ken ik niet, wat houdt dat in?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Soekot en Poerim zijn ook hele vrolijke en leuke feesten. Alleen dringen wij niet iedereen in een land op om verplicht mee te moeten doen.
9 en 10 september.quote:
eensquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Het zit je allemaal wel hoog he GolferDat kerst wel zo commercieel gedaan wordt en de andere feestdagen niet
Eigenlijk vind ik dat we ze allemaal moeten vieren
Meer vrije dagen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg maar nu heb ik dus ook rekening te houden met nog een familie (van vriendje) en dan begin ik het al iets minder leuk te vindenTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten![]()
oh dan zal het vast leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook hequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat probeer ik bij mijn ouders dus ook heMaar die willen niet
"Nee joh, doe voor ons al die moeite niet joh" en wat krijg je dan: opgemaakte vissalades van de slager
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketlettersquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
We zullen zien of het dit jaar luktquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doordrammen! Doen alsof het echt geen ènkele moeite is
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwjaarsduik is 1 januari, OmaMaar vertel...waar ga je die duik doen
![]()
![]()
* PdeHoog brengt zijn cam alvast in gereedheid
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deedquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Jammer Golfer weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger van v Persie.
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wiltquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen we allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
sterker nog, mijn vakantie is nog niet eens geweest!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
echt? heb t nog niet gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
Vooral een leuk kinderfeest met zoetigheid en verkleedpartijen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Poerim is eet-gewijs een leuk feest, vind ik
Nee, want eerst komt die Italiaanse mámáquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef latislos het volgende:
Waarom lopen jullie allemaal over kerst te ouwehoeren? Sinterklaas is nog niet eens geweest!
dat mis ik niet, kan ik laten staan. kruidnoten eet ik er gemiddeld 20 per jaar en een paar met chocola eromheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik probeer eetgewijs dat feest ook nog even uit te stellen: chocoletters, kruidnoten, banketletters
Persie kreeg zaterdag een tik op zijn enkel en viel geblesseerd uit en moet even rust houden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt ie vervangen? vast niet omdat ze doorhadden dat ie het heel slecht deed
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baardquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
oooohjaaaa gevuld speculaas was ik vergeten!! damnnnn, met extra veel amandelspijsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
Ugh, overal weer die gevulde banketstaven en gevulde koeken en marsepein en weet ik waar ze allemaal amandelen in kunnen verwerken.
I knowquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, voor je het weet hangt er een roze panter in zijn baard
nou moequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaas vindt alles met twee tetten leuk
Geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zou ik nou die duik gaan doen denk je?
Ik zou samen met schdochter dit jaar gaan duiken, lekker gek verkleedmaar ja toen was Babi J. al een heel eind onderweg... net geboren, hopelijk heeft ze deze jaarwisseling vrij van haar werk
Als ik durfquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb misschien al een pyjamaparty in oktober!!!
de échte Sintquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij mag best over de sint praten hoor als je dat graag wilt
[ afbeelding ]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.quote:
Dat wil ik wel proberen wanneer ik een eigen huisje hebquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk vond het bij m'n schoonouders ook wat minder leuk, wat meer de 'het moet gezellig zijn druk' en het gourmetten met énorme schalen saai vlees.
Maar dat heb ik opgelost door het kerstdiner te koken. Zelf bedenken wat het wordt en veel tijd om rustig alleen in de keuken te prutten
Stel je niet aanquote:
huh? ken ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die kleine ronde harde met een kruisdinges in de achterkant... maar die zie je tegenwoordig (bijna?) nergens meer.
Eens kijken wanneer die omvalt .... gezien het sterftecijfer van BN'ers de laatste maandquote:
ik wil gewoon een klein beetjequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In grote hoeveelheden bij de Makro hoor vorig jaarMaar dat waren vijf-kilo-zakken volgens mij
Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja...erger dan jij bent kan het niet zijn he
komt mooi uit want tijdens Sjakie & De Chocoladefabriek wil ik niks horenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie zijn vast veel hip enzo en ik ben verlegen
Maar heb er wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |