Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: boterham met vruchtenhagelslag, glas melk
T: wit broodje met kipfilet, jus d'orange
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt, appelsap
T: stuk fruit (appel of banaan)
D: nog geen idee
T: nog geen idee
Serieus? Ik vond dit juist best gezondquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?
Dan zou ik als ik jou was alle ongezonde troep uit je dieet gooien en alleen nog (heel veel) gezonds eten voor een tijdje.![]()
Nu heb je in elke maaltijd snelle suikers, die niet alleen nutteloos en dikmakend zijn, maar die ook nog zorgen voor een hongergevoel.
VMW heeft echt gelijk hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: boterham met vruchtenhagelslag [suiker], glas melk
T: wit broodje [suiker] met kipfilet, jus d'orange [suiker]
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt [suiker], appelsap [suiker]
T: stuk fruit (appel of banaan) [suiker]
D: nog geen idee
Ow, en ik geloof VMW ook hoor. Ik heb alleen dat suiker-gebeuren nog niet door. Dus ik dacht echt dat ik het heel goed deed, haha. Maar we komen er welquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
VMW heeft echt gelijk hoorHet lijken allemaal best gezonde dingen maar je krijgt er inderdaad best honger van (eerst een suikerpiek, en dan de dip = hongerrr)
Wat zijn baconcrackers ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjestvp
O: gekookt eitje, baconcrackers met filet A. en ui
L: gevulde broccolisoep
S: hardlopen
T: wodka
D: gegrilde ribeye met meegegrilde portobello met platte peterselie, een beetje zelfgemaakte kruidenboter
en snijboontjes.
T: als ik zin heb in iets zoets: paar lepels crème fraîche met limoensap en zoetstof
Een paar tips:quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, ok.
In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg. In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje. En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).
Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor!
Zal vanavond naar de winkel gaan voor mijn eten voor morgen overdag op 't werk
Thx jullie!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg.
Yoghurt is wel goed hoor, alleen niet met suiker.quote:In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje.
Als je veel suikers dronk kan dat wel eens een boel uitmaken.quote:En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).
Gaat lukken.quote:Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor!
http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55quote:
Nee, want je zit ondertussen hier te postenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef P.F. het volgende:
Schattig, van die uitgekauwde IQtest plaatjes. Maar ik blijf braaf opletten
klinkt goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55
Gewoon te koop bij de AH dus, bij de vleeswarenafdeling. Het knappert en is prima geschikt om beleg op te doen.
Je hebt ook knabbelspek, maar dat is beduidend minder luchtig en lekker. Daar zitten van die harde randen in en dan proef je echt het vet.
Over uitgekauwde iq-test-plaatjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Hoe beviel het P.F. en waar ging t over?
Consumenten psychologie, ja was erg interessant, maar hij ging niet echt in op de wiskundige modellen, jammer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Hoe beviel het P.F. en waar ging t over?
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Doen SyrenaWii bevalt hier ook goed en omdat je zoveel verschillende dingen kunt doen met dat wiifit verveelt het ook niet erg snel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Syrena het volgende:
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffen
Een kastanje. Past mooi bij het weer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik weet niets voor m'n nieuwe icon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Afgezien van dat ik ziek ben voel ik me wel oke hoor, alleen ziek zijn heb ik geen zin inik ben nooit ziek waarom nu wel? Nu school weer begint.
Neen, vervelend dat je ziek bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog een... snap goed hoe erg je baalt!
![]()
![]()
En dan nog zo'n chaos op school, dat maakt het er niet beter op![]()
Wat studeer je eigenlijk?"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
DaDquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, wat geweldig allemaal! En wat een stroomversnelling waar je ineens in zit zeg!
Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef Viking84 het volgende:
XM, ik ben woensdag vrij (en dodagochtend ook), dus zullen we woensdag iets gaan eten?
.
Anders ga je samen RPM-en?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kan. Woe.avond is de enige avond deze week dat ik nog kan RPMen.. Donderdag hebben we bedrijfsuitje.
Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef neen het volgende:
Oh, ik voel me eigenlijk vooral beroerd omdat ik geteisterd wordt (Nog een d/t fout of wat) door fysieke ongemakken.
En verder, och ik snap wel dat niet alles is zoals ik denk dat het is maar dat dringt ook niet altijd door.
Oh en donders PF ook niet teveel hooi op je vork nemen he, er moet ook nog ontspannen worden.
Jeetje. Ik doe het je niet na hoor!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.
En dan misschien nog zeilen.
O en coachen! Maar dat is variabel.
En door de weeks van 9 tot 5 studeren!
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
DaDBen je al zenuwachtig voor je date??
Leuk!!
Fietsen! Om het maar even gemakkelijker te maken, zeg maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed Vik! Volgens mij heb je mazzel met Mo d'r moeder
@Dad: ga je lopen/fietsen/met het ov?
Heerlijk! Dat betekent dus dat als er iets is (positief of negatief), dat ouders ook geïnteresseerd en welwillend zijn. Ze dokken er toch voor?! Of zie ik dat fout?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Klassen zijn klein, omdat het particulier (dus duur) onderwijs is. En ouders kiezen daar weer voor, omdat ze niet willen dat hun kind ondergesneeuwd raakt in het particulier onderwijs. Er zitten dus ook meer lln met dyslexie op deze school.
Bahahahaha!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah Maria, ik vind het tijd voor een dansend konijntje. Wat jij?
[ afbeelding ]
Oeh wat deed ik/liet je me doen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had over chico gedroomd vannacht
Deze wordt misschien van mijquote:Plaatje van lief mini-konijntje
Oooohquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:36 schreef Chicolate het volgende:
Konijntje
[..]
Deze wordt misschien van mij. Als ik weet binnen/buiten en weet waar ik het moet laten in de vakantie.
Hihi, je dacht, voor de variatie gooi ik de volgorde even om?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: 2 boterhammen met komkommersalade
T: banaan, appel
L: pistolet filet americain
T: appel, banaan
D: pasta met sugarsnaps, rode ui, kool, venkel, champignons, zalm en crème fraiche
Is het ook, en erg makkelijk te maken. Men neme een ui en kastanjechampignons, snijdt deze, en gooit ze in de wok. Daarna een stuk zalm in stukjes snijden en even meewokken. Vervolgens trek je een zak oosterse roerbakgroenten van AH open en mikt dat erbij. Even wokken, pasta koken en die erbij doen. Vervolgens een dot crème fraiche erbij en even doorwarmen. Eet smakelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, je dacht, voor de variatie gooi ik de volgorde even om?Je avondeten klinkt lekker!
Niets mis met ongezoete cornflakes vind ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Niks mis met wijn chico. Maar de cornflakes en muelireep...
Nee, het waait overal hard nuquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Waait het hier altijd zo hard trouwens?![]()
.
Ff in de stad gegeten. Oh, wat een prachtstad is dit, ik ben helemaal in m'n element. En de mensen zijn ook aardig, want in Groningen zeggen ze nooit wat tegen je en ik heb al meerdere encounters met vreemden gehad vandaag
.
Hmm, die moet ik gaan onthouden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is het ook, en erg makkelijk te maken. Men neme een ui en kastanjechampignons, snijdt deze, en gooit ze in de wok. Daarna een stuk zalm in stukjes snijden en even meewokken. Vervolgens trek je een zak oosterse roerbakgroenten van AH open en mikt dat erbij. Even wokken, pasta koken en die erbij doen. Vervolgens een dot crème fraiche erbij en even doorwarmen. Eet smakelijk
Wel erg machtig.
Oh, en ik heb mijn fruit ook in die volgorde opgegeten.
Wij hebben voor welk vak/programma een studiehandleiding en daar staat alles in voor het eerste blok. Wat het programma inhoud enzo, wat je kan verwachten. Maar ook wat je in welke week moet hebben gelezen en welke opdacht je dan af moet hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Swietje het volgende:
Nu al een huiswerkschema? Hoe weet je nu al wat je precies moet doen?
Geen idee of ik de nieuwste Word heb, denk het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand waar ik bij de nieuwste Word de regelafstand in kan stellen? Ik loop me een partij te kloten.. (deze Word is in het Engels trouwens).
Dat is best een heel goed geweldig idee! Ware het niet, dat ik nu al ander huiswerk heb opgehad dan wat er in de handleiding staat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Wij hebben voor welk vak/programma een studiehandleiding en daar staat alles in voor het eerste blok. Wat het programma inhoud enzo, wat je kan verwachten. Maar ook wat je in welke week moet hebben gelezen en welke opdacht je dan af moet hebben.
Vind het wel fijn om dat allemaal in een schema te zetten en dat aan m'n prikbord te hangen en in m'n agenda te plakken. Anders raak ik het overzicht kwijt en raak ik in de stress en moet ik elke keer m'n studiehandleidingen doorzoeken wat ik nou moet doen![]()
Vind 't fijn werken zo!
Gevonden, dankjewel!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Swietje het volgende:
[..]
Geen idee of ik de nieuwste Word heb, denk het wel.
Bij Start (waar je ook lettertype en kleur kan doen enzo). Naast de vakjes voor rechts, midden, links uitlijnen etc. heb je een vakje met streepjes en een pijltje omhoog en naar beneden, daar zit hetBij mij dan.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Waait het hier altijd zo hard trouwens?![]()
.
Ff in de stad gegeten. Oh, wat een prachtstad is dit, ik ben helemaal in m'n element. En de mensen zijn ook aardig, want in Groningen zeggen ze nooit wat tegen je en ik heb al meerdere encounters met vreemden gehad vandaag
.
Ja! Wát een toffe mams! Alleen sprak ik je naam verkeerd uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! Fijn Vik dat alles geregeld is! En ik heb 't verhaal van je enorme koffer in 't bedrijfsautootje van mams ook al gehoord't is echt een schat, die mams van mij
![]()
quote:Wij hebben een heen en weer rijd dagje.. naar Doetinchem om te koken voor de ouders van Mr.Mo, daarna naar Enschede voor oma die daar heuploos en een beetje hopeloos ligt te zijnze was echt heel verdrietig
2 maanden revalideren minimaal, dus dat ze niet thuis zal zijn
![]()
Nu weer in de auto naar Doetinchem om nog even te socializen met Rene's ouders, want hebben ze alleen even tijdens het eten gezien..
't hakt er wel in nu, ook bij Mr.Mo dat de kanker gewoon niet meer weg zal gaan en het afwachten is hoe lang ze het onder controle kunnen houden.. bah....
Ierlandquote:weg
KLAP KLAPquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Mag ik even applaus voor het feit dat ik tóch ben gaan koken?
Allemaal goed nieuws dus!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:53 schreef Viking84 het volgende:Vanuit Den Haag!
Het gestoffeerde huisje was afgezegd, dus dat betekent dat Nachtwacht en ik nu een gestoffeerd huisje hebben!. Vrijdag verhuizen we (of eigenlijk iedereen, behalve ik, want ik moet werken
). Moet morgen nog even een contract tekenen en kopieën van ID-bewijzen inleveren en dan is alles geregeld
.
Vervolgens kreeg ik een lift van mama Moblo naar het pensionen daar zit ik dus nu
.
Ging prima op school. Leuke leerlingen, leuke collega's, ja gaat wel goed komen. Wel weer kleine klassen: grootste is 5 leerlingen, kleinste 2 leerlingen.
En ze zeggen 'u' en 'mevrouw' tegen me.
quote:
Huh, ben wel benieuwd hoe Moblo haar naam uitspreekt dan? Die naam wordt in het NL en Engels toch (zo goed als) op dezelfde manier uitgesproken, als je de g al op de Engelse manier doet iig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Wát een toffe mams! Alleen sprak ik je naam verkeerd uit. Op z'n Nederlands (maar wel met een Engelse g). En toen zei je moeder hem goed ("Dat was X net aan de foon") en dacht ik: "Wie? Oh
"
[..].
Geebie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Huh, ben wel benieuwd hoe Moblo haar naam uitspreekt dan? Die naam wordt in het NL en Engels toch (zo goed als) op dezelfde manier uitgesproken, als je de g al op de Engelse manier doet iig?
*klapt*quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Mag ik even applaus voor het feit dat ik tóch ben gaan koken?
Ik vind dat je wel wat in het diepe wordt gegooid, nu al zelf een lesprogrammering maken voor meerdere klassen als je net begint!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! vandaag om half acht de bus in, vergaderd van 9 tot 14, toen geracet naar de opleiding en college van 15 tot 18. en nu ben ik een beetje dood.
en ik weet nog steeds lang niet genoeg, maar morgen bespreking met collega van 4H en dan hoop ik dat alles eindelijk goed gaat komen...
moet nog wel zelf lesprogrammering maken voor V5 en 1 en 2 Mavo... maar dat doe ik denk ik dit weekend, deze week nog maar even aankijken ofzozucht. ik voel me erg incompetent momenteel, en ik moet eigenlijk ook vanalles aan de opleiding doen en ik heb er heul geen zin in nu
nee, geen examenklassen. wel Nel van de kantine ontmoetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel wat in het diepe wordt gegooid, nu al zelf een lesprogrammering maken voor meerdere klassen als je net begint!Maar het komt vast goed
.
Heb je ook een H5 klas (zit iemand in die ik ken)?
Ja, zij is echt de allerliefste van de hele schoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, geen examenklassen. wel Nel van de kantine ontmoetdie had meteen mn naam onthouden, wat een lieverd!
Ik ook. Vooral met knoflook en tijm.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Noukjee het volgende:
Nynke, je D klinkt simpel maar erg lekker! Ben gek op die aardappeltjes uit de oven!
ik ben nog steeds zo trots op jou!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook maar een defi lijstje en dan plat, ben wel weer klaar met vandaag.
O: bak biogarde met 3 el bananenkwark en 3 el muesli
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1 appelstroop
T: 1 bonbon
T: banaan
S: RPM
D: bord nasi met satésaus en wat kroepoek
aha! Dat vind ik juist heel Hollands btw, dus ik dacht eigenlijk dat Vik dat iig niet bedoeldequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Geebie.
Ik zei het ook verkeerd maar ik ken ook een ras-Amerdamse Ggggaaabieee.
Sounds like: gaybiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Geebie.
Ik zei het ook verkeerd maar ik ken ook een ras-Amerdamse Ggggaaabieee.
Oei. En je ov studentenkaart dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Noukjee het volgende:
Kijk ik net op m'n bankrekening. Heb ik nog maar 16 euro voor de aankomende 3 weken..
heb net loon gehad, maar moest nog elke keer treinkaartje kopen en wat geld op me chipknip zetten..
en nu kan ik niks meer de aankomende 3 weken..
geldt pas vanaf 1 september, of als je 17 bent vanaf 1 oktober...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oei. En je ov studentenkaart dan?
En dit hier. Net paracetamolletje genomen en nu ook lekker mijn bed in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Noukjee het volgende:
En ik heb hoofdpijn door het lange concentreren op school, wat ik totaal niet meer gewend ben. M'n hoofd bonkt echt hard. Zo ibuprofen en dan lekker slapen en morgen vrij! (a.s. 6 weken dinsdags vrij. Vanaf daarna dinsdag stagedag)
hej meissiequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga maar slapen.
Zie 't niet meer zitten
als je zo weinig eet is t niet gek dat je honger hebt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef vamperotica het volgende:
Planningvoor morgen...
O: 1 of 2 sesamcrackertjes met een gekookt eitje
T: weet ik nog niet
L: kommetje soep ( oranjezooi van Knorr)
D: zooi groente met een stukkie kip
Ik moet van mn volproppatroon af en heb dus snel en veel honger..tips om dat tegen te gaan iemand? Of is t gewoon ff door de zure appel heen bijten?
Ja.. tis wel een beetje weinig he?!....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je zo weinig eet is t niet gek dat je honger hebt...
meer eten dus, maar gezonde dingen, ipv volproppen met rommel.
Veel te weinig! En als ik dat zeg dan is het wel echt erg... Lekker bammetjes erbij doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja.. tis wel een beetje weinig he?!....
Waar propte je mee? Dit is natuurlijk ook niet echt jofel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef vamperotica het volgende:
Planningvoor morgen...
O: 1 of 2 sesamcrackertjes met een gekookt eitje
T: weet ik nog niet
L: kommetje soep ( oranjezooi van Knorr)
D: zooi groente met een stukkie kip
Ik moet van mn volproppatroon af en heb dus snel en veel honger..tips om dat tegen te gaan iemand? Of is t gewoon ff door de zure appel heen bijten?
Alles!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar propte je mee? Dit is natuurlijk ook niet echt jofel.
Lees de OPquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alles!!
Afgelopen anderhalve week gewoon 5 kilo erbij!
Even balans zoeken ja...Doorslaan naar de andere kant is ook niet de bedoeling...
Denk dat ik als ontbijtje volkoren bammetjes doe en de crackertjes als tussendoor... ergens nog wat fruit en nog iets kleins na t avondeten moet t dan gaan worden
^^^quote:
Het wordt dit jaar niet donker 's ochtends, toch? *steekt kop in zand* lalalalalalaaaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dat is wel goed klote, Merel!
Ben mn bed niet uit te branden... Wordt nog wat als t weer donkerder wordt.
Erg herkenbaar, mag er zelf woensdag aan beginnen. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:58 schreef josja het volgende:
Oh Merel dat is mooi klote! Lekker zo op de vroege ochtend![]()
Eerste dag op school zit er weer op pffff dat wordt nog wat, hoopte op wat meer begeleiding maar vanaf volgende week heb ik 24 lesuren, en nog nooit voor de klas gestaanDeze week nog introductie voor de eerstejaars, ik ga die tijd maar gebruiken om collega's lastig te vallen met een waslijst aan vragen!
T bewegen wil nog steeds niet optimaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Lees de OP![]()
Hoeveel kun je bewegen? Zorg dat je ook voedingsstoffen binnekrijgt! En voldoende kcals. (Magere) kwark erbij, niet alleen carbs eten, maar ook andere dingen. En als je wilt kun je je ook het schompes eten aan worteltjes.
Zelfde vent die vindt dat je anderhalve baan kunt werken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand heeft de verwarming uitgedraaid op mn kamer, het is hier steenkoud. Ik verdenk mijn baas, die vindt dat je niet kan werken in een warme ruimte.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:58 schreef josja het volgende:
Eerste dag op school zit er weer op pffff dat wordt nog wat, hoopte op wat meer begeleiding maar vanaf volgende week heb ik 24 lesuren, en nog nooit voor de klas gestaanDeze week nog introductie voor de eerstejaars, ik ga die tijd maar gebruiken om collega's lastig te vallen met een waslijst aan vragen!
Jup.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde vent die vindt dat je anderhalve baan kunt werken?
Joh ik heb ook vaak genoeg nog maar 16 euro gehad en daar moest ik ook nog van etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga maar slapen.
Zie 't niet meer zitten
Ik heb de reisverzekering van de rabobank, interpolis. Goedkoop, en ik vind ze heel fijn. Kan ook voor langere tijd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Sts het volgende:
Zo. Terug van een familieweekend van mijn vriend zijn familie. Was tof, maar intensief.Ik heb onderandere forel gevist en een taartenworkshop gehouden. Eten was best redelijk in het algemeen, gewoon volkoren broodjes met vlees,kaas en ei en 's avonds een lekker diner, aangevuld met wijn een kaasplankje though. Plus een stukje taart die de kinders gemaakt hadden natuurlijk.
Nu een druk dagje voor de boeg weer. Ik heb net een uur mijn hoofd zitten breken over reisverzekeringenIk krijg er eentje gratis, maar die dekt geen geneeskundige kosten/annulering. Maar als ik meer verzekeringen afsluit, lijken ze geen van beide uit te willen betalen
He Merel, wat stom. Ik kan daar zo bóós van worden. Ben je nog wel op je werk geraakt?
Noukje, zouden je ouders je niet voor een halve maand wat geld willen lenen? Of inderdaad het idee dat Kwak opperde.
Envoor de slecht slapende mensen hier.
Ja, die wilde ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb de reisverzekering van de rabobank, interpolis. Goedkoop, en ik vind ze heel fijn. Kan ook voor langere tijd!
Dat moet je goed uitzoeken! Kan ook zijn dat je ziektenkostenverzekering die kosten (deels) dekt. Als je er ooit aanspraak op moet maken, dan wil je het goed geregeld hebben, dan maken die paar tientjes premie weinig uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Sts het volgende:
Nu een druk dagje voor de boeg weer. Ik heb net een uur mijn hoofd zitten breken over reisverzekeringenIk krijg er eentje gratis, maar die dekt geen geneeskundige kosten/annulering. Maar als ik meer verzekeringen afsluit, lijken ze geen van beide uit te willen betalen
Doen ze ook hoor. Maar de zorg in Israël is schijnbaar duurder en er wordt vergoed tot het bedrag dat het in Nederland zou hebben gekost. Interpolis dekt bijvoorbeeld specifiek de kosten die daar bovenop komen. Dat vond ik wel wat. Annulering is ook weer zoiets onhandigs. Ik ga eerst twee weken op vakantie daar, dus dan moet ik een tijdelijke reisverzekering hebben (dat gaat de uni namelijk niet betalen). Dat is prima. Maar dan lijkt een annuleringsverzekering voor de rest een beetje overbodig, want ik heb niets geboekt ná de vakantie, verblijf is gratis (behalve de terugreis uiteraard). Ah well, als ik niet aanvullend kan verzekeren weiger ik die hele gratis verzekering denk ik maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat moet je goed uitzoeken! Kan ook zijn dat je ziektenkostenverzekering die kosten (deels) dekt. Als je er ooit aanspraak op moet maken, dan wil je het goed geregeld hebben, dan maken die paar tientjes premie weinig uit.
's Avonds werken, studeren en nog overdag een baantje zou ik niet aanraden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is aan het verder solliciteren voor werk overdag
wil wel 2 a 3 avonden nog koken, dat lijkt me tof, maar moet ook zeker gewoon werk overdag hebben
Ging best goed, dank je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Perruche het volgende:voor merel, echt het is ZO naar als je fiets gestolen is...
Nynke, kan je het morgen niet goedmaken met een lekker ontbijtje voor 'ie naar z'n werk gaat?
Sst, hoe ging je workshop taarten bakken?
geen geld hebben ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
's Avonds werken, studeren en nog overdag een baantje zou ik niet aanraden.
Ik ben net klaar met m'n scriptie en ben dus eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Sts het volgende:
[..]
Ging best goed, dank je.
Werk je nu ook? Ik dacht (nergens op gebaseerd eigenlijk, nu ik erover nadenk) dat je studeerde. Vind je Spanje leuk om te wonen of is het meer voor je vriend?
duhquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Perruche het volgende:
Mo, haal je je niet teveel hooi op de vork? Met al dat sporten er ook nog bij... je moet het wel volhouden he
sorry hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
duhmaar freelance meuk is wel tof, maar niet constant
en ga ik nooit en te nimmer m'n huur enzo van kunnen betalen, voorlopig. En voordeel van freelance is beheren van mn eigen beschikbaarheid, dus komt helemaal goed
Betalen die 3 avonden niet genoeg? No offense enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen geld hebben ook niet
ik weet wat ik doe.
ik hoef natuurlijk helemaal niets goed te maken...Ik heb vakantie (laatste week!) en hij moet gewoon werken, dus ik hoef er helemaal niet uit. Normaal hoor ik hem wel weggaan, maar vanochtend heb ik helemaal niets gehoord. Zo vreemd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Perruche het volgende:
voor merel, echt het is ZO naar als je fiets gestolen is...
Nynke, kan je het morgen niet goedmaken met een lekker ontbijtje voor 'ie naar z'n werk gaat?
Sst, hoe ging je workshop taarten bakken?
Whehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met m'n scriptie en ben dus eigenlijk nietsmoet werk zoeken... Zou het wel leuk vinden om een tijdje daar te werken, ook om de taal te leren, en natuurlijk ook wel voor hem, om zijn achtergrond beter te leren kennen. Als ik hem niet had zou ik net zo lief naar een ander land gaan of gewoon hier blijven.... aleen is hij bezig met een sollicitatie in ierland/engeland dus als ik dan in Spanje zit is dat een beetje
Toen ik dit las dacht ik, oh my, wat lui! En toen een minuut later voelde ik me heel schuldig, want ik lig ook nog in bed...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef Noukjee het volgende:
Het gaat wel weer beter nu!
@ Merel, nou m'n vader heeft geen werk, dus moeten soms al zuinig aan doen met dingen, en m'n moeder is ook naar me toe gekomen dat als ik geld nodig heb, 't mag lenen enzo, voel me dan altijd heel schuldig. Zo ben ik gewoon niet en wil het graag zelf oplossen, maar als het niet anders kan, zal ik wel wat moeten lenen, maar dat zie ik wel als het helemaal zover is. Moet eigenlijk een normale schooltas hebben, maar dan vraag ik die mooi met de kerst![]()
Het is gewoon zo, na de zomer word ik altijd een beetje dippig, en vervolgens in de winter depressief. Het is zo apart, en ik wil het helemaal niet. Maar als het in de winter zo koud is zie ik alles zo somber in, en dan word ik 's ochtend wakker en dan wil ik gewoon als het kan de hele dag in m'n bed liggen en niks doen en niemand zien. Echt raar.. Maar wil ervoor zorgen dat dat dit jaar niet gebeurt, want dat is echt heel vervelend, als ik me zo voel!
Dus ga er alles aan doen om te proberen niet weer in dipjes te raken en depressief te worden!![]()
Zometeen uit bed. Omkleden. Ontbijten. Met mama boodschappen doen. Lunchen. Met mama en zusje naar de stad. Huiswerk doen. Avond eten. Vriendje komt even langs. Huiswerk doen. Slapen.
Dus lekker druk dagje vandaag!
neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Betalen die 3 avonden niet genoeg? No offense enzo.
Ik ben alweer bijna 3 uur aan het werkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik, oh my, wat lui! En toen een minuut later voelde ik me heel schuldig, want ik lig ook nog in bed...
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik lig ook nog op bed
en heb nog niets gegeten/gedronken maar ben al wel vanaf 7 uur wakker
m'n maag knort, maar ben te lui om op te staan
Yay!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai![]()
Gisteren tot laat aan paper gewerkt, nu uitgeslapen maar nog moeMaar: het einde is in zicht!
Van de prefinal version dan. Als ik hem nog moet bijschaven volgen er nog wel wat stressvolle dagen
![]()
Nah, ik bedoelde, je zei dat je je een beetje schuldig voelde toch? Niet dat je echt iets goed te maken hebt ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
ik hoef natuurlijk helemaal niets goed te maken...Ik heb vakantie (laatste week!) en hij moet gewoon werken, dus ik hoef er helemaal niet uit. Normaal hoor ik hem wel weggaan, maar vanochtend heb ik helemaal niets gehoord. Zo vreemd!
Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Sts het volgende:
Whehetoch niet helemaal verkeerd gedacht dan. Maar als je net zo lief naar een ander land gaat, is Ierland/Engeland misschien ook een optie?
[/einde SOG]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh, Perruche, lijkt me echt tof een jaartje Malaga!Maar idd niet als het vriendje heel ergens anders terecht zou komen.
Toen mijn meneer op zoek was naar een nieuwe baan en ik bijna was afgestudeerd, heb ik herhaaldelijk gevraagd of hij niet voor een tijdje naar het buitenland wilde. Maar helaas, er waren hier genoeg mogelijkheden voor hem![]()
.
Bijna klaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai![]()
Gisteren tot laat aan paper gewerkt, nu uitgeslapen maar nog moeMaar: het einde is in zicht!
Van de prefinal version dan. Als ik hem nog moet bijschaven volgen er nog wel wat stressvolle dagen
![]()
Oe, Malaga! Puik wel Perruche, maar jij wou toch niet in het buitenland wonen, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ja preciesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde, je zei dat je je een beetje schuldig voelde toch? Niet dat je echt iets goed te maken hebt ofzo![]()
[..]
Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dagkijk Ierland is hartstikke mooi, maar wel echt klein en je moet altijd vliegen om ergens heen te gaan. Engeland is tenminste wat groter en wat meer een "land" voor mijn gevoel. Maar Spanje
![]()
[..]je had wel meegewild?
Ierland is groter dan Nederland hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dagkijk Ierland is hartstikke mooi, maar wel echt klein en je moet altijd vliegen om ergens heen te gaan.
oh, wij lijken zo op elkaar, geloof ik. Aan de ene kant wil ik heel graag meer reizen, nog eens in Afrika werken voor een tijdje maar aan de andere kant wil ik ook graag ergens echt wonen, weten dat ik er langer blijf en er echt een leven op kan gaan bouwen. Ik vind het maar lastig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bijna klaaren dan lekker naar Engeland
heb je er zin in? Heb je al veel voorbereidingen getroffen? Wanneer weet je of je hem moet bijschaven?
En ja kijk, ik heb "al" iets van 2 jaar in het buitenland doorgebracht, en ergens heb ik zoiets van"kansloos, waarom heb ik niet gewoon een huis en een baan net zoals 90% van m'n vrienden". Aan de andere kant wil ik nog helemaal geen echte vaste baan en een koophuis enzo, dus tjah, ik ben een beetje dubbel
Vandaag vrij en morgen geldt OV gelukkig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
luiwammesen!
Lekker hoor, zo lang in bed. Hier waren ze 't dak aan het maken dus ik ging er maar gewoon uit, al die herrie
Noukjee, die 2 dagen zonder OV overleef je wel toch? Wel lastig als geld een issue is.
Je moet doen wat je zelf het beste bij voelt. Als dat het buitenland is, dan is dat leuk. Dat zijn andere ervaringen dan het huis en vaste baan. Die komen vast welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
En ja kijk, ik heb "al" iets van 2 jaar in het buitenland doorgebracht, en ergens heb ik zoiets van"kansloos, waarom heb ik niet gewoon een huis en een baan net zoals 90% van m'n vrienden". Aan de andere kant wil ik nog helemaal geen echte vaste baan en een koophuis enzo, dus tjah, ik ben een beetje dubbel
Jammer dat 'ie niet wilde, maar lekker vaak & ver op vakantie gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Phaidra het volgende:
Ja precies. Was wel de ideale timing geweest, nu heb ik ook een baan en met koophuis hier doe je het niet meer zo snel.
Maar spannend voor jullie dan!
Ik vond Ierland best groot hoor, alleen het stedelijk / bewoonde gebied is wel wat kleiner. Maar in Dublin zou ik best kunnen wonen denk ik!
En jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ierland is groter dan Nederland hoor.![]()
En echt een heel mooi land.
ik ook, ook al gedouchen, en de was opgehangen....De lucht is stralend blauw hier, maar ik vind het maar koud buiten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, ik ben uit bed, nog voor het middaguur![]()
Da's echt een groot nadeel, ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:
En jaIerland is wel echt heel mooi & groen enzo, en ook niet klein, heb er ook al 5 maanden gezeten, maar ik vind het gewoon echt zo naar dat je voor ieder bezoekje van vrienden / familie met het vliegtuig moet. M'n pa woont ook in het buitenland maar dan kan je nog gewoon de trein, bus of auto pakken. En qua steden heb je eigenlijk alleen Dublin, Cork en misschien Belfast, in NL heb je natuurlijk veel meer steden (ook in omringende landen) die de moeite waard zijn.
waarom niet? Als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's echt een groot nadeel, ja.
Mijn beste vriendin woont in Ierland maar ik durf echt niet (meer) te vliegen.
In dezelfde lijn, ik heb pas broccoli bolognese gegetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
For all ye low carb lovers out there: courgette pizza!
[ afbeelding ]
Hier te vinden!
Komt goed, over een ruime week vertrekken we naar de onherbergzame Ardennenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie niet wilde, maar lekker vaak & ver op vakantie gaan![]()
[..]
Oeeeh nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
For all ye low carb lovers out there: courgette pizza!
[ afbeelding ]
Hier te vinden!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Boehoe, ik heb mn kleine bialetti koffiepotje op het vuur gezet, ben m vervolgens vergeten en nou issie stuk
En het stinkt hier nu ontzettend naar verbrande koffie
Waar is dat op nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kijk HNTM1, lekker gezellig!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco![]()
PerrucheVoorbereidingen ehhh
Mede door werk en paper heb ik maar een heel vaag idee van wat ik allemaal mee moet nemen en regelen
Maar als het af is duik ik erin! En hopelijk heb ik dan ook het contract voor mn accommodatie binnen (ik ben gelukkig niet de enige die niet de vlotste is
![]()
). En ik heb wel zin! En ook niet! Ik ben erg knuffelig richting vriendje nu en ik vind het best naar dat dat zometeen 2,5 maand niet kan, maar aan de andere kant is het leuk en spannend en waarschijnlijk ook wel goed!
Bijschaven: no clue, hangt er vanaf hoe snel ie het nakijkt![]()
Kijken wat jij wilt en niet wat je dénkt dat er van je verwacht wordt heMaar da's vast een enorme open deur
Wat zou je écht graag willen? Qua baan en woonomgeving?
Echt he! Maar volgens mij hebben veel mensen die in het buitenland zitten dat gevoel. Ik vin het ook lastig dat bijv. al m'n spullen bij kennissen en familie taan, ook al hebben zij er helemaal geen last van, maar toch... Wat ook niet meehelpt is dat vriendje een beetje boel ouder is dan ik en eigenlijk nog in dezelfde situatie zit. Die wil nu helemaal graag een woning!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
oh, wij lijken zo op elkaar, geloof ik. Aan de ene kant wil ik heel graag meer reizen, nog eens in Afrika werken voor een tijdje maar aan de andere kant wil ik ook graag ergens echt wonen, weten dat ik er langer blijf en er echt een leven op kan gaan bouwen. Ik vind het maar lastig...
Op youtube!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Waar is dat op nu? Of herhaling op de pc?
Zien er lekker uit, die courgette pizza. Ik hou alleen niet van courgette![]()
Hij gaat eerst mee!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]komt je vriendje wel langs? Jawel toch? Die maanden vliegen voorbij joh
ik was (ben, eigenlijk) ook een enorme sloddervos en had toen ik de 1e keer op Erasmus ging echt bijna niets geregeld
komt allemaal goed!
[..]
Echt he! Maar volgens mij hebben veel mensen die in het buitenland zitten dat gevoel. Ik vin het ook lastig dat bijv. al m'n spullen bij kennissen en familie taan, ook al hebben zij er helemaal geen last van, maar toch... Wat ook niet meehelpt is dat vriendje een beetje boel ouder is dan ik en eigenlijk nog in dezelfde situatie zit. Die wil nu helemaal graag een woning!
Wat k eigenlijk het liefst zou willen is een eigen huisje, klein ergens in NL en dan naar het buitenland gaan en het huisje onderverhuren, zodat ik wel een plekje heb om terug te komen. Maar ja, dat is niet binnen handbereik
Ja bagger ook.... ik kijk net de vacaturesites weer door maar ik kan wel huilen zo weinig is erquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
Klote, LB! Over koffie gesproken, hoe staat het met jouw zoektocht naar een (bij)baantje?
Bel dan gewoon evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja bagger ook.... ik kijk net de vacaturesites weer door maar ik kan wel huilen zo weinig is er
En ik heb ook nog niks gehoord van mn sollicitatie voor ik op vakantie ging.... ik denk dat het weer niks is
nu ben ik nieuwschierig, hoeveel beetje boel ouder is het vriendje? En volgens mij zijn wij ongeveer even oud, toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]komt je vriendje wel langs? Jawel toch? Die maanden vliegen voorbij joh
ik was (ben, eigenlijk) ook een enorme sloddervos en had toen ik de 1e keer op Erasmus ging echt bijna niets geregeld
komt allemaal goed!
[..]
Echt he! Maar volgens mij hebben veel mensen die in het buitenland zitten dat gevoel. Ik vin het ook lastig dat bijv. al m'n spullen bij kennissen en familie taan, ook al hebben zij er helemaal geen last van, maar toch... Wat ook niet meehelpt is dat vriendje een beetje boel ouder is dan ik en eigenlijk nog in dezelfde situatie zit. Die wil nu helemaal graag een woning!
Wat k eigenlijk het liefst zou willen is een eigen huisje, klein ergens in NL en dan naar het buitenland gaan en het huisje onderverhuren, zodat ik wel een plekje heb om terug te komen. Maar ja, dat is niet binnen handbereik
Ja, daar heb je gelijk in...quote:
Vriendje is nu 32 en ik 24. Niet schrikbarend maar wel zodanig dat hij nog liever een huisje wil dan ik!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwschierig, hoeveel beetje boel ouder is het vriendje? En volgens mij zijn wij ongeveer even oud, toch?
Ik denk dat ik voor nu nog even m'n semi-nomaden bestaan voortzet, maar binnen nu en 2 jaar wil ik ergens echt wonen. En dan ook al m'n spullen die inderdaad overal staan in m'n eigen huis hebben...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in...
Ik ga nu naar de kapper, en dan rijd ik er direct even langs. Dit soort dingen doe ik dan het liefst face to face.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |