Verdomme, aan jou kun je ook al geen lol meer belevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
Tja, Teun... ook jij weet best wel wat er gisteren gebeurd is en wie er fout zat
En verder laat ik me niet uit de tent lokken.
Ik zit er nu naar te kijken en geloof me heks, dit wil jij niet zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh das nou lullig, ik wil ook een pm van gert in lingerie
hahaha nu ben ik helemaal nieuwschierigquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit er nu naar te kijken en geloof me heks, dit wil jij niet zien![]()
... hoe krijg je je geval in hemelsnaam in zo'n kleine thong
Kijk je uit dat je je inbox niet "per ongeluk" gaat delen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nu ben ik helemaal nieuwschierigGert kom er maar in
Ja schiet me net te binnen dak nog een foto voor jou moet maken en dat ik nog Greys moet PMmen.quote:
huh gaat delen, dat snap ik niet wat je ermee bedoelt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je inbox niet "per ongeluk" gaat delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie-en-twintig. Laag, laag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zit team Caro/Noek in codetaal te posten
Als je op het verkeerde knopje drukt in PM kan het zijn dat je je inbox deelt met een ander.... in het verleden is het nog wel eens mis gegaan, juist met zulke foto's.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh gaat delen, dat snap ik niet wat je ermee bedoelt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er echt mensen die de lingerie foto van Gert nog niet kennen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof je een IRL foto hebt overgetekend!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
What happens in the Stairways bathroom, stays in the Stairways bathroomquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
alsof je een IRL foto hebt overgetekend!
oke, dat wist ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je op het verkeerde knopje drukt in PM kan het zijn dat je je inbox deelt met een ander.... in het verleden is het nog wel eens mis gegaan, juist met zulke foto's.
Nou, eigenlijk niet want dan ben ik het zelf ook even kwijt maar ook dat zal me jeuken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zit team Caro/Noek in codetaal te posten
Wat? Geld? Sperma? Maizena?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Met bakken!!!! komt het hier uit de lucht!!!
Oi...
Koffie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Met bakken!!!! komt het hier uit de lucht!!!
Oi...
Voor alle duidelijkheid: er zijn geen lingerie- of andere sexueel getinte foto's van mij middels al dan niet per ongeluk gedeelde inboxen in omloop. Stop maar met hengelen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
clausule: wat Ian aan compromiterend fotomateriaal heeft weet ik niet meer precies![]()
nou lekker dan, dus ik ben weer blij gemaakt met een dooie mus, dus geen foto`s etc met of zonder roze kaplaarsjes, bedankt Ian, echt ik heb nu een vent in lingerie met kaplaarsjes op mijn netvliesquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: er zijn geen lingerie- of andere sexueel getinte foto's van mij middels al dan niet per ongeluk gedeelde inboxen in omloop. Stop maar met hengelen.
clausule: wat Ian aan compromiterend fotomateriaal heeft weet ik niet meer precies![]()
Wat een misleidende titelquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Jian het volgende:
Kettingrukkers beroven jongen
Een 10-jarig jochie is in Den Haag het slachtoffer geworden van een bende kettingrukkers die de straten van de stad onveilig maakt.
Het jongetje werd zaterdag volgens de politie door drie Marokkaanse mannen belaagd, die vervolgens de ketting van zijn nek aftrokken op de Pretoriusstraat.
Deporteren!
Wat de kutaids!? Ik WIST het wel!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zat een cameraatje in mijn gouden zonnebril toen ik je een bukake gaf hè, dus pas op.
Wat? Staat mijn cam aan!? Huh!?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken aan een stelletje marathon rukkers
hey het staat mij geheel vrij om erop te reagerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, je bent gewoon dom en dat bleek uit die posts in dat topic.
Daarbij had ik geen mot met je als mod, maar mot met je als user, en mijn verbijstering over het feit dat Liesje Remlof heeft ingeruild voor iemand die zo infantiel is heb ik hier even geuit.
En het staat mij geheel vrij dat te doen.
Het was was geen klacht over de moderatie, dus mijn vermeende "hier klagen" slaat nergens op, daarbij had je geen gelijk en liep je uit je nek te lullen, en in plaats van dat oeverloos domme gezwam van je in het NWS topic te blijven voeden vond ik het verstandiger hier even stoom af te blazen
Dirty Mind!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te denken aan een stelletje marathon rukkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Pittig hequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een hip kort kapsel!
Waar is Fann eigenlijk?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
en ja Remlof dit was voorlopig weer mijn laatste post (full epic wel) in deze reeks dus als mevrouw stoomketel en meneer rage against the machine er nog op in willen gaan dan zie ik ze graag terug in het desbetreffende topic ... laatstgenoemde meneer moet zich misschien wel even inlezen want het zijn wel grote mensen discussiesIk ben bijna full epic met mijn verse 80-er!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Duidelijke taal, als je het mij vraagt. Denk dat we het hier dan ook gewoon bij kunnen laten verder? En in ieder geval de relatie tussen Sp3c, Liesje en Remlof er buiten laten? Da's gewoon niet tof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey het staat mij geheel vrij om erop te reageren
natuurlijk had ik wel gelijk, het is gewoon een vreemde gang van zaken
maar goed
laten we een beetje afstand nemen en het rustig van een afstandje bekijken want er is nogal wat verwarring ontstaan lees ik. Ik zal het voor diegenen die het topic gemist hebben een en ander nog eens uitleggen want mevrouw is vergeten vergeten de link erbij te geven voor ze begon te klagen om nix
1. er is een joodse religieuze organisatie dat lijfstraffen gebruikt zonder dat daar in het land in kwestie dergelijke wetten heeft
2. er is een kerel lid van die organisatie die dergelijke normen kennelijk zo hoog heeft zitten dat hij vrijwillig lijfstraffen accepteerd als hij iets fout doet
tot nu toe ietwat ongebruikelijk maar niet ongehoord
vervolgens gaat die kerel al dan niet bewust tegen die normen in en maakt muziek voor een publiek van mannen en vrouwen ... dit is op zich al vreemd want dit soort figuren zijn over het algemeen wat stricter dan jij en ik in dit soort dingen
maar het word nog vreemder want meneer word door de vrijwillige rechter (wettelijk geheel vrijblijvend) veroordeeld voor zijn show met 39 zweepslagen van die dominee (zweep gemaakt van ezel en varken) en hij ondergaat het gewoon onder het mom van 'ja de dominee heeft gelijk dus geef mij maar slaag' en dat vind ik vreemd
ik kan hier namelijk maar 2 redenen voor bedenken, eerste mogelijkheid is dat hij simpelweg niet weet wat voor normen en waarden die organisatie nastreeft en dat is vreemd want dit soort figuren krijgen die regeltjes er over het algemeen gewoon ingestampt VOOR ze de fout begaan, dat moet want ze moeten de rest van de wereld ervan overtuigen van het slechte blubberpad af te stappen
tweede mogelijkheid is zoals in het topic zelf al geopperd werd is dat deze wereldvreemde groepering de regeltjes gewoon zit te verzinnen as they go along en dat is op zijn minst ongebruikelijk te noemen
dan werd er nog een derde mogelijkheid geopperd en dat is dat de zanger in kwestie een rebelse daad heeft willen plegen dat kan op zich wel maar als je dan na het vonnis zegt 'hey als de dominee zegt dat ik gezondigd heb dan zal dat wel zo zijn' dan ben je een bizar slechte rebel ... niveau Che Guevara in de Congo
dan is mijn conclusie dat het feit dat die kerel willens en wetens de fout ingaat en zich er gewoon om laat afranselen iig een stuk vreemder dan het feit dat die zelfbenoemde rechtbank zo'n vreemd vonnis uitspreekt. Daar klopt iets niet, er ontbreekt informatie
dat is little miss anger management issues tegen het zere been en die roept vervolgens 'alsof andere groeperingen dat niet doen?'
dat zeg ik toch niet? dat suggereer ik nog geeneens, het heeft er totaal niets mee te maken en het maakt het voorgenoemde geval niet minder vreemd. Ja ik ben bekend met het fenomeen zelfkastijding en met het fenomeen lijfstraffen maar dit is wel een heel unieke (zie ook: vreemde) manier om de twee met elkaar te combineren ... zo zout had ik ze nog niet eerder gegeten en ik lees best veel nieuwsberichten
dus vraag ik wat het punt nu eigenlijk is en vervolgens herhaalt ze dat ik het vreemd vind
dat is haar punt helemaal niet, dat is mijn punt ... hierna volgt een korte herhaling van zetten waarna mevrouw mij hier een onbenul noemt zonder enige referenties in de hoop dat ze toch nog wat bijval krijgt en lo en behold daar is die andere mafkees die gelijk over 'blauw dekt blauw' begint te brabbelen zonder dat er uberhaupt iets gemod is of gemod had moeten worden
nu kan ik het van Remlof idd nog wel een beetje begrijpen en ik kan het zelfs wel een beetje hebben maar dat wil niet zeggen dat ik maar door elke randdebiel op dit forum voor rot viswijf (hihi) uit hoef te laten maken
het laat allemaal nogal een vreemde smaak achter moet ik zeggen.
daarnaast snap ik het gebruikte protocol niet helemaal
moest mijn afstoomblaaspost idd hier geplaatst worden of had ik daar 1 van mijn eigen SC's voor moeten gebruiken?
NWS SC lijkt me nog het meest relevant maar daar kom ik net zoals de rest van fok! zelden
FC SC kom ik nooit en daar kan miss punt sowieso niet in en DEF SC loopt dan wel redelijk maar daar moet je met allerlijk onbegrijpelijke afkortingen en onlogische NATO coderingen werken en dat maakt het er allemaal niet overzichtelijker op
ik vind het een vreemde gang van zaken
Nogmaals, Liesje begon zelf over haar relatie met die Sp3cquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duidelijke taal, als je het mij vraagt. Denk dat we het hier dan ook gewoon bij kunnen laten verder? En in ieder geval de relatie tussen Sp3c, Liesje en Remlof er buiten laten? Da's gewoon niet tof.
En daar is an sich niets mis mee, want sp3c kreeg hier op zijn flikker van Haks geloof ik, gewoon voor de gein. Dan mag Lies best zeggen: "we hebben het hier wel over mijn vriendje".quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nogmaals, Liesje begon zelf over haar relatie met die Sp3c
So fucking what. Ik weet dat jij haar altijd als firestarter ziet, ook al post ze honderd jaar niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is eik best wel een goeie tipquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
So fucking what. Ik weet dat jij haar altijd als firestarter ziet, ook al post ze honderd jaar niet.Leandra begon over die relatie maar vergeet dat en snel ook want het komt nu even niet goed uit.
Ik denk niet dat Leandra hier stoom afblaast om bijval te krijgen, maar meer om alleen even stoom af te blazen. Doen we hier allemaal weleens over dingen die in andere topics gebeuren. Regelmatig komt eea topic of beslissing van elders op het forum hier voorbij, soms blijft het bij een enkele opmerking en soms vindt een ander het nodig om er ook nog even overheen te pissen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
-knip-
dat is little miss anger management issues tegen het zere been en die roept vervolgens 'alsof andere groeperingen dat niet doen?'
dat zeg ik toch niet? dat suggereer ik nog geeneens, het heeft er totaal niets mee te maken en het maakt het voorgenoemde geval niet minder vreemd. Ja ik ben bekend met het fenomeen zelfkastijding en met het fenomeen lijfstraffen maar dit is wel een heel unieke (zie ook: vreemde) manier om de twee met elkaar te combineren ... zo zout had ik ze nog niet eerder gegeten en ik lees best veel nieuwsberichten
dus vraag ik wat het punt nu eigenlijk is en vervolgens herhaalt ze dat ik het vreemd vind
dat is haar punt helemaal niet, dat is mijn punt ... hierna volgt een korte herhaling van zetten waarna mevrouw mij hier een onbenul noemt zonder enige referenties in de hoop dat ze toch nog wat bijval krijgt en lo en behold daar is die andere mafkees die gelijk over 'blauw dekt blauw' begint te brabbelen zonder dat er uberhaupt iets gemod is of gemod had moeten worden
-knip-
het laat allemaal nogal een vreemde smaak achter moet ik zeggen.
Zo zo, eik nog wel. Wow. Denk ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is eik best wel een goeie tip
Mee eens hoor, maar dat hebben we destijds wel tot in den treure zo'n beetje live kunnen volgen en trek daar maar eens een streep onder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar is an sich niets mis mee, want sp3c kreeg hier op zijn flikker van Haks geloof ik, gewoon voor de gein. Dan mag Lies best zeggen: "we hebben het hier wel over mijn vriendje".
Maar dit begint een beetje te lijken op 2 mensen die een meningsverschil hebben, 5 mensen die half weten wat er loos is en gaan lopen gillen, en 3 mensen die aan hun haren erbij worden getrokken omdat ze in compleet andere context wat met de hoofdrolspelers in kwestie te maken hebben.
En heel eerlijk; dat gedoe tussen sp3c en Remlof is een privé iets. Ik vind het een soort van pijnlijk om dat hier besproken te zien.
Waarom is vragen of ze gesport heeft zo indiscreet.... eik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun is net als Pechtold zo'n man waarvan je niet verwacht dat ze met "hippe taal" gaan antwoorden
[ afbeelding ]
Nee, we blijven opgeven!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Hell yeah! En nu niet opgeven met opgeven hè.
gaan ze gezamenlijk sporten in de sportzaal op t binnenhof?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun is net als Pechtold zo'n man waarvan je niet verwacht dat ze met "hippe taal" gaan antwoorden
[ afbeelding ]
Ik zal het even vragenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
gaan ze gezamenlijk sporten in de sportzaal op t binnenhof?
ze legt mij woorden in de mond alsof ik roep dat andere groeperingen geen vreemde dingen doen oid dan is de minder fijne toon al gezetquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Leandra hier stoom afblaast om bijval te krijgen, maar meer om alleen even stoom af te blazen. Doen we hier allemaal weleens over dingen die in andere topics gebeuren. Regelmatig komt eea topic of beslissing van elders op het forum hier voorbij, soms blijft het bij een enkele opmerking en soms vindt een ander het nodig om er ook nog even overheen te pissen.
Ik vond jouw toonzetting met 'wat is je punt' ook geen fijne manier van discussiëren, maar goed, op Fok is dat niet zeer ongebruikelijk. Net zoals het persoonlijk maken van het een of ander, verdient wellicht ook geen schoonheidsprijs, maar gebeurt hier ook aan de lopende band. Waarbij ik de sc voor Leandra een prima plek vindt om zich af te reageren, maakt het alleen wat gevoeliger dat hier ook de vriendin van rondloopt.
Kan ik me voorstellen maar das over een week ook weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik postte niet om bijval te krijgen, ik wilde even stoom afblazen, that's it, maar dat jij er allerlei andere dingen achterzoekt verbaast me weer niets.quote:
ik heb zoveel gelijk dat mijn ogen er pijn van doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik postte niet om bijval te krijgen, ik wilde even stoom afblazen, that's it, maar dat jij er allerlei andere dingen achterzoekt verbaast me weer niets.
Als ik werkelijk op bijval gehoopt had, dan was ik daar gisteravond op blijven wachten, ipv m'n PC af te sluiten.
Bij deze reactie blijft het overigens, want je bent IMHO de moeite van de aanraking van m'n toetsenbord verder niet waard, dat was ook de reden dat ik gisteren in het NWS-topic niet verder ging, en hier stoom afgeblazen heb en vertrokken ben
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
laten we een beetje afstand nemen en het rustig van een afstandje bekijken
- mevrouw is vergeten vergeten de link erbij te geven voor ze begon te klagen om nix
- dat is little miss anger management issues tegen het zere been
- waarna mevrouw mij hier een onbenul noemt zonder enige referenties
- en behold daar is die andere mafkees die gelijk over 'blauw dekt blauw
- dat ik maar door elke randdebiel op dit forum voor rot viswijf (hihi) uit hoef te laten maken
- en daar kan miss punt sowieso niet in
Ghèghèghè, afstand nemen, zegt ie, I love this guyquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
- dus als mevrouw stoomketel
- en meneer rage against the machine
- laatstgenoemde meneer moet zich misschien wel even inlezen want het zijn wel grote mensen discussies
Daar heb je wel een punt, ik zou het ook niet pikkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu kan ik het van Remlof idd nog wel een beetje begrijpen en ik kan het zelfs wel een beetje hebben maar dat wil niet zeggen dat ik maar door elke randdebiel op dit forum voor rot viswijf (hihi) uit hoef te laten maken
Dat ziet ze alleen als ze op haar @FemkeHalsema klikt, rechts.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet eens of het wel goed is, zo. Ik dacht dat als je @FemkeHalsema ergens in de zin zet dat die tweet dan ook bij haar aankomt? Of ziet ze dat alleen als ze per ongeluk op mijn twitterpage terecht komt?
geen verstand van, maar ik wacht het antwoord wel afquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet eens of het wel goed is, zo. Ik dacht dat als je @FemkeHalsema ergens in de zin zet dat die tweet dan ook bij haar aankomt? Of ziet ze dat alleen als ze per ongeluk op mijn twitterpage terecht komt?
Ohja, natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ziet ze alleen als ze op haar @FemkeHalsema klikt, rechts.
Ja, jij dacht door alle gepostte beledigingen te herhalen het vuurtje nog een keer te kunnen opstoken zekerquote:
Nee toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik denk dat dit niet de weg is die we op moeten willen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
Damn Remlof, dat je ingeruild bent voor zo'n stuk onbenul, werkelijk onbegrijpelijk
Het is niet eens een rel geworden, Iedereen is braafquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er nog rek in die "rel" zat.
Had best gekund, reken maar, .... maar in dit geval vond ik het contrast van de uitspraak en de inhoud gewoon erg leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jij dacht door alle gepostte beledigingen te herhalen het vuurtje nog een keer te kunnen opstoken zeker
Dat, of niet iedereen neemt het minste geringste als excuus om hysterisch te gaan zitten gillen. Geef mij een doodsverwensing van Opaatje en ik begin weer met Hitlerpaints.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet eens een rel geworden, Iedereen is braaf
Wat is jouw twitter account dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet er wel even bij zeggen dat de meeste twitteraars mij negeren als ik ze lastig ga vallen, dus verwacht er niet te veel van
Dat kwam wel eerst, maar ze maakt zichzelf bekend als dinnetje van (haar naam was volgens mij niet genoemd), gepaard gaande met de sturende opmerking dat klachten over moderators in een ander topic kunnen. Dan zet je natuurlijk, naast deze opmerking, ook een soort van machtsmiddel in als moderator zijnde.quote:
Nou ja zeg, als je zo tegen mij gaat praten dan wordt ik helemaal week en kan ik niets anders dan er maar in meegaanquote:En ik denk dat dit niet de weg is die we op moeten willen.
In het verleden zijn hier ook dingen gezegd over elkaars relaties, kinderen etc, ook door jou en mij, en niemand wordt daar gelukkig van.
Simpel: don't go there. Los van al het andere, los van ja maar die deed dit en die deed dat en die is blauw en die is zwart. Gewoon niet doen. Punt.
Die uitwerking heeft Dolfje op mensen, dat ze allemaal achter hem aan willen lopen en doen wat hij zegtquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja zeg, als je zo tegen mij gaat praten dan wordt ik helemaal week en kan ik niets anders dan er maar in meegaan
Dolfje for presidentquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die uitwerking heeft Dolfje op mensen, dat ze allemaal achter hem aan willen lopen en doen wat hij zegt
Jij, ik, Leandra en ik denk 99% van de overigen hier, weten dat het hier om de relatie van Liesje gaat. Daar hoef je haar naam niet voor te noemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kwam wel eerst, maar ze maakt zichzelf bekend als dinnetje van (haar naam was volgens mij niet genoemd),
Hoe cool!quote:Nou ja zeg, als je zo tegen mij gaat praten dan wordt ik helemaal week en kan ik niets anders dan er maar in meegaan
Wordt jij z'n rechterhand, die heeft ie namelijk zelf immer schuin omhoog en dus nodigquote:
T?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik 's op die T boven één van mijn posts?
We zullen vanavond even aan D_K vragen op hoeveel weesgroetjes dat komtquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Heeft erg veel verdriet van z'n uitspraken en wil alles terugnemen, kan dat nog?![]()
[ afbeelding ]
Rot op zeg, weet jij wat ie allemaal met die rechterhand doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wordt jij z'n rechterhand, die heeft ie namelijk zelf immer schuin omhoog en dus nodig![]()
Toch nog een functie![]()
![]()
![]()
Staan daar geen icoontjes van profiel, Twitter, msn, fobo etc etc meer op dan?quote:
my lips are sealedquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij, ik, Leandra en ik denk 99% van de overigen hier, weten dat het hier om de relatie van Liesje gaat. Daar hoef je haar naam niet voor te noemen.
En dat is gewoon niet fris. Kom op, dat vind jij ook. Eigenlijk. Best wel.
Schei toch uit man, je houdt enkel van die slurfquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Jian het volgende:
Olifanten Emmen uitgezet
EMMEN - Twee mannetjesolifanten uit de dierentuin van Emmen worden naar Polen gebracht omdat ze zich niet aanpassen in de groep.
Wilders moet gvd wel met z'n poten van die olifanten afblijvenik hou van olifanten
Zekersssss!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Beter als een schaopquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schei toch uit man, je houdt enkel van die slurf
Ja, het staat er wél. Alleen klein en grijs, geen blauwe t , mevrouw crazynightfevert!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Staan daar geen icoontjes van profiel, Twitter, msn, fobo etc etc meer op dan?
Doe 's mij followen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het staat er wél. Alleen klein en grijs, geen blauwe t, mevrouw crazynightfevert!
Pinda's van de grond pakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je met die slurf doet
Allez handro!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Zekersssss!
Alexandro! Stop please, just let me go, Allexandro.
Da's peanuts met zo'n slurfquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hè getver, je eet toch geen pinda's die op de grond gelegen hebben?!
Het heeft impact hè, best wel kutquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
En toch hè, ik moet zeggen dat mijn emotionele toestand na de woorden van Gert wel veranderd is. Hij zet je toch zo even anders in de wereld, godverdomme, ik heb gewoon zin om een half uurtje te mediteren en de mantra Gert is wijs 300 x te herhalen
nou zolang het toch in mijn AT staatquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
En toch hè, ik moet zeggen dat mijn emotionele toestand na de woorden van Gert wel veranderd is. Hij zet je toch zo even anders in de wereld, godverdomme, ik heb gewoon zin om een half uurtje te mediteren en de mantra Gert is wijs 300 x te herhalen
Da's iets voor grote mensen topicsquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou zolang het toch in mijn AT staat
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's iets voor grote mensen topics
je bent leuk en je haar ook lekker pittigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pittig he![]()
Ja Toverheks, dat ben ik![]()
Voor zover je me kan zien
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou zolang het toch in mijn AT staat
Hoe bevalt 't in Hollandia?quote:
Beste Piet,quote:
Ongeldig, je naam staat verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beste Piet,
Naar aanleiding van gebeurtenissen eerder deze morgen ben ik na enig nadenken tot de conclusie gekomen dat ik jou, als moderator in functie, ernstig benadeeld heb door ondoordachte uitlatingen mijnerzijds.
Ik wil dan ook graag bij deze mijn oprechte excuses aanbieden en hoop op enige clementie van Goudse kant.
Hopend op een positieve reactie en met vriendelijke groet,
Teun_ZVH
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzing!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ongeldig, je naam staat verkeerd
Mijn naam staat hier altijd verkeerd, kniesoor die daar op letquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ongeldig, je naam staat verkeerd
Accepted.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Beste Piet,
Naar aanleiding van gebeurtenissen eerder deze morgen ben ik na enig nadenken tot de conclusie gekomen dat ik jou, als moderator in functie, ernstig benadeeld heb door ondoordachte uitlatingen mijnerzijds.
Ik wil dan ook graag bij deze mijn oprechte excuses aanbieden en hoop op enige clementie van Goudse kant.
Teun_ZVH
Oooh, man goeeeedquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beste Piet,
Teun_ZVH
Gelukkigquote:
Dat lijkt me fucking afgrijselijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net een presentatie gegeven via een conference call met echo o o o o o, dan moet je je zo goed presenteren wil je de draad van je verhaal nog bijhouden.
Voor potentiele klanten doe je alles, regel #1 in bedrijfslevenquote:
Nah deze post had ik dus helemaal niet gezienquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fann heeft voorgoed afscheid genomen
Je had dus oordopjes ingedaan zodat je jezelf niet hoorde praten en echo'en?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor potentiele klanten doe je alles, regel #1 in bedrijfsleven.
Ja, prima. Maar ik zou het nog wel afgrijselijk vinden. Is het naar jouw gevoel wel gegaan zoals je voor ogen had?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En bestaande klanten moeten maar geduld hebben, regel #2 in bedrijfslevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doe je nu?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Minette het volgende:
[..]
Je had dus oordopjes ingedaan zodat je jezelf niet hoorde praten en echo'en?
Ik vind het al waardeloos als ik mezelf op de carkit van een ander terug hoor komen, en dat gaat dan meestal nergens over
Oh was dat een serieuze opmerking dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah deze post had ik dus helemaal niet gezien![]()
Maar hoezo voorgoed afscheid genomen, wat is dat nou weer?
Zei ze wel vaker, maar deze keer lijkt het serieus, want ze blijft al even weg. Ze is er zat van, heeft er genoeg van en nog wat van die dingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee want ze stelde wel vragen tussendoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Minette het volgende:
Je had dus oordopjes ingedaan zodat je jezelf niet hoorde praten en echo'en?
Niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh was dat een serieuze opmerking dan?
Ja ging prima, gewoon een plaat voor je kop zetten (denkbeeldig dan he) en je verhaal houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, prima. Maar ik zou het nog wel afgrijselijk vinden. Is het naar jouw gevoel wel gegaan zoals je voor ogen had?
Heb ik compleet niks van mee gekregen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zei ze wel vaker, maar deze keer lijkt het serieus, want ze blijft al even weg. Ze is er zat van, heeft er genoeg van en nog wat van die dingen.
Dertig dingen tegelijk, tijd om daarmee op te houdenquote:
Had je gewoon kunnen zeggen: vragen graag na afloop van de presentatie, dank uquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee want ze stelde wel vragen tussendoor.
Ik ga ook weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann doet een NMNS'je. Kom op, laten we 't over iets leuks / normaals hebben of zo.
Ik heb geplast en daarna mijn handjes gewassenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann doet een NMNS'je. Kom op, laten we 't over iets leuks / normaals hebben of zo.
Die is over het algemeen sowieso redelijk standaard bij lezingen en dergelijkequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had je gewoon kunnen zeggen: vragen graag na afloop van de presentatie, dank u
ja, jouw presentatiequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
zal men niet klantvriendelijk genoeg vinden denk ik. . .quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is over het algemeen sowieso redelijk standaard bij lezingen en dergelijke
En verstandig, want dan kun je lekker in je (ingestudeerde) verhaal blijven, en ligt het iig niet aan jou als het uitloopt
Ik heb toen de 1000e COS gemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Help me ff herinneren, wie ben jij ook alweer?
Nah, bij het houden van een presentatie is het niet heel vreemd hoor, ligt er vooral aan hoe aardig je zegt dat je na afloop met liefde alle vragen die mogelijk kunnen zijn ontstaan zult beantwoorden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
zal men niet klantvriendelijk genoeg vinden denk ik. . .
ah, die van de o'really met Nicolaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toen de 1000e COS gemaakt
Ja verdorie, net scheen de zon nog dus ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh jezus, het takkeweer komt hier aanHopen dat het voorbij is voor Mera naar huis mag fietsen
Ja! Dat was ikkequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, die van de o'really met Nicolaas![]()
(ik ben de link naar die foto's kwijt)
Zal ik je tegemoet fietsen met een paraplu?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja verdorie, net scheen de zon nog dus ik
En nu regent het katten en honden en ik![]()
Verder is het niet wisselvallig, daar ben ik echt blij om
ik vind het ook klantvriendelijk genoeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, bij het houden van een presentatie is het niet heel vreemd hoor, ligt er vooral aan hoe aardig je zegt dat je na afloop met liefde alle vragen die mogelijk kunnen zijn ontstaan zult beantwoorden.
Bij klanten werkt dat niet echt, als ze iets willen gebruiken zijn ze in specifieke zaken geinteresseerd. Je weet vooraf niet welke, het makkelijkst is dan meteen ingrijpen en er diep op ingaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
Die is over het algemeen sowieso redelijk standaard bij lezingen en dergelijke
En verstandig, want dan kun je lekker in je (ingestudeerde) verhaal blijven, en ligt het iig niet aan jou als het uitloopt
Tsja, het ligt natuurlijk aan het product, en als je niet weet in welke richting je je presentatie moet sturen dan is het allemaal wat lastiger zonder feedback.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij klanten werkt dat niet echt, als ze iets willen gebruiken zijn ze in specifieke zaken geinteresseerd. Je weet vooraf niet welke, het makkelijkst is dan meteen ingrijpen en er diep op ingaan.
Je kan 't later wel opnieuw aanhalen, maar dan is iedereen de draad alweer kwijt.
Een paraplu met deze wind heeft niet zoveel zin denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet fietsen met een paraplu?
Zolang het duurt, hier schjint de zon ook weer, maar ik zie de bui alweer over het water aankomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
Blauwe lucht en zonneschijn hier, gezien vanuit het raam. Zal eens buiten gaan roken en de rest van de lucht inspecteren
Hier intussen ook weerquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:01 schreef Marrije het volgende:
Zooo hier breekt de zon ook lekker door zeg!
Dat is beter dan andersomquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Dit is een gaaf gezicht, hier schijnt de zon en 500 m. verderop komt de regen met bakken naar beneden
Het klaart op als een malle!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een paraplu met deze wind heeft niet zoveel zin denk ik
Te laat, de bui bleef even boven De Kuip hangen om verder te gaanquote:
Daarom hou ik van je Teun, altijd heel correctquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beste Piet,
Teun_ZVH
huhhhhhhhhhhhh wat lees ik nou, FANN heeft voorgoed afscheid genomen, waarom??? oh wat jammer en die doos kan je ook al niet pmen, en Souryyyyy waar zit Soury dan ppffttttquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat ben jij lief voor Mera Ian, dit is pas ware liefdequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik je tegemoet fietsen met een paraplu?
Ik hoop dat ze samen ergens lekker achter een glas rosé zitten, gnifflend meelezend met dit topic op de telefoon van een van beiden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huhhhhhhhhhhhh wat lees ik nou, FANN heeft voorgoed afscheid genomen, waarom??? oh wat jammer en die doos kan je ook al niet pmen, en Souryyyyy waar zit Soury dan ppfftttt
Oh, ja...... en dat dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik zwaai gewoon even naar Fann![]()
En ook naar Soury
FANN is leuk en normaal, ik schrik hier toch ff van. van FANN dat ze weg blijft bedoel ik, niet van jou hoor Pietje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze samen ergens lekker achter een glas rosé zitten, gnifflend meelezend met dit topic op de telefoon van een van beiden.
dat hoop ik wel, FANN was de 1e hier ( buiten laysa om) die mij op me gemak stelde hier, en waar ik warme gevoelens voor heb met haar zat ik met zijn 2e het songfestival te bekijken en te posten hier.quote:
ga maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen reet zin meer, ik wil naar huis
Ik moet nog even op mijn kind wachten, ze moest vandaag weer naar school en wilde carpoolen op de terugwegquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maarzeg maar dat Toverheks toestemming had gegeven
Meen je dit serieus of is het een geintje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann komt nooit meer terug, Soury en Coos ook niet![]()
Soury en Fann zijn het gewoon beu. Van Coos weet ik niets af.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meen je dit serieus of is het een geintje?
jammer, en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury en Fann zijn het gewoon beu. Van Coos weet ik niets af.
Kom je zaterdag naar de meet eigenlijk, liefie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben het ook spuugzat trouwens. Je kunt hier niet eens meer een relletje organiseren, waar gaat het eigenlijk over, 't is alleen maar "koetsie, koetsie" en zulks. Iedere poging tot vermaak wordt met veel liefde de kop in gedrukt
Ik ga naar mijn fiancé Piet, grote mensen dingen doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je zaterdag naar de meet eigenlijk, liefie?
Ah, ja dat heb je wel eens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga naar mijn fiancé Piet, grote mensen dingen doen
Dat vind ik jammer, maar ze zullen er wel hun reden voor hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soury en Fann zijn het gewoon beu. Van Coos weet ik niets af.
Was met een knipoog Relmof, met dit artikel als aanleiding http://www.volkskrant.nl/(...)rave_l_op_VVD_en_CDAquote:
De tering met je Teunquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben het ook spuugzat trouwens. Je kunt hier niet eens meer een relletje organiseren, waar gaat het eigenlijk over, 't is alleen maar "koetsie, koetsie" en zulks. Iedere poging tot vermaak wordt met veel liefde de kop in gedrukt
Maar heeeeeeeeeeeel misschien, als ze zin heeft om mee te gaan en wil rijden (denk het niet, want wat moet ze daar zoeken), kom ik wel.quote:
En terecht. Dat artikel danquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was met een knipoog Relmof, met dit artikel als aanleiding http://www.volkskrant.nl/(...)rave_l_op_VVD_en_CDA
De mijne gaat gewoon mee naar de meetquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn fiancé Piet, grote mensen dingen doen
Ik vind het vooral gejank van uitgerangeerde politici met goed gevulde beurs.quote:
Tsja, heb jij weer, mooi kloten danquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mijne gaat gewoon mee naar de meet
Gaan we strakkies lekker moslims bashen, de VVD en het CDA vooropquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gejank van uitgerangeerde politici met goed gevulde beurs.
Dankzij Wilders worden wij straks het Tel Aviv aan de Noordzee![]()
Opdat we niet vergeten, ook voor papa en mama dopulusquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
Fann heeft papadopolus op bezoek...die heeft het te druk...zijn we dat allemaal weer vergeten?
Je wordt gek he'....al die hormonen die weer vrij komen...De liefde is een mooi ietsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten, ook voor papa en mama dopulus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een leijer jijquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann komt nooit meer terug, Soury en Coos ook niet![]()
Ik ben al een tijdje gekquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je wordt gek he'....al die hormonen die weer vrij komen...De liefde is een mooi iets![]()
![]()
o ja, nou misschien hebt ze een extra koffiepad nodig dan weet ze me te vindenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
Fann heeft papadopolus op bezoek...die heeft het te druk...zijn we dat allemaal weer vergeten?
rellen aankondigen kan hier: http://messages.fok.nl/compose.php?to=220133quote:Is er een rel? Waarom weet ik daar niets van?
Flikker nou eens op met die strepen, klein kind.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
rellen aankondigen kan hier: http://messages.fok.nl/compose.php?to=220133
ik zei net al....let op dadelijk heb jij het weer gedaan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die strepen, klein kind.
Nou ja, hij is dan ook de hele godganse dag al aan het klieren. Ik vind die opmerking van Remlof wel terechtquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei net al....let op dadelijk heb jij het weer gedaan...
lees de TT van dit Topicquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, hij is dan ook de hele godganse dag al aan het klieren. Ik vind die opmerking van Remlof wel terecht![]()
![]()
't Zal wel aan het onstuimige weer liggen
tja Teun...wat zal ik zeggen...dr is al genoeg over gezegd en eerlijk is eerlijk...Mij boeit het geen flikker.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, hij is dan ook de hele godganse dag al aan het klieren. Ik vind die opmerking van Remlof wel terecht![]()
![]()
't Zal wel aan het onstuimige weer liggen
Ian droog en mera nat onderuitquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen in Klundert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nee, echt niet hèquote:
Jij wilt gewoon zeker zijn dat jullie niet in dezelfde vijver vissen..... je hebt je haarstijl ook al aangepast aan die van Remlof, dus het risico begint wel zeker aanwezig te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nee, echt niet hè
Remmie, wanneer ga je je date weer terug zien en van welke site heb je haar afgeplukt?
Ben benieuwd wat Remlof nu gaat zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Hoi, waarom wordt er geen sms gestuurd als er gereld wordt
Maar goed dat je er geen streep ondergezet hebt! Daar kreeg ik commentaar op!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
Hoi, waarom wordt er geen sms gestuurd als er gereld wordt
Ik doe niet aan strepen, ik doe aan ruitjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je er geen streep ondergezet hebt! Daar kreeg ik commentaar op!
Nou ja, ik dacht, misschien kunnen we doorschuivenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon zeker zijn dat jullie niet in dezelfde vijver vissen..... je hebt je haarstijl ook al aangepast aan die van Remlof, dus het risico begint wel zeker aanwezig te zijn
Die ene zomerbroekquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe niet aan strepen, ik doe aan ruitjes
Een positieve whehehehehequote:
Zie je wel..... ik wist het, zelfde vijverquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, misschien kunnen we doorschuiven![]()
Hey sloerie does niet zo ranzigquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, misschien kunnen we doorschuiven![]()
"FOK! heeft nog geen sms-diensten"quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Remlof nu gaat zeggen
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
"FOK! heeft nog geen sms-diensten"
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
remlof
note bij user Kally
Toffe meid
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
GVD ik krijg alleen maar postieve![]()
Maar daar kan ik wel verandering in brengen
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ik begin haar echt te missen als ik daar niet ben, dat voelt wel raar of zo
Vast nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik dat doe krijg ik meteen een ban denk ik
Misschien moeten we hèm wat vaker smsenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een nieuwe BBQ, Remlof we moeten hem redden
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we hèm wat vaker smsen
Ja, zegt me niks, maar ze komt dus wel weer als ze het minder druk heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
Hoiii, hoe is het? En met de kleine?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, zegt me niks, maar ze komt dus wel weer als ze het minder druk heeft.
ik ook...zullen we eens een keertjequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jawel, ik kan ook heel gemeen zijn hoor
Ik denk van wel....teun zegt van niet...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, zegt me niks, maar ze komt dus wel weer als ze het minder druk heeft.
Al niet meer zo heel klein, het gaat zooo ontzettend snel dat groeien. Hij was natuurlijk ook al groot bij zijn geboorte, maar heb net alle kleertjes weer vervangen voor grotere maatjes, 62/68. Maar hij wordt alleen maar lieverquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoiii, hoe is het? En met de kleine?
Waarom niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook...zullen we eens een keertje
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Al niet meer zo heel klein, het gaat zooo ontzettend snel dat groeien. Hij was natuurlijk ook al groot bij zijn geboorte, maar heb net alle kleertjes weer vervangen voor grotere maatjes, 62/68. Maar hij wordt alleen maar liever
Ik ben voorlopig reddeloos verloren denk ik (DENK IK)quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een nieuwe BBQ, Remlof we moeten hem redden
Daar moest Kally vast om lachen hè?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we hèm wat vaker smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |