Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: boterham met vruchtenhagelslag, glas melk
T: wit broodje met kipfilet, jus d'orange
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt, appelsap
T: stuk fruit (appel of banaan)
D: nog geen idee
T: nog geen idee
Serieus? Ik vond dit juist best gezondquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij was toch zo geschrokken van hoeveel je was aangekomen en wilde streng zijn voor jezelf?
Dan zou ik als ik jou was alle ongezonde troep uit je dieet gooien en alleen nog (heel veel) gezonds eten voor een tijdje.![]()
Nu heb je in elke maaltijd snelle suikers, die niet alleen nutteloos en dikmakend zijn, maar die ook nog zorgen voor een hongergevoel.
VMW heeft echt gelijk hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: boterham met vruchtenhagelslag [suiker], glas melk
T: wit broodje [suiker] met kipfilet, jus d'orange [suiker]
L: gekookt ei, bakje halfvolle vanilleyoghurt [suiker], appelsap [suiker]
T: stuk fruit (appel of banaan) [suiker]
D: nog geen idee
T: nog geen idee
Ow, en ik geloof VMW ook hoor. Ik heb alleen dat suiker-gebeuren nog niet door. Dus ik dacht echt dat ik het heel goed deed, haha. Maar we komen er welquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
VMW heeft echt gelijk hoorHet lijken allemaal best gezonde dingen maar je krijgt er inderdaad best honger van (eerst een suikerpiek, en dan de dip = hongerrr)
Wat zijn baconcrackers ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjestvp
O: gekookt eitje, baconcrackers met filet A. en ui
L: gevulde broccolisoep
S: hardlopen
T: wodka
D: gegrilde ribeye met meegegrilde portobello met platte peterselie, een beetje zelfgemaakte kruidenboter
en snijboontjes.
T: als ik zin heb in iets zoets: paar lepels crème fraîche met limoensap en zoetstof
Een paar tips:quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, ok.
In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg. In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje. En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).
Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor!
Zal vanavond naar de winkel gaan voor mijn eten voor morgen overdag op 't werk
Thx jullie!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
In principe kan ik dan mijn witte lunch-broodjes vervangen door bruinbrood, en het beleg door pindakaas (toch? maar dan wel niet te veel) en ander gezond broodbeleg.
Yoghurt is wel goed hoor, alleen niet met suiker.quote:In plaats van yoghurt meer brood, of juist een gezond soepje.
Als je veel suikers dronk kan dat wel eens een boel uitmaken.quote:En minder suikers drinken (als ik voor de klas sta, drink ik sowieso meer water, dus dat zal geen probleem zijn).
Gaat lukken.quote:Owkies, zal nog lastig worden (voor mij tenminste, ik ben dit niet zo gewend), maar we gaan ervoor!
http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55quote:
Nee, want je zit ondertussen hier te postenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef P.F. het volgende:
Schattig, van die uitgekauwde IQtest plaatjes. Maar ik blijf braaf opletten
klinkt goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.hairybarsnacks(...)views_more.php?id=55
Gewoon te koop bij de AH dus, bij de vleeswarenafdeling. Het knappert en is prima geschikt om beleg op te doen.
Je hebt ook knabbelspek, maar dat is beduidend minder luchtig en lekker. Daar zitten van die harde randen in en dan proef je echt het vet.
Over uitgekauwde iq-test-plaatjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Hoe beviel het P.F. en waar ging t over?
Consumenten psychologie, ja was erg interessant, maar hij ging niet echt in op de wiskundige modellen, jammer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Swietje het volgende:
Hoe beviel het P.F. en waar ging t over?
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Doen SyrenaWii bevalt hier ook goed en omdat je zoveel verschillende dingen kunt doen met dat wiifit verveelt het ook niet erg snel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Syrena het volgende:
Ik zie me al anders op de bank liggen, naar de TV kijken en denken: ZUCHT.... moet de Wii nodig eens afstoffen
Een kastanje. Past mooi bij het weer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik weet niets voor m'n nieuwe icon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Afgezien van dat ik ziek ben voel ik me wel oke hoor, alleen ziek zijn heb ik geen zin inik ben nooit ziek waarom nu wel? Nu school weer begint.
Neen, vervelend dat je ziek bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog een... snap goed hoe erg je baalt!
![]()
![]()
En dan nog zo'n chaos op school, dat maakt het er niet beter op![]()
Wat studeer je eigenlijk?"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
DaDquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, wat geweldig allemaal! En wat een stroomversnelling waar je ineens in zit zeg!
Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef Viking84 het volgende:
XM, ik ben woensdag vrij (en dodagochtend ook), dus zullen we woensdag iets gaan eten?
.
Anders ga je samen RPM-en?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik eigenlijk alleen morgen kan. Woe.avond is de enige avond deze week dat ik nog kan RPMen.. Donderdag hebben we bedrijfsuitje.
Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef neen het volgende:
Oh, ik voel me eigenlijk vooral beroerd omdat ik geteisterd wordt (Nog een d/t fout of wat) door fysieke ongemakken.
En verder, och ik snap wel dat niet alles is zoals ik denk dat het is maar dat dringt ook niet altijd door.
Oh en donders PF ook niet teveel hooi op je vork nemen he, er moet ook nog ontspannen worden.
Jeetje. Ik doe het je niet na hoor!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nee hoor, 1 uurtje tennis, 1-2,5 uurtjes kickboksen, uurtjes commissie per week.
En dan misschien nog zeilen.
O en coachen! Maar dat is variabel.
En door de weeks van 9 tot 5 studeren!
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
DaDBen je al zenuwachtig voor je date??
Leuk!!
Fietsen! Om het maar even gemakkelijker te maken, zeg maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed Vik! Volgens mij heb je mazzel met Mo d'r moeder
@Dad: ga je lopen/fietsen/met het ov?
Heerlijk! Dat betekent dus dat als er iets is (positief of negatief), dat ouders ook geïnteresseerd en welwillend zijn. Ze dokken er toch voor?! Of zie ik dat fout?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Klassen zijn klein, omdat het particulier (dus duur) onderwijs is. En ouders kiezen daar weer voor, omdat ze niet willen dat hun kind ondergesneeuwd raakt in het particulier onderwijs. Er zitten dus ook meer lln met dyslexie op deze school.
Bahahahaha!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah Maria, ik vind het tijd voor een dansend konijntje. Wat jij?
[ afbeelding ]
Oeh wat deed ik/liet je me doen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had over chico gedroomd vannacht
Deze wordt misschien van mijquote:Plaatje van lief mini-konijntje
Oooohquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:36 schreef Chicolate het volgende:
Konijntje
[..]
Deze wordt misschien van mij. Als ik weet binnen/buiten en weet waar ik het moet laten in de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |