abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:57:23 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85868773

Het vorige deel: Slank # 1147 - Puike OP, leeuwen, cobra's en kipzin, cachai!

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85868793
:W
Ja doei.
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:00:52 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85868903
lijstje:
O: bak yoghurt met heel veel fruit en muesli
T: 2 mini stroopwafels
L: 1 tosti van zuurdesembrood met ham en kaas
T: bak birchermuesli
S: 7 km. wandelen
D: gebakken aardappelen met rucolasalade met geitenkaas en een stukje vlees
T: geen idee

Best okay, dacht ik zo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85869083
Eerste dag weer op het werk *O*

Voor de eerste keer sinds jaren ontbeten voordat ik naar 't werk ga :)

O: boterham met vruchtenhagelslag, glas melk
T: wit broodje met kipfilet, jus d'orange
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt, appelsap
T: stuk fruit (appel of banaan)
D: nog geen idee
T: nog geen idee

Mijn werk is leuk O+
pi_85869096
Bla, wat rot van je oma ;( Sterkte!
pi_85869144
Lijstjestvp

O: gekookt eitje, baconcrackers met filet A. en ui
L: gevulde broccolisoep
S: hardlopen
T: wodka
D: gegrilde ribeye met meegegrilde portobello met platte peterselie, een beetje zelfgemaakte kruidenboter
en snijboontjes.
T: als ik zin heb in iets zoets: paar lepels crème fraîche met limoensap en zoetstof
pi_85869177
BBB, veel sterkte :*

Conleche, jouw D is zooooo :9~
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85869257
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt, appelsap
T: stuk fruit (appel of banaan)

Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?
Dan zou ik als ik jou was alle ongezonde troep uit je dieet gooien en alleen nog (heel veel) gezonds eten voor een tijdje. :Y
Nu heb je in elke maaltijd snelle suikers, die niet alleen nutteloos en dikmakend zijn, maar die ook nog zorgen voor een hongergevoel.
pi_85869310
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?
Dan zou ik als ik jou was alle ongezonde troep uit je dieet gooien en alleen nog (heel veel) gezonds eten voor een tijdje. :Y
Nu heb je in elke maaltijd snelle suikers, die niet alleen nutteloos en dikmakend zijn, maar die ook nog zorgen voor een hongergevoel.
Serieus? Ik vond dit juist best gezond :D Zeker als je mijn eetgewoontes van vroeger kent :')

Maar brood is toch goed? En melk en jus d'orange is niet ongezond. Alleen dat witte, zachte broodje, dat snap ik wel. Ik zie echt niet zo goed wat er fout is :@ (ben dan ook een complete n00b op dit gebied)
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:19:19 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85869506
Ja hoi, nu heb ik alweer een topic gemist :')
@Coco:
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: boterham met vruchtenhagelslag [suiker], glas melk
T: wit broodje [suiker] met kipfilet, jus d'orange [suiker]
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt [suiker], appelsap [suiker]
T: stuk fruit (appel of banaan) [suiker]

VMW heeft echt gelijk hoor :Y Het lijken allemaal best gezonde dingen maar je krijgt er inderdaad best honger van (eerst een suikerpiek, en dan de dip = hongerrr)
pi_85869634
Ah, ok.

In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg. In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje. En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).

Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor! :)

Zal vanavond naar de winkel gaan voor mijn eten voor morgen overdag op 't werk :)

Thx jullie!
pi_85869675
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
VMW heeft echt gelijk hoor :Y Het lijken allemaal best gezonde dingen maar je krijgt er inderdaad best honger van (eerst een suikerpiek, en dan de dip = hongerrr)
Ow, en ik geloof VMW ook hoor. Ik heb alleen dat suiker-gebeuren nog niet door. Dus ik dacht echt dat ik het heel goed deed, haha. Maar we komen er wel :Y
pi_85869734
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjestvp

O: gekookt eitje, baconcrackers met filet A. en ui
L: gevulde broccolisoep
S: hardlopen
T: wodka
D: gegrilde ribeye met meegegrilde portobello met platte peterselie, een beetje zelfgemaakte kruidenboter
en snijboontjes.
T: als ik zin heb in iets zoets: paar lepels crème fraîche met limoensap en zoetstof
Wat zijn baconcrackers ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85869773
sterkte Bla en gefeli JT :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85869923
Over pindakaas, ik heb donderdag light pindakaas gekocht zonder het etiket te lezen :') jammerlijke faal.
Er zit meer suiker in dan gewone, hij smaakt dus ook vies zoetig :r en er zitten maar 10 kcals minder in per portie :{ En iets minder vet, maar dat scheelt echt weinig (tenzij je de hele pot in 1x leegeet).

Nu zit ik dus met een pot vieze pinnekaas ;( Vammorgen gewone op m'n roggebrood gesmeerd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85870072
Ik heb nu een soort psychologisch vak, leuk!
pi_85870090
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, ok.

In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg. In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje. En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).

Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor! :)

Zal vanavond naar de winkel gaan voor mijn eten voor morgen overdag op 't werk :)

Thx jullie!
Een paar tips:

Yoghurt is op zich prima hoor, alleen dan geen vanilleyoghurt, want daar zit weer suiker in. Gewone yoghurt of kwark is juist goed :Y ! Witbrood idd vervangen door volkoren (bruinbrood is meestal witbrood met kleurstof, dus kijk op het etiket of het volkorenbrood is). Kipfilet als beleg is prima, pindakaas ook. Als je verder veel/genoeg eet, zou ik voor kipfilet kiezen, maar als je bang bent dat je te weinig eet, dan pindakaas. Want het is gezond, maar nog steeds met redelijk veel kcal. Fruit = suiker, maar er zitten ook andere goede stoffen in. Met mate wel eten dus. Maar in de vorm van sap (zelfs als je zelf perst, en uit een pak helemaal) gaan die gezonde stoffen grotendeels verloren, dus liever gewoon zo eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85870112
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg.
:Y
quote:
In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje.
Yoghurt is wel goed hoor, alleen niet met suiker.
Soep is ^O^
quote:
En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).
Als je veel suikers dronk kan dat wel eens een boel uitmaken. :Y
quote:
Gaat lukken. ;)
pi_85870160
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat zijn baconcrackers ?
http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55
Gewoon te koop bij de AH dus, bij de vleeswarenafdeling. Het knappert en is prima geschikt om beleg op te doen.

Je hebt ook knabbelspek, maar dat is beduidend minder luchtig en lekker. Daar zitten van die harde randen in en dan proef je echt het vet. :X
pi_85870330
Thnx dames :*

Jt gefeliciteerd met je neefje!

Swietje, top de de eerste les beviel..en die planning komt vast goed :)

Lijstje tot nu toe :')
o:pannekoek met zoetstof
T: activia met een beetje cornflakes
L: omelet met ui en kaas
T: geen idee
D: Braadworst met brocoli of witlof
pi_85870373
Schattig, van die uitgekauwde IQtest plaatjes. Maar ik blijf braaf opletten :+
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:46:49 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85870411
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef P.F. het volgende:
Schattig, van die uitgekauwde IQtest plaatjes. Maar ik blijf braaf opletten :+
Nee, want je zit ondertussen hier te posten :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85870472
Ik ken ze al :') anders droom ik weg
pi_85870483
Jt, gefeliciteerd! *O*
pi_85870484
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef conleche het volgende:

[..]

http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55
Gewoon te koop bij de AH dus, bij de vleeswarenafdeling. Het knappert en is prima geschikt om beleg op te doen.

Je hebt ook knabbelspek, maar dat is beduidend minder luchtig en lekker. Daar zitten van die harde randen in en dan proef je echt het vet. :X
klinkt goed ^O^ Maar eens kijken of onze lokale AH dat ook heeft :Y)
pi_85870655
En bedankt voor de tips!

• Ik zal mijn vanilleyoghurt (met pijn in mijn hart, want zo lekker) vervangen door gewone yoghurt.
• Volkorenbrood eten we sowieso, alleen dat witbrood-met-kleurstof wist ik niet, dus toch maar even nakijken straks.
• Soep vind ik erg lekker, en hier op school hebben ze altijd soep 's middags :) Dus dat is heel goed te doen :)
• Fruit probeer ik gewoon 1 a 2 keer per dag te eten, idd omdat het gezond is (dat van die suikers wist ik trouwens niet).
• Pindakaas vind ik erg lekker, maar ik ben niet te bang dat ik te weinig eet. Dus ik probeer pindakaas tot 1x per dag te beperken (daarvan wist ik wel dat het veel Kc bevat, maar gelukkig ook gezond is).

Wat drinken betreft: ik heb idd altijd veel suikers gedronken (cola, fanta, appelsap, etc). Ik probeer nu flink daarmee te minderen, maar merk dat ik toch redelijk verslaafd ben geraakt aan al die suikers. Dus dat is wel wennen.

Ik ga even overleggen, tot laters :*
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:55:59 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85870749
Ik heb nu ook constant trek :') heb in Schotland veel te veel lekkers gehad... oa goddelijke chocoladetaart die ze elke dag in het hotel hadden :o Maar 2x gehad gelukkig. Maar ook heerlijke muffins natuurlijk, bij lekkere cappuccino O+

Speaking of which, die ga ik nu maken! c_/
pi_85870845
Ik heb voor vanaaf ook soep ik de planning! Harira :9

Tof dat alle nieuwe lessen leuk zijn! Ik heb er ook zo'n zin in.
Eerst die shit toets :X
pi_85870949
Kut, ik heb koorts. Hoofdpijn. Snot. :'( Hoera, begin van het schooljaar. :'(
pi_85871020
He bah, fijne timing, beterschap!
pi_85871381
Ik heb verse groentesoep geluncht i.p.v. brood! O+
En vanochtend 2, i.p.v.1 boterham genomen. :)
pi_85871682
Ik had drinkyoghurt bij de lunch :{ Voel me hier altijd een beetje verplicht om iets te nemen dat je moet betalen (je moet het betaaldeel altijd door om te kunnen gaan zitten). Mijn collega neemt melk, maar dat vind ik niet lekker en karnemelk alleen met zoetstof (en dat hebben ze niet....). Nou ja, het is maar 1 dag in de week, maar de volgende keer weer soep :9

O: Sneetje roggebrood met pindakaas
T: Snee volkoren met rauwe ham
L: Drie sneetjes volkoren met rauwe ham, beker drinkyoghurt
T: Een gigantisch grote peer :9 (echt HUGE, zag op de kassabon dat drie peren 1.3 kg was :') )
D: Maiskolf met gebakken aardappeltjes en ? denk 'n vissie.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85871697
Zooo eerste college gehad!!
pi_85871811
Hoe beviel het P.F. en waar ging t over? :)
pi_85871816
En ik moet nog even moed verzamelen om aan een vriendin haar Wii + balance board te leen te vragen. Had 't al eens tussen neus en lippen door gedaan (zo van: Oh toen je op vakantie was bedacht ik me dat ik had kunnen vragen.....) en toen zei ze meteen Oooooh had je kunnen lenen hoor!

Zij wordt binnenkort weer aan haar rug geopereerd, dus ze kan 'm voorlopig niet gebruiken. Als het bevalt en ik doe er echt vaak iets mee dan kan ik er zelf eentje kopen :9
pi_85872037
Doen Syrena :Y Wii bevalt hier ook goed en omdat je zoveel verschillende dingen kunt doen met dat wiifit verveelt het ook niet erg snel
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 14:32:59 #37
70532 loveli
N
pi_85872111
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Over uitgekauwde iq-test-plaatjes.
crap in = crap out
pi_85872234
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Consumenten psychologie, ja was erg interessant, maar hij ging niet echt in op de wiskundige modellen, jammer.
pi_85872473
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Doen Syrena :Y Wii bevalt hier ook goed en omdat je zoveel verschillende dingen kunt doen met dat wiifit verveelt het ook niet erg snel
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffen _O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:49:52 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85872667
Welke studie doe je nu PF? :)
pi_85872936
CE
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:01:14 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85873089
Dat zegt me helemaal niks joh :')
pi_85873212
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Syrena het volgende:
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffen _O-
:D
pi_85873657
CE = Commerciële economie of niet?

Ik krijg ook psychologie.... *O*
In blok 4 pas }:|

Wii is leuk! Zelfs voor mij :o
pi_85873860
Ja sorry, maar klopt wat ze zegt
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:40:38 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85874475
Ah, commerciële economie, dat had ik er niet uitgehaald inderdaad. Daar zal inderdaad wel wat psychologie bij komen kijken, leuk :Y
pi_85874992
Hey waar is JaniesBrownie eik. Die is ook fanatiek met de wii.
pi_85874995
Hoi!

Ik weet niets voor m'n nieuwe icon :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:55:33 #49
236335 neen
schone schijn
pi_85875044
Mijn god, ik ben toch moe en warm. En heb behoorlijk keelpijn, zo irritant he. Dag op school was ook weer eens klote als vanouds, mijn god wat een lui en dan natuurlijk wel gaan zeuren over dat studenten de zaakjes niet op orde hebben. Maar goed, totaal geen energie om er wat tegenin te gaan. Sowieso al de hele dag wat stil verder. Hopelijk gaat het morgen wat beter, ach ik stel me aan.
Kutlijstje ook, slapen en morgen nieuwe dag.
het lijkt niet wat het is
pi_85875066
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Ik weet niets voor m'n nieuwe icon :')
Een kastanje. Past mooi bij het weer. :(

Neen :*
pi_85875143
Zo. Tennis is geregeld!
pi_85875336
Gaaf Pief :) via de uni?
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:06:03 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85875457
Neen, kop op! Ik denk dat het handig is als jij eens met iemand gaat praten over al die gevoelens van je. Volgens mij ben jij zo leuk, maar zie je dat zelf niet..
:*

Ik kom net terug uit de stad, ik ging een weegschaal kopen, maar heb uiteindelijk alleen maar boodschappen meegenomen...
pi_85875469
Ja! En sowieso kickboksen! En ik ga roei training geven, weet niet of ik nog zelf ga roeien!
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:16:37 #55
236335 neen
schone schijn
pi_85875920
Oh, ik voel me eigenlijk vooral beroerd omdat ik geteisterd wordt (Nog een d/t fout of wat :') ) door fysieke ongemakken.
En verder, och ik snap wel dat niet alles is zoals ik denk dat het is maar dat dringt ook niet altijd door.

Oh en donders PF ook niet teveel hooi op je vork nemen he, er moet ook nog ontspannen worden.
pi_85876678
neen is ook haske leuk. Je had toch laatst met je moeder gepraat, en dat luchtte wel op? Kan je dat niet vaker doen? :*
pi_85876699
Of met een van ons.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:40:10 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85876998
Ik ga zo naar de kapper denk ik, het nieuwe jaar maar beginnen met een versgeknipte pony :+ Wat er nu voor mn voorhoofd hangt is niet meer fatsoenlijk een pony te noemen...

Oh ik heb trouwens vorige week mn woonkamer omgebouwd, en het is zo leuk nu om het beetje bij beetje te optimaliseren O+ ik hou van huizen waar je wat ruimte hebt om te veranderen!
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:41:31 #59
236335 neen
schone schijn
pi_85877055
Afgezien van dat ik ziek ben voel ik me wel oke hoor, alleen ziek zijn heb ik geen zin in :') ik ben nooit ziek waarom nu wel? Nu school weer begint.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85877170
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Afgezien van dat ik ziek ben voel ik me wel oke hoor, alleen ziek zijn heb ik geen zin in :') ik ben nooit ziek waarom nu wel? Nu school weer begint.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, vervelend dat je ziek bent. :'( Hier nog een... snap goed hoe erg je baalt! :( :*

En dan nog zo'n chaos op school, dat maakt het er niet beter op -O-
Wat studeer je eigenlijk?
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:44:10 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85877176
Whoa neen, ik zou daar ook gloeiend chagrijnig van worden hoor.... inderdaad een heerlijk begin van het jaar!

Maargoed, veel slechter dan dit kan het niet worden moet je maar denken ;) always look on the bright side of life blijft een uitstekend motto ^O^

Was je nog naar noorderzon geweest trouwens? Nog voorstellingen in zo'n containertje bezocht? die vind ik altijd zo tof O+

Ik ben er alleen de eerste 4 dagen geweest. En afgelopen weekend dus, toen het héél koud en nat was :X
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:44:20 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85877183
Ik zou daar ook niet vrolijk van worden neen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:51:03 #63
236335 neen
schone schijn
pi_85877516
Ik zou land en watermanagement moeten studeren. :')
Noorderzon ben ik nog wel geweest even, alleen het was echt heul vies weer. Wel tof O+ volgend jaar maar weer.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:53:28 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85877634
:W Vanuit Den Haag!
Het gestoffeerde huisje was afgezegd, dus dat betekent dat Nachtwacht en ik nu een gestoffeerd huisje hebben! :D. Vrijdag verhuizen we (of eigenlijk iedereen, behalve ik, want ik moet werken :')). Moet morgen nog even een contract tekenen en kopieën van ID-bewijzen inleveren en dan is alles geregeld :).

Vervolgens kreeg ik een lift van mama Moblo naar het pension O+ en daar zit ik dus nu :).

Ging prima op school. Leuke leerlingen, leuke collega's, ja gaat wel goed komen :). Wel weer kleine klassen: grootste is 5 leerlingen, kleinste 2 leerlingen.

En ze zeggen 'u' en 'mevrouw' tegen me *).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:54:46 #65
236335 neen
schone schijn
pi_85877693
Tof! Wat ga je nu eigenlijk de hele week met eten doen :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:56:34 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85877786
Hey Vik, wat goed allemaal!!

En je werkt dus bij de moeder van MoBlo op school? :D!
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:56:47 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85877794
In ieder geval een keer met mij eten :7. Fijn dat het goed ging Vik!!
pi_85877855
Vik, wat geweldig allemaal! En wat een stroomversnelling waar je ineens in zit zeg!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85877865
Klinkt allemaal heel goed en fijn Vik! ^O^
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:59:01 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85877886
Ik ga de hele week bagger eten :9~.
En idd een keer met XM, is de bedoeling.

En ik werk niet bij mama Moblo op school. Zij zit dus in de huisjes en zij was er net ook toen ik huisjes ging bezichtigen. Toen liep ik naar de bus en vroeg ze of ik een lift wilde O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:59:33 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85877911
Nog even een lijstje en dan ben ik weg. Ik ben eigenlijk al te laat voor de kapper denk ik, dammit }:|
Dan maar naar de markt, een weekvoorraad groenten halen, mn nieuwe goeie voornemen *)

O: brinta
L: 2 boterhammen, jam en ananas-roomkaas
T: 2 dropjes, een doosje chocoladesigaretjes (vond ik achterin de kast toen ik aan het snaaien was :@ )
T: cappuccino
D: pasta met gegrilde aubergine, courgette, tomaatjes en rucola
T: colaatjes in de kroeg
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:59:51 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85877925
XM, ik ben woensdag vrij (en dodagochtend ook *)), dus zullen we woensdag iets gaan eten? :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:00:14 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85877941
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, wat geweldig allemaal! En wat een stroomversnelling waar je ineens in zit zeg!
DaD :W Ben je al zenuwachtig voor je date?? :+ Leuk!!
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:01:37 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85878001
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef Viking84 het volgende:
XM, ik ben woensdag vrij (en dodagochtend ook *)), dus zullen we woensdag iets gaan eten? :).
Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kan :'). Woe.avond is de enige avond deze week dat ik nog kan RPMen.. Donderdag hebben we bedrijfsuitje.
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 17:02:48 #75
70532 loveli
N
pi_85878043
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kan :'). Woe.avond is de enige avond deze week dat ik nog kan RPMen.. Donderdag hebben we bedrijfsuitje.
Anders ga je samen RPM-en? *)
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:03:18 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85878057
Nou wmb kan het morgen ook. Hoef toch niks voor te bereiden voor woensdag.
Wel even onder voorbehoud: als ik erg moe ben, dan zeg ik het af :). Dus wel even zorgen dat je eten in huis hebt :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:03:40 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85878072
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Anders ga je samen RPM-en? *)
No way. We gaan schranzen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:05:09 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85878131
Vik, ik ben ook doodop door mn hoofd telkens, dus wat dat betreft.. Voor mij ook alleen ff ergens hapje doen en dan weer huiswaarts hoor. Heb woe.ochtend 1e onderzoek. Maar, ga zo nasi maken voor 2 dgn, dus geen zorgen :P.
pi_85878359
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef neen het volgende:
Oh, ik voel me eigenlijk vooral beroerd omdat ik geteisterd wordt (Nog een d/t fout of wat :') ) door fysieke ongemakken.
En verder, och ik snap wel dat niet alles is zoals ik denk dat het is maar dat dringt ook niet altijd door.

Oh en donders PF ook niet teveel hooi op je vork nemen he, er moet ook nog ontspannen worden.
Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.

En dan misschien nog zeilen.

O en coachen! Maar dat is variabel.

En door de weeks van 9 tot 5 studeren!
pi_85878429
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef P.F. het volgende:

[..]

Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.

En dan misschien nog zeilen.

O en coachen! Maar dat is variabel.

En door de weeks van 9 tot 5 studeren!
Jeetje. Ik doe het je niet na hoor! :o
pi_85878680
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

DaD :W Ben je al zenuwachtig voor je date?? :+ Leuk!!
Ja. :+. En vooral voor het feit hoe ik twee kopjes met panna cotta daar ga krijgen zonder te knoeien. :+.
pi_85878770
Klinkt goed Vik! Volgens mij heb je mazzel met Mo d'r moeder :Y

@Dad: ga je lopen/fietsen/met het ov?
pi_85878815
Cool Vik. Lijkt me heerlijk die kleine klassen. Ik heb denk ik gemist waarom ze zo klein zijn ... dus, waarom? :9
Mijn lijst tot nu toe is bagger. Ben alleen maar in de weer geweest met auto dingen regelen, dingen kopiëren, inscannen bij anderen thuis etc. Nu met huishouden, net stofgezogen, zo was vouwen en nieuwe ophangen, dweilen etc. Daarna nog eten koken.

O: 2 broodjes kipfilet
T: blokje chocolade, 1 dropje, plakje kaas

En nu ik het ingetypt heb, is het eigenlijk nog meer bagger dan ik dacht. ;( Eerst huishouden even afmaken, na het eten wil ik dat nooit meer. En na het eten nog even fietsen tijdens Greys Anatomy!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85878834
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed Vik! Volgens mij heb je mazzel met Mo d'r moeder :Y

@Dad: ga je lopen/fietsen/met het ov?
Fietsen! Om het maar even gemakkelijker te maken, zeg maar.
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:24:24 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85878910
Klassen zijn klein, omdat het particulier (dus duur) onderwijs is. En ouders kiezen daar weer voor, omdat ze niet willen dat hun kind ondergesneeuwd raakt in het particulier onderwijs. Er zitten dus ook meer lln met dyslexie op deze school.
Niet meer actief op Fok!
pi_85879009
j.t je lijst is echt slecht! ~O> Foei :P

Vik, vind je het fijn om les te geven in zulke kleine klassen, of heb je liever grotere klassen? :)
pi_85879223
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Klassen zijn klein, omdat het particulier (dus duur) onderwijs is. En ouders kiezen daar weer voor, omdat ze niet willen dat hun kind ondergesneeuwd raakt in het particulier onderwijs. Er zitten dus ook meer lln met dyslexie op deze school.
Heerlijk! Dat betekent dus dat als er iets is (positief of negatief), dat ouders ook geïnteresseerd en welwillend zijn. Ze dokken er toch voor?! Of zie ik dat fout? :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:53:18 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85879815
Wat een kutlijst j.t. :D Gelukkig zie je dat zelf ook in.
pi_85880036
Neen, wat een dag! daar zou ik ook niet blij van worden!
En beterschap

Viking heeft een huisje *O*
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:01:10 #90
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85880046
pfoe, wat gaan jullie snel. Is niet meer bij te houden, vooral niet nu met school erbij!
Eerste schooldag ging prima. Alleen uitleg gehad over van alles en nogwat.
Wel veel volgens mij maargoed! Goed plannen en dan moet het wel lukken hoop ik.
Éerst even snel een huiswerkschema maken en dan kon ik even bijlezen!
Heb alleen wel hoofdpijn nu |:(

Lijstje;
o: 2 beschuitjes met appelstroop, optimeldrink
t: 1 bruin bolletje met kipfilet
2: 2 bruinne bolletjes met kipfilet, activia drinkyoghurt
t: appel, kleine muslireep van linessa
a: rode bietjes stampot, cola light

Vind 't een prima lijsje :)
pi_85880341
Nu al een huiswerkschema? Hoe weet je nu al wat je precies moet doen? :@
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:19:50 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85880566
Ohai! Ongeorganiseerde dag oO<

Mn portemonnee bleek nog in mn vriend zn tas te zitten (gisteren samen boodschappen doen) dus toen moest ik treinen met een treinkaartje betaald via iDeal en een paspoort :') Had dus ook geen pinpas of geld ;( Onhandigheid!

Lijstje.

O: twee sneetjes met nutella
T: twee bekertjes automatenchoco
L: twee sneetjes met smeerkaas
T: eierkoek
T: blokje chocola
D: restje nasi met garnalen en veggies.
S: Zumba als ik tijd heb, maar eigenlijk moet ik paper schrijven oO<

Narf oO<
Eigenlijk heeft het posten van dit lijstje geen kont aan zin, want ik weet dat het niet goed is ):O Maarja, in kader van eerlijkheid ofzo. w/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:24:21 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85880693
Haha, kennen jullie die mop van LB die op maandag naar de markt zou om groenten te kopen? oO<

FAIL!! Wat een kneus ben ik ook :')! Nu bij de appie verse tortellini met kaas en noten gekocht, en dat ga ik eten met verse spinazie en tomaatjes. Snel klaar en ook lekker.

Vanavond eindelijk weer zingen!! O+ *O*
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:24:35 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85880705
Nah Maria, ik vind het tijd voor een dansend konijntje. Wat jij?

pi_85880773
Nou avondeten is klaar:

Heel veel sla: met komkommer, tomaat, feta en walnoot en beetje gebakken aardappeltjes en kipznitzel
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:30:32 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85880882
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah Maria, ik vind het tijd voor een dansend konijntje. Wat jij?

[ afbeelding ]
Bahahahaha! _O- :D

*; Helemaal mee eens! 8-)
pi_85881000
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had over chico gedroomd vannacht :D
Oeh wat deed ik/liet je me doen? :D

Eerste dag ging wel ok, ik was vreselijk chaotisch in mn hoofd (wel les voorbereid, maar wist niet tot in detail in welke volgorde ik alles ging vertellen dus dat liep een beetje van de hak op de tak) en dus was de les ook niet bepaald gestructureerd. Gelukkig kan dat bij een introductie les. Meteen voorgenomen volgende les een powerpoint te maken, zodat ik zelf iig een vaste volgorde heb. En snel mn spullen verhuizen, dan is de zooi in mn kamer ook weg (en wordt het weer rustig in mijn hoofd).

En nu wil ik alleen nog maar slapen, mn stem wordt steeds slechter, verkoudheid steeds erger en krijg er hoofdpijn van. Maar van binnen heel opgefokt en onrustig, dus weet niet hoe goed ik ga kunnen slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85881052
Konijntje O+

quote:
Plaatje van lief mini-konijntje
Deze wordt misschien van mij O-). Als ik weet binnen/buiten en weet waar ik het moet laten in de vakantie.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chicolate op 30-08-2010 20:37:49 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:40:30 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85881169
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:36 schreef Chicolate het volgende:
Konijntje O+
[..]

Deze wordt misschien van mij O-). Als ik weet binnen/buiten en weet waar ik het moet laten in de vakantie.
Ooooh O+ De zachtheid en poepigheid! O+
pi_85881234
O+ Wat 'n cutiee O+
pi_85881258
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85882165
Evening :W Ik drop even heel saai een lijstje :P

O: bakje brinta
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen appelstroop
T: boterham pindakaas, appel
D: 2 volkoren wraptortilla's met kip, tortilla saus en zelfgemaakte guacamole
T: yoghurt met muesli, banaan

Volgens mij is het wel wat :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85882234
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met komkommersalade
T: banaan, appel
L: pistolet filet americain
T: appel, banaan
D: pasta met sugarsnaps, rode ui, kool, venkel, champignons, zalm en crème fraiche
pi_85882302
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met komkommersalade
T: banaan, appel
L: pistolet filet americain
T: appel, banaan
D: pasta met sugarsnaps, rode ui, kool, venkel, champignons, zalm en crème fraiche
Hihi, je dacht, voor de variatie gooi ik de volgorde even om? :P Je avondeten klinkt lekker!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:17:23 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85882406
Waait het hier altijd zo hard trouwens? :o :').

Ff in de stad gegeten. Oh, wat een prachtstad is dit, ik ben helemaal in m'n element O+. En de mensen zijn ook aardig, want in Groningen zeggen ze nooit wat tegen je en ik heb al meerdere encounters met vreemden gehad vandaag _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85882437
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihi, je dacht, voor de variatie gooi ik de volgorde even om? :P Je avondeten klinkt lekker!
Is het ook, en erg makkelijk te maken. Men neme een ui en kastanjechampignons, snijdt deze, en gooit ze in de wok. Daarna een stuk zalm in stukjes snijden en even meewokken. Vervolgens trek je een zak oosterse roerbakgroenten van AH open en mikt dat erbij. Even wokken, pasta koken en die erbij doen. Vervolgens een dot crème fraiche erbij en even doorwarmen. Eet smakelijk :9

Wel erg machtig.

Oh, en ik heb mijn fruit ook in die volgorde opgegeten.
pi_85882454
O: Cornflakes met melk en zoetstof
T: Mueslireepding met cranberries
L: 2 Krentenbollen
T: Wijntje :@ (hadden borrel)
D: Bloemkool/aardappel ovenschotel met cordon bleu. Schaaltje vla met krokante muesli
T: Geen idee

Kan een stuk gezonder, ga mijn best er weer voor doen.
pi_85882472
Niks mis met wijn chico. Maar de cornflakes en muelireep... :N
pi_85882530
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Niks mis met wijn chico. Maar de cornflakes en muelireep... :N
Niets mis met ongezoete cornflakes vind ik :).

Wijn overdag = :@. Normaal doe ik dat alleen bij het avondeten of 's avonds bij een filmpje ofzo. Niet voor 5 uur iig :P.
pi_85882545
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

Ff in de stad gegeten. Oh, wat een prachtstad is dit, ik ben helemaal in m'n element O+. En de mensen zijn ook aardig, want in Groningen zeggen ze nooit wat tegen je en ik heb al meerdere encounters met vreemden gehad vandaag _O-.
Nee, het waait overal hard nu :+ En zat dat pension nou in Scheveningen? Dan zal het nog wel een beetje extra wind zijn :P

En dat laatste vind ik echt heel maf, maar wel leuk! :D
pi_85882567
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is het ook, en erg makkelijk te maken. Men neme een ui en kastanjechampignons, snijdt deze, en gooit ze in de wok. Daarna een stuk zalm in stukjes snijden en even meewokken. Vervolgens trek je een zak oosterse roerbakgroenten van AH open en mikt dat erbij. Even wokken, pasta koken en die erbij doen. Vervolgens een dot crème fraiche erbij en even doorwarmen. Eet smakelijk :9

Wel erg machtig.

Oh, en ik heb mijn fruit ook in die volgorde opgegeten.
Hmm, die moet ik gaan onthouden! ^O^
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:23:03 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85882620
@ swietje: ik ben gewend aan kleine klassen, dus ik vind het prettig (gaf hiervoor les op speciaal onderwijs).

@ j.t.: ik weet niet of ouders geïnteresseerder en welwillender zijn. Ik dacht wel dat de leerlingen ook suuuuuuuupergemotiveerd zouden zijn, maar ik heb toch wel een paar lastpakjes in de klas, hoor. Maar dat komt wel goed.

Ik vind het zo leuk dat ze me 'mevrouw' noemen. "Mevrouw, vindt u ons wel een beetje een leuke klas?" _O-.

Maar het is wel een school naar m'n hart verder: nablijven als je je huiswerk niet af hebt, ze komen in de eerste les controleren of iedereen er is en als iemand er niet is en niet afgemeld is, dan wordt er nagebeld. Ze mogen onder schooltijd niet door Den Haag slenteren. Als er een tussenuur is of een huiswerkuur, dan moeten ze die in de studieruimte door brengen. Alleen in de grote pauze mogen ze de school uit _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85882698
Ik moest ook altijd u zeggen tegen mijn docenten, behalve tegen mijn CKV- en filosofiedocent dan. Moest ook heel erg wennen dat ik tegenwoordig gewoon mag tutoyeren :D
pi_85882798
Ik vind het een nog grotere verbetering dat ik bier kan gaan drinken met mijn docenten. (Nou ja, een paar dan)
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:32:46 #115
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85882989
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Swietje het volgende:
Nu al een huiswerkschema? Hoe weet je nu al wat je precies moet doen? :@
Wij hebben voor welk vak/programma een studiehandleiding en daar staat alles in voor het eerste blok. Wat het programma inhoud enzo, wat je kan verwachten. Maar ook wat je in welke week moet hebben gelezen en welke opdacht je dan af moet hebben.
Vind het wel fijn om dat allemaal in een schema te zetten en dat aan m'n prikbord te hangen en in m'n agenda te plakken. Anders raak ik het overzicht kwijt en raak ik in de stress en moet ik elke keer m'n studiehandleidingen doorzoeken wat ik nou moet doen :)
Vind 't fijn werken zo!
pi_85883306
Weet iemand waar ik bij de nieuwste Word de regelafstand in kan stellen? Ik loop me een partij te kloten.. (deze Word is in het Engels trouwens).
pi_85883379
Knap, Noukje ^O^ goed begin zo!
Vik, klinkt super, wat fijn dat het je bevalt!

Mijn eerste dag op school zit er ook weer op, was vergadering-vergadering-vergaaa-gaap-dering :O en kopieerwerk. Zucht. Morgen echt beginnen, vind 't nog steeds spannend, stom hè, aan het begin van m'n derde jaar :@ .

Lijstje / planning vandaag:

O: Yoghurt met besjes en kiwi en muesli, thee
L: Twee boterhammen filet americain/komkommer, kop cappuccino
T: kop cappuccino, boterham ham
S: Evy les 5, even school uit m'n hoofd rennen
T: 2 blokjes kaas (in afwachting of ik nou kon gaan koken, lief is weer megalaat :{ arm ding)
D: Spätzle met spinazie á la crème en een karbonade en wat rauwkost
T: koffie verkeerd
T: misschien nog wat fruit straks

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 19:43:35 ]
pi_85883398
Hoi!
Eerste dag er weer opzitten, het ging wel oké.
Honger, dus na mn groenebonensalade heb ik soepgroente met een kippeboutje in de pan gegooid voor soep straks O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:48:19 #119
331 Merel
Be here now.
pi_85883654
Pff wat een dag. Net klaar met werken, niet bijgelezen. En ik heb honger!! En dat ondanks een broodje kroket bij de lunch.

Lijstje:
O - yoghurt met aardbeien
T - 3 boterkoekjes
L - broodje kroket, half kaiserbroodje met ham (was niet lekker dus niet opgegeten), bruine sandwich met kaas en zongedroogde tomaatjes, glas melk
D - ik haal denk ik even zo'n kant en klare curry bij de AH, want als ik zo als ik thuis ben ook nog moet gaan koken val ik echt om
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:48:43 #120
331 Merel
Be here now.
pi_85883667
En nu teruglezen hoe het met alle eerste dagen is gegaan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85883792
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand waar ik bij de nieuwste Word de regelafstand in kan stellen? Ik loop me een partij te kloten.. (deze Word is in het Engels trouwens).
Geen idee of ik de nieuwste Word heb, denk het wel.
Bij Start (waar je ook lettertype en kleur kan doen enzo). Naast de vakjes voor rechts, midden, links uitlijnen etc. heb je een vakje met streepjes en een pijltje omhoog en naar beneden, daar zit het :) Bij mij dan. :@
pi_85883891
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Wij hebben voor welk vak/programma een studiehandleiding en daar staat alles in voor het eerste blok. Wat het programma inhoud enzo, wat je kan verwachten. Maar ook wat je in welke week moet hebben gelezen en welke opdacht je dan af moet hebben.
Vind het wel fijn om dat allemaal in een schema te zetten en dat aan m'n prikbord te hangen en in m'n agenda te plakken. Anders raak ik het overzicht kwijt en raak ik in de stress en moet ik elke keer m'n studiehandleidingen doorzoeken wat ik nou moet doen :)
Vind 't fijn werken zo!
Dat is best een heel goed geweldig idee! Ware het niet, dat ik nu al ander huiswerk heb opgehad dan wat er in de handleiding staat. :')
pi_85883918
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Swietje het volgende:

[..]

Geen idee of ik de nieuwste Word heb, denk het wel.
Bij Start (waar je ook lettertype en kleur kan doen enzo). Naast de vakjes voor rechts, midden, links uitlijnen etc. heb je een vakje met streepjes en een pijltje omhoog en naar beneden, daar zit het :) Bij mij dan. :@
Gevonden, dankjewel! O+
pi_85884096
hoi! vandaag om half acht de bus in, vergaderd van 9 tot 14, toen geracet naar de opleiding en college van 15 tot 18. en nu ben ik een beetje dood.

en ik weet nog steeds lang niet genoeg, maar morgen bespreking met collega van 4H en dan hoop ik dat alles eindelijk goed gaat komen...

moet nog wel zelf lesprogrammering maken voor V5 en 1 en 2 Mavo... maar dat doe ik denk ik dit weekend, deze week nog maar even aankijken ofzo :') zucht. ik voel me erg incompetent momenteel, en ik moet eigenlijk ook vanalles aan de opleiding doen en ik heb er heul geen zin in nu :')
Kwak
pi_85884358
Kwak, dat klinkt als een druk dagje. Neem even tijd voor jezelf, je kan niet heksen. :*

Geen dank hoor GB! Is een kleine moeite ;)
pi_85884475
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

O+ jeej
Kwak
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:14:54 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85884599
Hi :W

lijstje: (en tevens tvp voor straks)

O: havermout, banaan, lijnzaad
T+L+T: 5x volkoren boterham (dubbele seriously strong cheddar :9 en mayo, dubbele ham en mayo, 1x kruidenroomkaas) 3x cappuccino, 1 perzik
D: gebakken aardappeltjes, wortels/champignons uit de oven, kipsateschnitzel, glas rose
T: paar druiven

straks nog een bakje magere kwark en waarschijnlijk nog een glas rose

mijn lievelingsrose van de ah 1+1 gratis O+ (eigenlijk vorige week in de bonus maar ik kreeg hem toch nog zo mee 8-))

Heb gisteravond mijn ex gesmst en heb er nu al de hele dag spijt van :X en ik ontdekte vanochtend dat mijn dak lekt en ik die sukkels van de studentenhuisvesting natuurlijk weer niet kan bereiken }:| verder ging het slecht in het lab vandaag en heb ik verder heel de dag overleg en presentaties gehad dus verder ook niet echt iets nuttigs kunnen doen }:|

nu even lekker douchen, straks bijlezen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85885226
hoi! Fijn Vik dat alles geregeld is! En ik heb 't verhaal van je enorme koffer in 't bedrijfsautootje van mams ook al gehoord ;) 't is echt een schat, die mams van mij O+

Wij hebben een heen en weer rijd dagje.. naar Doetinchem om te koken voor de ouders van Mr.Mo, daarna naar Enschede voor oma die daar heuploos en een beetje hopeloos ligt te zijn ;( ze was echt heel verdrietig ;( 2 maanden revalideren minimaal, dus dat ze niet thuis zal zijn -O-

Nu weer in de auto naar Doetinchem om nog even te socializen met Rene's ouders, want hebben ze alleen even tijdens het eten gezien..

't hakt er wel in nu, ook bij Mr.Mo dat de kanker gewoon niet meer weg zal gaan en het afwachten is hoe lang ze het onder controle kunnen houden.. bah.... ;(

dus..

:W tot later vanavond! :* dan lees ik even bij :P
Ja doei.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:36:39 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85885381
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! Fijn Vik dat alles geregeld is! En ik heb 't verhaal van je enorme koffer in 't bedrijfsautootje van mams ook al gehoord ;) 't is echt een schat, die mams van mij O+
Ja! Wát een toffe mams! Alleen sprak ik je naam verkeerd uit :'). Op z'n Nederlands (maar wel met een Engelse g). En toen zei je moeder hem goed ("Dat was X net aan de foon") en dacht ik: "Wie? Oh :')"

quote:
Wij hebben een heen en weer rijd dagje.. naar Doetinchem om te koken voor de ouders van Mr.Mo, daarna naar Enschede voor oma die daar heuploos en een beetje hopeloos ligt te zijn ;( ze was echt heel verdrietig ;( 2 maanden revalideren minimaal, dus dat ze niet thuis zal zijn -O-

Nu weer in de auto naar Doetinchem om nog even te socializen met Rene's ouders, want hebben ze alleen even tijdens het eten gezien..

't hakt er wel in nu, ook bij Mr.Mo dat de kanker gewoon niet meer weg zal gaan en het afwachten is hoe lang ze het onder controle kunnen houden.. bah.... ;(
:*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85885402
Ohja helemaal vergeten: wat fijn dat het geregeld is Vik! Gestoffeerd = met gordijnen en vloer?

Vanavond vakantiefoto's uitgezocht, de allermooisten staan op:
quote:
weg
Ierland O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 31-08-2010 21:58:04 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:38:24 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85885452
Gestoffeerd = met gordijnen en vloer idd. In mijn geval zeil en meer een vitrage-achtig iets dan een echt gordijn. Maar dat lossen we ook wel weer op :). Improviseren ftw ^O^.
Zodra ik het huisnr weet, laat ik Mark meteen ff internet aanvragen daar :9. En m'n nieuwe pinpas kan ook wel meteen die kant op :').

Hoewel Den Haag alles heeft van een stad, voelt het toch meer als een groot dorp :') O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:39:55 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85885506
Hoi! Vik, wilde nog even zeggen dat je nieuwe straatnaam erg Slankie-worthy is :P.

Net RPM overleefd. Nu voedselinnametijd!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:42:56 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85885621
Dat zei iemand op MSN ook al, XM _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:43:11 #134
331 Merel
Be here now.
pi_85885627
Mag ik even applaus voor het feit dat ik tóch ben gaan koken? 8-)
pi_85885759
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
KLAP KLAP :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:51:15 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85885946
*applaudiseert*
Niet meer actief op Fok!
pi_85886058
Mag ik dan een schouderklopje omdat ik m'n huiswerk van 't vak wat ik vandaag had al af heb? En dat hoeft past volgende week vrijdag af :P *O*

Ben benieuwd tot wanneer ik zo ijverig blijf :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:59:23 #138
331 Merel
Be here now.
pi_85886236
KLOP KLOP :D
pi_85886242
Applaus en schouderklopjes!
Kippensoep en een dikke trui aan, wáár blijft die sneeuw B-)
pi_85886339
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:53 schreef Viking84 het volgende:
:W Vanuit Den Haag!
Het gestoffeerde huisje was afgezegd, dus dat betekent dat Nachtwacht en ik nu een gestoffeerd huisje hebben! :D. Vrijdag verhuizen we (of eigenlijk iedereen, behalve ik, want ik moet werken :')). Moet morgen nog even een contract tekenen en kopieën van ID-bewijzen inleveren en dan is alles geregeld :).

Vervolgens kreeg ik een lift van mama Moblo naar het pension O+ en daar zit ik dus nu :).

Ging prima op school. Leuke leerlingen, leuke collega's, ja gaat wel goed komen :). Wel weer kleine klassen: grootste is 5 leerlingen, kleinste 2 leerlingen.

En ze zeggen 'u' en 'mevrouw' tegen me *).
Allemaal goed nieuws dus!! *O* Wat fijn voor je / jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:02:35 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85886356
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
KLOP KLOP :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:04:51 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85886450
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja! Wát een toffe mams! Alleen sprak ik je naam verkeerd uit :'). Op z'n Nederlands (maar wel met een Engelse g). En toen zei je moeder hem goed ("Dat was X net aan de foon") en dacht ik: "Wie? Oh :')"
[..]

:*.
Huh, ben wel benieuwd hoe Moblo haar naam uitspreekt dan? Die naam wordt in het NL en Engels toch (zo goed als) op dezelfde manier uitgesproken, als je de g al op de Engelse manier doet iig?
pi_85886542
Mooie foto's Chico :)

Lijstje:

O: havermoutprutje
T: shake+ 1/2 komkommer
L: 2 roggebrood en 15 gram pindakaas, 3 plakken ham
T: 1 appel
D: vispakketje uit de oven met aardappels en sperziebonen was vergeten de vis uit de vriezer te trekken :X Dus maar pitabroodjes uit de oven met komkommer en beetje coleslaw en zelfgemaakt gyrosvlees.
S: fitness
T: Kwark en light siroop

Trainen ging lekker, was niet zo superdruk in de sportschool en het gewicht kon weer iets omhoog. Al loop ik morgen wel krom van de spierpijn :P
pi_85886621
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Huh, ben wel benieuwd hoe Moblo haar naam uitspreekt dan? Die naam wordt in het NL en Engels toch (zo goed als) op dezelfde manier uitgesproken, als je de g al op de Engelse manier doet iig?
Geebie.

Ik zei het ook verkeerd maar ik ken ook een ras-Amerdamse Ggggaaabieee.
pi_85886645
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
*klapt*
pi_85886693
Jeej voor Vik trouwens, en alle andere eerste dagen die goed zijn gegaan. En klop klop voor Merel en Swietje :)
pi_85886849
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! vandaag om half acht de bus in, vergaderd van 9 tot 14, toen geracet naar de opleiding en college van 15 tot 18. en nu ben ik een beetje dood.

en ik weet nog steeds lang niet genoeg, maar morgen bespreking met collega van 4H en dan hoop ik dat alles eindelijk goed gaat komen...

moet nog wel zelf lesprogrammering maken voor V5 en 1 en 2 Mavo... maar dat doe ik denk ik dit weekend, deze week nog maar even aankijken ofzo :') zucht. ik voel me erg incompetent momenteel, en ik moet eigenlijk ook vanalles aan de opleiding doen en ik heb er heul geen zin in nu :')
Ik vind dat je wel wat in het diepe wordt gegooid, nu al zelf een lesprogrammering maken voor meerdere klassen als je net begint! :o Maar het komt vast goed :* .
Heb je ook een H5 klas (zit iemand in die ik ken)?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85887041
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel wat in het diepe wordt gegooid, nu al zelf een lesprogrammering maken voor meerdere klassen als je net begint! :o Maar het komt vast goed :* .
Heb je ook een H5 klas (zit iemand in die ik ken)?
nee, geen examenklassen. wel Nel van de kantine ontmoet O+ die had meteen mn naam onthouden, wat een lieverd!
Kwak
pi_85887116
brinta
7,5km hardlopen
broodmaaltijd
gebakken ei & courgettesoep
1 stuk monchoutaart
1 pils
bord chinees

en nu bedtijd :W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85887143
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, geen examenklassen. wel Nel van de kantine ontmoet O+ die had meteen mn naam onthouden, wat een lieverd!
Ja, zij is echt de allerliefste van de hele school O+ . Echt respect dat ze zich op haar leeftijd nog steeds zo inzet! _O_

En natuurlijk schouderklopjes voor Merel & Swietje ^O^ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85887199
Goedenavond!

Viking, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Het was druk vandaag in de binnenstad. Was helemaal vergeten dat deze week de UvA-intreeweek is. Gelukkig was het in de studieruimtes nog wel rustig, al heb ik mijn tijd vooral besteed aan bijkletsen en lunchen met een studiegenoot. Morgen maar eens serieus aan den scriptie. :7

Lijstje:
O: knäckebröd (volkoren) "frischkäse", wit puntje eiersalade
L: tosti van turks brood, geitenkaas, tomaat en lente-uitjes, koffie verkeerd
T: wit puntje met (klein) plakje oude kaas
D: kleine portie tagliatelle carbonara (eidooier, beetje kaas) met courgette, chorizo en groene olijven.
T: nectarine

Avondeten zou eigenlijk broccoli worden, maar die bleek hartstikke rot :r .
pi_85887319
Definitief lijstje!

O: 12 zuurdesem boterham met ham + halfvolle melk
T: 1 bakje kwark
L: 1 zuurdesem boterham met ham kom verse groentensoep met balletjes+ 250ml optimel drink
T: bakje fruit appel
T: cracker 1 zuurdesem boterham filet americain
A: chili con carne + handje tortilla chips + rijst
T: thee + chocolaatje
T: verse jus d'orange

:9~

:')
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:35:35 #153
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85887805
Zucht..
Heb net microsoft office op m'n pc gezet via zo'n cd-rommetje met exel, powerpoint (geen idee hoe dat allemaal werkt, maargoed) en word (wat ik dus alleen snap :P ). Doet alles het, behalve word.. die loopt steeds vast als ik 'm wil opstarten :( Heb het nu nog niet nodig, maar hoop toch wel dat ie het doet als ik 't nodig heb..
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:35:44 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85887811
Dat definitieve lijstje kan ik ook:

lijstje:
O: bak yoghurt met heel veel fruit en muesli
T: 2 mini stroopwafels
L: 1 tosti van zuurdesembrood met ham en kaas
T: bak birchermuesli klein puntje chocolade appeltaart
S: 7 km. wandelenhet regende, dus met de tram gegaan
D: aardappeltjes met knoflook en thijm uit de oven met een salade met wat feta en een biefstukje

wel redelijk..
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:37:04 #155
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85887876
Nynke, je D klinkt simpel maar erg lekker! Ben gek op die aardappeltjes uit de oven! O+
pi_85888071
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Noukjee het volgende:
Nynke, je D klinkt simpel maar erg lekker! Ben gek op die aardappeltjes uit de oven! O+
Ik ook. Vooral met knoflook en tijm. O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:41:26 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85888092
Hier ook maar een defi lijstje en dan plat, ben wel weer klaar met vandaag.

O: bak biogarde met 3 el bananenkwark en 3 el muesli
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1 appelstroop
T: 1 bonbon
T: banaan
S: RPM
D: bord nasi met satésaus en wat kroepoek
pi_85888329
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook maar een defi lijstje en dan plat, ben wel weer klaar met vandaag.

O: bak biogarde met 3 el bananenkwark en 3 el muesli
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1 appelstroop
T: 1 bonbon
S: RPM
D: bord nasi met satésaus en wat kroepoek
ik ben nog steeds zo trots op jou!

was je bonbon wel lekker O+ wel van genieten hoor, zeker als je er netjes één neemt.
Kwak
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:01:58 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85889157
Was heerlijk! :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:03:56 #160
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85889291
Ik heb ook zin in een bonbon
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:05:20 #161
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85889374
En ik heb hoofdpijn door het lange concentreren op school, wat ik totaal niet meer gewend ben. M'n hoofd bonkt echt hard. Zo ibuprofen en dan lekker slapen en morgen vrij! (a.s. 6 weken dinsdags vrij. Vanaf daarna dinsdag stagedag)
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:08:58 #162
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85889632
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Geebie.

aha! Dat vind ik juist heel Hollands btw, dus ik dacht eigenlijk dat Vik dat iig niet bedoelde :7
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:13:06 #163
236335 neen
schone schijn
pi_85889917
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Geebie.

Sounds like: gaybi

En dan hetero zijn
pi_85889936
ik dacht ook met een engelse g en dan aaabieieie :@
Kwak
pi_85890249
Zullen we t gewoon maar weer proberen?

Ik zit nu gewoon op de 85 kilo!!! :o :(
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85890335
hej vampie!
Kwak
pi_85890358
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
hej vampie!
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:32:39 #168
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85891201
Kijk ik net op m'n bankrekening. Heb ik nog maar 16 euro voor de aankomende 3 weken..
heb net loon gehad, maar moest nog elke keer treinkaartje kopen en wat geld op me chipknip zetten..
en nu kan ik niks meer de aankomende 3 weken.. :{
pi_85891450
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Noukjee het volgende:
Kijk ik net op m'n bankrekening. Heb ik nog maar 16 euro voor de aankomende 3 weken..
heb net loon gehad, maar moest nog elke keer treinkaartje kopen en wat geld op me chipknip zetten..
en nu kan ik niks meer de aankomende 3 weken.. :{
Oei. En je ov studentenkaart dan?
pi_85891711
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oei. En je ov studentenkaart dan?
geldt pas vanaf 1 september, of als je 17 bent vanaf 1 oktober...
Kwak
pi_85891886
Zo, hier mijn complete baggerlijstje:

O: 2 broodjes kipfilet
T: 1 dropje, 1 chocoladestukje en plakje kaas
D: heul veul salade, gebakken aardappeltjes en kipsnitzel
S: 15 km gefietst en die buikspieroefening van Mo, een teleurstellende (2x) 10 sec voor mij :')
T: amandelen met beetje honing, beerenburg-cola

Morgen weer ritme ... werken enzo
pi_85891961
Definitief lijstje:

L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt, appelsap, water
T: stuk fruit (appel of banaan) overgeslagen (vergaderingen, vergaderingen, vergaderingen)
D: gebakken aardappeltjes met ei, boontjes, biefstukje, melk
T: vruchtensap

Op advies van de slankies hier ( O+ ) mijn appelsap vervangen door water (die had ik namelijk nog niet op). En alvast volkorenbrood gekocht voor morgen op 't werk.

Manlief wilde als avondeten biefstuk met frites :7 Dus toen heb ik gezegd, prima, maar dan maak ik er aardappeltjes en boontjes bij voor mijzelf (vond ik voor mijn doen heel knap, lol :') ).

En zojuist, op een kraamvisite, heb ik al het lekkers dat voor mijn neus stond genegeerd, en alleen een groot glas vruchtensap gedronken (Ik weet, snelle suikers, maar dat glas sap vond ik wel kunnen).

Geloof dat ik al met al op ongeveer 1500 Kc uitkom, vond ik best aardig :)
pi_85891984
Vik! Huisje! :D *O*
pi_85892029
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Noukjee het volgende:
En ik heb hoofdpijn door het lange concentreren op school, wat ik totaal niet meer gewend ben. M'n hoofd bonkt echt hard. Zo ibuprofen en dan lekker slapen en morgen vrij! (a.s. 6 weken dinsdags vrij. Vanaf daarna dinsdag stagedag)
En dit hier. Net paracetamolletje genomen en nu ook lekker mijn bed in.

Slaap lekker iedereen! :*
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:50:54 #175
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85892154
Ja mijn OV is pas geldig vanaf 1 september..
En weet iemand wanneer je studiefinanciering krijgt?22e
Want daar mogen ze ook wel eens mee opschieten.. ze weten nog steeds niet hoeveel ik tegoed krijg
(aangezien m'n vader vanaf dit jaar geen werk meer heeft)..

Ohja fijn, kwam er ook even achter dat mijn vriend de 12e jarig is en dat ik daar een kado voor moet fixen.. nice, gaat zo lekker zonder geld

bah, heb nu al een hekel aan het studentenleven :')
in m'n tussenjaar was het zo makkelijk, altijd geld en kon doen wat ik wou..
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:55:31 #176
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85892365
Ik ga maar slapen.
Zie 't niet meer zitten
pi_85892827
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga maar slapen.
Zie 't niet meer zitten
hej meissie :* niet zo negatief joh... t zal heus allemaal beter gaan, en je moet ook gewoon even wennen.
kop op, niet vanwege een lege portemonnee ineens je koppie helemaal laten hangen. je vriend kan t toch wel begrijpen dat je even geen geld hebt? dan geef je m toch een mooie zelfgemaakte tegoedbon voor iets? een avond of een dagje uit ofzo? eentje die je dan later dus voor hem koopt?
Kwak
pi_85892970
Toegevoegd: 2 sneetjes droog volkoren brood!

Kom op Nouk! Even creatief worden :P

Weltrusten :W
pi_85894861
Succes kwakje! :*. Ik ben echt heel blij dat ik morgen eerst lekker begin met observeren. :@. Maar jij hebt dan ook al véél meer lesgeefervaring natuurlijk.

En niet zo somber Noukje! Het lost zichzelf vast allemaal wel weer op.

En. O+. Nu snel slapen, morgen weer om 6 uur op. Niet tegen Vik vertellen.
pi_85894962
Hoi! ::W

Weekend was leuk en oppassen op mijn nichtje geweldig. O+

Eerst maar even de lijstjes van de afgelopen dagen posten en dan lees ik dit topic even terug.

Vrijdag:
O: 2 volkoren boterhammen met appelstroop en pindakaas
T: perzik
L: laugenstange en een banaan
D: Broccoli, aardappel, salade en een gegrilde kipfilet
T: vruchtentaartje, handje chips, drie toastjes met geitenkaas en wat plakjes komkommer
T: bakje kwark met muesli en lijnzaad

Zaterdag:
O: 2 boterhammen met appelstroop en pindakaas
L: 2 boterhammen met kaas en ham
T: mini cornetto
D: frietjes en een kroket
T: Handje chips

Zondag:
O: 2 boterhammen met appelstroop en pindakaas
L: 2 boterhammen met kaas en rookvlees
D: wraps met een prutje van kip, tomaat, paprika, champignons, spitskool, ui en knof
T: bakje kwark met muesli, lijnzaad en een halve perzik

Maandag:
Lekker uitgeslapen dus niet ontbeten
L: smoothie met een banaan, perzik, handje frambozen en een handje bramen en een scheut karnemelk en twee meergranenzuurdesemboterhammen met appelstroop en oude kaas
T: twee volkoren biscuitjes met een pot thee
D: gegrilde kipfilet en gestoomde doperwtjes aardappel en een maiskolf

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 31-08-2010 00:25:30 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85895108
Planningvoor morgen...

O: 1 of 2 sesamcrackertjes met een gekookt eitje
T: weet ik nog niet
L: kommetje soep ( oranjezooi van Knorr)
D: zooi groente met een stukkie kip

Ik moet van mn volproppatroon af en heb dus snel en veel honger..tips om dat tegen te gaan iemand? Of is t gewoon ff door de zure appel heen bijten?
pi_85895361
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef vamperotica het volgende:
Planningvoor morgen...

Ik moet van mn volproppatroon af en heb dus snel en veel honger..tips om dat tegen te gaan iemand? Of is t gewoon ff door de zure appel heen bijten?
als je zo weinig eet is t niet gek dat je honger hebt...

meer eten dus, maar gezonde dingen, ipv volproppen met rommel.
Kwak
pi_85895632
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je zo weinig eet is t niet gek dat je honger hebt...

meer eten dus, maar gezonde dingen, ipv volproppen met rommel.
Ja.. tis wel een beetje weinig he?!....
pi_85895671
geebie ja, met een engelse g ;)

gay-bi ;)

thuis, laat ;( moe! Morgen vroeg weer op... :o

vermoeiend dagje, veel mensen met tegenslagen -O- het is niet eerlijk!

Ja doei.
pi_85895729
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja.. tis wel een beetje weinig he?!....
Veel te weinig! En als ik dat zeg dan is het wel echt erg... Lekker bammetjes erbij doen. :Y

Beterschap Swietje en neen!

Tof dat alles nu eens lekker voor de wind gaat Vik. :*

*gaat pagina 2 lezen...
pi_85895764
en de buren hebben een feestje ofzo ;( :r
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:34:51 #187
70532 loveli
N
pi_85896597
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:53 schreef vamperotica het volgende:
Planningvoor morgen...

Waar propte je mee? Dit is natuurlijk ook niet echt jofel.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:36:03 #188
70532 loveli
N
pi_85896638
Wie had pas te veel foto's verzameld voor een digitaal fotoboek? Is deze actie misschien leuk?
http://www.ibood.com/nl/nl/
crap in = crap out
pi_85896761
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar propte je mee? Dit is natuurlijk ook niet echt jofel.
Alles!!
Afgelopen anderhalve week gewoon 5 kilo erbij!
Even balans zoeken ja...Doorslaan naar de andere kant is ook niet de bedoeling...

Denk dat ik als ontbijtje volkoren bammetjes doe en de crackertjes als tussendoor... ergens nog wat fruit en nog iets kleins na t avondeten moet t dan gaan worden
pi_85896839
:* voor Mo en Noukje

Mijn planning voor morgen:

O: Twee volkoren boterhammen met appelstroop en pindakaas
T: perzik
S: kersenboom uitspitten en ergens anders poten
L: 1 of 2 meergranenzuurdesemboterhammen met humus en tomaat en mosterdsoep met uitgebakken groningerworst en wat prei
S: 15 km fietsen (boodschappen doen)
T: meloensalade met wat basilicum en feta of bij tijdgebrek alleen een banaan
D: pakketje met gestoomde kabeljauw en een prutje van rode peper, lente-ui, knof, citroen, kokosmelk en koriander met gestoomde peultjes, sperziebonen en erwtjes met rijst
T: Bakje kwark met muesli, lijnzaad en bosbessen

:9
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:47:46 #191
70532 loveli
N
pi_85896995
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Alles!!
Afgelopen anderhalve week gewoon 5 kilo erbij!
Even balans zoeken ja...Doorslaan naar de andere kant is ook niet de bedoeling...

Denk dat ik als ontbijtje volkoren bammetjes doe en de crackertjes als tussendoor... ergens nog wat fruit en nog iets kleins na t avondeten moet t dan gaan worden
Lees de OP :+

Hoeveel kun je bewegen? Zorg dat je ook voedingsstoffen binnekrijgt! En voldoende kcals. (Magere) kwark erbij, niet alleen carbs eten, maar ook andere dingen. En als je wilt kun je je ook het schompes eten aan worteltjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:53:12 #192
70532 loveli
N
pi_85897175
En bright side: 5 kilo in anderhalve week is niet alleen maar vet, moet ook vocht bij zitten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:53:33 #193
70532 loveli
N
pi_85897183
Wat doe ik nog wakker?
crap in = crap out
pi_85897296
Bah ik had allang in bed moeten liggen maar ik moet alleen slapen en dat is stom. :{
Ik heb Mr. Mimu vanavond naar het ziekenhuis gebracht waar hij een nachtje moet slapen voor een routinecontrole en morgenvroeg moet hij weer op controle bij de plastisch chirurg voor zijn vinger en hij wil graag dat ik daar bij ben dus ik moet me om acht uur alweer melden in het ziekenhuis. En natuurlijk eerst nog de honden eten geven en uitlaten dus al met al mag ik er rond kwart over zes uit. :%
pi_85897576
Moeder heeft gekookt.. Hmmm

[ Bericht 93% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 31-08-2010 23:19:47 ]
pi_85897632
De batterij van mijn laptop is leeg en ik weet niet waar de oplader is dus op fok rondhangen kan ook niet meer.
Zo nog maar even de honden uitlaten en dan mogen ze bij hoge uitzondering lekker met me mee naar bed. Verschoon ik morgen het bed wel weer. oO<
pi_85897691
O grapje de prei met vegetarisch gehakt is best te eten. Maar wel raar eten.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 03:21:20 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85899195
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef loveli het volgende:
Wat doe ik nog wakker?
^^^
pi_85899534
Ik ben het na anderhalve week ook wel zat om steeds maar een uurtje of 4 per nacht te slapen. -O- . Ik ben kapot.

Ben je nog in slaap gevallen XM?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 06:32:14 #200
331 Merel
Be here now.
pi_85899574
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 06:50:41 #201
331 Merel
Be here now.
pi_85899623
Sta ik bepakt en bezakt buiten, klaar om op de fiets te springen... is m'n fiets weg :{
pi_85899648
Oh Merel dat is mooi klote! Lekker zo op de vroege ochtend -O-

Eerste dag op school zit er weer op pffff dat wordt nog wat, hoopte op wat meer begeleiding maar vanaf volgende week heb ik 24 lesuren, en nog nooit voor de klas gestaan :o Deze week nog introductie voor de eerstejaars, ik ga die tijd maar gebruiken om collega's lastig te vallen met een waslijst aan vragen!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85899685
Mogge!
Dat is wel goed klote, Merel -O- !
Ben mn bed niet uit te branden... Wordt nog wat als t weer donkerder wordt :{ .
pi_85899694
Bah, Merel wat klote! Waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven :(

:O Moe. Kon niet slapen, stom ritme. En ik blaf als een zeehond -O-
pi_85899709
Ah nee, wat klote Merel :( -O- .

En :* voor de mensen met weinig slaap. Is niet fijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85899717
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 07:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dat is wel goed klote, Merel -O- !
Ben mn bed niet uit te branden... Wordt nog wat als t weer donkerder wordt :{ .
Het wordt dit jaar niet donker 's ochtends, toch? *steekt kop in zand* lalalalalalaaa
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:36:05 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85899773
Dat is mooi klote Merel!!

DaD: een half uurtje ofzo. Ik ben steeds zo misselijk. Niet fijn. Moet ik niet vergeten te zeggen tegen de neuroloog ook. Hmpfz.

En waarom slaap jij zo slecht?
pi_85899841
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 06:58 schreef josja het volgende:
Oh Merel dat is mooi klote! Lekker zo op de vroege ochtend -O-

Eerste dag op school zit er weer op pffff dat wordt nog wat, hoopte op wat meer begeleiding maar vanaf volgende week heb ik 24 lesuren, en nog nooit voor de klas gestaan :o Deze week nog introductie voor de eerstejaars, ik ga die tijd maar gebruiken om collega's lastig te vallen met een waslijst aan vragen!
Erg herkenbaar, mag er zelf woensdag aan beginnen. Succes in ieder geval!
pi_85899996
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Lees de OP :+

Hoeveel kun je bewegen? Zorg dat je ook voedingsstoffen binnekrijgt! En voldoende kcals. (Magere) kwark erbij, niet alleen carbs eten, maar ook andere dingen. En als je wilt kun je je ook het schompes eten aan worteltjes.
T bewegen wil nog steeds niet optimaal :( Stomme knie)
magere kwark is inderdaad ook wel lekker erbij....
* boodschappenlijstje maken gaat
pi_85900023
Noujee...Voel je je alweer wat beter? Kop op meid!

Merel, wat ontzettend klote!

Uhm.... verder ben ik t even kwijt....

OOOOOOO Vik.... Huisje?! *O*
pi_85900100
Merel! -O- stomme Randstad ook! Kom snel hierheen, in 't Oosten is alles beter ;) :+

Ik heb klote geslapen, lig nu op bed met de laptop en ga spinnen afzeggen, ga wel hardlopen straks, dát wel.. en boksen vanmiddag.. en studeren :')

maar wat heb ik kut geslapen -O- 't is erg oneerlijk allemaal..
Ja doei.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:36:19 #212
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85900338
:* voor iedereen die slecht/te weinig slaapt.. En voor Merel, balen zeg! Ik word daar zo boos van altijd.. En je was net zo goed bezig met fietsen!

Ik vind het maar koud 's ochtends (en 's nachts ook eigenlijk), moet me inhouden om de verwarming niet aan te zetten!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:42:37 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85900437
Iemand heeft de verwarming uitgedraaid op mn kamer, het is hier steenkoud. Ik verdenk mijn baas, die vindt dat je niet kan werken in een warme ruimte.

:{
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:44:48 #214
70532 loveli
N
pi_85900468
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand heeft de verwarming uitgedraaid op mn kamer, het is hier steenkoud. Ik verdenk mijn baas, die vindt dat je niet kan werken in een warme ruimte.

:{
Zelfde vent die vindt dat je anderhalve baan kunt werken?
crap in = crap out
pi_85900520
Morgen!

Merel, wat klote van je fiets :(

Planning voor vandaag:

O: 1 boterham pindakaas, 1 boterham kipfilet, melk
T: hardgekookt eitje
L: 1 boterham pindakaas, 1 boterham kipfilet, melk
T: soepje
pi_85900570
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 06:58 schreef josja het volgende:
Herkenbaar :s) Had ik vorig jaar ook. Ik denk, er komt vast iemand mee om te kijken hoe je het doet etc. Maar nee hoor. Gewoon, hoppa, voor die klas :D Maar gaat je lukken hoor, is mij ook gelukt. En je leert het daardoor gewoon heel snel :Y Je moet wel, hehe :')

Waar geef je eigenlijk les?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:53:05 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85900605
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelfde vent die vindt dat je anderhalve baan kunt werken?
Jup.
pi_85900734
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef Noukjee het volgende:
Ik ga maar slapen.
Zie 't niet meer zitten
Joh ik heb ook vaak genoeg nog maar 16 euro gehad en daar moest ik ook nog van eten :') Gaat allemaal wel lukken hoor.
pi_85900934
Ik sluit me aan bij de groep slechte slapers. Ben zo mogelijk nog erger verkouden geworden, loop er nu ook bij te hoesten en dat doet pijn in mn keel/longen.

Mo, wat een tegenslagen zeg -O-.
pi_85901418
Morning!

XM, wat een baas zeg :D Geeft 'ie dan wel extra thermo-ondergoed en truien?

Ik heb heerlijk geslapen O+ alleen ik droom altijd zo veel dat ik het moeilijk vind om wakker te worden, ik kom niet uit m'n droom. Maarja.

Gisteren 4 ( :@ ) afleveringen Heroes gekeken met vriendje :') Maar vanaf vandaag krijg ik een sociaal leven en morgen gaat vriendje 5 dagen weg dus dan wordt het wel beter.
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:37:38 #221
70532 loveli
N
pi_85901456
De zon schijnt. Op zich niet verkeerd om eens naar buiten te gaan.
crap in = crap out
pi_85901458
Lijstje gisteren:

O: magere yoghurt met zaden, muesli en druiven
L: couscous met: wortelen, courgette, komkommer, paprika en feta (veel groenten, reepje kaas, 2 opscheplepels couscous)
T: 2 dadels
D: risotto met thijm en knoflook, aubergine gevuld met tomaat en 1/2 plakje kaas erop
T: 4 :@ blokjes butterscotsch chocolade (dat koop ik ook nooit meer, evil spul!!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:51:01 #223
236335 neen
schone schijn
pi_85901769
Oh noukje, die paar dagen Ov. zul je toch wel redden? Zitten ongetwijfeld meer studenten in de trein bij wie de korting geldig is, even vragen of je dan mee kan reizen?

Ik had ook gehoopt goed te kunnen slapen maarja, niet dus. Ik had het toch een partij warm in bed. Ook nog niet beter, niets opgeschoten dus :')
Nu maar douchen en schule ofzo.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:00:16 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85902015
Goeiemorgen!

Hmmm perruche, je lijstje klinkt lekker!
DaD hoe was je date?? En waarom slaap je al 1,5 week zo weinig? :{
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:01:32 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85902057
goeiemorgen...Ik heb juist uitgeslapen, ben net pas wakker. T vriendje is al lang en breed op het werk, heb hem niet eens weg horen gaan, en daar voel ik me wat schuldig onder!
pi_85902109
Zo. Terug van een familieweekend van mijn vriend zijn familie. Was tof, maar intensief. :) Ik heb onderandere forel gevist en een taartenworkshop gehouden. Eten was best redelijk in het algemeen, gewoon volkoren broodjes met vlees,kaas en ei en 's avonds een lekker diner, aangevuld met wijn een kaasplankje though. Plus een stukje taart die de kinders gemaakt hadden natuurlijk.

Nu een druk dagje voor de boeg weer. Ik heb net een uur mijn hoofd zitten breken over reisverzekeringen :') Ik krijg er eentje gratis, maar die dekt geen geneeskundige kosten/annulering. Maar als ik meer verzekeringen afsluit, lijken ze geen van beide uit te willen betalen :O

He Merel, wat stom :{ . Ik kan daar zo bóós van worden. Ben je nog wel op je werk geraakt?
Noukje, zouden je ouders je niet voor een halve maand wat geld willen lenen? Of inderdaad het idee dat Kwak opperde.
En :* voor de slecht slapende mensen hier.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:05:11 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85902150
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Sts het volgende:
Zo. Terug van een familieweekend van mijn vriend zijn familie. Was tof, maar intensief. :) Ik heb onderandere forel gevist en een taartenworkshop gehouden. Eten was best redelijk in het algemeen, gewoon volkoren broodjes met vlees,kaas en ei en 's avonds een lekker diner, aangevuld met wijn een kaasplankje though. Plus een stukje taart die de kinders gemaakt hadden natuurlijk.

Nu een druk dagje voor de boeg weer. Ik heb net een uur mijn hoofd zitten breken over reisverzekeringen :') Ik krijg er eentje gratis, maar die dekt geen geneeskundige kosten/annulering. Maar als ik meer verzekeringen afsluit, lijken ze geen van beide uit te willen betalen :O

He Merel, wat stom :{ . Ik kan daar zo bóós van worden. Ben je nog wel op je werk geraakt?
Noukje, zouden je ouders je niet voor een halve maand wat geld willen lenen? Of inderdaad het idee dat Kwak opperde.
En :* voor de slecht slapende mensen hier.
Ik heb de reisverzekering van de rabobank, interpolis. Goedkoop, en ik vind ze heel fijn. Kan ook voor langere tijd!
pi_85902245
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb de reisverzekering van de rabobank, interpolis. Goedkoop, en ik vind ze heel fijn. Kan ook voor langere tijd!
Ja, die wilde ik ook :+ . Als eigen verzekering. Maar de uni geeft me gratis een andere, zodat ik ook o.a. goed verzekerd ben voor ongevallen/fouten op de werkvloer. Ik ga even informeren of ik niet op eigen kosten aanvullend kan verzekeren voor geneeskundige kosten, dan is het ook opgelost.

Edit: maar bedankt voor de tip hoor ;)
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:10:26 #229
70532 loveli
N
pi_85902320
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Sts het volgende:
Dat moet je goed uitzoeken! Kan ook zijn dat je ziektenkostenverzekering die kosten (deels) dekt. Als je er ooit aanspraak op moet maken, dan wil je het goed geregeld hebben, dan maken die paar tientjes premie weinig uit.
crap in = crap out
pi_85902443
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat moet je goed uitzoeken! Kan ook zijn dat je ziektenkostenverzekering die kosten (deels) dekt. Als je er ooit aanspraak op moet maken, dan wil je het goed geregeld hebben, dan maken die paar tientjes premie weinig uit.
Doen ze ook hoor. Maar de zorg in Israël is schijnbaar duurder en er wordt vergoed tot het bedrag dat het in Nederland zou hebben gekost. Interpolis dekt bijvoorbeeld specifiek de kosten die daar bovenop komen. Dat vond ik wel wat. Annulering is ook weer zoiets onhandigs. Ik ga eerst twee weken op vakantie daar, dus dan moet ik een tijdelijke reisverzekering hebben (dat gaat de uni namelijk niet betalen). Dat is prima. Maar dan lijkt een annuleringsverzekering voor de rest een beetje overbodig, want ik heb niets geboekt ná de vakantie, verblijf is gratis (behalve de terugreis uiteraard). Ah well, als ik niet aanvullend kan verzekeren weiger ik die hele gratis verzekering denk ik maar. :+ Ondankbaar kreng dat ik ben.
pi_85902579
Planning om het een beetje OT te houden:
O: 2 boterhammen pindakaas, 1 vruchtenhagel met becel dieet (ik wilde een klein bakje, ik eet nooit margarine)
T: 2 kiwi 's O+
L: groentensoep-met-balletjes plus twee sneetjes brood met becel en een beetje zout
T: magere drinkyoghurt
D: aardappeltjes met tartaar en broccoli + champignons met sojasaus
T: nog nader te bepalen toetje, waarschijnlijk vla.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:20:32 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85902620
Lijstje/planning:

O: 2 boterhamz, 1x pindakaas, 1x jam
T: chocolaatje :9 en een rijstcrackert
L: 500 ml Biogarde met muesli
T: sinaasappel
D: hapje met Vik / nasi

oO<
pi_85902798
* motorbloempje is aan het verder solliciteren voor werk overdag :@

wil wel 2 a 3 avonden nog koken, dat lijkt me tof, maar moet ook zeker gewoon werk overdag hebben :X
Ja doei.
pi_85902830
:* voor merel, echt het is ZO naar als je fiets gestolen is...

Nynke, kan je het morgen niet goedmaken met een lekker ontbijtje voor 'ie naar z'n werk gaat?

Sst, hoe ging je workshop taarten bakken?
pi_85902843
Mo, haal je je niet teveel hooi op de vork? Met al dat sporten er ook nog bij... je moet het wel volhouden he ;)
pi_85902875
Heb trouwens net een mailtje gekregen via monsterboard voor een functie als consultat :') bij een softwarebedrijf in Malaga. ha. Ik ga misschien wel reageren, als ze genoeg betalen om mezelf + vriendje te onderhouden (huur + eten) dan ga ik het misschien wel doen, lekker een jaartje in Spanje :D ook al is het niet m'n droomjob -O- muh, lastig...
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:30:59 #237
70532 loveli
N
pi_85902894
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is aan het verder solliciteren voor werk overdag :@

wil wel 2 a 3 avonden nog koken, dat lijkt me tof, maar moet ook zeker gewoon werk overdag hebben :X
's Avonds werken, studeren en nog overdag een baantje zou ik niet aanraden.
crap in = crap out
pi_85902972
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef Perruche het volgende:

Nynke, kan je het morgen niet goedmaken met een lekker ontbijtje voor 'ie naar z'n werk gaat?

Ging best goed, dank je.

Werk je nu ook? Ik dacht (nergens op gebaseerd eigenlijk, nu ik erover nadenk :') ) dat je studeerde. Vind je Spanje leuk om te wonen of is het meer voor je vriend?
pi_85903021
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef loveli het volgende:

[..]

's Avonds werken, studeren en nog overdag een baantje zou ik niet aanraden.
geen geld hebben ook niet :)
ik weet wat ik doe.
Ja doei.
pi_85903031
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Sts het volgende:

[..]

Ging best goed, dank je.

Werk je nu ook? Ik dacht (nergens op gebaseerd eigenlijk, nu ik erover nadenk :') ) dat je studeerde. Vind je Spanje leuk om te wonen of is het meer voor je vriend?
Ik ben net klaar met m'n scriptie en ben dus eigenlijk niets :D moet werk zoeken... Zou het wel leuk vinden om een tijdje daar te werken, ook om de taal te leren, en natuurlijk ook wel voor hem, om zijn achtergrond beter te leren kennen. Als ik hem niet had zou ik net zo lief naar een ander land gaan of gewoon hier blijven.... aleen is hij bezig met een sollicitatie in ierland/engeland dus als ik dan in Spanje zit is dat een beetje :')
pi_85903046
quote:
Mo, haal je je niet teveel hooi op de vork? Met al dat sporten er ook nog bij... je moet het wel volhouden he ;)
duh :) maar freelance meuk is wel tof, maar niet constant :+ en ga ik nooit en te nimmer m'n huur enzo van kunnen betalen, voorlopig. En voordeel van freelance is beheren van mn eigen beschikbaarheid, dus komt helemaal goed :Y
Ja doei.
pi_85903118
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

duh :) maar freelance meuk is wel tof, maar niet constant :+ en ga ik nooit en te nimmer m'n huur enzo van kunnen betalen, voorlopig. En voordeel van freelance is beheren van mn eigen beschikbaarheid, dus komt helemaal goed :Y
sorry hoor :P bedoelde het niet verkeerd. Het klonk alleen zo druk...! Maar succes ermee dan :)
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:40:20 #243
70532 loveli
N
pi_85903179
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen geld hebben ook niet :)
ik weet wat ik doe.
Betalen die 3 avonden niet genoeg? No offense enzo.
crap in = crap out
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:44:50 #244
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85903313
Het gaat wel weer beter nu!
@ Merel, nou m'n vader heeft geen werk, dus moeten soms al zuinig aan doen met dingen, en m'n moeder is ook naar me toe gekomen dat als ik geld nodig heb, 't mag lenen enzo, voel me dan altijd heel schuldig. Zo ben ik gewoon niet en wil het graag zelf oplossen, maar als het niet anders kan, zal ik wel wat moeten lenen, maar dat zie ik wel als het helemaal zover is. Moet eigenlijk een normale schooltas hebben, maar dan vraag ik die mooi met de kerst :)

Het is gewoon zo, na de zomer word ik altijd een beetje dippig, en vervolgens in de winter depressief. Het is zo apart, en ik wil het helemaal niet. Maar als het in de winter zo koud is zie ik alles zo somber in, en dan word ik 's ochtend wakker en dan wil ik gewoon als het kan de hele dag in m'n bed liggen en niks doen en niemand zien. Echt raar.. Maar wil ervoor zorgen dat dat dit jaar niet gebeurt, want dat is echt heel vervelend, als ik me zo voel!
Dus ga er alles aan doen om te proberen niet weer in dipjes te raken en depressief te worden! :)

Zometeen uit bed. Omkleden. Ontbijten. Met mama boodschappen doen. Lunchen. Met mama en zusje naar de stad. Huiswerk doen. Avond eten. Vriendje komt even langs. Huiswerk doen. Slapen.
Dus lekker druk dagje vandaag! :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:45:00 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85903321
quote:

ik hoef natuurlijk helemaal niets goed te maken...Ik heb vakantie (laatste week!) en hij moet gewoon werken, dus ik hoef er helemaal niet uit. Normaal hoor ik hem wel weggaan, maar vanochtend heb ik helemaal niets gehoord. Zo vreemd!
pi_85903355
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben net klaar met m'n scriptie en ben dus eigenlijk niets :D moet werk zoeken... Zou het wel leuk vinden om een tijdje daar te werken, ook om de taal te leren, en natuurlijk ook wel voor hem, om zijn achtergrond beter te leren kennen. Als ik hem niet had zou ik net zo lief naar een ander land gaan of gewoon hier blijven.... aleen is hij bezig met een sollicitatie in ierland/engeland dus als ik dan in Spanje zit is dat een beetje :')
Whehe :+ toch niet helemaal verkeerd gedacht dan. Maar als je net zo lief naar een ander land gaat, is Ierland/Engeland misschien ook een optie? :P

[/einde SOG]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:47:15 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85903379
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef Noukjee het volgende:
Het gaat wel weer beter nu!
@ Merel, nou m'n vader heeft geen werk, dus moeten soms al zuinig aan doen met dingen, en m'n moeder is ook naar me toe gekomen dat als ik geld nodig heb, 't mag lenen enzo, voel me dan altijd heel schuldig. Zo ben ik gewoon niet en wil het graag zelf oplossen, maar als het niet anders kan, zal ik wel wat moeten lenen, maar dat zie ik wel als het helemaal zover is. Moet eigenlijk een normale schooltas hebben, maar dan vraag ik die mooi met de kerst :)

Het is gewoon zo, na de zomer word ik altijd een beetje dippig, en vervolgens in de winter depressief. Het is zo apart, en ik wil het helemaal niet. Maar als het in de winter zo koud is zie ik alles zo somber in, en dan word ik 's ochtend wakker en dan wil ik gewoon als het kan de hele dag in m'n bed liggen en niks doen en niemand zien. Echt raar.. Maar wil ervoor zorgen dat dat dit jaar niet gebeurt, want dat is echt heel vervelend, als ik me zo voel!
Dus ga er alles aan doen om te proberen niet weer in dipjes te raken en depressief te worden! :)

Zometeen uit bed. Omkleden. Ontbijten. Met mama boodschappen doen. Lunchen. Met mama en zusje naar de stad. Huiswerk doen. Avond eten. Vriendje komt even langs. Huiswerk doen. Slapen.
Dus lekker druk dagje vandaag! :)
Toen ik dit las dacht ik, oh my, wat lui! En toen een minuut later voelde ik me heel schuldig, want ik lig ook nog in bed... }:|
pi_85903385
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Betalen die 3 avonden niet genoeg? No offense enzo.
nee :) daarbij heb ik op z'n best 3 avonden in de week werk, maar vooralsnog pas 1 avond per week de komende 2 weken, en daar kan ik mn huur, verzekeringen en eten niet van betalen zonder aan mn spaarrekening te komen. dus ja, ik moet werk hebben, overdag.
Ja doei.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:50:26 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85903470
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Toen ik dit las dacht ik, oh my, wat lui! En toen een minuut later voelde ik me heel schuldig, want ik lig ook nog in bed... }:|
Ik ben alweer bijna 3 uur aan het werk :')

Verder niet jaloers hoor ;(.
pi_85903489
:@ ik lig ook nog op bed :@ en heb nog niets gegeten/gedronken maar ben al wel vanaf 7 uur wakker :X m'n maag knort, maar ben te lui om op te staan :X
Ja doei.
pi_85903604
Oh, Perruche, lijkt me echt tof een jaartje Malaga! :Y Maar idd niet als het vriendje heel ergens anders terecht zou komen.

Toen mijn meneer op zoek was naar een nieuwe baan en ik bijna was afgestudeerd, heb ik herhaaldelijk gevraagd of hij niet voor een tijdje naar het buitenland wilde. Maar helaas, er waren hier genoeg mogelijkheden voor hem -O- :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:57:46 #252
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85903698
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
:@ ik lig ook nog op bed :@ en heb nog niets gegeten/gedronken maar ben al wel vanaf 7 uur wakker :X m'n maag knort, maar ben te lui om op te staan :X
Hier hetzelfde :P zullen we zo maar eens gaan ontbijten dan ;)
Ik ga er nu iig uit!
pi_85903936
8 euro per uur ;( :') daar kom ik mn bed niet voor uit :')!
Ja doei.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:08:46 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85904034
Ohai :z

Gisteren tot laat aan paper gewerkt, nu uitgeslapen maar nog moe :') Maar: het einde is in zicht! O+ Van de prefinal version dan. Als ik hem nog moet bijschaven volgen er nog wel wat stressvolle dagen :+

Oe, Malaga! Puik wel Perruche, maar jij wou toch niet in het buitenland wonen, of heb ik dat verkeerd onthouden?
pi_85904175
iemand die meer biedt? ik moet nu echt op gaan staan :')!
Ja doei.
pi_85904183
:D luiwammesen! ;) Lekker hoor, zo lang in bed. Hier waren ze 't dak aan het maken dus ik ging er maar gewoon uit, al die herrie :D

Noukjee, die 2 dagen zonder OV overleef je wel toch? Wel lastig als geld een issue is.
pi_85904212
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

Gisteren tot laat aan paper gewerkt, nu uitgeslapen maar nog moe :') Maar: het einde is in zicht! O+ Van de prefinal version dan. Als ik hem nog moet bijschaven volgen er nog wel wat stressvolle dagen :+
Yay! *O* Go Maria! *O*
pi_85904262
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef AKnynke het volgende:
ik hoef natuurlijk helemaal niets goed te maken...Ik heb vakantie (laatste week!) en hij moet gewoon werken, dus ik hoef er helemaal niet uit. Normaal hoor ik hem wel weggaan, maar vanochtend heb ik helemaal niets gehoord. Zo vreemd!
Nah, ik bedoelde, je zei dat je je een beetje schuldig voelde toch? Niet dat je echt iets goed te maken hebt ofzo :P

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Sts het volgende:
Whehe :+ toch niet helemaal verkeerd gedacht dan. Maar als je net zo lief naar een ander land gaat, is Ierland/Engeland misschien ook een optie? :P
[/einde SOG]
Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dag :') kijk Ierland is hartstikke mooi, maar wel echt klein en je moet altijd vliegen om ergens heen te gaan. Engeland is tenminste wat groter en wat meer een "land" voor mijn gevoel. Maar Spanje :9~

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh, Perruche, lijkt me echt tof een jaartje Malaga! :Y Maar idd niet als het vriendje heel ergens anders terecht zou komen.
Toen mijn meneer op zoek was naar een nieuwe baan en ik bijna was afgestudeerd, heb ik herhaaldelijk gevraagd of hij niet voor een tijdje naar het buitenland wilde. Maar helaas, er waren hier genoeg mogelijkheden voor hem -O- :+ .
:D je had wel meegewild?
pi_85904263
Ik heb wat opstaan betreft een stok achter de deur: moet manlief eerst afzetten, dus dan moet ik wel vroeg opstaan. Bijkomend voordeel: onderweg naar zijn werk rijdt hij, en dan kan ik me opmaken. Scheelt toch zeker weer 10 minuten ofzo :')
pi_85904348
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oe, Malaga! Puik wel Perruche, maar jij wou toch niet in het buitenland wonen, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Bijna klaar *O* en dan lekker naar Engeland *O* heb je er zin in? Heb je al veel voorbereidingen getroffen? Wanneer weet je of je hem moet bijschaven?

En ja kijk, ik heb "al" iets van 2 jaar in het buitenland doorgebracht, en ergens heb ik zoiets van :') "kansloos, waarom heb ik niet gewoon een huis en een baan net zoals 90% van m'n vrienden". Aan de andere kant wil ik nog helemaal geen echte vaste baan en een koophuis enzo, dus tjah, ik ben een beetje dubbel :P
pi_85904408
*knuf* voor Merel, ik zou d'r knap sjaggo van worden :X En nog een voor ieder die niet uitgeslapen is :P

Ik ben vanmorgen maar weer eens op mijn spinningsfiets geklommen. 20 min. (mijn knie moet weer wennen aan de belasting) en ik heb een epi van Vampire Diaries gezien. Best een leuke serie.

Lijstje:

S: koffie, dan fietsen
O: Havermoutprutje
T: Shake en 1/2 komkommer
L: Roggebrood - pindakaas en ham
T: appel - 2 tomaten
D: Vis uit de oven, aardappels en sperziebonen
T: Kwark en lightsiroop.

Zou eigenlijk naar Belgie moeten vandaag, maar de klant belde af. Ben dus gewoon op tijd thuis vanaaf *D
pi_85904527
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nah, ik bedoelde, je zei dat je je een beetje schuldig voelde toch? Niet dat je echt iets goed te maken hebt ofzo :P
[..]

Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dag :') kijk Ierland is hartstikke mooi, maar wel echt klein en je moet altijd vliegen om ergens heen te gaan. Engeland is tenminste wat groter en wat meer een "land" voor mijn gevoel. Maar Spanje :9~
[..]

:D je had wel meegewild?

Ja precies :P . Was wel de ideale timing geweest, nu heb ik ook een baan en met koophuis hier doe je het niet meer zo snel.

Maar spannend voor jullie dan!
Ik vond Ierland best groot hoor, alleen het stedelijk / bewoonde gebied is wel wat kleiner. Maar in Dublin zou ik best kunnen wonen denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85904610
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Perruche het volgende:
Ja maar wel net zo lief naar een ander leuk land en wat ik leuk vind verschilt van dag tot dag :') kijk Ierland is hartstikke mooi, maar wel echt klein en je moet altijd vliegen om ergens heen te gaan.
Ierland is groter dan Nederland hoor. :D
En echt een heel mooi land. :Y
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:28:58 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85904646
Coco *;

Perruche *; Voorbereidingen ehhh :+ Mede door werk en paper heb ik maar een heel vaag idee van wat ik allemaal mee moet nemen en regelen _O- Maar als het af is duik ik erin! En hopelijk heb ik dan ook het contract voor mn accommodatie binnen (ik ben gelukkig niet de enige die niet de vlotste is :D :') ). En ik heb wel zin! En ook niet! Ik ben erg knuffelig richting vriendje nu en ik vind het best naar dat dat zometeen 2,5 maand niet kan, maar aan de andere kant is het leuk en spannend en waarschijnlijk ook wel goed!
Bijschaven: no clue, hangt er vanaf hoe snel ie het nakijkt :+

Kijken wat jij wilt en niet wat je dénkt dat er van je verwacht wordt he :Y Maar da's vast een enorme open deur :+ Wat zou je écht graag willen? Qua baan en woonomgeving?
pi_85904659
Ik ben vrij vandaag, maar dat vind ik helemaal niet leuk :o!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:30:31 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85904698
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bijna klaar *O* en dan lekker naar Engeland *O* heb je er zin in? Heb je al veel voorbereidingen getroffen? Wanneer weet je of je hem moet bijschaven?

En ja kijk, ik heb "al" iets van 2 jaar in het buitenland doorgebracht, en ergens heb ik zoiets van :') "kansloos, waarom heb ik niet gewoon een huis en een baan net zoals 90% van m'n vrienden". Aan de andere kant wil ik nog helemaal geen echte vaste baan en een koophuis enzo, dus tjah, ik ben een beetje dubbel :P
oh, wij lijken zo op elkaar, geloof ik. Aan de ene kant wil ik heel graag meer reizen, nog eens in Afrika werken voor een tijdje maar aan de andere kant wil ik ook graag ergens echt wonen, weten dat ik er langer blijf en er echt een leven op kan gaan bouwen. Ik vind het maar lastig...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:30:41 #267
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85904707
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
:D luiwammesen! ;) Lekker hoor, zo lang in bed. Hier waren ze 't dak aan het maken dus ik ging er maar gewoon uit, al die herrie :D

Noukjee, die 2 dagen zonder OV overleef je wel toch? Wel lastig als geld een issue is.
Vandaag vrij en morgen geldt OV gelukkig.
Maar afgelopen week heb ik veel heen en weer gereisd zonder OV, vanwege school en introductiedagen enzo! vandaar ;)
pi_85904720
Wonen in Ierland lijkt mij ook erg leuk, maar dan wel in stedelijk gebied. Maar goed, ik zou ook zo in Schotland, Noorwegen, Finland of Nieuw-Zeeland kunnen aarden. Jammer dan dat ik zo'n Nederlandse studie heb gedaan :')

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Perruche het volgende:
Je moet doen wat je zelf het beste bij voelt. Als dat het buitenland is, dan is dat leuk. Dat zijn andere ervaringen dan het huis en vaste baan. Die komen vast wel :). Als ik gedaan heb wat 90% van vrienden gedaan hebben, dan had ik een heel ander leven gehad. Dus het ligt eraan wat je zelf wilt en prettig bij voelt.

Ik las dat Vik een huisje heeft? Leuk en lekker snel *O*

Het zal wel door het koude weer zijn. Ik voel me moe, misselijk en koud. Dus ik wil eigenlijk wel weer graag in mijn bedje liggen ;)

Planning vandaag:
O: glas optimel drink + 2 bruine boterhammen kaas
L: 3 bruine boterhammem met ? en soep
T: banaan, appel, druiven
D: Iets wokken met rundvlees, champignons, taugé en sperciebonen
S: yoga
T: bakje kwark

[ Bericht 37% gewijzigd door Pandorah op 31-08-2010 11:37:20 ]
pi_85904731
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Phaidra het volgende:
Ja precies :P . Was wel de ideale timing geweest, nu heb ik ook een baan en met koophuis hier doe je het niet meer zo snel.

Maar spannend voor jullie dan!
Ik vond Ierland best groot hoor, alleen het stedelijk / bewoonde gebied is wel wat kleiner. Maar in Dublin zou ik best kunnen wonen denk ik!
Jammer dat 'ie niet wilde, maar lekker vaak & ver op vakantie gaan :P ;)

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ierland is groter dan Nederland hoor. :D
En echt een heel mooi land. :Y
En ja :Y Ierland is wel echt heel mooi & groen enzo, en ook niet klein, heb er ook al 5 maanden gezeten, maar ik vind het gewoon echt zo naar dat je voor ieder bezoekje van vrienden / familie met het vliegtuig moet. M'n pa woont ook in het buitenland maar dan kan je nog gewoon de trein, bus of auto pakken. En qua steden heb je eigenlijk alleen Dublin, Cork en misschien Belfast, in NL heb je natuurlijk veel meer steden (ook in omringende landen) die de moeite waard zijn.

Maar ik zal het topic niet verder vervuilen met deze posts, ben wel benieuwd waar we terecht gaan komen :D
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:40:44 #270
70532 loveli
N
pi_85904977
Yay. Koortslip.
crap in = crap out
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:42:07 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85905019
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Yay. Koortslip.
*kusje ernaast* :*
pi_85905031
ja hoi, ik ben uit bed, nog voor het middaguur :) *O*
Ja doei.
pi_85905156
Lekker lang in bed liggen O+ Lang geleden hier :')

Verder heb ik alweeeeer niet bijgelezen. Op het werk enzo, dus geen tijd om uitgebreid te internetten :)

lijstje
O: Pannekoek met stroop (hoe slecht is die pannekoek nou eigenlijk? iemand?)
T: aardbeiengebakje ivm vertrek collega
L: 2 sneen (normaal) brood met kipfilet
T: Appel
T: Activia
D: brocolli met biefstuk
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:47:41 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85905166
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, ik ben uit bed, nog voor het middaguur :) *O*
ik ook, ook al gedouchen, en de was opgehangen....De lucht is stralend blauw hier, maar ik vind het maar koud buiten!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:49:13 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85905216
For all ye low carb lovers out there: courgette pizza! :D

Hier te vinden!
pi_85905289
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:
En ja :Y Ierland is wel echt heel mooi & groen enzo, en ook niet klein, heb er ook al 5 maanden gezeten, maar ik vind het gewoon echt zo naar dat je voor ieder bezoekje van vrienden / familie met het vliegtuig moet. M'n pa woont ook in het buitenland maar dan kan je nog gewoon de trein, bus of auto pakken. En qua steden heb je eigenlijk alleen Dublin, Cork en misschien Belfast, in NL heb je natuurlijk veel meer steden (ook in omringende landen) die de moeite waard zijn.
Da's echt een groot nadeel, ja.
Mijn beste vriendin woont in Ierland maar ik durf echt niet (meer) te vliegen. -O-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:52:11 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85905318
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's echt een groot nadeel, ja.
Mijn beste vriendin woont in Ierland maar ik durf echt niet (meer) te vliegen. -O-
waarom niet? Als ik vragen mag?
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:53:24 #278
70532 loveli
N
pi_85905370
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
Hier te vinden!
In dezelfde lijn, ik heb pas broccoli bolognese gegeten :')
crap in = crap out
pi_85905383
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jammer dat 'ie niet wilde, maar lekker vaak & ver op vakantie gaan :P ;)
[..]
Komt goed, over een ruime week vertrekken we naar de onherbergzame Ardennen :+ .
En we hebben plannen om in februari 4 weken te gaan rondreizen in Australië of Nieuw-Zeeland, maar als ik dat te hard zeg, gaat het vast niet door.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85905438
loveli, deaud aan den koortslip!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:58:13 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85905512
Boehoe, ik heb mn kleine bialetti koffiepotje op het vuur gezet, ben m vervolgens vergeten en nou issie stuk :'(

En het stinkt hier nu ontzettend naar verbrande koffie :X
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:09:41 #282
70532 loveli
N
pi_85905892
Klote, LB! Over koffie gesproken, hoe staat het met jouw zoektocht naar een (bij)baantje?
crap in = crap out
pi_85905940
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco *;
Maria knuffelt met mij *O* *O* O+
pi_85906034
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
Hier te vinden!
Oeeeh nice :D
pi_85906041
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Boehoe, ik heb mn kleine bialetti koffiepotje op het vuur gezet, ben m vervolgens vergeten en nou issie stuk :'(

En het stinkt hier nu ontzettend naar verbrande koffie :X
:{ gecondoleerd!
pi_85906145
Ik kijk HNTM1, lekker gezellig O+!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:22:17 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85906247
Aww LB! RIP aan de nabestaanden ;(

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maria knuffelt met mij *O* *O* O+
Knuffels zijn fijn! O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:24:28 #288
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85906311
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kijk HNTM1, lekker gezellig O+!
Waar is dat op nu O-) ? Of herhaling op de pc?

Zien er lekker uit, die courgette pizza. Ik hou alleen niet van courgette :')
pi_85906342
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco *;

Perruche *; Voorbereidingen ehhh :+ Mede door werk en paper heb ik maar een heel vaag idee van wat ik allemaal mee moet nemen en regelen _O- Maar als het af is duik ik erin! En hopelijk heb ik dan ook het contract voor mn accommodatie binnen (ik ben gelukkig niet de enige die niet de vlotste is :D :') ). En ik heb wel zin! En ook niet! Ik ben erg knuffelig richting vriendje nu en ik vind het best naar dat dat zometeen 2,5 maand niet kan, maar aan de andere kant is het leuk en spannend en waarschijnlijk ook wel goed!
Bijschaven: no clue, hangt er vanaf hoe snel ie het nakijkt :+

Kijken wat jij wilt en niet wat je dénkt dat er van je verwacht wordt he :Y Maar da's vast een enorme open deur :+ Wat zou je écht graag willen? Qua baan en woonomgeving?
:* komt je vriendje wel langs? Jawel toch? Die maanden vliegen voorbij joh :) ik was (ben, eigenlijk) ook een enorme sloddervos en had toen ik de 1e keer op Erasmus ging echt bijna niets geregeld :') komt allemaal goed!

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
oh, wij lijken zo op elkaar, geloof ik. Aan de ene kant wil ik heel graag meer reizen, nog eens in Afrika werken voor een tijdje maar aan de andere kant wil ik ook graag ergens echt wonen, weten dat ik er langer blijf en er echt een leven op kan gaan bouwen. Ik vind het maar lastig...
Echt he! Maar volgens mij hebben veel mensen die in het buitenland zitten dat gevoel. Ik vin het ook lastig dat bijv. al m'n spullen bij kennissen en familie taan, ook al hebben zij er helemaal geen last van, maar toch... Wat ook niet meehelpt is dat vriendje een beetje boel ouder is dan ik en eigenlijk nog in dezelfde situatie zit. Die wil nu helemaal graag een woning!

Wat k eigenlijk het liefst zou willen is een eigen huisje, klein ergens in NL en dan naar het buitenland gaan en het huisje onderverhuren, zodat ik wel een plekje heb om terug te komen. Maar ja, dat is niet binnen handbereik :P
pi_85906374
RIP aan de koffiepot. Ik had er ook 1 , mijn vriendje heeft hem zo strak dicht gedraaid dat niemand hem meer open krijgt :') op geen enkele manier.
Die pizza-dinges ziet er lekker uit!!

Ik ga vanavond lasagne maken :9 in 2 kleine ronde schaaltjes want ik heb geen ovenschaal hier :')
pi_85906382
Ik heb vandaag in mijn bed gelegen tot 11:45 :@
pi_85906400
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Waar is dat op nu O-) ? Of herhaling op de pc?

Zien er lekker uit, die courgette pizza. Ik hou alleen niet van courgette :')
Op youtube!
pi_85906441
Promootte SHE niet zwarte rijst?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:30:25 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85906489
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

:* komt je vriendje wel langs? Jawel toch? Die maanden vliegen voorbij joh :) ik was (ben, eigenlijk) ook een enorme sloddervos en had toen ik de 1e keer op Erasmus ging echt bijna niets geregeld :') komt allemaal goed!
[..]

Echt he! Maar volgens mij hebben veel mensen die in het buitenland zitten dat gevoel. Ik vin het ook lastig dat bijv. al m'n spullen bij kennissen en familie taan, ook al hebben zij er helemaal geen last van, maar toch... Wat ook niet meehelpt is dat vriendje een beetje boel ouder is dan ik en eigenlijk nog in dezelfde situatie zit. Die wil nu helemaal graag een woning!

Wat k eigenlijk het liefst zou willen is een eigen huisje, klein ergens in NL en dan naar het buitenland gaan en het huisje onderverhuren, zodat ik wel een plekje heb om terug te komen. Maar ja, dat is niet binnen handbereik :P
Hij gaat eerst mee! :Y Van woensdag de 15e tot en met zondag waarschijnlijk O+ En dan ben ik daar en rond 8 december ofzo is het onderwijs alweer afgelopen en ga ik richting hause.

Je hebt iig wel iets om naartoe te werken! :+ Klinkt erg tof O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:31:01 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85906507
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
Klote, LB! Over koffie gesproken, hoe staat het met jouw zoektocht naar een (bij)baantje?
Ja bagger ook.... ik kijk net de vacaturesites weer door maar ik kan wel huilen zo weinig is er :X
En ik heb ook nog niks gehoord van mn sollicitatie voor ik op vakantie ging.... ik denk dat het weer niks is -O-
pi_85906597
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja bagger ook.... ik kijk net de vacaturesites weer door maar ik kan wel huilen zo weinig is er :X
En ik heb ook nog niks gehoord van mn sollicitatie voor ik op vakantie ging.... ik denk dat het weer niks is -O-
Bel dan gewoon even :)
pi_85906719
Ik vind die Karin Swerink zo een raar hoofd hebben, maar ik weet niet wat het is :')!!

/offtopic :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:38:47 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85906730
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

nu ben ik nieuwschierig, hoeveel beetje boel ouder is het vriendje? En volgens mij zijn wij ongeveer even oud, toch?

Ik denk dat ik voor nu nog even m'n semi-nomaden bestaan voortzet, maar binnen nu en 2 jaar wil ik ergens echt wonen. En dan ook al m'n spullen die inderdaad overal staan in m'n eigen huis hebben...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:39:09 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85906739
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Bel dan gewoon even :)
Ja, daar heb je gelijk in...

Ik ga nu naar de kapper, en dan rijd ik er direct even langs. Dit soort dingen doe ik dan het liefst face to face.
pi_85906806
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nu ben ik nieuwschierig, hoeveel beetje boel ouder is het vriendje? En volgens mij zijn wij ongeveer even oud, toch?

Ik denk dat ik voor nu nog even m'n semi-nomaden bestaan voortzet, maar binnen nu en 2 jaar wil ik ergens echt wonen. En dan ook al m'n spullen die inderdaad overal staan in m'n eigen huis hebben...
Vriendje is nu 32 en ik 24. Niet schrikbarend maar wel zodanig dat hij nog liever een huisje wil dan ik!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:41:04 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85906807
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in...

Ik ga nu naar de kapper, en dan rijd ik er direct even langs. Dit soort dingen doe ik dan het liefst face to face.
*O*

Succes! :*

Ik ga lunchen met zuslief, die mag dan ook haar frisse blik op mn paper conclusie laten vallen :7

Le bye! w/

Snotver! Momentje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')