quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:30 schreef Battlefan het volgende:
BOP
Vandaag 's avonds bij ons zo'n meisje tegen een collega van me "Verras me maar met de dressing", was voor een side salad, dus die collega pakt heel droog een cupje koffiemelkDe blik van dat meisje was geniaal
Als je de hele tijd heen en weer moet roepen, dan doe je toch iets verkeerd.quote:
Heen en weer naar de keuken moet roepen, dan doet de keuken iets verkeerd..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Als je de hele tijd heen en weer moet roepen, dan doe je toch iets verkeerd.
Jij moet helemaal niet roepen naar de keuken, als het er niet is moet je gewoon nabrengenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heen en weer naar de keuken moet roepen, dan doet de keuken iets verkeerd..
Als hij roept snappen die polen bij hun hem toch nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet roepen naar de keuken, als het er niet is moet je gewoon nabrengen
Dat dus...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Als hij roept snappen die polen bij hun hem toch niet
Omgquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe stelletje prutsers bij ons..frietsaus uitverkocht.
quote:Dat is leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:29 schreef Yannick567 het volgende:
Over uitverkocht gesproken.. bij ons waren vanavond totdat de levering kwam de nuggets uitverkocht. Het was maar een uurtje, maartoch.Het was druk geweest.
quote:Dan maar niet te spreken over reacties van gasten als er een keer iets is uitverkocht.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is leuk!Iets uitverkocht hebben..
quote:Heerlijk die boze reacties.. hou d'r vanOp zaterdag 23 oktober 2010 12:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan maar niet te spreken over reacties van gasten als er een keer iets is uitverkocht.![]()
In de supermarkt is er zeker ook nooit wat uitverkocht
quote:Kan makkelijk opgelost worden hoor, gewoon de buffer voorraad wat omhoog doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij ons is om een of andere reden de honingmosterdsaus altijd op, daar wordt niemand vrolijk van bij ons
quote:Wou net zeggen, is zo gepieptOp zaterdag 23 oktober 2010 19:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan makkelijk opgelost worden hoor, gewoon de buffer voorraad wat omhoog doen.
quote:Vanwege die nieuwe kassa software? Dat hebben we hier nog niet ;-)Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef mstyle het volgende:
DM is trouwens ook geen probleem meer om aan te slaan hè!
quote:Bij ons werd verteld dat dat vanaf januari 2011 landelijk zou worden ingevoerd.
quote:hmmOp dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons werd verteld dat dat vanaf januari 2011 landelijk zou worden ingevoerd.
Ja Marko, dat ene wat ook op die bestelzuilen zit. Die software
quote:Over wat op die zuilen zit, dat is een stijl die over het normale kassa systeem zitOp dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons werd verteld dat dat vanaf januari 2011 landelijk zou worden ingevoerd.
Ja Marko, dat ene wat ook op die bestelzuilen zit. Die software
quote:Nee, dat is 'nieuwe' softwareOp dinsdag 26 oktober 2010 18:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Over wat op die zuilen zit, dat is een stijl die over het normale kassa systeem zit
quote:DM is de afkorting voor die kortingsbonnen. Als ik me niet vergis staat het voor Discount MealOp dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Huh, wattis DM?
En nog wat: wordt de OP aangepast als er een nieuw topic is? Ik wil ook in dat lijstje staan
quote:Medewerkers
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
TheGirlNextDoor - Enschede Drive Woonboulevard
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
misz--kelliej - Purmerend
mstyle - Zwolle
-_Guitarist_- - Holten
gewoonfaye - Arnhem Rijnstraat
quote:Dat kan altijd al legaal. Of je ook een geliefde collega blijft is een tweedeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:36 schreef misz--kelliej het volgende:
Die nieuwe happymeal speeltjes zijn inderdaad leuk! Dat wordt weer anderhalve maand lang alleen maar happymeals eten.. :p
En ik ben vorige week gevraagd of ik crewtrainer wil wordenKan ik legaal mensen op hun fouten gaan wijzen (6)
quote:Idd, en geliefd blijf je nietOp woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat kan altijd al legaal. Of je ook een geliefde collega blijft is een tweede
quote:De crewroom is er bij ons meestal 10x erger aan toe dan de lobby...Op zaterdag 30 oktober 2010 01:44 schreef mstyle het volgende:
Hoe ziet jullie CrewRoom eruit? Bij ons altijd wel een zooitje maar vandaag was écht een teringzooi! PM me voor foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |