Stage loop je in het derde jaar toch? In de tweede periode?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Denk ook aan de 30 weken stage die je tijdens je opleiding moet volgen. Is vrij lastig te combineren als je 'voorloopt' op de rest van je jaargenoten.
Bedankt voor je reactie! Daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:50 schreef Together-Alone het volgende:
@ Beady3:
Je kunt in het tweede jaar sowieso vakken volgen uit het derde jaar. Er zijn zeker weten mogelijkheden om eerder af te studeren. Ik heb het zelf niet gedaan, maar een jongen uit mijn klas wel.
In het eerste jaar, in de laatste periode, kun je beginnen met het Studium Excellentie-programma. Dit is iets anders dan het Honours programma in het derde jaar. Ik heb meegedaan aan SE en ga meedoen aan Honours. Let bij SE er wel even op dat niet iedere SLB-er zijn of haar studenten op deze mogelijkheid attendeert, dus als je er niets van hoort moet je er zelf even achteraan gaan.
SE was heel tof om aan mee te doen omdat er enorm veel enthousiaste en gemotiveerde mensen meededen. Dat was in het reguliere programma wel eens anders. Het eerste SE kwartaal, in het eerste studiejaar, bestond uit een gezamelijk project en het andere deel, in het tweede jaar, uit lezingen, voorbereidingsopdrachten en persoonlijke projecten. Ik heb er veel aan gehad en kan het aanraden. Honours moet ik nog aan beginnen dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.
SE is al een vastgesteld programma ja, geen keuzevak oid. In de vierde periode van het eerste jaar moet iedereen een profiel kiezen. Het project van deze periode helpt je daarbij door opdrachten te geven in de lijn van de profielen. Je kunt als projectgroep dan kiezen uit twee clusters met opdrachten die aansluiten bij de verschillende profielen. Voor SE verlaat je je 'oude' klas en vorm je in die vierde periode een nieuwe SE-klas. In plaats van te kiezen voor een cluster opdrachten ga je aan de slag met allebei de clusters. In deze periode is het dus puur een kwestie van meer werk, niet perse meer verdieping. Er is wel een speciaal aangesteld docententeam voor de SE klas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Daar heb ik wat aan.![]()
Leuk dat je aan het SE programma meegedaan hebt! In principe is het dus wel een vooraf vastgesteld programma? Niet zoals ik het zag, dat je een vrij keuzevak kunt kiezen of iets dergelijks. Hoe ziet zo'n gezamenlijk project eruit qua inhoud? Heeft het te maken met de reguliere lesstof, maar ga je er dan dieper op in; of is het echt iets compleet anders?
Oh, en het is dus ook iets wat je alleen eind eerste jaar en begin tweede jaar kunt doen; daarna gaat het over in het Honours programma?
Ik heb in het tweede jaar stage gelopen van april tot en met juni/juli.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Stage loop je in het derde jaar toch? In de tweede periode?
Nog even een vraag dan: hoe ziet het studieverloop er ongeveer uit? Zoiets:
Eerste jaar gewoon les.
Tweede jaar een paar weken een ori๋nterende stage (wanneer heb je deze?) en les.
Derde jaar een half jaar stage (wanneer heb je deze?) en de andere helft les.
Vierde jaar afstuderen (en les?).
Ohja natuurlijk, ook nog de minor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb in het tweede jaar stage gelopen van april tot en met juni/juli.
In het derde jaar heb je tot en met januari regulier les, dan een half jaar stage of je gekozen minor. In het eerste halfjaar van jaar 4 dus ook, stage als je eerst je minor gedaan hebt of andersom.
Ik heb geen brieven met codes gehad, alleen een email, maar die was toch voor het emailadres van HVA? Sorry hoor maar ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Readers eerst jaar? Weet van niks.
En volgens mij krijg je toch een brief met login+ww?
Inloggegevens is opgelost.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Reader kon ik ook niet vinden.
Over je inloggegevens heb je als het goed is een mail gehad?
Doen jullie ook het introductieweekend? En zo ja, hebben jullie daar al wat over gehoord?
Haha wat wilde je anders gaan doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik niet gestopt benkutroosters, kutcommunicatie en krijg nu al een waslijst met taken voor huiswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |