een kaartje te bemachtigen :D

En het leukste van alles: ik was toen op stage _O- Heb gewoon met de bedrijfstelefoon bijna twee uur zitten bellen naar Carré voor een kaartje :D

quote:
Op ad.nl een artikel over Acda en de Munnik trouwens

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-tweede-leven.dhtml

Deze passage is wel tenenkrommend:

[ afbeelding ]

46, twee echtscheidingen, en met haar man (nummer 3 dus :') ) naar Acda en de Munnik via Carré, want via een internet site was ze opgelicht _O- Dan ben je toch gewoon een dom wijf? :D
Dan ben je inderdaad echt dom ja :') Er wordt altijd (ook door de theaters en artiesten zelf) gewaarschuwd dat je kaarten nooit buiten de officiële verkooppunten moet kopen. Dat Carré hen dan nog aan een plaats helpt vind ik echt belachelijk als ik eerlijk ben.

quote:
En CD van jou, CD van mij zingen, weken lang om over een echtscheiding heen te komen :') Wat een beeld wordt hier weer geschetst. Alsof we van het niveau Jan Smit / Frans Bauer zijn :N
Tenenkrommend inderdaad :') :Y
Al vraag ik mij wel af wat ze bij de tweede echtscheiding heeft staan brullen _O- Geen hemelen beloven? Dan leef ik toch nog een keer? Alles gaat voorbij? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151233093
of hij als hij zn 1e ex een paar jaar later ziet "oke 1 kopje koffie dan maar mag het gordijn dan wel dicht? of moet ik je dan soms betalen? 't was een grapje hoe is het..."
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151233466
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:24 schreef kalinhos het volgende:
of hij als hij zn 1e ex een paar jaar later ziet "oke 1 kopje koffie dan maar mag het gordijn dan wel dicht? of moet ik je dan soms betalen? 't was een grapje hoe is het..."
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  FOK!fotograaf dinsdag 31 maart 2015 @ 19:06:49 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151234268
Ben twee keer naar het afscheidsconcert geweest. In Den Haag, vorig jaar. En afgelopen vrijdag, in Carré.

Tof dat ze het lintje kregen. Tof ze nog één keer gezien te hebben. Ben ook blij te horen dat er een registratie van hun afscheidconcert komt, want die mondharmonica-stukken swingde de pan uit!

Was zo blij met 'foto's van vandaag', uiteraard 'lopen tot de zon komt'.
Ach, zoveel moois.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 31 maart 2015 @ 19:44:27 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151235627
Vind het achteraf niet zo erg dat ik de allerlaatste niet bij was.
Heb gisteren meegekeken live via de telefoon van Giel :P

Maar was exact hetzelfde als de eerdere concerten. Ik had gedacht dat ze wel meer los zouden gaan bij de laatste of nog wat andere nummers etc
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!fotograaf dinsdag 31 maart 2015 @ 19:48:00 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151235815
Het viel me vrijdag op dat David bij zijn laatste woorden "Ik ben David Middelhof, ik was de bassist van acda en de munnik", bij het enorme applaus wat ie kreeg, toch wel emotioneel leek.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 31 maart 2015 @ 19:52:56 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151236047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef Xilantof het volgende:
Het viel me vrijdag op dat David bij zijn laatste woorden "Ik ben David Middelhof, ik was de bassist van acda en de munnik", bij het enorme applaus wat ie kreeg, toch wel emotioneel leek.
Mag toch ook wel eens _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!fotograaf dinsdag 31 maart 2015 @ 20:05:41 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151236609
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef Paul het volgende:

[..]

Mag toch ook wel eens _O-
Zeker!
Maar het hele optreden ging zo goed en geroutineerd... En dan 'leuk' te zien dat ze toch emotie hebben :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:52:45 #196
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151242187
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef Xilantof het volgende:
Ben twee keer naar het afscheidsconcert geweest. In Den Haag, vorig jaar. En afgelopen vrijdag, in Carré.

Tof dat ze het lintje kregen. Tof ze nog één keer gezien te hebben. Ben ook blij te horen dat er een registratie van hun afscheidconcert komt, want die mondharmonica-stukken swingde de pan uit!

Was zo blij met 'foto's van vandaag', uiteraard 'lopen tot de zon komt'.
Ach, zoveel moois.
Grappig dat meerdere mensen 2 keer het concert bezocht hebben. Toen ik in Luxor zat kon ik geen vrede er mee hebben dat het de laatste keer zou zijn. En dat rotgevoel heb ik weggewerkt door ter plekke te beslissen dat het de éen na laatste keer was. Koste wat kost, via marktplaats, of woekerprijs op zo'n ticketsite. Geen kans meer op een herkansing.

Ben wel benieuwd wat met name Paul de Munnik gaat doen in de toekomst, van de twee spreekt hij mij het meeste aan, waarschijnlijk omdat ik zelf ook piano speel. Als hij iets anders gaat doen in het theater ga ik zeker een kijkje nemen ^O^
Maar diep van binnen lach ik.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 31 maart 2015 @ 22:03:24 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151242795
Ik hoorde dit verhaal van een goede bron van de week.
Nu zie ik dat de Telegraaf/AD hier vorig jaar ook over had bericht.
Wel opmerkelijk:
quote:
De reden achter de breuk tussen Thomas Acda en Paul de Munnik als zangduo is de geboorte van Pauls buitenechtelijke zoon. De vrouw van De Munnik zou erop hebben aangedrongen dat haar man stopt met zijn leven in de schijnwerpers, schrijft De Telegraaf.

'Dat het creatief steeds moeilijker wordt. Dat ze straks niet hun hele leven Acda en De Munnik willen zijn geweest... Het klinkt allemaal heel aannemelijk', vertelt een ingewijde. 'Maar toch is dat niet de echte reden voor de breuk die Paul de Munnik wil. Hij wil stoppen omdat hij niet langer in het middelpunt van de belangstelling wil staan. Paul zou straks, na het laatste concert, het liefst in de anonimiteit willen verdwijnen. Dat wil hijzelf het liefst, en dat wil zijn echtgenote al helemaal!'

Rust
In 2011 werd bekend dat De Munnik acht jaar lang een buitenechtelijke affaire had met de Haarlemse Sandra. Hieruit werd een zoontje geboren. Ondanks de verhouding bleef Pauls vrouw bij hem. Sterker nog, als hij zijn zaakjes op orde zou krijgen en haar ten huwelijk zou vragen, dan zou ze hem vergeven. Pauls vrouw wilde rust en dat geeft de zanger haar nu. De beslissing om te stoppen met de populaire hitfabriek die hij samen met vriend Thomas Acda vormde, is dus ingegeven uit liefde voor het thuisfront.

Thomas Acda, die tegen zijn zin in stopt, blijft gewoon muziek maken en blijft acteren, meent de ingewijde. Maar anders dan Thomas, zou Paul een popartiest tegen wil en dank zijn die maar moeizaam kan omgaan met zijn roem en populariteit. Het podium zal hij dus allerminst missen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)a-en-De-Munnik.dhtml
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef kvd het volgende:
Ah...op twitter van van Myrthe staat een foto van de voorpagina van Privé, natuurlijk met Thomas en Jack erop. Maar zie daar staan dat Paul de Munnik vader zou worden na een slippertje.

Blijkt dat hij vreemd is gegaan na een optreden, zij zwanger bleek te zijn, haar huwelijk daardoor over was, bij hem het slippertje werd vergeven, hij is getrouwd en samen met zijn vrouw de financiële zorg voor het kind (genaamd M, hele naam niet bekend) op zich hebben genomen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!fotograaf woensdag 1 april 2015 @ 06:45:00 #198
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151251114
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Grappig dat meerdere mensen 2 keer het concert bezocht hebben. Toen ik in Luxor zat kon ik geen vrede er mee hebben dat het de laatste keer zou zijn. En dat rotgevoel heb ik weggewerkt door ter plekke te beslissen dat het de éen na laatste keer was. Koste wat kost, via marktplaats, of woekerprijs op zo'n ticketsite. Geen kans meer op een herkansing.
Voor mij was het direct duidelijk dat ik 2 keer wilde :')
De eerste keer in Den Haag gaf bij mij ook geen vrede, vrijdag in Carré gelukkig wel.
quote:
Ben wel benieuwd wat met name Paul de Munnik gaat doen in de toekomst, van de twee spreekt hij mij het meeste aan, waarschijnlijk omdat ik zelf ook piano speel. Als hij iets anders gaat doen in het theater ga ik zeker een kijkje nemen ^O^
Ik vind de verhalen van Paul altijd mooi. Ook zoals hier uitgeschreven. Dus ik hoop dat ie gaat schrijven, of zulke verhalende, uitgedachte liedjes gaat maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde dit verhaal van een goede bron van de week.
Nu zie ik dat de Telegraaf/AD hier vorig jaar ook over had bericht.
Wel opmerkelijk:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)a-en-De-Munnik.dhtml

[..]

Tja.... Dat Thomas het podium beest was, was inderdaad wel duidelijk. Ook bij de bekendmaking van hun stoppen in DWDD zag je duidelijk dat Thomas dit niet wilde.
Hoop wel dat ze beide niet stil gaan zitten...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 april 2015 @ 07:29:25 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151251394
Blijft toch een beetje vreemd, als dat buitenechtelijke kind van invloed zou zijn geweest.
Alsof zijn artiestenleven hem de mogelijkheid gaf, en hij nu minder kans zou hebben vreemd te gaan :')

Daarbij vind ik die verhalen ook nogal tegenstrijdig, 8 jaar lang vreemdgaan en dan een kind krijgen of een slippertje en net die ene nacht iemand bezwangeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151255270
Sowieso deed Paul naast AEDM er ook nog andere tours bij, zoals met Maarten van Roozendaal en een paar maanden terug nog een Tribute to Neil Diamond-tour (waar Angelo ook aan deelnam). Ik gok er op dat Paul wel zal blijven optreden, maar dan met kleinere tours en meer in de luwte.

En Thomas zei toen bij DWDD dat hij Carré weleens in zijn eentje wil vullen :7 Van mij mag hij, dan ben ik er sowieso bij! En als het goed is 'krijgt' Thomas David, dus dat zit dan al helemaal goed _O_

Overigens vind ik het wel een beetje schandelijk dat David geen lintje heeft gekregen, hij is naar mijn mening even belangrijk geweest voor het succes als Thomas en Paul ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')