Je rijdt niet op de weg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Socios het volgende:
Ik geef toe dat ik niet zoveel verstand van auto´s heb. Maar ik ben wel de perfecte automobilist.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een 2.0 in Nederland als je geen grote dingen hoeft te trekken
Dat is echt een ontzettende baggerkar. Ik ga bijna nog liever lopend. Ik moest ermee naar Hamburg en terug.quote:
Opletten he?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, maar ik houd mij ten allen tijden aan de verkeersregels.
Zo'n GTI is anders ook niet weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
VWsaaie troep waar heel NL in rijdt. Alleen de Scirocco kan me wel bekoren.
dan moet je hem eens nalaten kijkenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je hem eens nalaten kijken_!
Ik was dan ook sarcastischquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat is echt een ontzettende baggerkar. Ik ga bijna nog liever lopend. Ik moest ermee naar Hamburg en terug.
Zuipen dat dat kreng deed! Met een tank van 40 euro ging ie nog geen 400 km ver! En vervolgens niet vooruit te branden. Volgas in z'n vijf van 100 naar 120 duurt minstens een minuut, want dan ben je meteen praktisch bij de topsnelheid.
Nooit meer als het niet moet. Echt, aan zo'n ding gooi je je geld weg.
God wat ben jij dom.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een 2.0 in Nederland als je geen grote dingen hoeft te trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |