ken ik niet, wat houdt dat in?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Soekot en Poerim zijn ook hele vrolijke en leuke feesten. Alleen dringen wij niet iedereen in een land op om verplicht mee te moeten doen.
9 en 10 september.quote:
eensquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Het zit je allemaal wel hoog he GolferDat kerst wel zo commercieel gedaan wordt en de andere feestdagen niet
Eigenlijk vind ik dat we ze allemaal moeten vieren
Meer vrije dagen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg maar nu heb ik dus ook rekening te houden met nog een familie (van vriendje) en dan begin ik het al iets minder leuk te vindenTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten![]()
oh dan zal het vast leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook heMaar die willen niet
"Nee joh, doe voor ons al die moeite niet joh" en wat krijg je dan: opgemaakte vissalades van de slager
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketlettersquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
We zullen zien of het dit jaar luktquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite is
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwjaarsduik is 1 januari, OmaMaar vertel...waar ga je die duik doen
![]()
![]()
* PdeHoog brengt zijn cam alvast in gereedheid
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deedquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Jammer Golfer weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger van v Persie.
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wiltquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
sterker nog, mijn vakantie is nog niet eens geweest!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
echt? heb t nog niet gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
Vooral een leuk kinderfeest met zoetigheid en verkleedpartijen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Nee, want eerst komt die Italiaanse mámáquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
dat mis ik niet, kan ik laten staan. kruidnoten eet ik er gemiddeld 20 per jaar en een paar met chocola eromheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketletters
Persie kreeg zaterdag een tik op zijn enkel en viel geblesseerd uit en moet even rust houden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deed
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baardquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
oooohjaaaa gevuld speculaas was ik vergeten!! damnnnn, met extra veel amandelspijsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
I knowquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baard
nou moequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaas vindt alles met twee tetten leuk
Geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?
Ik zou samen met schdochter dit jaar gaan duiken, lekker gek verkleedmaar ja toen was Babi J. al een heel eind onderweg... net geboren, hopelijk heeft ze deze jaarwisseling vrij van haar werk
Als ik durfquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb misschien al een pyjamaparty in oktober!!!
de échte Sintquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.quote:
Dat wil ik wel proberen wanneer ik een eigen huisje hebquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Stel je niet aanquote:
huh? ken ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maandquote:
ik wil gewoon een klein beetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarMaar dat waren vijf-kilo-zakken volgens mij
Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja...erger dan jij bent kan het niet zijn he
komt mooi uit want tijdens Sjakie & De Chocoladefabriek wil ik niks horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie zijn vast veel hip enzo en ik ben verlegen
Maar heb er wel zin in
Ik hou het in de gaten voor jequote:
Heb je het koud dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou moeik heb trouwens erwtjes, geen tetten
Dan komt het goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt mooi uit want tijdens Sjakie & De Chocoladefabriek wil ik niks horen
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggenquote:
Als je nou gelijk wat vaker van die hamburgers eet, krijg je vanzelf tettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggen![]()
op naar de McDonalds voor een paars glas!!
Die huppelt ze er toch weer vanaf met haar gedans en getennis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je nou gelijk wat vaker van die hamburgers eet, krijg je vanzelf tetten
awwww nee he, niet Bramquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maand
Die glazen zijn leuk! Zou bijna naar de Mac gaan, alleen jammer dat ik het eten echt niet lekker vindquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggen![]()
op naar de McDonalds voor een paars glas!!
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef LieLie het volgende:
De Postcode Loterij![]()
Wat een baggerorganisatie.
Ik probeer ze loten te laten stopzetten voor mijn (schoon)opa. Inmiddels hebben ze al een condoleancebericht gestuurd, de loten verhuist naar mijn schoonouders en in plaats van voor 3 loten, voor 8 loten geld afgeschreven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom?
Kan iemand trouwens motivatie deze kant op sturen om te gaan hardlopen
Fijne organisatie inderdaad...........quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik probeer ze loten te laten stopzetten voor mijn (schoon)opa. Inmiddels hebben ze al een condoleancebericht gestuurd, de loten verhuist naar mijn schoonouders en in plaats van voor 3 loten, voor 8 loten geld afgeschreven.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maand
Ik zeg niet voor niets dat de kerstdagen zelf wel gezellig zijn, dan zitten we echt wel met leuke mensenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zoiets gedoe vind dan blijf je toch lekker thuis met sun?of ga lekker weg ofzo..
ik snap dat mensen dat gedoe met mensen en regelen niets vinden maar dan vervolgens gaan dezelfde mensen t vaak wel elk jaar weer zo doen. Doe dan wat je zelf leuk vindt.
quote:Kijk daar is de eerste Bikkel van het jaar!!!!
Je kan gewoon meedoen, maakt niet waar je start, er zijn mensen welke op het strand wachten en zich daar omkleden, maar er zijn er ook die gewoon boven komen en zich boven omkleden , daar is ook nog een douche mogelijkheid, je kan gewoon meedoen , normaal doen we geen inschrijvingen, de overige leden houden toezicht op de duikers en of het goed gaat. Na afloop hebben we soep, koffieen een jagermeistertje tegenwoordig krijg je van Unox ook een herinnering en natuurlijk de enig en echte unox muts, dus tot 1 januari 14.00 uur
Heb je nog vragen hoor ik het graag
Grt Ruud
Die quiche van jou was echt verrukkelijk (ik heb 'm nog even opgewarmd, extra lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:moe.. en ik baal want volgens mij maken ze een potje van mijn salaris en daar moet ik nu dus achteraan. En als ik ergens een hekel aan heb..
Pff ja lastig..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, wat mail je naar een vriendin die op het punt staat om te gaan scheiden? Moeilijk is dat
Pff, mensen die ergens een potje van makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:moe.. en ik baal want volgens mij maken ze een potje van mijn salaris en daar moet ik nu dus achteraan. En als ik ergens een hekel aan heb..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die quiche van jou was echt verrukkelijk (ik heb 'm nog even opgewarmd, extra lekker)! Ik wil heel graag het recept
Of je stuurt een echt kaartje met Sterkte & als je een schouder nodig hebt of een oor hoor ik het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, wat mail je naar een vriendin die op het punt staat om te gaan scheiden? Moeilijk is dat
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, mensen die ergens een potje van maken
Wij hebben gisteren ook de laatste stukjes gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
isse goed.. ik zal kijken of ik hem vanavond even kan overtypen. Is echt mega makkelijk hoor!
Ja, van DE wil ik het recept ook nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren ook de laatste stukjes gegeten& een stuk Steerloen
Vanmiddag weer wat pesto a la Boris over mijn lunch gedruppelt.
Oh en de quiche van Elf was ook zéér lekker en golfer baalt een beetje dat hij hem niet heeft gegeten
Heel goed van jouquote:
Ai, wat een gezeikquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..omdat het vakantie is en je dan niet invalt..
of zo..
Lekker geregeld danquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..omdat het vakantie is en je dan niet invalt..
of zo..
Terwijl toen ik fulltime inviel ik in de vakantie ook gewoon fulltime door betaald kreeg..![]()
Ik wil van jullie allemaal de receptenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, van DE wil ik het recept ook nog![]()
Ik ook wel, iedereen is zo enthousiast over het etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil van jullie allemaal de recepten
Ja, die was ook érg goed!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, van DE wil ik het recept ook nog![]()
Ach...schenk je toch nog een glaasje inquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die was ook érg goed!
Hihihi, mijn echtgenoot heeft online nieuwe wijnglazen gekocht en ze zijn nog best mooi ook! Wel klein. Voor mijn doen dan
De chocolade-whisky-muffins zijn iig met dank aan RobinOokquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook wel, iedereen is zo enthousiast over het eten
Taggedquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De chocolade-whisky-muffins zijn iig met dank aan RobinOokhttp://kokrobin.wordpress(...)-chocolate-brownies/
En ze waren best okDe collegas hebben vandaag op kantoor de laatste stukken weggewerkt
Jij bent toch gewend uit de fles te drinken, dus..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hihihi, mijn echtgenoot heeft online nieuwe wijnglazen gekocht en ze zijn nog best mooi ook! Wel klein. Voor mijn doen dan
Wijnglazen horen lekker groot te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, men neme mijn vader en moeder....quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil van jullie allemaal de recepten
En een rubberen zeef..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, men neme mijn vader en moeder....
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker geregeld dan![]()
Vervelend als je er achter aan moet he
Hopelijk komt het snel weer goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja.. irritant. Maar goed, heb net mijn dikkedeur gemaild met het verhaal en dat ik graag opheldering er over wil omdat ik de kluts nu kwijt ben..
Ja.quote:
Wie is je dikkedeur?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja.. irritant. Maar goed, heb net mijn dikkedeur gemaild met het verhaal en dat ik graag opheldering er over wil omdat ik de kluts nu kwijt ben..
Koppig eitje ben jij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nou, mijn moeder dacht dat ze de overgang achter de rug had dus tja.
En toen kwam ik:
Dat zegt me dan weer niet zoveel....quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg ik van nog minimaal een jaar 0,0059 fte terug
Anders hadden we nou niet zo gezellig zitten keuvelen steer! Stel je toch eens voor!!!quote:
Succes!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niet zoveel....![]()
Ik begin nu trouwens wel zenuwachtig te worden voor morgen, toch weer een 'vreemde' werkplek en iets dat ik moet leren.
Gaat sowieso lekker druk worden met studie, stage en 2 baantjesmag ook wel na bijna 2 maanden niets doen
Ik stelde me voor dat ik aan het fokken was met een onontwikkelde eicel in een follikel en ik prefereer toch jou, Dude.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Anders hadden we nou niet zo gezellig zitten keuvelen steer! Stel je toch eens voor!!!
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Succes!
Ik hoop snel van één van mijn twee baantjes af te zijn
Beide.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksik zal het nodig hebben
En waarom hoop je er snel vanaf te zijn? te druk of niet leuk?
Ik lees het nog een keertje en dan is het vast duidelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beide.
Baantje A had ik al langer, vind ik niet leuk meer en is niet prettig door onzekere/onregelmatige werktijden.
Baantje B is nieuw, is leuker, past bij de studie en heeft vaste tijden.
Van baantje A wil ik dus wel af nu. Maar daarvoor moet ik weten of mijn contract van baantje B verlengd wordt tot mijn stage (bij zelfde organisatie). Als ik ga stage lopen wil ik geen bijbaantje.
En daarnaast is het nog de vraag of baantje A verlengd wordt, omdat die bezuinigen. Dus misschien ben ik er sowieso wel vanaf, maar liever met de zekerheid van baantje B.
Duidelijk, of niet dan?
Communicatie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik lees het nog een keertje en dan is het vast duidelijk
Wat studeer je?
Ik schoot in de lachquote:
Hemel hoe herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook heMaar die willen niet
"Nee joh, doe voor ons al die moeite niet joh" en wat krijg je dan: opgemaakte vissalades van de slager
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schoot in de lachVooral omdat ik je baantje A & B verhaal net vluchtig had gelezen en dacht:
[..]
En toch was het best duidelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil niet te gedetailleerd vertellen, dus dat maakt het lastiger![]()
Welneee!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welneee!!!!slapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welneee!!!FC is toch uit de jaren 20?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Hemel hoe herkenbaarIk heb besloten dat ik het niet meer probeer. Ik heb minstens 15 jaar geprobeerd duidelijk te maken dat ik koken leuk vind en geen enkele moeite want je doet me er juiste een plezier mee!!! maar het helpt niet. Dus ik heb voor het eerst dit jaar besloten dat ik het opgeef
Ben benieuwd wat we eten.
Ik ben ook wat ouder he, op jouw leeftijd was ik ook nog jong en onbezonnen en dacht ik dat het ooit wel door zou dringen dat ik koken echt echt echt leuk vind. Het schijnt moeilijk voor te stellen te zijn voor mensen die koken als een dagelijkse saaie verplichting zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe dit jaar nog een poging
En daarna bekijken ze het maar
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:
Nee, das niet hippie, dat is wil hippie zijn. En stoned.quote:
Heeeey, heb je met mijn mama gepraat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook wat ouder he, op jouw leeftijd was ik ook nog jong en onbezonnen en dacht ik dat het ooit wel door zou dringen dat ik koken echt echt echt leuk vind. Het schijnt moeilijk voor te stellen te zijn voor mensen die koken als een dagelijkse saaie verplichting zien
O dat is een groot compliment steerke.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stelde me voor dat ik aan het fokken was met een onontwikkelde eicel in een follikel en ik prefereer toch jou, Dude.
Je kan prima brood bakken zonder melk, ei of soja hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:49 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens een goed brood(evt bakmachine) recept onder melk, ei of soja?
Het ziet er leuk uit maar........ieuw moet er niet aan denkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn sansevieria's juist weggegooid
En ook geen wiet
Een rare palm-achtige, een buitenaards uitziende vetplant (moest van TARA) een drakebloedboompje en nog een vrolijk plantje.
Ik geloof dat dat nog wel meevalt.
Het is meer dat ik kinderen meesjouw in draagdoeken, wasbare luiers gebruik voor de oudste, zelf brood moet gaan bakken voor de jongste, wasnoten gebruik, een kruidentuin heb en nu zelfs heel even wasbaar maandverband overwoog
Maar het zag er zo grappig uit
Ik zal je leeftijd maar niet herhalen, maar jij bent slechts 1 heel jaar ouder dan mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook wat ouder he, op jouw leeftijd was ik ook nog jong en onbezonnen en dacht ik dat het ooit wel door zou dringen dat ik koken echt echt echt leuk vind. Het schijnt moeilijk voor te stellen te zijn voor mensen die koken als een dagelijkse saaie verplichting zien
Een en ander was dan ook ironisch bedoeldquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal je leeftijd maar niet herhalen, maar jij bent slechts 1 heel jaar ouder dan mij
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een en ander was dan ook ironisch bedoeld
Ik probeerde het vorig jaar nog enthousiast
Ja, brood bak je toch met meel, en water, en gist?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan prima brood bakken zonder melk, ei of soja hoor
klopt, maar volgens de stapel recepten die ik hier heb liggen moet er altijd één van drieën inquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan prima brood bakken zonder melk, ei of soja hoor
Dan mag hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
En over maandverband gesproken; ik heb net de meest zondige chocolade milkshakes ooit gemaaktMaar oh oh oh wat lekker
![]()
ik ook geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind wasbaar maandverband een brug te ver hoor
in theoriequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, brood bak je toch met meel, en water, en gist?
Melk wordt vaak toegevoegd om het wat langer vers te laten smaken, gewoon de melk vervangen door water et voila. Wat ei of soja precies in je brood moet doen snap ik ook niet, andere recepten zoeken hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
klopt, maar volgens de stapel recepten die ik hier heb liggen moet er altijd één van drieën inmaar ik heb al ff een los topic geopend.
...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:02 schreef freecell het volgende:
ik ook geloof ik
Ik heb wel zo'n cup ding
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind wasbaar maandverband een brug te ver hoor
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dat is niet je reactie op normaal maandverband?
Ik ben ook niet zo voorquote:
quote:This is mortifying. I still shiver and block it out when the memory arises: I tended to use whatever was available at the age of 16; in my case, my little sister's ken doll was just the right size. Being widely uneducated about how it all worked down there at that point, I would just sit on it and rock.
Well, we all know how easily those ken heads popped off.... yep. Into the the vajayjay. The problem was, I could not get it out myself. I flipped completely out, thoughts of it going up into my uterus and damaging my internal organs (again, not properly educated!) flying through my panic-induced brain.
What did I do? I told my mother. Took a deep breath, then blurted, "I was masturbating with a ken doll and the head came off inside me!"
The look on her face was a mixture of anger, disappointment and embarrassment. But she took me upstairs, and attempted to get it out. I was crying, mortified to the core.
It got worse. She couldn't get it out. So she: got. my. FATHER.
...who then got his pliers. That worked.
Dad never talked about it again; mom walked out of the room, scolding me, saying "come talk to me next time you want to do that!"
At least I didn't wind up at the hospital?
OMGquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik stumblede op een website over verschrikkelijke masturbatie herinneringen. Nou, dit is mijn winnaar hoor:
[..]
Het idee dat mijn vader....oh nee, doe dan maar een dokter of zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef freecell het volgende:
Volgens mij kan je beter wél in the hospital upenden dan met zulke ouders
Dat heeft niets met hippietijd te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn sansevieria's juist weggegooid
En ook geen wiet
Een rare palm-achtige, een buitenaards uitziende vetplant (moest van TARA) een drakebloedboompje en nog een vrolijk plantje.
wasbare luiers gebruik voor de oudste, zelf brood moet gaan bakken voor de jongste, wasnoten gebruik, een kruidentuin heb en nu zelfs heel even wasbaar maandverband overwoog
Maar het zag er zo grappig uit
Nou, die kende ik niet eensquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is de tijd dat meisjes nog gewoon afbrekende knakworstjes gebruikten
Knakworstjes?! das te kleinquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is de tijd dat meisjes nog gewoon afbrekende knakworstjes gebruikten
dus toch jaren 50quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hippietijd te maken.
Daar riekt de spruitjes geur van eind jaren 50 begin jaren 60 vanaf.
Ook dat. Ook datquote:
Nee? Die verhalen kwamen vaak voor in de Popfoto/Fancy die ik niet las in de bieb hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die kende ik niet eensLijkt me ook he-le-maal niks, knakworstjes
idem!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die kende ik niet eensLijkt me ook he-le-maal niks, knakworstjes
Ik heb heel wat rare verhalen van mensen van de SEH daarover gehoord en de objecten die uit allerlei lichaamsholtes kwamen werden verzameld door het personeel en achter speciaal in een vitrinekast bewaard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef freecell het volgende:
Volgens mij kan je beter wél in the hospital upenden dan met zulke ouders
Dat is het betere werkquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
idem!
Wij hadden ooit een dominee diepreekte over masturbatie (waaróm eigenlijk?) en die begon ver douchekoppen en elektrische tandenborstels.
En ik had als 13-jarig meisje echt zoiets van wtf
'Pfff, geen inspiratie voor de preek. ff fappen op het internet'quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
idem!
Wij hadden ooit een dominee diepreekte over masturbatie (waaróm eigenlijk?)
Wat leuk zo'n dominee die een heleboel jonge meisjes ineens allemaal ideeen gafquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef freecell het volgende:
idem!
Wij hadden ooit een dominee diepreekte over masturbatie (waaróm eigenlijk?) en die begon ver douchekoppen en elektrische tandenborstels.
En ik had als 13-jarig meisje echt zoiets van wtf
Mijn ouders waren er ook niet zo blij mee. Die constateerden dat het een goede preek was geweest voor een bepaald publiek, op een thema-avond oid, maar dat de meesten toch echt niet op die preek zaten te wachten
Heyhey minilotquote:
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n dominee die een heleboel jonge meisjes ineens allemaal ideeen gaf
quote:
Mja, das anoniemer dan je vaderquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb heel wat rare verhalen van mensen van de SEH daarover gehoord en de objecten die uit allerlei lichaamsholtes kwamen werden verzameld door het personeel en achter speciaal in een vitrinekast bewaard.
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Ik laat die blikjes altijd pruttelen in een oeroude kookpan waar de bomen bijna uitvalt, en daarop deert een kringetje meer of minder niet. Ik ga niettemin voor je googlen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik moet jou nog wat vragen over dulce de leche!
Want ik wilde macarons maken met dulce de leche (daar ben ik inmiddels vanaf gestapt want ik moet even gezond doenMaar ik vraag het toch want anders ben je weer verdwenen in de Efteling straks).
Maar de vorige keer dat ik dat heb gemaakt, kreeg ik allemaal kringen van het blikje in de pan waar ik het in had gezet, en die zitten er nog in.
Kan dat ook anders?
Hoi korsetje!quote:
Oe, waar vind ik die?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef AnneX het volgende:
En eigenlijk heb ik nog helemaal geen complimenten gemaakt voor al die prachtige schalen met lekker eten die jullie hebben gemaakt. Bij deze !
De pan met aangebrande paprika vorige week heb ik schoon gekregen met rvs polijstpasta ( van de spoelbak). eb hij ziet eruit als nieuw.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik moet jou nog wat vragen over dulce de leche!
Want ik wilde macarons maken met dulce de leche (daar ben ik inmiddels vanaf gestapt want ik moet even gezond doenMaar ik vraag het toch want anders ben je weer verdwenen in de Efteling straks).
Maar de vorige keer dat ik dat heb gemaakt, kreeg ik allemaal kringen van het blikje in de pan waar ik het in had gezet, en die zitten er nog in.
Kan dat ook anders?
Mnou, het is roestig natuurlijk. Omdat je een blik in een pan zet met water en laat koken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
De pan met aangebrande paprika vorige week heb ik schoon gekregen met rvs polijstpasta ( van de spoelbak). eb hij ziet eruit als nieuw.
Ik weet niet van welk materiaal je pan is.
Anders ms. met tandpasta eens kijken of het gaat.
Aluminiumfolie klinkt goed! En ik dacht dat op z'n kant niet mocht? Plofgevaar of iets dergelijks?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef minilot het volgende:
LieLie, ik lees dat men de bodem van de pan bedekt met een laagje aluminiumfolie. Dan blikjes erin. Schijnt te werken.
Ik heb overigens even gekeken, maar mijn dulce de leche-pan heeft geen kringen. Nu ik erover nadenk: ik leg de blikjes altijd op hun kant, ik zet ze niet rechtop. Op die manier rollen ze tijdens het koken een beetje heen-en-weer.
Ik vermoed dat dat een beetje een broodje aap is - volgens mij gebeurt dat hoogstens als je pan per ongeluk helemaal droogkookt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aluminiumfolie klinkt goed! En ik dacht dat op z'n kant niet mocht? Plofgevaar of iets dergelijks?
Er was een fokker in het taartentopic waarbij het blikje was ontploft, sindsdien ben ik een stuk voorzichtiger bij het maken van dulce de leche.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef minilot het volgende:
Ik vermoed dat dat een beetje een broodje aap is - volgens mij gebeurt dat hoogstens als je pan per ongeluk helemaal droogkookt.
Wat voor veschil maakt het dan? Meer druk van de vloeistof op het deksel? Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aluminiumfolie klinkt goed! En ik dacht dat op z'n kant niet mocht? Plofgevaar of iets dergelijks?
Ik dacht dat het blikje misschien zijn warmte beter kwijt kan als het een stuk boven het water uitkomt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor veschil maakt het dan? Meer druk van de vloeistof op het deksel? Dat zal wel meevallen
Ik zou juist denken dat volledige onderdompeling beter is - temperatuurverschillen aan de buitenkant zouden eerder probemen geven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het blikje misschien zijn warmte beter kwijt kan als het een stuk boven het water uitkomt?
Wat balen P!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdommeZit ik me een vol jaar te verheugen om mijn neefje mee te nemen naar http://www.stoomtrein.org/arrangementen/tnt.html, hoor ik net dat-ie bij zijn vader zit
En mijn zus heeft me verzekerd dat zijn pa zo'n verschrikkelijk grote gore etterbak is dat-ie er nooit in toestemt om van weekend te ruilen als-ie hoort dat we daarnaartoe willen.
![]()
![]()
![]()
Vragen is weten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdommeZit ik me een vol jaar te verheugen om mijn neefje mee te nemen naar http://www.stoomtrein.org/arrangementen/tnt.html, hoor ik net dat-ie bij zijn vader zit
En mijn zus heeft me verzekerd dat zijn pa zo'n verschrikkelijk grote gore etterbak is dat-ie er nooit in toestemt om van weekend te ruilen als-ie hoort dat we daarnaartoe willen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Waar is de tijd gebleven dat leerlingen gewoon op school zaten en les kregenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. klaar met werken.. hele zwik handelingsplannen klaar, morgen op school printen en nog wat dingetjes invullen voor individuele leerlingen.. oh en nog het hulpplan maken (planning).. dan kan het grote belspel beginnen(alle ouders uitnodigen die plannen te komen ondertekenen..)
Gewoon even bellen hè Steerquote:
He kut, daar verheugde je je zo op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou.. dat zitten ze ook hoor.. dit is voor er náást.. voor de kinderen die dat 'gewoon leren' niet bij kunnen benen.. De LOM school bestaat immers niet meer, we moeten het nu zelf opknappenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat leerlingen gewoon op school zaten en les kregenGewoon....standaard...lekker leren? Als ik die verhalen zo hoor en ook de verhalen van de middelbare school met al die project-achtige dingen dan vraag ik me serieus af waar men mee bezig is
Levi's had die vroeger wel, maar ik vind nu alleen maar rechte. Wel heel goedkoop trouwensquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
Ga je het wél proberen, P?
Ook online geen toffe 70s corduroybroeken te vinden.
Ik voel mij danig ontheemd, zo zonder ribbroek!
Ah! Weer wat geleerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. dat zitten ze ook hoor.. dit is voor er náást.. voor de kinderen die dat 'gewoon leren' niet bij kunnen benen.. De LOM school bestaat immers niet meer, we moeten het nu zelf opknappen
Het boek is eigenlijk van golferquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
ik ga in bed liggen lezen. Prachtig boek tot nu toe, Bluezz.
Hey dat is wat je wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb vandaag besproken dat ik echt iedere woensdag de hulp mag doenOp de woensdagen dat mijn collega er dan niet is hebben we een invalster
Leuke meid (staat nu al op donderdag en vrijdag bij de kleuters), hopen dat ze een klik met de groep heeft dus
Ken je deze al ? http://www.inpaklijst.nlquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat volledige onderdompeling beter is - temperatuurverschillen aan de buitenkant zouden eerder probemen geven.
Ik ben een paklijst aan het maken, jongens. Wat vergeet ik nog?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey dat is wat je wilNu maar hopen dat je het kan uitbreiden
Dat is toch de RT? 'de hulp' ?
Ik ben nu al fan van Stumble upon
http://www.stumbleupon.co(...)53Fv%253DExZ0i04pSeY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedacht me laatst dat ik ook weer zo'n soort broek wil kopen, maar dat is dus nog niet zo makkelijk?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey dat is wat je wilNu maar hopen dat je het kan uitbreiden
Dat is toch de RT? 'de hulp' ?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. quicherecept:Ha, spek en doperwtjes, dat is vast een lekkere quiche!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ripbroeken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef minilot het volgende:
Ik heb welhaast een serieuze traan gelaten toen ik mijn laatste paar broeken vandaag in de vuilcontainer stopte wegens te-versleten-om-er-nog-mee-naar-buiten-te-kunnen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
http://www.zefrank.com/dtoy_vs_byokal/
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Hier ook. Ze moeten er nog wel een beetje inkomen volgens mij.
Ja, is altijd zo als een programma nieuw is, maar ik gok dat het wel goed gaat komen als de eerste stroefheid er vanaf is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Hier ook. Ze moeten er nog wel een beetje inkomen volgens mij.
Ik heb er vooralsnog wel vertrouwen inquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, is altijd zo als een programma nieuw is, maar ik gok dat het wel goed gaat komen als de eerste stroefheid er vanaf is.
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog wel vertrouwen in
Hij laat het groeien geloof ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
Heeft Paul heel veel haar, of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
Korter is in ieder geval mooierquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
Ik neem het op en kijk momenteel naar een zeer indrukwekkende docu over 9/11:quote:
Die zat gister in Zomergasten, of niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op en kijk momenteel naar een zeer indrukwekkende docu over 9/11:
http://www.imdb.com/title/tt1312203/
Is dat die docu waar een fragment van in Zomergasten zat gisteren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op en kijk momenteel naar een zeer indrukwekkende docu over 9/11:
http://www.imdb.com/title/tt1312203/
Ja. Die heb ik vanmiddag even binnengehengeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
Is dat die docu waar een fragment van in Zomergasten zat gisteren?
What about it?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, die zomergasten van gister...
Zou ik ook graag helemaal willen zien geloof ik..quote:
Direct de tondeuse erover.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
de Leeuwquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Over welke Paul hebben wij het? Deze Belg mist alle Hollander-incrowdpraat
CF, even tussendoor: kwamen jullie ook tegen de nacht aan in San Juan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Over welke Paul hebben wij het? Deze Belg mist alle Hollander-incrowdpraat
Ja, ook zoiets (vlieg je over Washington/NY?). Ehm, wij hebben dat de eigenaar van de guesthouse laten weten en hebben toen een taxi genomen naar daaro.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
CF, even tussendoor: kwamen jullie ook tegen de nacht aan in San Juan?
Ik zit een beetje te dubben over hoe ik het zal doen met het hotel. We komen om 23.22 uur aan.
De moeite van het terugkijken waard, of iets in de categorie: laat maar ?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Duderella het volgende:
Ik ga morgen weer naar mijnschoonheidsspecialiste
en dat betekent o.a. een heeeeerlijke massage (ik typte, echt waar: ontstapeling.
).
Euhm, je mist niet direct iets bijzonders als je die van vanavond niet terug kijkt, maar het is de moeite waard om morgen wel te kijken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
De moeite van het terugkijken waard, of iets in de categorie: laat maar ?
Via Philadelphia.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets (vlieg je over Washington/NY?). Ehm, wij hebben dat de eigenaar van de guesthouse laten weten en hebben toen een taxi genomen naar daaro.
Ik wil ook naar de schoonheidsspecialiste! Mijn tenen zijn nu keurig, maar mijn handjes zien er wat afgekloven uit, en mijn gezichtshuid is echt een ramp. Stress
Paul de Leeuw met langer haar? Ik ga eens googelen.
O ik ga even teruglezen AnneX! Was het grappig ja?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef AnneX het volgende:
Mis ik iets aan paul ? behalve zijn haar.
En CF : heb je de link naar www.paklijst.nl gemist of heb je er nix aan.
En Dude: Adelante heeft een erker met cv in K&W en vervolgens linkjes naar jullie topic.
Lees jezelf wel eens am Parkplatz terug. het is toch wel grinniken dan.
Zojuist een lijst opmerkingen geschreven voor de concu-collega's.
Nee, ik ben geén beleidsmaker en heb er niet voor doorgeleerd.
Ik heb even in het betreffende topic gekeken en ik geloof dat ik het maar oversla.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
Euhm, je mist niet direct iets bijzonders als je die van vanavond niet terug kijkt, maar het is de moeite waard om morgen wel te kijken.
Wel zelf nog even een keer kijken hoor. Ik vind zo'n topic (vooral bij een eerste uitzending) zo'n bak ellende.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even in het betreffende topic gekeken en ik geloof dat ik het maar oversla.
Ik ken het allemaal niet, maar ga het ff opzoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
Via Philadelphia.
Ok, dus ik moet gewoon even goed informeren of het hotel/guesthouse laat inchecken heeft, thanks!
Ons schema tot nu toe:
Aankomst zo 19 dec (23.22 uur). Naar SanJuan en daar bijkomen tot/m di 21 december.
Van 21 dec. tot/m 24 december: nog in te vullen.
24 tot/m 28 december: CasaGrande![]()
28 tot/m30 december: nog in te vullen.
30 tot/m 2 januari: san Juan.
Kerst dus in de bergen en feest in San Juan.
Vieques moet dus nog op één van de twee legen plekken en Rincon waarschijnlijk op de andere plek. Of bevelen jullie anders aan?
Die link helpt niet echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef AnneX het volgende:
Mis ik iets aan paul ? behalve zijn haar.
En CF : heb je de link naar www.paklijst.nl gemist of heb je er nix aan.
Ach, net wat je leuk vindt! Bij Rincon is misschien wat meer te doen op rij-afstand? Ik vond Mayagüez ook erg leuk, leuker dan Ponce. En Vieques is echt perfect voor paradijselijk luieren: strand en eten, that's all. Die bioluminiscente baai moet je trouwens wel bijtijds boeken, die excursies zitten snel vol. En dan niet zo lafjes met de fluisterboot hè, gewoon voor de full experience met de kanoquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
Vieques moet dus nog op één van de twee legen plekken en Rincon waarschijnlijk op de andere plek. Of bevelen jullie anders aan?
Beproefde methode inderdaad!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Deze week een papier op tafel leggen en elke keer als je wat te binnen schiet opschrijven.
Zo doe ik het al jaren en vergeet eigenlijk nooit iets
Aftellen
De Kindle is er en is inmiddels volgepropt met boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Deze week een papier op tafel leggen en elke keer als je wat te binnen schiet opschrijven.
Zo doe ik het al jaren en vergeet eigenlijk nooit iets
Aftellen
Ik wil absoluut die bioluminicente baai zien, dus Vieques móet erin. Maar dan max 2 nachten, meer hebben we niet stuk te slaan (de yoga heeft het gewonnenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, net wat je leuk vindt! Bij Rincon is misschien wat meer te doen op rij-afstand? Ik vond Mayagüez ook erg leuk, leuker dan Ponce. En Vieques is echt perfect voor paradijselijk luieren: strand en eten, that's all. Die bioluminiscente baai moet je trouwens wel bijtijds boeken, die excursies zitten snel vol. En dan niet zo lafjes met de fluisterboot hè, gewoon voor de full experience met de kano![]()
Wij boekten daar, maar toen was eigenlijk bijna alles al vol - je kunt bijvoorbeeld vanuit San Juan ofzo dan boeken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil absoluut die bioluminicente baai zien, dus Vieques móet erin. Maar dan max 2 nachten, meer hebben we niet stuk te slaan (de yoga heeft het gewonnen) Excursies boekte je dáár of hier al?
Nou, we logeren o.a. hier: http://www.hotelcasagrande.com/photo-album/index.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal niet, maar ga het ff opzoeken
Wat een heerlijk vooruitzicht
Goed idee, schrijf ik op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij boekten daar, maar toen was eigenlijk bijna alles al vol - je kunt bijvoorbeeld vanuit San Juan ofzo dan boeken?
als je zoveel mogelijk van ons wilt copy-pasten, zou ik 21-24 vieques doen, je rijdt in een ochtendje naar de boot.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Via Philadelphia.
Ok, dus ik moet gewoon even goed informeren of het hotel/guesthouse laat inchecken heeft, thanks!
Ons schema tot nu toe:
Aankomst zo 19 dec (23.22 uur). Naar SanJuan en daar bijkomen tot/m di 21 december.
Van 21 dec. tot/m 24 december: nog in te vullen.
24 tot/m 28 december: CasaGrande![]()
28 tot/m30 december: nog in te vullen.
30 tot/m 2 januari: san Juan.
Kerst dus in de bergen en feest in San Juan.
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |