nee dat nooit ik heb er nog steeds herinneringen aan die niet echt leuk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Reunie van de basisschool lijkt me anders wel tof
Basisschool hoeft voor mij echt niet, in geen 100 jaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:46 schreef Giertje het volgende:
van een paar zou ik wel willen weten hoe et met ze gaat maar die zoek ik dan wel apart op
maar om de hele klas van zowel basisschool als van middelbaar weer te zien
nee dat nooit
Dat is wel jammerquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat nooit ik heb er nog steeds herinneringen aan die niet echt leuk zijn
Ik zou ook nooit naar een schoolreunie gaan niet omdat ik de mensen schooltijd hebben verpest te mijden maar omdat ik er geen behoefte aan heb om zielepoten te zien waar ik inmiddels mijjlenver boven sta. Want als ik wel eens de hyvespagina's bekijk van de mensen die mijn leven hebben verziekt denk ik goh wat ben jij ontzettend lelijk gewordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou ook daarom nooit naar een schoolreunie gaan die mensen hebben een groot deel van mijn leven verneukt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit naar een schoolreunie gaan niet omdat ik de mensen schooltijd hebben verpest te mijden maar omdat ik er geen behoefte aan heb om zielepoten te zien waar ik inmiddels mijjlenver boven sta. Want als ik wel eens de hyvespagina's bekijk van de mensen die mijn leven hebben verziekt denk ik goh wat ben jij ontzettend lelijk gewordenbovendien zijn ze maatschappelijk ook blijven hangen in het tokkiegenre. Dus daaaaaaaaaag sukkels
Ik ben eens bont en blauw geschopt door een gozer. En ik had niet eens wat gedaan hij mocht mij gewoon niet. Ontzettend laf om een meisje te grijpen omdat je jongens niet aan kon.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat nooit ik heb er nog steeds herinneringen aan die niet echt leuk zijn
Misselijkmakend, zulke gastenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben eens bont en blauw geschopt door een gozer. En ik had niet eens wat gedaan hij mocht mij gewoon niet. Ontzettend laf om een meisje te grijpen omdat je jongens niet aan kon.Loser
wtfquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben eens bont en blauw geschopt door een gozer. En ik had niet eens wat gedaan hij mocht mij gewoon niet. Ontzettend laf om een meisje te grijpen omdat je jongens niet aan kon.Loser
Nee echt hoorquote:
Inderdaadquote:
Tja toen liet ik nog over mij heen lopen helaas.quote:
Nee? Jammer. Ik mis 'm echt hoor. Kan geen taarten bakken, geen pizza, geen zelfgemaakte patatjes....quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen oven![]()
oew klinkt goed
eet smakelijk
Stoute flesquote:
So true!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit naar een schoolreunie gaan niet omdat ik de mensen schooltijd hebben verpest te mijden maar omdat ik er geen behoefte aan heb om zielepoten te zien waar ik inmiddels mijjlenver boven sta. Want als ik wel eens de hyvespagina's bekijk van de mensen die mijn leven hebben verziekt denk ik goh wat ben jij ontzettend lelijk gewordenbovendien zijn ze maatschappelijk ook blijven hangen in het tokkiegenre. Dus daaaaaaaaaag sukkels
CKV is film kijken, museums bezoeken, theater bezoeken, muziek luisteren en daar dan verslagen van maken of op creatieve wijze mee aan de gang gaan. Kost naaiend veel tijd en je leert er niets van.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk voor vakken?
Dat is de korte samenvatting jaquote:
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Jammer. Ik mis 'm echt hoor. Kan geen taarten bakken, geen pizza, geen zelfgemaakte patatjes....
[..]
Stoute fles![]()
[..]
So true!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi allemaal weer trouwensIk was ff eten
Mogen we nu over hem lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja toen liet ik nog over mij heen lopen helaas.
Ja hahahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, komt hier ineens even een beerput aan oude jeugdfrustraties naar boven dan
Ach hij is het niet waard om mij er nog druk over te maken. Bovendien weet ik niet waar hij woont.quote:
Moet toch ook wel enigszins voldoening geven, dat jij beter bent?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:56 schreef Panda72 het volgende:
Nee echt hoor1 gozer zou het lelijke broertje van ET kunnen zijn en de ander heeft veel weg van een het monster van Loch Ness. Bovendien zijn ze ook nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom.
![]()
quote:
Ik weet er alles van, helaas. Punt is dat kinderen niet weten wat voor gevolgen het allemaal kan hebben. En ja... zelfs daar kan je later in je leven ook nog wel eens last van hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Tja toen liet ik nog over mij heen lopen helaas.
Ach. Valt reuze mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe dan ook bejaard in mijn ogen
Zat jij bij mij op schoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |