Er zijn bedrijven die een contract hebben met een alliantie. Mijn bedrijf heeft een contract met Skyteam en een goedkoopste directe vlucht policy. Dat is vanwege de kortingen toch vaak KLM en dus heb ik niet veel keuze dan KLM te vliegen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef artm het volgende:
Waarom een poging doen gold te krijgen bij Flying Blue? Als je afentoe kijkt wat die reward flights kosten..niet normaal.
Bij AA zit ik op een retour BRU-SFO op zo'n 60 euro, Flying Blue kennende zit je dan met gemak rond de 300/400 euro.
Hmm dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:46 schreef artm het volgende:
Lekker nieuwtje las ik net op flyertalk, nog wel unconfirmed, maar per 1 oktober is het mogelijk om met AAdvantage miles te verdienen op BA transatlantisch vluchten!
Met 2 vluchten volgend jaar naar de VS zeg ik, thank you ATI!
Opmaken kan ook bij de partners als je geen tijd hebt om te vliegen. Boek een hotelovernachting of huurauto, dan ben je waarschijnlijk al een heel eind door de punten heen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat zou mooi zijn
Ik kreeg van de week een brief van Delta over dat m'n skymiles eind van dit jaar vervallen.. Wist niet eens dat dat konBeetje jammer want ik heb er al een paar jaar zo'n 50.000 op staan. Maar eens even zien of ik nog tijd heb om ze op te maken.
O ik wist niet dat dat kon, heb eigenlijk nog nooit echt gekeken wat er voor opties waren behalve vluchten boeken. Maar dat komt goed uit dan, want ik ga morgen weer naar de VS en er is vast een keer een hotelovernachting nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Opmaken kan ook bij de partners als je geen tijd hebt om te vliegen. Boek een hotelovernachting of huurauto, dan ben je waarschijnlijk al een heel eind door de punten heen.
meestal moet je binnen een x aantal maanden een keer met hun maatschappij of een partner vliegen (12 of 24 maanden)quote:Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef artm het volgende:
Wordt de vervaldatum niet verlengd als je er extra miles bijkrijgt?
Mijn tip, ga naar de Delta Skymiles Shopping site en geef een dollar of 2 uit aan iTunes, als het goed is wordt daarmee je termijn verlengd.quote:Account Deletion and Mileage Expiration
Accounts with no activity for 12 consecutive months after enrollment will be deleted. A new SkyMiles number can be obtained by contacting Delta.
Currently, miles will not expire as long as you participate in one of the following activities at least once every two years; mileage expires midnight Eastern time (-5 GMT), 24 months from the date of the last activity:
Earn miles for travel on a qualifying Delta, Delta Shuttle®, SkyTeam, or other SkyMiles airline partner flights.
Earn or redeem miles with one of the SkyMiles program partners including hotels, car rentals, Delta SkyMiles Credit Card from American Express, international credit card partners, SkyMiles Dining & Hotels by Rewards NetworkSM, MilePoint.com, mortgage lenders, CAP magazine subscriptions, real estate, or telecommunications partners.
Purchase miles through SkyMiles Buy Miles.
Receive miles through SkyMiles Gift Miles.
Transfer miles (or receive transferred miles) through SkyMiles Transfer Miles.
Redeem miles on Delta, Delta Shuttle, a SkyTeam partner, or another SkyMiles airline partner.
Hangt van de vlucht af. Over het algemeen wordt dat allemaal gedaan, dus hoef je je er geen zorgen over te maken. Er zijn echter uitzondering, voornamelijk vluchten met overstap in de VS, dan moet je de bagage opnieuw inchecken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:38 schreef Platina het volgende:
Misschien niet geheel het juiste topic. Maar als je moet overstappen bij een vlucht, wordt je bagage dan door medewerkers overgeplaatst. Of moet je die zelf van de band halen en weer opnieuw inchecken zeg maar?
Heb nog nooit met een tussenstop gevlogen dus ik weet het niet
Oke bedankt voor het antwoord. Vlieg vanaf Amsterdam naar Auckland met een tussenstop in Kuala Lumpur, dus zal dan wel gewoon gedaan wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hangt van de vlucht af. Over het algemeen wordt dat allemaal gedaan, dus hoef je je er geen zorgen over te maken. Er zijn echter uitzondering, voornamelijk vluchten met overstap in de VS, dan moet je de bagage opnieuw inchecken.
Yep, wordt allemaal voor je geregeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Oke bedankt voor het antwoord. Vlieg vanaf Amsterdam naar Auckland met een tussenstop in Kuala Lumpur, dus zal dan wel gewoon gedaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |