Een open deur kun je helemaal niet dicht laten zitten....die staat al openquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar ik dacht; ik laat deze open deur eens dicht zitten.
kut.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een open deur kun je helemaal niet dicht laten zitten....die staat al open
Definitely boxersquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:24 schreef Jill-RMC het volgende:
We zijn toch altijd serieus?
Maar goed dit triggert natuurlijk wel de al oude vraag boxers or briefs
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Definitely boxers. en R_B zoeken naar een vrouw die slechts een boxer draagt dan , dan ben je ook niet mee vrijgezellig alleen in je huis
.
Wat is de nederlandse vertaling voor briefs ? Ballenknijpers?
Met jou kan ik praten , al dat blote vlees tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Oliver!Dies nog veel briljanter dan Stig!
Klopt, maar Oliver is echt een vrouwenUIquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Oliver!Dies nog veel briljanter dan Stig!
Ik heb geen boxers , ik lul maar gewoon wat meequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft ook (dames) boxers
maar das vooral voor offshore..
mijn kanten stringetjes tussen de heren boxers...
Ach ik heb ook geen string maar zou er wel over meelullenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb geen boxers , ik lul maar gewoon wat mee.
allebei goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft ook (dames) boxers
maar das vooral voor offshore..
mijn kanten stringetjes tussen de heren boxers...
Misschien heb ik die ook wel niet , en heb ik wel gewoon oma onderbroekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen string maar zou er wel over meelullen
Alleen als ik uitgenodigd wordt voor het feestje hequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:35 schreef tuintegel het volgende:
Krijg ik mijn eerste boxer van atDan wil ik wel een toffe he . eind van het jaar , ik ben een kadootje geweest aangezien ik een maand te vroeg kwam
Privéfeestje voor Atje dan. Kun je meteen zijn cadeautje showen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
, alleen ik vier mijn verjaardag niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb weer rood haarGrote grut, ik ben kleurenblind maar zelfs ik kan zien dat het rood isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof er niks van, iedereen die ik ken met een haags pratende vader heeft verjaardagsfeestjes waar mensen het 10 jaar later nog over hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef AirwiN het volgende:
Privéfeestje voor Atje dan. Kun je meteen zijn cadeautje showen!
Valt jouw verjaardagsfeestje met die oma en J. daar ook onder?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik geloof er niks van, iedereen die ik ken met een haags pratende vader heeft verjaardagsfeestjes waar mensen het 10 jaar later nog over hebben
Die feestjes heb ik inderdaad meegemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, iedereen die ik ken met een haags pratende vader heeft verjaardagsfeestjes waar mensen het 10 jaar later nog over hebben
Weet je, dat zou weleens psies 10 jaar geleden kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:00 schreef AirwiN het volgende:
Valt jouw verjaardagsfeestje met die oma en J. daar ook onder?
Zou zomaar kunnen ja. Goeie ouwe tijd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Atreidez het volgende:
Weet je, dat zou weleens psies 10 jaar geleden kunnen zijnOma still going strong trouwens, 96 and counting ... J. is ze helaas vergeten, net zo goed als dat ze geen idee heeft wie ik ben
Oh? Wanneer kunnen we de eerste honing verwachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Flappekz het volgende:
Zo, wij hebben nectarientje bij gemaakt
Whoopsie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh? Wanneer kunnen we de eerste honing verwachten
Je zal wel blij bedoelen denk ik.. Zit Toon Hermans te kijken, dus ben beetje in flauwe bui.
Het is je gegund , ongeacht wat het nou isquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Omdat nectarientje heel fijn nieuws gehoord heeftwaardoor ze voorzichtig ende met beleid een beetje kan gaan stuiteren (en dan morgen keihard op mn falie krijgen van de fysio
)
Dankquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is je gegund , ongeacht wat het nou is
Daar ga ik van dromenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dank
Jammer alleen dat dat stuiteren echt met beleid moet en dat je met sommige medicatie maar beter niet kan drinken anders had ik er een fijne borrel op gedaan![]()
Maar een Flap die voor je op z'n knieën gaat, maakt de avond ook al wel heel speciaal
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar een Flap die voor je op z'n knieën gaat, maakt de avond ook al wel heel speciaal
GotC was erbij hoor, dat haalde de charme er wel een klein beetje vanaf (sorry GotC) maar ik heb genotenquote:
Het geeft mij een beetje een GotC en Flap krijgen een baby gevoelquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Omdat nectarientje heel fijn nieuws gehoord heeftwaardoor ze voorzichtig ende met beleid een beetje kan gaan stuiteren (en dan morgen keihard op mn falie krijgen van de fysio
)
Daar ga ik niet overmatig van stuiterenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef tuintegel het volgende:
Het geeft mij een beetje : GotC en Flap krijgen een baby gevoel![]()
, maar ik zal er denk ik naast zitten
.
Oops sorrie het was niet mijn bedoeling een roddel te beginnenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ga ik niet overmatig van stuiterenDus nee, voordat er hele grote roddels de wereld in komen: nee, ze krijgen geen baby en ik ook niet
Tape??quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
Barretje, hij moet tape op die plekken doen
Naja.. het is wel de bedoeling dat ie ze aan heeft as zaterdag op een bruiloft..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:35 schreef Atreidez het volgende:
Dat arme man dacht ik al toen ik las die hij die schoenen aan moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |