murp denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe komt deze zo snel in de Centrale Topics?
Geen idee. Dat vergeet ik standaardquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Iets wat jij ook zou moeten doen Gijsquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
murp denk ik, die leest mee als een malle maar post nooit wat
Eerst tieten of billen posten,... dan pas praten!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Kan mij niet inhouden hé!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets wat jij ook zou moeten doen Gijs
Dat kan jij ook echt hé, je bent geen mod meer hé, plebuserquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee. Dat vergeet ik standaardIk wil er eigenlijk wel een noot voor!
Te laat, je hebt al antwoord gegevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst tieten of billen posten,... dan pas praten!
Dat ziet er zo belachelijk uit dat het misschien wel weer leuk is! Maar wel voor eventjes maar denk ik...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [/img]
Dudedin, nog nooit Plants vs Zombies gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ziet er zo belachelijk uit dat het misschien wel weer leuk is! Maar wel voor eventjes maar denk ik...
Nee, mijn Xbox heeft al maanden niet meer aangestaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dudedin, nog nooit Plants vs Zombies gedaan![]()
![]()
?
,... ...
Hij is al enige tijd uit op Iphone en PC, 360 release komt pas over 12 dagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn Xbox heeft al maanden niet meer aangestaan
iPhonequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is al enige tijd uit op Iphone en PC, 360 release komt pas over 12 dagen
quote:
Gijs dat is een van de redenen waarom ik voor een G20 ga. THX mode schijnt geweldig te zijn! Ideaal voor films,... voor games zou ik een persoonlijke voorkeurs config gebruiken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef kepler het volgende:
@Cho, THX heb ik nog niet eens gevonden![]()
Eerst een goede HD-film/speler ergens vandaan toveren:D
Podver,... ziet er echt goed uit zeg. Rustig verkennen, af en toe gevechten, puzzels, setting. Verdomme ik hoop dat dit nu DE Castlevania gaat worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castlevania:
http://www.gametrailers.c(...)levania-lords/703749
Kijk op de wii snap ik het nog, het zijn allemaal kinderlijke spellen.. maar wat moet de xbox er nou mee?quote:
Ik volg dit helemaal niet, maar komt dit uit vandaag ofzo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Kan niet wachten....
[ afbeelding ]
Ik zie het niet zozeer als Castlevaniaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Podver,... ziet er echt goed uit zeg. Rustig verkennen, af en toe gevechten, puzzels, setting. Verdomme ik hoop dat dit nu DE Castlevania gaat worden.
Hopelijk nooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik volg dit helemaal niet, maar komt dit uit vandaag ofzo?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://nos.nl/artikel/181(...)msterdam-bloeit.html
's Nachts naar een bloem kijken
quote:
Calinero! Spam zijn gezichtsboek even,... vind ie leuk!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |