ken ik niet, wat houdt dat in?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Soekot en Poerim zijn ook hele vrolijke en leuke feesten. Alleen dringen wij niet iedereen in een land op om verplicht mee te moeten doen.
9 en 10 september.quote:
eensquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Het zit je allemaal wel hoog he GolferDat kerst wel zo commercieel gedaan wordt en de andere feestdagen niet
Eigenlijk vind ik dat we ze allemaal moeten vieren
Meer vrije dagen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg maar nu heb ik dus ook rekening te houden met nog een familie (van vriendje) en dan begin ik het al iets minder leuk te vindenTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten![]()
oh dan zal het vast leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook heMaar die willen niet
"Nee joh, doe voor ons al die moeite niet joh" en wat krijg je dan: opgemaakte vissalades van de slager
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketlettersquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
We zullen zien of het dit jaar luktquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite is
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwjaarsduik is 1 januari, OmaMaar vertel...waar ga je die duik doen
![]()
![]()
* PdeHoog brengt zijn cam alvast in gereedheid
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deedquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Jammer Golfer weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger van v Persie.
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wiltquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
sterker nog, mijn vakantie is nog niet eens geweest!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
echt? heb t nog niet gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
Vooral een leuk kinderfeest met zoetigheid en verkleedpartijen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Nee, want eerst komt die Italiaanse mámáquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
dat mis ik niet, kan ik laten staan. kruidnoten eet ik er gemiddeld 20 per jaar en een paar met chocola eromheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketletters
Persie kreeg zaterdag een tik op zijn enkel en viel geblesseerd uit en moet even rust houden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deed
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baardquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
oooohjaaaa gevuld speculaas was ik vergeten!! damnnnn, met extra veel amandelspijsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
I knowquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baard
nou moequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaas vindt alles met twee tetten leuk
Geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?
Ik zou samen met schdochter dit jaar gaan duiken, lekker gek verkleedmaar ja toen was Babi J. al een heel eind onderweg... net geboren, hopelijk heeft ze deze jaarwisseling vrij van haar werk
Als ik durfquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb misschien al een pyjamaparty in oktober!!!
de échte Sintquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.quote:
Dat wil ik wel proberen wanneer ik een eigen huisje hebquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Stel je niet aanquote:
huh? ken ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maandquote:
ik wil gewoon een klein beetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarMaar dat waren vijf-kilo-zakken volgens mij
Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja...erger dan jij bent kan het niet zijn he
komt mooi uit want tijdens Sjakie & De Chocoladefabriek wil ik niks horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie zijn vast veel hip enzo en ik ben verlegen
Maar heb er wel zin in
Ik hou het in de gaten voor jequote:
Heb je het koud dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou moeik heb trouwens erwtjes, geen tetten
Dan komt het goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt mooi uit want tijdens Sjakie & De Chocoladefabriek wil ik niks horen
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggenquote:
Als je nou gelijk wat vaker van die hamburgers eet, krijg je vanzelf tettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggen![]()
op naar de McDonalds voor een paars glas!!
Die huppelt ze er toch weer vanaf met haar gedans en getennis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je nou gelijk wat vaker van die hamburgers eet, krijg je vanzelf tetten
awwww nee he, niet Bramquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maand
Die glazen zijn leuk! Zou bijna naar de Mac gaan, alleen jammer dat ik het eten echt niet lekker vindquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee gewoon KLEINE TIETEN! zo, duidelijk? nu hoef ik het nooit meer te zeggen![]()
op naar de McDonalds voor een paars glas!!
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef LieLie het volgende:
De Postcode Loterij![]()
Wat een baggerorganisatie.
Ik probeer ze loten te laten stopzetten voor mijn (schoon)opa. Inmiddels hebben ze al een condoleancebericht gestuurd, de loten verhuist naar mijn schoonouders en in plaats van voor 3 loten, voor 8 loten geld afgeschreven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom?
Kan iemand trouwens motivatie deze kant op sturen om te gaan hardlopen
Fijne organisatie inderdaad...........quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik probeer ze loten te laten stopzetten voor mijn (schoon)opa. Inmiddels hebben ze al een condoleancebericht gestuurd, de loten verhuist naar mijn schoonouders en in plaats van voor 3 loten, voor 8 loten geld afgeschreven.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maand
Ik zeg niet voor niets dat de kerstdagen zelf wel gezellig zijn, dan zitten we echt wel met leuke mensenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef DarkElf het volgende:
maar als je zoiets gedoe vind dan blijf je toch lekker thuis met sun?of ga lekker weg ofzo..
ik snap dat mensen dat gedoe met mensen en regelen niets vinden maar dan vervolgens gaan dezelfde mensen t vaak wel elk jaar weer zo doen. Doe dan wat je zelf leuk vindt.
quote:Kijk daar is de eerste Bikkel van het jaar!!!!
Je kan gewoon meedoen, maakt niet waar je start, er zijn mensen welke op het strand wachten en zich daar omkleden, maar er zijn er ook die gewoon boven komen en zich boven omkleden , daar is ook nog een douche mogelijkheid, je kan gewoon meedoen , normaal doen we geen inschrijvingen, de overige leden houden toezicht op de duikers en of het goed gaat. Na afloop hebben we soep, koffieen een jagermeistertje tegenwoordig krijg je van Unox ook een herinnering en natuurlijk de enig en echte unox muts, dus tot 1 januari 14.00 uur
Heb je nog vragen hoor ik het graag
Grt Ruud
Die quiche van jou was echt verrukkelijk (ik heb 'm nog even opgewarmd, extra lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:moe.. en ik baal want volgens mij maken ze een potje van mijn salaris en daar moet ik nu dus achteraan. En als ik ergens een hekel aan heb..
Pff ja lastig..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, wat mail je naar een vriendin die op het punt staat om te gaan scheiden? Moeilijk is dat
Pff, mensen die ergens een potje van makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:moe.. en ik baal want volgens mij maken ze een potje van mijn salaris en daar moet ik nu dus achteraan. En als ik ergens een hekel aan heb..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die quiche van jou was echt verrukkelijk (ik heb 'm nog even opgewarmd, extra lekker)! Ik wil heel graag het recept
Of je stuurt een echt kaartje met Sterkte & als je een schouder nodig hebt of een oor hoor ik het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, wat mail je naar een vriendin die op het punt staat om te gaan scheiden? Moeilijk is dat
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, mensen die ergens een potje van maken
Wij hebben gisteren ook de laatste stukjes gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
isse goed.. ik zal kijken of ik hem vanavond even kan overtypen. Is echt mega makkelijk hoor!
Ja, van DE wil ik het recept ook nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren ook de laatste stukjes gegeten& een stuk Steerloen
Vanmiddag weer wat pesto a la Boris over mijn lunch gedruppelt.
Oh en de quiche van Elf was ook zéér lekker en golfer baalt een beetje dat hij hem niet heeft gegeten
Heel goed van jouquote:
Ai, wat een gezeikquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..omdat het vakantie is en je dan niet invalt..
of zo..
Lekker geregeld danquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon structureel 10% minder betaald dan collega's die de zelfde dagen werken omdat ik blijkbaar op papier nog inval een paar uren in de week.. Dat is al raar, dat dat bij elkaar opgeteld niet op het zelfde uit komt. Maar wat nog raarder is, is dat ik dacht dat ik alle uren inmiddels 'voor mezelf' had gekregen!! En de afgelopen maand hebben ze gewoon die invaluren er af gehaald..omdat het vakantie is en je dan niet invalt..
of zo..
Terwijl toen ik fulltime inviel ik in de vakantie ook gewoon fulltime door betaald kreeg..![]()
Ik wil van jullie allemaal de receptenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, van DE wil ik het recept ook nog![]()
Ik ook wel, iedereen is zo enthousiast over het etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil van jullie allemaal de recepten
Ja, die was ook érg goed!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, van DE wil ik het recept ook nog![]()
Ach...schenk je toch nog een glaasje inquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die was ook érg goed!
Hihihi, mijn echtgenoot heeft online nieuwe wijnglazen gekocht en ze zijn nog best mooi ook! Wel klein. Voor mijn doen dan
De chocolade-whisky-muffins zijn iig met dank aan RobinOokquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook wel, iedereen is zo enthousiast over het eten
Taggedquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De chocolade-whisky-muffins zijn iig met dank aan RobinOokhttp://kokrobin.wordpress(...)-chocolate-brownies/
En ze waren best okDe collegas hebben vandaag op kantoor de laatste stukken weggewerkt
Jij bent toch gewend uit de fles te drinken, dus..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hihihi, mijn echtgenoot heeft online nieuwe wijnglazen gekocht en ze zijn nog best mooi ook! Wel klein. Voor mijn doen dan
Wijnglazen horen lekker groot te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, men neme mijn vader en moeder....quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil van jullie allemaal de recepten
En een rubberen zeef..quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, men neme mijn vader en moeder....
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker geregeld dan![]()
Vervelend als je er achter aan moet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |