Huh, ik heb ¤20,- destijds betaald voor m'n CX400 setje, maar dat was wel weer een jaar geleden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die Ultimate Ears kosten ongeveer hetzelfde als je Sennheiser en zijn kwalitatief gelijk, maar hebben wel die knoppen. Is terugbrengen en omruilen geen optie?
Ja. Nou ja, met de zuiderburen van de zuiderburen. Ik heb hem in Frankrijk gehaald, waar ze dozen vol hadden. Hier in België is het nog steeds wachten, ik geloof dat het nu ca. 2 weken is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand ervaring met het aanschaffen van een iPhone 4 bij onze zuiderburen? Zoja, hoe zit het daar met voorraden (moet ik reserveren o.i.d.) en zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Vorige week was nog een kennis van mij bij 3 winkels in Antwerpen geweest, noppes, nada, helemaal op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand ervaring met het aanschaffen van een iPhone 4 bij onze zuiderburen? Zoja, hoe zit het daar met voorraden (moet ik reserveren o.i.d.) en zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Pwntquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef AskBrad het volgende:
bijna bijna bijna, ik was er zo dicht bij....
Zaterdag bij de MediaMarkt besteld, zondag gaat m'n crappy LG: Telefoon binnen! ik als een dolle naar de MM toe, vol verwachting het doosje al in m'n handen.Opeens valt m'n wereld toch even lichtelijk in duigen:
de MM medewerker vertelde mij dat er geen simkaarten meer waren en ik dus de telefoon niet kon mee nemen. probeerde nog te vluchten met de telefoon, maar ze hadden me gauw te pakken. Nu wachten tot woensdag waarschijnlijk.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo dat is even iemand blij maken met een Conny Mus..
Big fucking deal. Wees blij dat ze niet zeiden dat er iets verkeerd was gegaan met de lijst en dat je nog drie maand moet wachten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef AskBrad het volgende:
bijna bijna bijna, ik was er zo dicht bij....
Zaterdag bij de MediaMarkt besteld, zondag gaat m'n crappy LG: Telefoon binnen! ik als een dolle naar de MM toe, vol verwachting het doosje al in m'n handen.Opeens valt m'n wereld toch even lichtelijk in duigen:
de MM medewerker vertelde mij dat er geen simkaarten meer waren en ik dus de telefoon niet kon mee nemen. probeerde nog te vluchten met de telefoon, maar ze hadden me gauw te pakken. Nu wachten tot woensdag waarschijnlijk.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo dat is even iemand blij maken met een Conny Mus..
Ach, die discussie gaat toch helemaal nergens over? Beetje geeks die elkaar onderling zitten bashen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef n8n het volgende:
Start ik een discussie met 1 simpele vraag over de superieure BB-mail en agendafunctionaliteit, komt niemand met een enkel argument. Alleen ongefundeerd roepen dat BB 10 x beter pushed![]()
Een Nokia die hetzelfde is als een Blackberry
Wanneer had je hem besteld?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:22 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik wacht nogsteeds.. Jammer dat t-mobile niet wat sneller is, maar voel er niks voor hem ergens anders te halen..
Over nog geen maand ben ik 18.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo weer iemand blij gemaakt met een Conny Mus..
Gaat goed vandaag, en sowieso horen kindjes niet met een iPhone rond te lopen.
Ik had gelijk na release besteld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef andre347 het volgende:
Waarom bestellen mensen eigenlijk? Ik heb serieus 1 morgen een paar uurtjes met winkels hier in de buurt gebeld en stond s'middags met de iPhone 4 op zak.
ik wel als het goed is. Ik zal thuis even kijken zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef nelisb het volgende:
Wie heeft er een amerikaans opzetstukje (duckhead) voor zijn IPad die ik kan overnemen? (Iemand die hem geimporteerd heeft ofzo)
Ik ga zaterdag naar Amerika en wil een amerikaans opzetstukje erop zetten op mijn lader om zo mijn IPad en Iphone op te laden.
Die kun je daar gewoon los in elke Apple store kopen..quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef nelisb het volgende:
Wie heeft er een amerikaans opzetstukje (duckhead) voor zijn IPad die ik kan overnemen? (Iemand die hem geimporteerd heeft ofzo)
Ik ga zaterdag naar Amerika en wil een amerikaans opzetstukje erop zetten op mijn lader om zo mijn IPad en Iphone op te laden.
Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je zelf nooit de kans hebt gehad. Als iemand van bijvoorbeeld 14 er voor spaart dan is het toch prima. En je weet verder niet of er een 'deal' is gemaakt met bijvoorbeeld de ouders. Misschien willen de ouders wel de helft van de abonnementskosten per maand betalen? Dan wordt zoiets al een stuk meer betaalbaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo weer iemand blij gemaakt met een Conny Mus..
Gaat goed vandaag, en sowieso horen kindjes niet met een iPhone rond te lopen.
Begrijp ik. Maar wil het daarvoor geregeld hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die kun je daar gewoon los in elke Apple store kopen..
Open er een topic in [KLB] over..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef WSquater het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je zelf nooit de kans hebt gehad. Als iemand van bijvoorbeeld 14 er voor spaart dan is het toch prima. En je weet verder niet of er een 'deal' is gemaakt met bijvoorbeeld de ouders. Misschien willen de ouders wel de helft van de abonnementskosten per maand betalen? Dan wordt zoiets al een stuk meer betaalbaar.
Mensen die zeiken over iets wat andere wel hebben, maar zij nooit hebben gehad...
Helaas, ik heb mijne waarschijnlijk weggedonderd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar wil het daarvoor geregeld hebben.
of jijquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Open er een topic in [KLB] over..
In mijn geval: omdat via T-Mobile bestellen vele malen goedkoper was dan ik in de winkel kon krijgen, contractverlengingquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef andre347 het volgende:
Waarom bestellen mensen eigenlijk? Ik heb serieus 1 morgen een paar uurtjes met winkels hier in de buurt gebeld en stond s'middags met de iPhone 4 op zak.
Als je in de winkel je contract verlengt is het toch even duur?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In mijn geval: omdat via T-Mobile bestellen vele malen goedkoper was dan ik in de winkel kon krijgen, contractverlenging
Blijkbaar niet, of niet iedere winkel kon me die vorm van contractverlenging bieden of zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je in de winkel je contract verlengt is het toch even duur?
Gaaf!quote:
Hier hetzelfde verhaal. Ik heb mijn abonnement (relax online 30, ¤24,95 p.m.) telefonisch verlengd en moet ¤80,- voor de iPhone 4 betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In mijn geval: omdat via T-Mobile bestellen vele malen goedkoper was dan ik in de winkel kon krijgen, contractverlenging
laat je bevindingen omtrent die guards even weten, heb ze ook besteld. Thnxquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef no1uknow het volgende:
Ook de stealth guards binnengehad vandaag, ik zal even foto's maken als 'ie erop zit, zal ook een foto maken van mijn in elkaar geknutselde dock, had ik ook nog beloofd paar topics terug.
wanner zijn ze verzonden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef no1uknow het volgende:
Ook de stealth guards binnengehad vandaag, ik zal even foto's maken als 'ie erop zit, zal ook een foto maken van mijn in elkaar geknutselde dock, had ik ook nog beloofd paar topics terug.
21 augustus.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel als het hetzelfde abonnement is. Welke heb je? Gewoon het i-<getal> abonnement?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mijn iPhone 3Gs (i300 abonnement) stapelen de minuten en smsjes gewoon op tot maximaal 600 als ik over heb. Weet iemand of dit bij de iPhone 4 ook zo is? Neem aan dat het dezelfde abonnementen zijn dus dat daar geen verschil in zit?
Ja, i300. Maar ik heb gewoon een 3Gs. Vraag me af of het voor de i4 hetzelfde is. Zal wel, maar toch even zeker weten. Vriend van me wil een iPhone en er zijn nogal wat dingetjes die hij gewoon even zeker wil weten voor hij de stap zet. Aangezien hij niet heel actief belt en sms't, wil hij dus wel dat het een beetje opstapelt. Al is het maar tot 600.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk het wel als het hetzelfde abonnement is. Welke heb je? Gewoon het i-<getal> abonnement?
Ik heb bijna elke maand weer 600 minuten en smsjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef no1uknow het volgende:
Ja, klopt! Dit komt overigens doordat je je overgebleven smsjes en minuten van maand 1 meeneemt naar maand 2, maar daarna verdwijnen ze, maar je neemt overgebleven smsjes en minuten van maand 2 weer mee naar maand 3 enzovoorts
Je belt elke maand maar 0 minutenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke maand weer 600 minuten en smsjes.
Nee, je verbruikt eerst de oude minuten, dan pas de nieuwe. Dus zolang je maar steeds onder die 300 blijft, blijf je er 600 houden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Je belt elke maand maar 0 minuten
Niet meer 100 mails steeds als "ongelezen" markeren zodra je een account toevoegt! Maar werkt inderdaad sinds vandaag. Werkt heerlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Nice! Microsoft Exchange werkt nu ook met hotmail!http://bit.ly/9letYC dus niet meer 15 mails lezen op je telefoon en vervolgens op je computer dezelfde mails ongelezen aantreffen
Nice, eindelijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Nice! Microsoft Exchange werkt nu ook met hotmail!http://bit.ly/9letYC dus niet meer 15 mails lezen op je telefoon en vervolgens op je computer dezelfde mails ongelezen aantreffen
Met de Iphone abo behoud je de minuten maar 1 maand geloof ik... Dus dat klopt niet of wel soms ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, je verbruikt eerst de oude minuten, dan pas de nieuwe. Dus zolang je maar steeds onder die 300 blijft, blijf je er 600 houden.
Heb ik ook. Maar voor mijn iPod. Luister geen muziek met iPhone.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef no1uknow het volgende:
de AKG K518 DJ
[ afbeelding ]
Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
edit: niet echt een headset, maar ik ben m'n Apple In-Ears kwijt
Eigen collectie... En oja, haten jullie het ook dat je muziek wordt gewist als je op een andere pc mp3s wil toevoegen? http://www.copytrans.net/quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:59 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Waar halen jullie je muziek vandaan voor op je iphone (en dan niet de itunes store, of eigen cd's)?
Bij een Relax abonnement blijven je tegoeden wel onbeperkt houdbaar. Relax abonnementen zijn er ook in kleinere maandbedragen en als je een twee jarig abonnement afsluit krijg je er voor de hele periode onbeperkt internet bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, i300. Maar ik heb gewoon een 3Gs. Vraag me af of het voor de i4 hetzelfde is. Zal wel, maar toch even zeker weten. Vriend van me wil een iPhone en er zijn nogal wat dingetjes die hij gewoon even zeker wil weten voor hij de stap zet. Aangezien hij niet heel actief belt en sms't, wil hij dus wel dat het een beetje opstapelt. Al is het maar tot 600.
Bij 2-jarig abonnement krijg je 1 jaar gratis internet. Bij 1-jarig abonnement krijg je er geen gratis internet bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij een Relax abonnement blijven je tegoeden wel onbeperkt houdbaar. Relax abonnementen zijn er ook in kleinere maandbedragen en als je een twee jarig abonnement afsluit krijg je er voor de hele periode onbeperkt internet bij.
Hmm, jammer. Als ze dat nou ook eens voor andere providers doen dan alleen T-Mobile..quote:
6 maanden gratis dacht ik..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij 2-jarig abonnement krijg je 1 jaar gratis internet. Bij 1-jarig abonnement krijg je er geen gratis internet bij.
Nee hoor, 24 maanden bij 2-jarig en 6 maanden bij 1-jarig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij 2-jarig abonnement krijg je 1 jaar gratis internet. Bij 1-jarig abonnement krijg je er geen gratis internet bij.
Apple In Ears. Erg goed geluid voor het geld, de remote alleen al is de helft van de prijs waardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:18 schreef RudyCarell het volgende:
Welke headset hebben jullie voor de iPhone? Ik heb de Monster Beats Tour met ControlTalkErg fijn geluid!
[ afbeelding ]
De remote zit ook op de standaard dopjes die je bij je iPhone krijgt..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Apple In Ears. Erg goed geluid voor het geld, de remote alleen al is de helft van de prijs waard
[ afbeelding ]
Alleen klinken die vijf maal kut. Dat snap ik sowieso niet aan Apple. Na al die jaren nog steeds met deze oortjes komen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De remote zit ook op de standaard dopjes die je bij je iPhone krijgt..
Heb ik 3x gehad, elke keer de linker kapot... Toen maar goed geld neergelegd en DAMN!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Apple In Ears. Erg goed geluid voor het geld, de remote alleen al is de helft van de prijs waard
[ afbeelding ]
Je kan ze trouwens ook gebruiken op je mac en dan via de remote ook alle functies gebruiken. Geen idee hoe dat zit oppc
Nee, een iPhone 4 past niet in een iPhone 3G(s) dock.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef fyah het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat dock? Kan je dat van een 3GS nog goed gebruiken voor de 4?
Nee, dan moet je deze hebben : http://store.apple.com/nl(...)AzOQ&mco=MTg2NTQ4OTkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef fyah het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat dock? Kan je dat van een 3GS nog goed gebruiken voor de 4?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
Wow eenmalig 32 tekens. Sms je ook nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |